Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Heidike ligt momenteel in Virgajesseziekenhuis

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > De Achterkamer > Kletshoekje

Author Thread
Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 18:38  Reageer met quote   Naar boven

'k Heb altijd al bewondering gehad voor mensen die zich in die tegenslagen altijd kunnen weren. Ben op dit punt een beetje banger aangelegt. Heb te weinig vertrouwen in "meneer docteur"
Bericht: #19252

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 19:20  Reageer met quote   Naar boven

Ja Ward, jij alleen niet , denk je dat ik de Dokters vertrouw, maar zolang je op uw poten kunt staan, en mee alles kan volgen, dat is een verschil, in het Middelheim mocht ik geen enkel onderzoek bijwonen van Stafke, dat vond hij zelf erg, want die weet dat ik alles goed mee in het oog hou, en dat is voor Stafke een geruststelling, die Dokter heeft ook nooit willen zeggen dat het blaaskanker is, die sprak over poliepen, en met wat medikatie zou het wel beteren.En daarom heb ik gezegd we gaan een andere nemen, en daar mag ik alles meevolgen, ik heb zelfs mee in z'n blaas mogen kijken, en bij de Chemo sta ik ook bij, alleen bij de operatie , dat mag niet, de rest allemaal, je ziet wat een verschil van Dokter, dit is in Deurne Middelares. Want tenslotte is de geruststelling voor een patient ook van groot belang.Het is genoeg voor Stafke dat ik erbij ben.
Bericht: #19257

stephanietje
PI Junior
PI Junior

Uit: gent
Geplaatst: Zo 13 Jan 2002, 00:16  Reageer met quote   Naar boven

pfff bij heidike geraakt ge dus nooit binnen hé !
Bericht: #19312

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 13 Jan 2002, 10:04  Reageer met quote   Naar boven

Ja vanmiddag komt Heidike naar huis, en dan zal ze waarschijnlijk wel verschijnen op forum. Hopelijk blijft ze nu wat langer thuis.
Bericht: #19317

Barki
PI Addict
PI Addict

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Zo 13 Jan 2002, 15:00  Reageer met quote   Naar boven

Hopelijk thuis en welkom terug op het forum.

den Barki

[ Dit Bericht is bewerkt door: Barki op 2002-01-13 15:01 ]
Bericht: #19363

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 13 Jan 2002, 17:49  Reageer met quote   Naar boven

Ja waar blijft ze, een aanwinst voor het forum, ze heeft altijd goeie vragen.En soms keiharde antwoorden.
Bericht: #19414

WINGS
PI Pro
PI Pro

Uit: Zonhoven
Geplaatst: Zo 13 Jan 2002, 17:53  Reageer met quote   Naar boven

Bedenk dat Heidike haar rust moet hebben en laat Ze maar kalmaan op haar peil komen a.u.b.???
Grin
Bericht: #19417

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 13 Jan 2002, 17:56  Reageer met quote   Naar boven

ze zal niet lang wachten denk ik Voor de rest was ze ok.
Bericht: #19421

Heidike
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 13 Jan 2002, 23:27  Reageer met quote   Naar boven

Ja sorry voor de vertraging... heeft niks met Limburg te maken, niet dat ik ooit een snelle ben geweest, maar nog een late verjaardagvierder kwam langs en heb een filmpje gekeken met mijn schattebolleke lekker onder de lakens.
Jaja Poezeke de handen erboven!!! WE HEBBEN DE FILM GEZIEN!!!
Verder begint da bakkes van mij redelijk in orde te geraken. Ik heb goed voorzichtig knabbelend toch ne friet met loempia binnen. En da smaakte zulle na zo een week puddingskes, yoghurtjes en melkskes,...
Maar alé, k Zen terug en het doet goe jullie op post te zien. Bovendien chapoooooooooooo voor dit stukje forum. Lekker gezellig en zo leren we elkaar ook eens op een andere manier kennen!!!
Zo nu ga ik slapen, maar als ze me nu niks meer lappen ben ik er morgen terug!

Dikke kus
Heidike
Bericht: #19507

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 14 Jan 2002, 10:53  Reageer met quote   Naar boven

Ja Heidike moest ik je niet beter kennen , ik zou het haast geloven, dat je met uw handjes boven het deken hebt geslapen. Maar geen nood , het is gezond stout zijn, zeker als het om zoiets gaat, ben ik er ook altijd als de kippen bij, heb mezelf niet gemaakt hé, maar het doet geen pijn, jij begrijpt me al wel erg goed hé, want jij bent dezelfde deugniet als ik, maar een lieve deugniet.
Bericht: #19564

WINGS
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 14 Jan 2002, 15:17  Reageer met quote   Naar boven

Eindelijk ... jaja,eindelijk eens wat positiefs van Ons moedig Heidike,maar als Ik het bericht nog eens goed aandachtig herlees dan zeg Ik vanaf nu Heidi,want Ge weet maar nooit he.???
Grin
Bericht: #19634

Osama
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Ma 14 Jan 2002, 15:19  Reageer met quote   Naar boven

Dankzij Kleppelmans weten we weer alles !
Lol
Bericht: #19635

WINGS
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 14 Jan 2002, 15:31  Reageer met quote   Naar boven

Jaja Osama,de uitzonderingen bevestigen de regel,Ge hebt Uwe naam slecht gekozen,het had moeten zijn "Onruststoker."
Mad
Bericht: #19644

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 14 Jan 2002, 15:57  Reageer met quote   Naar boven

Och Wings zo'n lolbroeken heb je nodig, om wat te kunnen lachen, ik vind het juist leuk.
En mensen met vooroordelen zullen er altijd bestan, we zitten hier maar met een paar mensen op forum, en ze komen niet overeen, wat wil je dan???het is aan te nemen dat er zoveel oorlog is, want zo'n creaturen bestaan er heel veel.
Bericht: #19656

WINGS
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 15 Jan 2002, 11:02  Reageer met quote   Naar boven

't Akkoord Miauw maar U had in Uwe eerste topic op dit forum gevraagd om niet zoals op de andere forums;malkander te verwijten en dat doet hij dus wel,dan moet hij maar zelf een onderwerp maken op een andere plaats dan hier.???
Mad
Bericht: #19805

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Di 15 Jan 2002, 11:24  Reageer met quote   Naar boven

Wings,Daar heb je groot gelijk in, maar je kan het niet tegenhouden, en mij raakt het niet, die mogen mij hier uitmaken voor alles en nog wat, denk je dat ik daar ga van wakker liggen, het zijn de machteloze die zich op dat terrein begeven , en ik zal me zeker niet verlagen tot dat niveau. Ik ben een lolbroek, ik lach graag , ik praat over alles waar ik iets van weet,en wat ik niet weet vraag ik wel, en dat zijn alleen de dingen die ik zelf zie en meemaak, en wat een ander denkt of schrijft , ze doen maar, ik weet wat ik ben, en heb alleen tegen mensen die met leugens en bedrog andere proberen op te hitsen, want uiteindelijk niemand kent niemand goed genoeg, om elkaar dingen naar het hoofd te slingeren, en mensen die voortgaan op leugens , zonder reden of wat ook, ja wat doe je eraan, eens lekker mee lachen. Wij weten beter hé Wings dat is het belangrijkste. Verder moet van mij niemand geband worden, laat ze maar schelden, gebrek aan andere kennis.Ik blijf weg van politiek, omdat ik er niet genoeg van ken. Maar los het niet op met schelden. Discuteren mag en moet, en het mag zelfs heel brutaal zijn.Ieder zijn mening.
Bericht: #19815

WINGS
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 15 Jan 2002, 11:47  Reageer met quote   Naar boven

Bedankt,begrepen en 't akkoord,groetjes,ook aan Staf en tot wederhoren.!!!
Grin
Bericht: #19824

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Di 15 Jan 2002, 11:53  Reageer met quote   Naar boven

Goed Wings, een slimme mens heeft niet veel nodig om het te begrijpen , zie je wel.
Bericht: #19830

Heidike
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 15 Jan 2002, 14:16  Reageer met quote   Naar boven

sapperlootjes, wat een zware tekst Miauw...
Bovendien poezeke, niet iedereen is zo wulps als u hé, daar ben ik nog te moe voor hahahaha!
En Wings hoe bedoelt ge Heidi ipv Heidike???
Zoveel frietjes heb ik nu ook weer niet gegeten zulle. Ik ben 42 kg en 1m55,5 dus ik kan nog wel een tijdje zondigen hé hahahaha

Liefs Heidike
Bericht: #19888

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 16 Jan 2002, 01:06  Reageer met quote   Naar boven

Ja Wings durft het niet te schrijven, Wings denk aan je tikker hé.
Bericht: #20057

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 12 Okt 2008, 12:10
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group