diver
PI Addict

|
| Geplaatst: Za 19 Jan 2002, 23:50 | Onderwerp: |
 |
|
De media heeft schuld aan vele wantoestanden, maar wat wil je, een journalist moet ook leven en wanneer ze op de redactie vinden dat zijn inbreng niet kan, dan heeft hij ja te knikken of zijn matten op te rollen. Regelmatig moeten zo'n mensen dingen schrijven, die volledig tegen hun mening indruisen, doch ze hebben geen keus.
Op forums heb je allerlei mensen. De ergste vind ik degene die graag faken en alles en iedereen trachten te dwarsbomen. Goed, daar is niets aan te doen, we moeten ermee leven. Het ergste vond ik echter daarstraks op een ander forum. Een persoon, die voor de tweede keer postte, gaf al meteen de initialen van een ander forumlid zijn naam en toenaam, zonder die persoonlijk te kennen! Dan is mijn eerste vraag hoe zit het met de privatie en twee doet iemand zulks om te tonen dat ge machteloos staat of wat? Van mij mag gerust iedereen mijn privé gegevens kennen, maar dat het op zo'n manier kan en moet om je machtig te voelen, dat kan er bij mij niet in.
driver
|
| Bericht: #21433 |
|
Advertentie
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 10:09 | Onderwerp: |
 |
|
|
| Bericht: #21489 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 10:22 | Onderwerp: |
 |
|
Ja Driver dat van die Journaliste daar ben ik heel zeker van, dat is zo, MAAR het is aan ons om een beetje te relativeren, en niet alles moeten geloven, die Journalist treft geen schuld , de mensen , als het over hun idool gaat is alles waar, schrijven ze iets goeds van hun niet geliefde mensen, is alles waar. En wat betreft die privacy, enz....er zijn nu eenmaal mensen die iedereen en alles wat niet in hun kraam past, graag pesten door bv zulke belachelijke dingen te doen, zoals je zelf aanhaalt, daar ben je gewoon machteloos tegen, want het probleem is, eenieder als je het paswoord kent kan van die smerige dingen uithalen, onder jouw naam schrijven en nog veeeeeeeeeeel meer, en dat zijn nu dingen die meer gebeuren dan je denkt.Er bestaan heel wat genie's op gebied van Informatica. En ik vind mensen die moeten faken, zielig.Dan heb je iets te verbergen, maar als je uw computer ter beschikking steld van andere , moet je toch heel voorzichtig zijn. |
| Bericht: #21491 |
|
|
diver
PI Addict

|
| Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 10:30 | Onderwerp: |
 |
|
Goede morgen miauw,
Al vroeg op pad zie ik, noemen ze dat verslaving hahaha. Ik moet weg tegen 11.00u dus kom ik maar eens effe piepen. Drukke dag voor de boeg en het ergste is dat ik op de ring rond brussel moet zijn. Het zal daar weer een feest zijn met dat autosalon. Maar ja, de mensen moeten hun geld verteren hé, misschien hun droomauto gaan kopen.
driver
|
| Bericht: #21492 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 10:49 | Onderwerp: |
 |
|
Ja Driver, ik sta op en zet eerst de computers aan, dan zie ik even naar m'n kletshoekje, en een antwoordje, en dan ga ik m'n werk doen, en als ik passeer kom ik weer eens kijken, zo kan ik m'n werk en computer combineren, anders kan ik m'n werk niet meer doen, Ja Brussel dat zal wel niet zo plezant zijn. Maar keep cool, en amuseer je. Tot later |
| Bericht: #21498 |
|
|
Vicky
PI Expert

|
| Geplaatst: Wo 23 Jan 2002, 14:52 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
Op 2002-01-16 16:26, schreef WINGS:
Ik vind dit niet fair bregt,of geef Jij soms graag Je ongelijk toe,of heb Gij misschien nooit eens ongelijk.???
|
Wings, bedankt voor het bijspringen, maar 't is niet omdat Bregt zegt dat ik lieg, dat het ook zo is, hé!
En ongelijk? Het ging over citaten van Dr. Belien, waar ik volledig achter sta.
Het is niet door te verspringen in de eeuwen dat je je grote gelijk kunt halen. |
| Bericht: #22722 |
|
|
Vicky
PI Expert

|
| Geplaatst: Wo 23 Jan 2002, 15:02 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-01-15 21:17, schreef Superstaaf®:
Op 2002-01-15 19:52, schreef Jonas De muynck:
uiteraard...ik ben dom!
|
Vooruit geachte forumleden, geef die jongen ook eens gelijk
|
Superstaaf, ik weet dat wij in het verleden elkaar ook al eens in de haren zijn gevlogen, maar ik geef toe, dat je stijl van schrijven gezellig en amusant is. Niet enkel vanwege wat je hierboven schreef, maar ook op zwart/wit ben je best te pruimen.
Heb jij de laatste tijd een gedaantewisseling ondergaan? Of heb je vroeger ook je compter uitgeleend aan iemand anders? (Grapje) |
| Bericht: #22723 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 23 Jan 2002, 15:25 | Onderwerp: |
 |
|
Kijk, voor de allerlaatste maal...
Ik heb niks tegen Vicky, zij heeft ondertussen ook wel al gemerkt dat de strijdbijl voor mijn part begraven is. Maar onze onenigheid ging slechts over 1 ding: dat Vicky beweerde dat ik a): werkloos ben en b): dat ze beweerde dat ze dat uit goede bron vernomen had.
Het enige wat ik vroeg is wie die bron dan wel niet was, want haar info is volledig fout. Dit enkel om de goede orde te bewaren en zodat Vicky haar bron kan checken. Mij maakt niet uit voor wat voor vuils ik ook uitgescholden wordt, maar geen onwaarheden als waarheden verkopen, dat werkt erg storend in discussies (enkelen hebben de leugen reeds overgenomen op andere fora, ga er maar eens aanstaan om ze nu nog uit de ether te krijgen...)
Dit gezegd zijnde: vriendelijke groeten !
bregt |
| Bericht: #22729 |
|
|
Superstaaf®
PI Master

Uit: Aalst |
| Geplaatst: Wo 23 Jan 2002, 20:56 | Onderwerp: |
 |
|
Superstaaf, ik weet dat wij in het verleden elkaar ook al eens in de haren zijn gevlogen, maar ik geef toe, dat je stijl van schrijven gezellig en amusant is. Niet enkel vanwege wat je hierboven schreef, maar ook op zwart/wit ben je best te pruimen.
Heb jij de laatste tijd een gedaantewisseling ondergaan? Of heb je vroeger ook je compter uitgeleend aan iemand anders? (Grapje)
|
Welnee Vicky,
De verklaring is simpel: ik reageer zonder aanzien des persoons of opinie. Wanneer mijn gifpijlen een andere richting uitgaan lijkt het leuk, best te pruimen, of "goed iemand op zijn nummer gezet". Degene die de vlaag vangt, degene die zich in mijn schietlap bevindt, die is dan wel de pineut, en voelt zich vaak ferm in zijn keutel gebeten, maar hetzelfde middel staat hem ter beschikking om terug te vechten. Zolang we allemaal een beetje een brede rug hebben, is er geen vuiltje aan de lucht, en kunnen we naar hartelust (verbale) duels op internet uitvechten.  |
| Bericht: #22780 |
|
|
Truder
PI Expert

Uit: Altijd onderweg |
| Geplaatst: Wo 23 Jan 2002, 23:58 | Onderwerp: |
 |
|
Zonder commentaar.
|
| Bericht: #22798 |
|
|
Vicky
PI Expert

|
| Geplaatst: Do 24 Jan 2002, 01:46 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-01-23 20:56, schreef Superstaaf®:
Heb jij de laatste tijd een gedaantewisseling ondergaan? Of heb je vroeger ook je compter uitgeleend aan iemand anders? (Grapje)
|
Welnee Vicky,
De verklaring is simpel: ik reageer zonder aanzien des persoons of opinie. Wanneer mijn gifpijlen een andere richting uitgaan lijkt het leuk, best te pruimen, of "goed iemand op zijn nummer gezet". Degene die de vlaag vangt, degene die zich in mijn schietlap bevindt, die is dan wel de pineut, en voelt zich vaak ferm in zijn keutel gebeten, maar hetzelfde middel staat hem ter beschikking om terug te vechten. Zolang we allemaal een beetje een brede rug hebben, is er geen vuiltje aan de lucht, en kunnen we naar hartelust (verbale) duels op internet uitvechten.
|
Verbale duels! Daar sta ik volledig achter, maar toch enkel indien de persoon die het verbale geweld moet incasseren deel neemt aan de bewuste topic? Want sommige forumdeelnemers houden zich niet aan deze 'ongeschreven' deontologische code. Sommigen vinden het zelfs nodig te kopiëren uit andere fora tijdens zo'n verbaal duel, om dan de 'eenzijdige' antwoorden op eerdere, tamelijk groffe aanvallen, hier te 'plakken'.
Daar heb ik wat problemen mee.
Voor de rest, ik ben tamelijk immuun tegen giftige pijlen... shoot! |
| Bericht: #22805 |
|
|
Superstaaf®
PI Master

| Geplaatst: Do 24 Jan 2002, 19:16 | Onderwerp: |
 |
|
Ik voel dat ik eventjes moet bukken om dit schot te laten passeren. Mijn naam stond duidelijk niet op de kanonskogel gekrast  |
| Bericht: #22940 |
|
|
Vicky
PI Expert

|
| Geplaatst: Vr 25 Jan 2002, 01:03 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-01-24 19:16, schreef Superstaaf®:
Ik voel dat ik eventjes moet bukken om dit schot te laten passeren. Mijn naam stond duidelijk niet op de kanonskogel gekrast
|
Nee, de uwe niet!
|
| Bericht: #23014 |
|
|
Superstaaf®
PI Master

| Geplaatst: Vr 25 Jan 2002, 14:58 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-01-23 23:58, schreef Intruder:
Zonder commentaar.
|
Intruder zet de grote middelen in ........ |
| Bericht: #23189 |
|
|
canis lupis
PI Master

Uit: mijn immense afkeer van links profitariaat |
| Geplaatst: Vr 25 Jan 2002, 22:06 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-01-13 20:41, schreef Vicky:
OK, hier ben ik dan, ik weet echter niet zoveel af van koetjes en kalfjes.
Meer van paardjes en ezeltjes.
Oscar, dat is ons hengstje heeft vandaag weer de ezel uitgehangen, dat hij er één is, is geen verontschuldiging. Hij probeerde waarempel een kip te vezuipen in zijn drinkbak. Ik kon ze nog net op tijd redden.
Vandaag kon ik eindelijk, na hele lange tijd weer eens lesgeven aan de kinderen. Eentje is van haar paardje gevallen, gelukkig was het niet zo hoog.
Maar dat is het leven, hé, vallen en opstaan.
|
VICKY een vraag,een vriendin van mij heeft een stamp van haar paard gehad,eerst begon het te "bokken"(latijn voor mij) daarna werd zij afgeworpen en kreeg een ongelukkige stamp,mij hebben ze altijd verteld dat paarden nooit opzettelijk mensen kwetsen,ik ben een leek met paarden mijn vriendin ie er al 30 jaar mee bezig,elke dag,dus verbazing alom |
| Bericht: #23347 |
|
|
Vicky
PI Expert

|
| Geplaatst: Vr 25 Jan 2002, 23:54 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-01-25 22:06, schreef canis lupis:
Op 2002-01-13 20:41, schreef Vicky:
OK, hier ben ik dan, ik weet echter niet zoveel af van koetjes en kalfjes.
Meer van paardjes en ezeltjes.
Oscar, dat is ons hengstje heeft vandaag weer de ezel uitgehangen, dat hij er één is, is geen verontschuldiging. Hij probeerde waarempel een kip te vezuipen in zijn drinkbak. Ik kon ze nog net op tijd redden.
Vandaag kon ik eindelijk, na hele lange tijd weer eens lesgeven aan de kinderen. Eentje is van haar paardje gevallen, gelukkig was het niet zo hoog.
Maar dat is het leven, hé, vallen en opstaan.
|
VICKY een vraag,een vriendin van mij heeft een stamp van haar paard gehad,eerst begon het te "bokken"(latijn voor mij) daarna werd zij afgeworpen en kreeg een ongelukkige stamp,mij hebben ze altijd verteld dat paarden nooit opzettelijk mensen kwetsen,ik ben een leek met paarden mijn vriendin ie er al 30 jaar mee bezig,elke dag,dus verbazing alom
|
Canis, dat kan aan verschillende dingen liggen. Het kan gewoon 'een smeerlapke' zijn.
Maar als hij dat nog nooit eerder deed, kan hij bijvoorbeeld ook gestoken zijn door een insect, een daas ofzo... iedere paardenliefhebber weet dat die beesten in de zomer een ware ramp zijn voor zowel paard als ruiter.
Het kan ook gewoon uit zottigheid zijn, als hij bijvoorbeeld te lang op stal gestaan heeft.
Die stamp zal waarschijnlijk wel per ongeluk geweest zijn.
Er zijn zoveel redenen, het zijn natuurlijk altijd levende wezens waar je mee bezig bent, dat wil zeggen dat ze niet altijd voorspelbaar zijn. Je weet ook nooit echt waar ze vandaan komen, wat ze al hebben meegemaakt.
Ik ondervind zelf ook dat de paarden die hier geboren worden enorm veel vertrouwen in mij hebben, maar als er vreemden komen zijn ze erg argwanend. Dat wordt dan beter als ze in de zomer naar buiten kunnen en meer 'volk' zien.
Zelf heb ik, nu alweer 10 jaar geleden, een paard uitgetest voor iemand anders, ergens in een manege, hij deed alles perfect, toen ik naar dat meisje toereed en met haar aan het praten was, steigerde dat paard zodanig hoog dat hij kaarsrecht stond. Omdat ik niet oplette, en er dus niet op voorzien was, viel ik met paard en al achterover. Het paard landde boven op mij. 16 breuken en twee maanden kliniek, ik dacht ook dat dit bij mij niet kon gebeuren, zo zie je maar...hoogmoed wordt afgestraft.
Maar opzettelijk iemand kwetsen? Sommige paarden durven wel eens serieus bijten, hoor, zo hebben we d'r ook ooit eentje gehad.
Hij was gewoon, daar waar hij vandaan kwam, om te bijten en een tik tegen zijn snuit te krijgen, denk ik. Want iedere keer als hij beet, trok hij onmiddellijk zijn kop opzij.
Ik slaag nooit dieren, maar wou hem dat toch afleren, dus heb ik hem één keer teruggebeten en 't was gedaan. Sedertdien heeft hij nooit meer gebeten...
't Is dus echt wel moeilijk om daar een precieze oorzaak voor te vinden.
Ik hoop dat je vriendin nu niet te bang geworden is? Volgens de dokters in de kliniek is paardensport, statistisch gezien één van de gevaarlijkste sporten, maar ik doe dat toch liever dan Benji-springen, hoor! |
| Bericht: #23380 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 14:08
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |