Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Aflossing Miauw:

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > De Achterkamer > Kletshoekje

Author Thread
WINGS
PI Pro
PI Pro

Uit: Zonhoven
Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 10:28 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

We kunnen het toch niet toelaten dat Miauw zich alléén moet uitsloven om onderwerpen op deze topic te zetten.?
Wat denken Jullie van:"Hoe verwen Je een man.?",want Ik denk dat de meeste vrouwen daar nog niet eens aandenken,of ... ???
Grin

Bericht: #19073

Rapporteer deze post

Advertentie
Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 11:23 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wings , jij bent een schat( maar dat wist je al hé)om eens te laten zien dat je niet tegen maar voor de vrouwen bent. Wel een man (althans vind ik)bv elke dag s' morgens z'n drinkske aan bed brengen (koffie, thee, borrel dat wat hij graag lust. Eens over z'n bolleke wrijven, en dan het ontbijt gaan maken en als hij dat graag heeft(die van mij niet)geen eten in bed, snoepen wel. Dan vraag je heb je goed geslapen, dat zijn kleine dingen, maar het belangrijkste is toch verwennen met SEX......Trek eens een sexy pakje aan(af en toe, hem verassen enz....de rest moeten jullie maar zelf invullen.Samen naar voetbal kijken. Samen ook naar een lekkere sexfilm kijken, het gaat degelijk over een man verwennen, dat zijn toch dingen die een man aanspreken, maar er is zoveel nog, het volgende is voor straks, maar dit is een begin. Wat is jullie mening hier al over??En vooral niet zeveren dat hij op z'n computer bezig is.
Bericht: #19076

Rapporteer deze post

Geert G
PI Pro
PI Pro

Uit: Sint-Truiden
Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 11:29 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Miauwke,

jouw man is toch wel een ongelofelijke bofkont, verdorie ! Grin

... en zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Geert G. op 2002-01-12 11:36 ]
Bericht: #19078

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 11:35 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Als ge het mij vraagt, zou elke vent een miauw moeten hebben. Verplicht van de vakbond.
Bericht: #19084

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 11:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hela en dan weet je nog niet alles.
Bericht: #19086

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 11:48 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja miauw, men moet afgaan op zijn gevoelens en wat de ander tussen de regels bedoeld. Zeker is men nooit, zelfs nog niet als ge persoonlijk met iemand spreekt. Weten hoe iemand er uitziet, helpt wel iets. ik ben in mijn leven al een paar keer opgelicht. Dat was aan de personen in kwestie ook niet te zien.
Bericht: #19095

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 11:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wardje, volledig mee eens, mij moet je het niet vertellen, ik weet hoe mensen in elkaar zitten, maar weet je, ik blijf toch mezelf, en als je zo van alles meemaakt, wordt je wel kritischer, je moet altijd voorzichtig zijn, want sorry dat ik misschien cru overkom, maar weet je de wereld is niet slecht, maar he zijn de mensen die hem zo maken. Wat kan je nu meer verlangen,als mensen zo hebzuchtig en machtgeil blijven.Maar vroeger als ik jonger was, dan denk je toch dikwijls van, voor mij ne blonde met blauw ogen, of een donkerharige met groene ogen, voor mij was het dat laatste en het was nog waar ook, m'n Stafke was een donkerharige en groenachtige ogen (nu al wat grijs natuurlijk). Dat bedoelde ik, en het was nog een schat ook, daarom dat ik hem altijd heb verwend.
Bericht: #19098

Rapporteer deze post

Cobra
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 12:04 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wel als het echt moet, stel ik me kandidaat als proefpersoon, zo dat de vrouwtjes kunnen oefenen. Ik ben een geduldige instructeur.Grin

Zie je gauw Miauw Grin Grin Grin

Mvg The one and only
Bericht: #19103

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 12:09 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hela Cobra'ke, jij vermenigvuldigt al VROUWTJES" zal wel gaan zeker, de droom van bijna elke man, eens twee vrouwtjes samen, moet kunnen .Mijn man mag Anke eens uitnodigen.
Bericht: #19106

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 12:42 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Zover zou ik die van ons niet krijgen, een menage a trois bedoel ik. Hoeft eigenlijk ook niet, na bepaalde handelingen, moet ik het drie dagen uitzweten van mijne rug.
Bericht: #19116

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 12:55 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja zoiets doe je als je nog jong en fit bent hé Wardje, m'n man mocht het van mij gerust eens meemaken, vraag het hemzelf maar, maar hij had genoeg aan mij zei hij, maar ik zou er geen probleem mee hebben, nu kunnen we dat zien op film en kan je nog wat fantaseren zoals je zegt, moet kunnen.
Bericht: #19122

Rapporteer deze post

WINGS
PI Pro
PI Pro

Uit: Zonhoven
Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 13:08 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Sorry hoor,de bedoeling was niet om onrust of onvrede te stichten he,maar zoals Miauw hare Staf verwend zijn er waarschijnlijk ook wel mannen niet;Ik kan het mij niet meer voorstellen natuurlijk,het oudpekeshuis wacht op Mij.!!!
Grin
Bericht: #19130

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 13:49 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Bwaah, een jong blaadje is sowieso niet te versmaden. Die doen het meeste werk zelf. Zie maar naar al die oude zakken met een jonge vrouw EN omgekeerd. Wij blijven braaf bij die van ons, en dat wordt ook zo gepromoot. Maar owee als er centen zijn. Dan lusten ze allemaal wel een groen blaadje. Jalours? om eerlijk te zijn wel een beetje.
Bericht: #19148

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 14:53 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hela dat is nu wel de echte waarheid, als er centen zijn , worden er inderdaad wat grenzen verlegd, en daarom zie je ook die oudere mannen met een jong poppeke, die man is gelukkig, omdat hij met een jonge griet kan showen, en zij denkt idere stoot is duizend bf of 25 Euro, wie is de zotste, en wie de slimste, aan jullie om dat te vertellen.
Bericht: #19191

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 16:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Het is niet, dat ik niet tevreden ben met mijn leven zoals het nu is. Het ging wel over mijmeren hé. Na 40 jaar, mijn vrouw wegdoen? Nog geen seconde aan gedacht. Wel al eens, dat er iets mee zou gebeuren. Ik denk dat ik dan maar pas zou weten wat iemand missen is. Mensen zijn voor minder gek geworden!
Bericht: #19220

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 16:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Neen Wardje want als je zolang samen bent, zal het pikken , dat je zo iets moet afgeven.
Bericht: #19221

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 18:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik heb meegemaakt, dat mijn vader, ons moeder is verloren na 63 jaar huwelijk. Dat is nu meer dan 2 jaar geleden en hij is er nog altijd kapot van. Hij is wel een pak achteruit gegaan in die tijd.
Bericht: #19249

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 12 Jan 2002, 19:26 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wardje, ons Ma is gestorven in 1990 , op 63 jaar, m'n stiefvader was 40 jaar met m'n moeder, en die zei altijd , ik wil en kan niet zonder haar verder, is een jaar later ook gegaan op 64 jaar, hij werd zo ziek en liet zich gaan, en wou niet meer vechten, en ook niet meer naar het ziekenhuis. Ik heb dat van dichtbij meegemaakt.En heb er wel alle begrip voor, dat zijn echte sukkelaars.Als er één weg valt.
Bericht: #19260

Rapporteer deze post

Vicky
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Zo 13 Jan 2002, 21:32 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dat laatste is allemaal te treurig om verder op in te gaan. Dus laten we terug de plezante toer opgaan.
Ik denk dat de meeste mannen liefst drie vrouwen hebben:

- één voor in bed
- één voor in de keuken
- één voor mee naar buiten te komen
Bericht: #19479

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 13 Jan 2002, 22:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Vicky, jij hebt ze ook al door, maar wat kunnen ze er aan doen, God heeft ons zo geschapen, en we zullen ze moeten nemen zoals ze zijn, zolang ze maar lief zijn voor hun eigen vrouw, als die niet te erg de bitch uithangt natuurlijk, want dan doen ze zotte toeren, en soms terecht.
Bericht: #19488

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 14:07
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Organiseer eens een forumsessie! Maus Di 27 Apr 2004, 10:52
Brera Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Met welke Belgische politicus/ politica zou U graag eens... Den Obsedee Za 1 Feb 2003, 12:44
jeppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Website toch geen onzin???????? Artesia Vr 31 Jan 2003, 00:02
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Kevin....Herinnert u zich deze nog...nog...nog....nog.... Den Broeder Ma 27 Jan 2003, 12:33
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten [ Poll ] Wat is de beste universiteit? Oude Geest Ma 27 Jan 2003, 08:08
Sevastopol Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Nog eentje! Vicky Do 16 Jan 2003, 12:45
Vicky Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Leg eens een ander kaartje Artesia Di 14 Jan 2003, 21:26
La Bohéme Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat met al die waterschade ? noverke Di 7 Jan 2003, 16:11
Remi Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief