Luc Broes
PI Addict

|
| Geplaatst: Di 3 Feb 2004, 20:08 |
 |
|
Alleen NVA kan stemmen afpakken van het VB. Aldus Bart Dewever en hij heeft gelijk (alhoewel het zeer moeilijk is).
Precies om die reden is het regime met de PS op kop bereid de wet te veranderen om geld te geven aan NVA.
Duidelijk genoeg? |
| Bericht: #360335 |
|
|
|
|
dezze
PI Junior

|
| Geplaatst: Zo 21 Mrt 2004, 16:07 |
 |
|
| Kevin Van Eeckelen schreef: |
De bewuste kiezer heeft genoeg van de politieke beginselloosheid, de goedkope beloftes en het slecht bestuur. En die bewuste kiezer richt zich tot de N-VA. Om deze wervende partij de pas af te snijden, hebben de regeringspartijen de kieswet in hun eigen voordeel aangepast. Er werden grote kieskringen ingevoerd, op maat van de BV’s, en een kiesdrempel: wie geen 5 % haalt, komt niet (meer) in het parlement. Zo hopen de regeringspartijen de N-VA uit het parlement te houden en de mond te snoeren.
De bewuste kiezer kan er anders over beslissen. Op 18 mei kan ú zeggen dat de N-VA niet uít het parlement, maar erín moet…
Omdat er nood is aan een partij die het algemeen Vlaams belang verdedigt en wél het been stijf houdt wanneer het nodig is. De N-VA wil dat de Vlamingen zélf kunnen beslissen over hun eigen belastingen, over de strijd tegen de Vlaamse werkloosheid, over ons eigen gezondheids- en gezinsbeleid…Waarom moeten de Vlamingen steeds plooien voor de eisen van Franstalige politici? Intussen moeten diezelfde Vlamingen wel jaarlijks 10 miljard Euro, of 5.000 Euro per gezin, betalen aan Wallonië zónder dat de Walen er beter van worden.
Omdat de N-VA wél een toekomstgerichte ideologie heeft. Geen rood-groene betutteling, liberaal individualisme of CVP-verzuiling. Maar een nieuw burgerschap met rechten én plichten, met vrijheid én verantwoordelijkheid in een hechte gemeenschap met een sterk identiteitsbesef. Deze Vlaamse identitieit is ook het antwoord op de globalisering: een open, complexloos Vlaanderen in Europa en de wereld.
Omdat de Vlaming recht heeft op klare en duidelijke standpunten: geen mossel-noch-vis. VLD-CD&V-SP.A-Agalev: kent u nog het verschil? Deze partijen zijn bang dat ze kiezers wegjagen wanneer ze duidelijke keuzes maken. Met als resultaat dat ze allemaal hetzelfde zeggen. Extreemrechts blaast anderzijds de problemen op, zonder oplossingen te bieden. De N-VA is het antwoord op de machtspolitiek én op de antipolitiek: duidelijke keuzes en eerlijke oplossingen.
Omdat de N-VA bewezen heeft dat zij rechtlijnig aan politiek doet met kennis van zaken. Meer dan ooit is er nood aan beginselvaste politici, die weten wat ze willen en doen wat ze zeggen.
Omdat politiek over inhoud moet gaan, niet over show. Politici zijn verkozen om hun werk te doen in het parlement, níet om de plezante uit te hangen in kook- of spelletjesprogramma's op televisie. De politici van de N-VA schamen er zich niet voor dat ze serieus aan politiek doen en keihard werken in het belang van zes miljoen Vlamingen.
Dáárom moet de N-VA erin!
Geert Bourgeois
Algemeen voorzitter N-VA |
/ N.VA. erin een party de pleit voor en onavankelyk vlaanderen en dan samen gaat met en belgistise party al de cdnv ver liest al haar geloof waardig heid voor zo een party moet men nooit stemmen neem dan het enige alterntief het VLAAMS BLOK een party zonder compromisen en met een zeker streef doel VLAANDEREN ONAVANKELIJK NU  |
| Bericht: #371330 |
|
|
dezze
PI Junior

|
| Geplaatst: Zo 21 Mrt 2004, 16:18 |
 |
|
| tantist schreef: |
| Guderian schreef: |
HAHAHAhahahahaha...
Ik wist dat ge zever uit uw botten kon slaan, maar dit slaat werkelijk alles!!!
|
Ik denk ook niet dat de Blokkers "bang" van ons hebben, net zoals wij geen schrik hebben van hen.
| Quote: |
Den NVA zal enkel in West-Vl over de kiesdrempel geraken.  |
Der zit een stofke op uwen kristallen bol peins ik
"de echte vlaamse partij"... Hahahahahaha... Waar halen ze het?!?! |
Ochottekes, nog ene die zonder patent het flamingantisme wilt opeisen, ga in de lijn staan, der zijn nog een hoop anderen voor u... (Enne, vergeet niet dat het Blok een van de grootste unitaire kernen heeft van al, dat zijn de kiezers die gewoon tegen de mékčkken zaan; maar Guderian vindt dat toch maar kiesvee )
Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitdraaien om dat op te stellen, want als er twee NVA-leden zijn, zijn er al drie meningen!
Gefrustreerde ex-Blokkers, conservatief-liberalen (zoals tantist op dit forum), |
WAUW!!!!
Ik dacht dat je nooit zou ophouden met me neoliberaal te noemen!!! Nu ben ik al conservatief-liberaal
| linkse liberalen (zoals Van Eickelen op dit forum) en Meervoud-marxisten (zoals Jonaske De Muynck destijds) en die meningen moeten samen tot 1 programma komen |
Als ik u er aan mag herinneren dat het Blok bestaat uit solidaristen en kapitalisten, gefrustreerde sossen die iets hebben tegen mékčkken, independisten, Groot-Nederlanders, Heel-Nederlanders, pangermanisten, unitairisten (en dat is geen petieterige minderheid), antidemocraten en directe democraten... En dat moet allemaal tot 1 programma komen, sjonge jonge...
die iets meer is dan wat Vlaanderen onafhankelijk scanderen????? Laat me niet lachen zeg!  |
ZALIG ZIJN DE ARMEN VAN GEEST
Da ietke meer is dan wat Vlaanderen onafhankelijk scanderen? Tjaja, het gaat niet goed met het Blok, het huis met vele kamers, dixit Frankske Vanhecke  |
|
| Bericht: #371335 |
|
|
Luc Broes
PI Addict

|
| Geplaatst: Zo 21 Mrt 2004, 18:05 |
 |
|
Ik ben een beetje beschaamd dat Vlamingen uit verschillende kampen zich bezighouden met dergelijke zinloze scheldpartijen. |
| Bericht: #371372 |
|
|
dezze
PI Junior

|
| Geplaatst: Zo 21 Mrt 2004, 18:47 |
 |
|
| C uit W schreef: |
Die reacties kunnen maar 1 iets betekenen, blokkertjes zijn bang van de n-va, de echte vlaamse partij, voor meer en beter vlaanderen!
|
 |
| Bericht: #371378 |
|
|
Thoth
PI Addict

|
| Geplaatst: Zo 21 Mrt 2004, 18:54 |
 |
|
| dezze schreef: |
| C uit W schreef: |
Die reacties kunnen maar 1 iets betekenen, blokkertjes zijn bang van de n-va, de echte vlaamse partij, voor meer en beter vlaanderen!
|
 |
Blijkbaar zijn ze nog bang, want anders zie ik geen reden om met zo'n goed boek te lachen!  |
| Bericht: #371379 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Ma 13 Okt 2008, 02:23
|
|
|
|
|