Jean Pierre van Rossem
Gast
|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:13 | Onderwerp: Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen |
 |
|
Beste Jürgen,
(1) Uiteraard weet ik maar al te goed dat je van dit forum niet leven kan. Alleen pastte het in mijn strategie dat extreem-rechtse volkje uit hun tent te lokken, en dat ging stukken beter als ik er ook wat kritiek tegen "hun aller beschermheer" Jürgen tussen roerde. Enfin ik dacht dat jij wel tussen de regels kon lezen.
(2) Nu heel eerlijk, Jürgen. Wat stelt dit forum politiek voor? Niets, doodgewoon niets. Het is een toevluchtsoord geworden voor alles wat extreem-rechts is en het enkel gebruikt om nog meer haat en nog meer verdeeldheid te zaaien. Of ze hier veel kwaad kunnen aanrichten? Politiek gezien niet, neen: ze hebben iedereen weggejaagd, ze zijn alleen nog "onder ons". Of ze het imago van jouw programma op tv schade kunnen berokken? Ja. Praat met doodgewone mensen die wel geïnteresseerd zijn: steeds weer hoor je hetzelfde "Neen, Zwart-Wit interesseert ons niet meer, want..." Het is niet goed dat je een stempel opgeplakt krijgt in de zin van "Verstrepen, da's die gast die het Blok een vrije tribune geeft.
(3) Wees niet naïef, Jurgen. Jij bent een perfecte democraat. Ik zei vroeger ook altijd: "moet kunnen." Maar denk jij dat zij, die nu zo steen en been staan te klagen dat ze hun racistische verbale uitspattingen niet tot op het bot mogen beleven, en die nu schermen met de vrijheid van meningsuiting, nog iets van diezelfde vrijheid heel laten, een keer dat ze aan de macht zijn?
(4) Ik denk dus echt dat je jezelf een heel grote dienst bewijst indien je dit forum gewoon sluit. De Blokkers hebben er iedereen weggepest, het haalt niet het geringste niveau, op pakweg een dozijn mensen na gaat het gewoon om politiek uitschot. Vergelijk het niveau van nu met dat van vroeger. Lamentabel neen?
Dus Jürgen, je bewijst de democratie zeker geen dienst door al dat extreem-rechtse schorremorrie (dat zelfs het Blok derangeert, tenzij dan die loopse teef die met een Jood trouwde en hier voor Filip Dewinter het schoon weer mag maken) een tribune te geven.
Met de beste bedoelingen
JPVR |
| Bericht: #217096 |
|
Advertentie
|
|
Den Broeder
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:17 | Onderwerp: Re: Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen |
 |
|
| Jean Pierre van Rossem schreef: |
Beste Jürgen,
(1) Uiteraard weet ik maar al te goed dat je van dit forum niet leven kan. Alleen pastte het in mijn strategie dat extreem-rechtse volkje uit hun tent te lokken, en dat ging stukken beter als ik er ook wat kritiek tegen "hun aller beschermheer" Jürgen tussen roerde. Enfin ik dacht dat jij wel tussen de regels kon lezen.
(2) Nu heel eerlijk, Jürgen. Wat stelt dit forum politiek voor? Niets, doodgewoon niets. Het is een toevluchtsoord geworden voor alles wat extreem-rechts is en het enkel gebruikt om nog meer haat en nog meer verdeeldheid te zaaien. Of ze hier veel kwaad kunnen aanrichten? Politiek gezien niet, neen: ze hebben iedereen weggejaagd, ze zijn alleen nog "onder ons". Of ze het imago van jouw programma op tv schade kunnen berokken? Ja. Praat met doodgewone mensen die wel geïnteresseerd zijn: steeds weer hoor je hetzelfde "Neen, Zwart-Wit interesseert ons niet meer, want..." Het is niet goed dat je een stempel opgeplakt krijgt in de zin van "Verstrepen, da's die gast die het Blok een vrije tribune geeft.
(3) Wees niet naïef, Jurgen. Jij bent een perfecte democraat. Ik zei vroeger ook altijd: "moet kunnen." Maar denk jij dat zij, die nu zo steen en been staan te klagen dat ze hun racistische verbale uitspattingen niet tot op het bot mogen beleven, en die nu schermen met de vrijheid van meningsuiting, nog iets van diezelfde vrijheid heel laten, een keer dat ze aan de macht zijn?
(4) Ik denk dus echt dat je jezelf een heel grote dienst bewijst indien je dit forum gewoon sluit. De Blokkers hebben er iedereen weggepest, het haalt niet het geringste niveau, op pakweg een dozijn mensen na gaat het gewoon om politiek uitschot. Vergelijk het niveau van nu met dat van vroeger. Lamentabel neen?
Dus Jürgen, je bewijst de democratie zeker geen dienst door al dat extreem-rechtse schorremorrie (dat zelfs het Blok derangeert, tenzij dan die loopse teef die met een Jood trouwde en hier voor Filip Dewinter het schoon weer mag maken) een tribune te geven.
Met de beste bedoelingen
JPVR |
Waaruit ik kan concluderen dat enkel een forum met 'linksen' enig recht van bestaan heeft in uw ogen ?
JP, Dit is NIET www.lonsdale.be he, maar blijkbaar is dat WEL wat jij wil doen uitschijnen hier ! |
| Bericht: #217101 |
|
|
big marketeer
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:21 | Onderwerp: Re: Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen |
 |
|
Beste Jürgen,
(2) Nu heel eerlijk, Jürgen. Wat stelt dit forum politiek voor? Niets, doodgewoon niets.
JPVR |
Wat stel je zelf voor JP.
Of misschien omdat je wat mensen opgelicht hebt ben je een groot licht?
Of misschien omdat je indruk maakt op zestienjarige bezoeksters van discotheken?
Loser en dan blijf ik nog beleefd in vergelijking met jou epistels. |
| Bericht: #217110 |
|
|
Knut Noordland
PI Expert

Uit: overtuiging |
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:23 | Onderwerp: |
 |
|
1. Uw persoonlijk gebral komt het niveau van dit forum zeker niet ten goede, would-be anarchistje Van Rossem.
2. Wat jij verstaat onder niveau, en dan meer specifiek politiek niveau, hebben we kunnen merken aan het -excusez-moi le mot - pis- en kakniveau van uw eigen partijtje in het parlement. Of aan uw zeer interessante TV-optredens in Big Brother, uw gestalk van Brigitta Callens, of uw discussies van hoog niveau met de ex van Jacques Vermeire over silicone borsten. Klasse Jean-Pierre! Echt waar!
3. het gaat hier om uitschot? Ik denk niet dat er hier veel zitten die zo'n lang strafblad hebben als jij.
4. Uw geschamp en gescheld op mensen waarvan je denkt (nou ja) dat ze met een Jood gehuwd zijn.. dat is de échte racistische diarree die hier van de muren loopt. Stop dus uw hypocriet gelul waar de zon niet schijnt en ga weer wat zielige artikeltjes voor Humo schrijven. In zulke pulpblaadjes wordt uw gedram misschien nog wel geacepteerd door de 13-14 jarige pubertjes die het kopen. |
| Bericht: #217114 |
|
|
big marketeer
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:23 | Onderwerp: |
 |
|
Zeg JP dat is nu al twee dagen dat je beloofd om van dit forum te verdwijnen.
Zou je me echt boos willen maken?
Zou je echt willen dat ik enkele pikante onderdelen uit je hypocriete verleden naar boven haal?
Verdwijn man. |
| Bericht: #217115 |
|
|
big marketeer
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:25 | Onderwerp: Re: Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen |
 |
|
Beste Jürgen,
(4) Ik denk dus echt dat je jezelf een heel grote dienst bewijst indien je dit forum gewoon sluit.
JPVR |
En ik denk dat jij hier moet verdwijnen.
Niettemin met de beste bedoelingen. |
| Bericht: #217116 |
|
|
Jean Pierre van Rossem
Gast
|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:26 | Onderwerp: Luister effe, Big Markekloot |
 |
|
Het is niet omdat je geen respect hebt voor vreemdelingen, dat jij als Vlaams-nationalist geen respect moet hebben voor je moedertaal. Het is "jouw" epistels met W, niet "jou epistels". Voor de rest druipt je weer eens superidiote tussenkomst van jaloezie. Da-a-a-a-g beerputwormpje.
JPVR |
| Bericht: #217117 |
|
|
Wallace
PI Junior

Uit: Vlaanderen boven |
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:29 | Onderwerp: |
 |
|
JPVR, heeft waarschijnlijk problemen om een echte vrouw(joodse )te krijgen , daarom z'n kommentaar over deze groep mensen, hij heeft meer chance bij de bruintjes.????? |
| Bericht: #217120 |
|
|
k9
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:32 | Onderwerp: Re: Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen |
 |
|
Beste Jürgen,
(2) Nu heel eerlijk, Jürgen. Wat stelt dit forum politiek voor? Niets, doodgewoon niets.
|
Wat stel jij "politiek voor" wat stelt iedereen (buiten een select groepje) "politiek voor"
| Quote: |
Het is een toevluchtsoord geworden voor alles wat extreem-rechts is en het enkel gebruikt om nog meer haat en nog meer verdeeldheid te zaaien.
|
Ach doe niet belachelijk 50-70% of zoiets is VB stemmer ja er zitten er veel , nou en? Ik ben alvast geen VB stemmer voor de rest is dit om te discusieren niet een nieuwsdienst voor de VLD/SP
Oh ja indien je echt van rossem bent (wat ik betwijfel) wie ripe er vive la republique ? Dat was niet uit haat en om verdeeldheid te zaaien?
| Quote: |
| Ja. Praat met doodgewone mensen die wel geïnteresseerd zijn: steeds weer hoor je hetzelfde "Neen, Zwart-Wit interesseert ons niet meer, want..." Het is niet goed dat je een stempel opgeplakt krijgt in de zin van "Verstrepen, da's die gast die het Blok een vrije tribune geeft. |
Dan ken jij toch welr aar volk de meeste die ik ken en die dat programma beluisteren (geen VB'ers dus) vinden het niet zo slecht. |
| Bericht: #217125 |
|
|
Den Broeder
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:33 | Onderwerp: Re: Luister effe, Big Markekloot |
 |
|
Het is niet omdat je geen respect hebt voor vreemdelingen, dat jij als Vlaams-nationalist geen respect moet hebben voor je moedertaal. Het is "jouw" epistels met W, niet "jou epistels". Voor de rest druipt je weer eens superidiote tussenkomst van jaloezie. Da-a-a-a-g beerputwormpje.
JPVR |
duidelijk zijn roeping als leraar Nederlands gemist !!!  |
| Bericht: #217126 |
|
|
k9
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:38 | Onderwerp: Re: Luister effe, Big Markekloot |
 |
|
JPVR |
Misschien heb je nog niet veel ervaring op forums maar buiten een paar levensvormen lager dan je algemene beerputwormpje let er niemand daarop . |
| Bericht: #217138 |
|
|
Vicky
PI Expert

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:39 | Onderwerp: |
 |
|
Het is blijkbaar een hobby van jou om fora te sluiten. Bij Spirit vloog je buiten, op de andere fora werd je steeds zo nijdig en nukkig dat er uiteindelijk een einde aan kwam.
Wat weet jij over het VB? Waarom denk je dat daar geen democraten te vinden zijn?
Wou jij zelf niet in je 10-puntenplan vreemde criminelen terug naar huis sturen?
Met veel animo kom jij hier binnenvallen en je beschuldigt meteen iedereen van plat racisme. Ik ken deze mensen allemaal al veel langer dan jij en niemand (behalve een paar uitzonderingen, maar daar hoort jouw aanhang vast en zeker bij) zijn racisten in de werkelijke betekenis van het woord.
Wat is verkeerd aan dat mensen hun ongenoegen uiten over de huidige gang van zaken? Wat is er verkeerd met volksmensen die enkel via deze weg hun ongenoegen over de verloedering van hun volkswijk laten blijken? Mensen die hun eigen wijk niet meer herkennen?
Moet ik hierover uitwijden? Of herken je het probleem. Want dat is al een stap in de goede richting. Zelfs Yves Desmedt (God himself) weet inmiddels waar de klepel hangt.
Waarom worden moslimmeisjes, die kritiek hebben op de islam met de dood bedreigd?
Weet je wat Turkse vrienden (en misschien toch iets objectiever dan jij, wat het VB betreft) zeggen? Dat het VB veel te braaf is.
Zij weten wat het is om voor moslimfundamentalisten te moeten vluchten, zij weten wat het betekent met een volledig dorp alles in de steek te laten om het vege lijf te redden.
Maar ho! Niks dan goeds over Allah en zijn volgelingen!!! Want wie kritiek heeft op de islam, de sharia of de crimineeltjes...is een racist!!!
Waar zijn we mee bezig? Waarom willen ze hier invoeren wat ze ginder zijn ontvlucht?
En vooraleer je mij als bruine derrie, zwartzak of Hitleradeptje wil verslijten, weet dan dat mijn vader Belgisch militair en mijn moeder een Britse was. En dat er familieleden zijn gesneuveld om hier als geallieerde te strijden om 'zakken' zoals jij hun woordje te mogen placeren.
Ik ben Vlaamsgezind, ik ben anti-monarchie en ik wil een VRIJ en ONAFHANKELIJK VLAANDEREN.
En het gevaar voor het bestaande establishment, is de enige en ware reden van de hetze en demonisering van het Vlaams Blok.
Al de rest is bullshit!!!  |
| Bericht: #217139 |
|
|
Mohamed A.
PI Senior

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:45 | Onderwerp: |
 |
|
Onafhankelijk Vlaanderen, who cares , wat zou veranderen en de
monarchie wat dan in ieder geval niet met die smeerlappen van het Vlaams Blok onbekwaam gespuis |
| Bericht: #217143 |
|
|
Den Broeder
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:45 | Onderwerp: |
 |
|
| Mohamed schreef: |
Onafhankelijk Vlaanderen, who cares , wat zou veranderen en de
monarchie wat dan in ieder geval niet met die smeerlappen van het Vlaams Blok onbekwaam gespuis |
Dag Caesar, goeiemiddag !  |
| Bericht: #217144 |
|
|
Vicky
PI Expert

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:55 | Onderwerp: |
 |
|
| Knut Noordland schreef: |
4. Uw geschamp en gescheld op mensen waarvan je denkt (nou ja) dat ze met een Jood gehuwd zijn.. dat is de échte racistische diarree die hier van de muren loopt. Stop dus uw hypocriet gelul waar de zon niet schijnt en ga weer wat zielige artikeltjes voor Humo schrijven. In zulke pulpblaadjes wordt uw gedram misschien nog wel geacepteerd door de 13-14 jarige pubertjes die het kopen. |
Wat????
Dat heb ik blijkbaar gemist? Ik weet dus meteen uit wie zijn inlichtingendienst bestaat. Maar zijn inlichtingendienst is net als de Belgische...IT SUCKS!!!
Mijn man is een rasechte Mortselaar...
Toen ik hem leerde kennen zag hij er zo uit....
En nu zo...
En als je eens heel diep in je herinneringen duikt JP, dan herken je hem! Hij is diegene die je appartement heeft ingericht en wiens arbeiders je gijzelde en van diefstal beschuldigde!!!
Laatst aangepast door Vicky op Do 13 Feb 2003, 16:54, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #217148 |
|
|
Knut Noordland
PI Expert

Uit: overtuiging |
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 14:59 | Onderwerp: |
 |
|
lol.. Vicky.. hij is van bleek naar bruin geëvolueerd.. Of bedoelt ge den diene die er op zit? (Solly, kon het niet laten..lol) |
| Bericht: #217151 |
|
|
Den Broeder
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 15:00 | Onderwerp: |
 |
|
en nu nog ne foto van ons vicky in de jaren stillekes aub !  |
| Bericht: #217153 |
|
|
Vicky
PI Expert

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 15:01 | Onderwerp: |
 |
|
| Knut Noordland schreef: |
lol.. Vicky.. hij is van bleek naar bruin geëvolueerd.. Of bedoelt ge den diene die er op zit? (Solly, kon het niet laten..lol) |
In beide gevallen heb je gelijk! Zijn ogen zijn ook open gegaan! |
| Bericht: #217155 |
|
|
Vicky
PI Expert

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 15:02 | Onderwerp: |
 |
|
| Den Broeder schreef: |
en nu nog ne foto van ons vicky in de jaren stillekes aub !  |
In de jaren stillekes? Je hebt die als baby toch al gezien?
 |
| Bericht: #217156 |
|
|
Eugene
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 15:04 | Onderwerp: |
 |
|
Iets zegt mij dat dit niet JPVR is maar weer een of ander paljas die een nick extra heeft genomen.Als JPVR echt die JPVR is die we kennen van zijn gebleit in den Humo,awel JP voor een echte (of is het eerder een zelfbenoemde) intellectueel als jij kom je toch maar als een triestig ventje uit de hoek hoor wat nog maar eens een bewijs van mijn stelling is dat veel hedendaagse debiele intellectuelen niet altijd de waarheid in pacht hebben meer zelfs,dat die intellectuelen zo weinig zelf kunnen denken dat ze willen imponeren met bepaalde namen van mensen te noemen die wel intellectueel in de echte zin van het woord waren en zijn!!!.Verder stel ik vast dat JPVR op de gewone M/V svhijt (om ff op zijn niveau af te dalen) dus JPVR,bol het af en ga naar Pakistan,Afghanistan of wat mij betreft verwegisthan,jij ben géén aanwinst voor eender welke democratische samenleving,eerder een gevaar voor de democratie JPVR, comprendo !!!
Walgelijke groeten
Gysels A |
| Bericht: #217160 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 22 Aug 2008, 00:39
|
|
|