Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Romantische avonden tips

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > De Achterkamer > Kletshoekje

Author Thread
Heidike
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 15 Jan 2002, 16:08 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Alé mensen laat jullie "soft brain" eens werken en kom eens op de proppen met ORIGINELE ideëen voor een romantische avond!
Dus niet simpelweg een etentje, want daar kan iedereen natuurlijk opkomen!
Spelletjes mag ook: bv:
Je schrijft alle lettertjes van alfabet op stukjes papier. Om beurten nemen jij en je partner een letter en je bedenkt erbij een lichaamsdeel (mag ook een gekke benaming ervan zijn) en vervolgens mag je dat lichaamsdeel een kus geven, bijten,...
Gegarandeerd liggen jullie krom van het lachen.

Nu is het aan jullie de beurt. Eens kijken hoe inventief jullie zijn. Horen we niets van jullie, dan zegt dat al genoeg... Lol
Nee, Miauw niet dat ze dat aan het uittesten zijn Rolleyes maar dat ze niet zo een avontuurlijke, romantische inspiratie hebben Sad

Liefs Heidike

[ Dit Bericht is bewerkt door: Heidike op 2002-01-15 16:10 ]
Bericht: #19949

Rapporteer deze post

Advertentie
WINGS
PI Pro
PI Pro

Uit: Zonhoven
Geplaatst: Di 15 Jan 2002, 16:51 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Van oude bompa's kunt Ge niet véél romantisch meer verlangen he Heidike,oh ja, Ik was het al vergeten he 't is Heidi niet.?
Lol
Bericht: #19964

Rapporteer deze post

Heidike
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 15 Jan 2002, 20:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

hahahaha
en uw jong jaren herinnert ge nie meer zeker?
bovendien was er vroeger meer romantiek dan nu!
Bericht: #20024

Rapporteer deze post

WINGS
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 15 Jan 2002, 21:53 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dat is het hem juist Heidi,Ik word dement of ik durf er niet over te praten.!!!
Lol
Bericht: #20043

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 16 Jan 2002, 01:05 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hela Heidike lijkt me leuk?? Maar mensen ik ben pas terug, heb een heel leuke avond achter de rug, zonder kussen en bijten (natuurlijk) alhoewel, ik ben wel veel gekust( maar onschuldige kusjes, in het vervolg zal ik dit spelletje eens voorstellen.Dat moet inderdaad leuk zijn, maar met hoeveel mag je zijn??of moet je zijn???
Bericht: #20056

Rapporteer deze post

Heidike
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 14:40 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Amaai Miauw gij maakt er dadelijk een orgie van Lol
Ik hou het met 2 gij doet ermee wat ge wilt, maar ge moet mij niet vragen om mee te doen hé hahahaha.
Maar ben ik hier de enige met ideëen.
Nu stellen ze mij toch teleur, allemaal zo een groot lawaai altijd en nu noppes...

Heidike
Bericht: #21629

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 15:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja Heidike dat kennen we al hé, een groot bakkes op forum, maar face to face, en als het erop aan komt noppes, of het zijn geen romantische zielen , ik ben nog altijd even romantisch als vroeger, met m'n eigen ventje dan wel hé, maar je moet ook eens kunnen lachen en onnozel doen eender waar, zolang het binnen de normale proportie's blijft, moet kunnen.
Bericht: #21678

Rapporteer deze post

Pjotter
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 15:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik ben zo geen romantische ziel. Ik knap af op elke vorm van geforceerde romantiek.
Bericht: #21701

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 16:04 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Het moet niet geforceerd worden, daar hou ik ook niet van, ik hou van gewone spontane dingen, maar alles waardat "MOET" voortstaat pas ik voor, ik ben groot en wijs genoeg, en weet waar de grenzen liggen. Vele blijkbaar niet.Wij zijn nog altijd op dat punt misschien een beetje "old fashion"
Bericht: #21705

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 22:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Met zen tweetjes, voor de openhaard liggen lezen in een goed boek, drankje erbij, af en toe eens knuffellen. Meer moet dat niet zijn!

Nu nog een appartement met een goede openhaard zoeken. Maar t' zou wel gezellig zijn hé ?
Bericht: #21933

Rapporteer deze post

Heidike
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 5 Mrt 2002, 12:10 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Deju Ward dat had ge moeten zeggen voordat we gebouwd hadden, we hebben de schoorsteen vergeten... Grin Lol
Tja ofwel hebben die hier allemaal een superromantische ideëen, maar willen ze die origineel voor zichzelf houden... Lol

Wat ik me dan afvraag:
Doen mannen enkel romantisch (fake dus) om hun vrouw te behagen of bestaan er wel degelijk romantische zielen?
Zitten jullie mannen ons te flemen met in het achterhoofd: "ja dan gaat ze seffens niet zeuren aan mijn oren dat ik geen moeite doe en kunnen we eens zonder discusie overgaan tot het vrijen..." Lol
Vertel het mij eens, hoe zitten de mannen echt in elkaar???

Liefs Heidike

PS: Komaan nu verwacht ik wel volop reactie, want nu kunnen jullie eens goed over jullie zelf stoefen, en de vrouwen eens duidelijk maken dat jullie zo slecht nog niet zijn. Misschien krijgen jullie zelfs wat meer begrip... Leg het eens uit Lol
Bericht: #38027

Rapporteer deze post

WINGS
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 5 Mrt 2002, 17:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik zit hier nu ook al uren te wachten en "en passant" denk Ik eens na over vroeger,de vorige eeuw weet Ge.?
Wij hebben nooit de kans gehad om voor Ons huwelijk zulke romantische spelletjes te spelen,en,als We getrouwd waren,hadden We géén spelletjes nodig om romantisch te zijn als Wij alléén waren;We hebben ooit eens een soort kaartspel gespeeld met twee koppels, waarbij diegene die de laagste kaart had, niet alleen iets moest uittrekken,maar diegene met de hoogste kaart moest dat dan terug aantrekken;daar werd dan wel eens goed gelachen hoor.!!!
Lol
Bericht: #38072

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 5 Mrt 2002, 17:40 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Bij ons, moet de romantiek meestal van mij komen. Zal wel aan de opvoeding van mijn vrouw liggen zeker.
Bericht: #38074

Rapporteer deze post

Heidike
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 8 Mrt 2002, 16:24 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja Ward dat kan best zijn. Dat is zoiets in den aard van als ge vrijen ging dat de jong altijd naar het meisje haar thuis moet komen, of dat de jong het meisje moet uitvragen en niet andersom.
Die tijden zijn veranderd en gelukkig dat ik de telefoonnummer van mijne schat mocht vragen, want anders had ik hem nooit meer gezien denk ik... Lol Toen nog verlegen, maar dat is er nu al lang vanaf zulle Lol
Maar als je het daar moeilijk mee hebt kan je er wel eens rustig met je vrouw over praten. Romantiek is niet alleen seksueel gezien, maar ook eens bv allemaal kaarsjes aansteken en lekker onder het deken kruipen op de zetel en samen tv kijken, of een briefje in de boterhamdoos steken met een lief tekstje of woordje erop, het lievelingseten klaarmaken,...

En wings... een probleem ik ben heel klein, bijna een kindermaatje Lol
Bericht: #39326

Rapporteer deze post

Superstaaf®
PI Master
PI Master

Uit: Aalst
Geplaatst: Zo 10 Mrt 2002, 18:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Eerst een "nummertje" en alsnog gezellig gaan uit eten. Lol
Bericht: #40167

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 11 Mrt 2002, 11:49 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Sorry, SS, dit val bij mij niet in het vakje van Romantiek. Dat is meer van; eerst het dessert opeten en pas daarna, kijken of er toevallig nog restjes komen.
Bericht: #40439

Rapporteer deze post

Miss G
PI Senior
PI Senior

Uit: ik ga af en toe eens uit ja :o)
Geplaatst: Ma 11 Mrt 2002, 19:18 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ingesneeuwd zijn in een berghut met voldoende eten, drinken, hout, dekens,... Dan overal kaarsjes aansteken evenals het haardvuur, een goed taske warme chocomelk drinken, gezellig samen op het berevelleke (namaak uiteraard) met de hond naast de openhaard.
Of...
Een spoor van rozeblaadjes achterlaten op weg naar de badkamer, die dan verlicht wordt door kaarslicht, waar jij in bad ligt met veeel schuim en een glaasje champagne ...
Of...
Tijdens een koude maar droge dag gaan wandelen op den dijk ...
Of...
Eens goed uitgaan en daarna op hotel gaan...
Of...
Twee tickets voor bvb een ballet dat zij/hij wil zien terwijl je eigenlijk totaal niet daarvan houdt en dan meegaan natuurlijk...
Smile
Hmmmm ... memories ... Wink
Bericht: #40699

Rapporteer deze post

Superstaaf®
PI Master
PI Master

Uit: Aalst
Geplaatst: Ma 11 Mrt 2002, 21:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2002-03-11 11:49, schreef Ward:
Sorry, SS, dit val bij mij niet in het vakje van Romantiek. Dat is meer van; eerst het dessert opeten en pas daarna, kijken of er toevallig nog restjes komen.

Ik moet mijn lijn een beetje in het oog houden, Ward. Dus zeker eerst het dessert (schijnt te helpen)
Een fijn etentje is nog meer genieten als alle aandacht daarop kan worden gericht, zonder over het "erna" te moeten speculeren.....
Bericht: #40767

Rapporteer deze post

Heidike
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 12 Mrt 2002, 15:08 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Tja ik zou zeggen: ieder wat wils als je maar samen gelukkig bent.
Ik zou eerder het dan zo doen Superstaaf:
Ik zou van mijn ventje een levend buffet maken en hij van mij, dan kunnen we lekker van elkaar smullen Lol
Bericht: #40964

Rapporteer deze post

Pjotter
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Do 14 Mrt 2002, 17:52 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

spreuk van de dag:

"Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het,
maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel."
Bericht: #42092

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 06:36
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten PROT : de eenige partei met den wind van achteren Den Heeten Joozef Di 26 Aug 2008, 11:46
reetman Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Teveel 'Schweinepoepefleisch' is schadelijk voor de lijn. Vicky Za 21 Jul 2007, 22:35
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Organiseer eens een forumsessie! Maus Di 27 Apr 2004, 10:52
Brera Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Met welke Belgische politicus/ politica zou U graag eens... Den Obsedee Za 1 Feb 2003, 12:44
jeppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten DE moslimhater van dit forum Den Broeder Za 18 Jan 2003, 15:20
Dina Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat met al die waterschade ? noverke Di 7 Jan 2003, 16:11
Remi Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Hier kan je alles over 2003 teweten komen De Prof Do 2 Jan 2003, 10:36
Knut Noordland Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Onze beste wensen voor 2003 huismus Do 2 Jan 2003, 06:35
4420 Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief