bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 9 Feb 2002, 12:02 |
 |
|
Jezus, gaan ze hier ook al beginnen met hunne extreem-rechtse reclame, dan zal het kletshoekje rap om zeep zijn... |
| Bericht: #27677 |
|
|
|
|
luke dierick
PI Addict

Uit: Noord-Tipperary( ROI) |
| Geplaatst: Za 9 Feb 2002, 12:34 |
 |
|
Weet U dat is: het is zwart en hangt aan twee draden? Een Kerryman electrieker.
(Nota: de inwoners van de County Kerry worden door de andere ieren als bijzonder snugger ervaren)
Gaat een Kerryman naar de markt mat 12 ezels. Hij telt voortdurend of hij zijn 12 ezels nog heeft, een , twee..... De afstand is nogal groot en na een tijd kruipt hij op een van de ezels. Wanneer hij even daarna zijn aantal controleert, telt hij maar elf ezels meer. Gepaniekeerd zegt hij tegen iemand die voorbijkomt, ik ben een ezel verloren onderweg ! Vraagt de voorbijganger : Hoeveel moest ge er hebben ? Twaalf, antwoordt hij, en ik zie er maar elf meer. De voorbijganger telt de ezels en hij antwoordt : Ik zie er zelfs dertien...
Luke
[ Dit Bericht is bewerkt door: luke dierick op 2002-02-12 17:49 ] |
| Bericht: #27683 |
|
|
henri
PI Newbie

Uit: deurne |
| Geplaatst: Za 9 Feb 2002, 23:07 |
 |
|
Er ging ne limburger eens naar de dierenarts met zijne hond.dierenarts:"Maar meneer,hij heeft maar ene poot.""Ja,ik heb hem zo gekregen.""Maar meneer,hij heeft maar één oor.""Ja,ik heb hem zo gekregen.""maar meneer,hij heeft maar één oog.""Ja,ik heb hem zo gekregen.""Ja meneer,ik zal hem moeten afmaken.""Ok",zei de limburger.De limburger ging naar buiten."Raar",dacht de dierenarts'"de meeste mensen worden histerisch." Enkele dagen later belt de limburger naar de dierenarts:"Is mijne hond al klaar?" |
| Bericht: #27914 |
|
|
luke dierick
PI Addict

| Geplaatst: Ma 11 Feb 2002, 18:17 |
 |
|
Ziet die "swarte" een fles liggen midden in Soweto, de stop zat er nog op. Maakt hij die open en er komt een geest uit. Zegt die geest ik sta tot je dienst, doe drie wensen.
Zegt die "swarte" ik wou nen Merc. hebben , onmiddelijk is daar een Mercedes van het laatste model , met benzine in de tank. Moet je een tweede wens doe zegt de geest. Zegt hij, ik zou een mooie villa willen. Krijgt hij die onmiddelijk met het personeel erbij. Zegt de geest : en nu uw derde wens. Zegt hij : ik zou willen blank zijn. Ok ,hij wordt onmiddelijk blank van teen tot haar. Maar de Merc en de Villa zijn ineens verdwenen. De man beklaagt zich onmiddelijk. Maar de geest antwoordt :grin:at moet je begrijpen, daarvoor moet een blanke man werken.
Luke.
Luke |
| Bericht: #28589 |
|
|
WINGS
PI Pro

Uit: Zonhoven |
| Geplaatst: Di 12 Feb 2002, 10:52 |
 |
|
In een antwerps gezin zegt de vrouw tot hare man "Liefste,als Wij nu nog een vierde kind konden krijgen dan kregen We ook een mooie premie en meer kindergeld" de man zei toen"Schat,Ik moet u ne kleine misstap vertellen,Ik heb een vierde kind,Ik zal het gaan halen" als de man wat later terug komt zegt Hij tot zijn vrouw "Hier is Onze vierde,en waar zijn de drie anderen nu?" zegt de vrouw"Uw drie vrienden uit Limburg zijn hunne kleine ook komen halen."
[ Dit Bericht is bewerkt door: WINGS op 2002-03-14 09:26 ] |
| Bericht: #28806 |
|
|
luke dierick
PI Addict

| Geplaatst: Di 12 Feb 2002, 17:54 |
 |
|
Komt een man thuis van zijn werk en hij vindt zijn vrouw met een andere man in bed. Woedend pakt hij concurrent beet bij alles wat hij kan (niet veel want hij is naakt !) ,gaat er mee naar het raam (woont immers op het 10e.)en wil de man buitengooien.Begint de man te jammeren, dat het toch niet eerlijk is dat hij voor een vergeten moment moet te pletter vallen en sterven. Zegt de boze echtgenoot gans verbaasd:"Maar ik dacht als ge kondt vogelen dat ge dan ook kondt vliegen !?"
Luke |
| Bericht: #29069 |
|
|
WINGS
PI Pro

| Geplaatst: Wo 13 Feb 2002, 16:57 |
 |
|
Een 86 jarige blanke huwt een 35 jarige eveneens een blanke en krijgt na een jaar een mooi kindje;de dokter wenst ook de vader geluk waarop die antwoord "Kwestie van de motor te laten draaien niet";een jaar later weer hetelfde met de zelfde lofbetuigingen;als Hij dan een derde maal een kind krijgt en Hij zegt alweer tegen de dokter "Kwestie van de motor te laten draaien niet" antwoord de dokter "Natuurlijk,maar Ge zoudt de olie eens moeten laten verversen want de baby is zwart.!!!
|
| Bericht: #29569 |
|
|
freddy
PI Addict

|
| Geplaatst: Wo 13 Feb 2002, 22:43 |
 |
|
Even een denigrerende...
Het is algemeen geweten dat een vrouw een noodzakelijk kwaad is voor ons mannen.
De essentie is natuurlijk het waarom van het bestaan van de vrouw.
Wel...
Om te zorgen dat 50% van ons, mannen niet met het speen rondloopt.
mvg,
ben ik nu een vrouwenhater ??? |
| Bericht: #29726 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Do 14 Feb 2002, 14:25 |
 |
|
Twee getrouwde drinkebroers zitten op cafe.
> >De eerste vertelt "ik weet niet wat ik moet doen" zegt 'm
> >maar voor ik mijn straat inrij, doof ik de lichten van
> >mijn wagen,voor ik naar binnenrij zet ik de motor uit, ik duw
> >stillekes mijn auto in de garage, ik doe mijn
> >schoenen uit en sluip muisstil de trap op, kleed mij uit in de badkamer
> >en kruip heeeeel zachtjes in bed.
> >En toch wordt mijn vrouw wakker en scheldt ze mij de huid vol,
> >dat ik weer te laat en zat thuiskom.
> >
> >Ge moet dat anders aanpakken zegt de tweede, zoals ik.
> >Ik vlam tegen 150 per uur met gierende banden door de
> >straat, sla de deur met een smak dicht, smijt mijn
> >vuil schoenen tegen de muur van de slaapkamer,
> >kruip al zingen bij haar in bed, wrijf met mijn
> >vuil pollen eens over haar kont en vraag haar "wat
> >denk je van een goeie pijpbeurt schatje ?"
> >en ik verzeker je dat mijn vrouw heel stilletjes verder blijft
> >liggen slapen |
| Bericht: #29938 |
|
|
Knut Noordland
PI Expert

Uit: overtuiging |
| Geplaatst: Do 14 Feb 2002, 15:41 |
 |
|
 |
| Bericht: #30058 |
|
|
WINGS
PI Pro

| Geplaatst: Za 16 Feb 2002, 12:18 |
 |
|
Ne Limburger en nen antwerpenaar krijgen een ongeval en bekijken onder een stralende zon de schade;de limburger zegt:"Ik heb nog een vatje kristal in de koffer liggen,We kunnen mischien eerst een slokje drinken.?" de antwerpenaar is 't akkoord want hij krijgt niet dikwijls de kans een goede pint te drinken,en,als hij ne ferme slok genomen heeft geeft hij het vaatje terug en zegt:"Hier,nu moogt Gij ook en slokje nemen." waarop de Limburger antwoord:"Nee bedankt,Ik wacht liever tot de politie gekomen is.!!!"
|
| Bericht: #30709 |
|
|
luke dierick
PI Addict

| Geplaatst: Za 16 Feb 2002, 13:36 |
 |
|
Komt de pastoor uit zijn pastorij al rokende.Kruist het plein voor de kerk waar naar gewoonte de jongens uit buurt aan het sjotten zijn. Ziet een van de jongens de pastoor, tast in het diepste van zijn broekzak, haalt een peuk van een sigaret te voorschijn en haast zich naar de geestelijke. Zegt hij ," Meneer Pastoor, meneer pastoor, krijg ik een beetje vuur". De pastoor tikt zijn sigaar af en biedt de andere vuur aan, terzelvertijd zegt hij op half-hoge toon en al schuddebollend:" Er zijn toch geen kinderen meer, er zijn toch geen kinderen meer ". Zegt de schavuit, terwijl hij aan zijn sigaretje zuigt om het in gang te krijgen:"Moet ge niet mee inzitten , meneer pastoor, wij zullen daarvoor wel zorgen , zij gerust".
Luke |
| Bericht: #30782 |
|
|
Mr. WhitePowder
PI Newbie

|
| Geplaatst: Di 19 Feb 2002, 01:56 |
 |
|
Op een avond...
HIJ: Schat, moet ge een asperientje hebben?
ZIJ: Nee schat!
HIJ: Zerre zeker?
Zij: Ja schat!
HIJ: Ge hebt dus geen koppijn?
ZIJ: Maar nee!
HIJ: Ok, dan gaan we naar boven!!!
HAHA Ok, het is niet zo een goei, ik vond niets beters.
Groeten
|
| Bericht: #32308 |
|
|
luke dierick
PI Addict

| Geplaatst: Di 19 Feb 2002, 11:00 |
 |
|
Komt een blondje op de vlucht naar New-York met een ticket derde klas, zet ze zich resoluut in eerste klas. Komt en hostess haar attent maken op dit feit, maar ze antwoordt dat dit haar recht is en dat ze niet zal opstappen, komt een mannelijke bediende haar verwittigen ze blijft op haar standpunt. De co-piloot komt er zich met moeien, zelfde resultaat, zij blijft zitten. Vertely men het aan de piloot. Zegt die: zal ik er mij eens mee moeien. Hij gaat naar het blondje en fluistert haar iets in het oor. Onmiddelijk rent ze de trap af ('t was een B747) om plaats te nemen in de economie klas.
Vragen de andere nu aan de piloot :Hoe heb je dat klaargespeeld ? Eenvoudig, antwoordt hij. Ik heb ook zo iets thuis en weet hoe dat aan te pakken. Ik heb haar gezegd dat de eerste klas niet op New-York vliegt en de economy class wel.
Luke |
| Bericht: #32407 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Di 19 Feb 2002, 11:29 |
 |
|
Waarom heeft God de man geschapen ???
Een vibrator kan het gras niet afrijden... |
| Bericht: #32424 |
|
|
Mr. WhitePowder
PI Newbie

|
| Geplaatst: Di 19 Feb 2002, 16:39 |
 |
|
| Quote: |
Op 2002-02-19 11:29, schreef Dina:
Waarom heeft God de man geschapen ???
Een vibrator kan het gras niet afrijden...
|
Waarom werd de vrouw voor haar deur doodgereden?
Dat is de vraag niet, de vraag is: wat deed ze uit haar keuken?
|
| Bericht: #32571 |
|
|
Skinny 88
PI Addict

Uit: Den Haag |
| Geplaatst: Di 19 Feb 2002, 23:59 |
 |
|
De getekende kut
Jantje´s vader moet op de ouderavond komen om over de prestaties van zijn zoon te komen praten."Het gaat niet zo goed met Jantje", zegt de leraar."hij haalt voor alle vakken alleen maar onvoldoendes. Geen enkel cijfer is hoger dan een 4. Behalve dan voor tekenen. Tekenen dat kan hij wel heel goed. Vorige week had hij een tijger op het bord getekend en die leek zo echt dat niemand meer de klas in durfde.""vertel mij wat", antwoordde de vader,"Hij heeft gisteren een kut op de kachel getekend en die leek zo echt dat ik wel 3 keer mijn lul verbrand heb!!"
|
| Bericht: #32933 |
|
|
luke dierick
PI Addict

| Geplaatst: Wo 20 Feb 2002, 11:30 |
 |
|
De zaterdag was er voetbal gespeeld en de spelers wassen zich in de kleedkamers. Boven het geluid van de stortbaden klinkt ineens een GSM. Jefken neemt hem op en er klinkt aan de andere zijde:"Dag Schatjen , hebde gewonnen ?". Nee, zegt Jefken, verloren met 2-0! "Oh", klinkt het aan de andere kant, "spijtig he, maar ik heb mij goed zulle , heel de namiddag winkelen. Zeg , schatjen ik heb een paar schoenen gekocht, nogal dure, maar ze zijn vree schoon , allei zo'n 1.000 Euro , is da goe?" Oh ,zegt Jefken verbouwereerd. "En dan nog , schatjen ben ik gepasseerd bij de garage, en ik heb dienen BMW Z3 maar gekocht , he, we hebben nu toch veel geld, he". Jefken ,knort wat in de telefoon, maar da kan ook "ja" betekenen. "En schatjen , ik ben langs de notaris gepasseerd, we game die villa op de hoek maar kopen , he, en ons huis te koop stellen , he. Ge moet maar just bij de notaris ne keer passeren om te tekenen , ik ben er al geweest". Jefken knort nog meer verbaasd. "Hawel schatteken tot van den avond he." Jefken weet nie meer wat antwoorden, maar de telefoon wordt afgesloten aan de andere zijde. Wordt Jefken zich bewust van het gesprek, roept hij uit volle kracht:"Van wie is dezen GSM hier? Van wie is die GSM hier ?"
Luke
[ Dit Bericht is bewerkt door: luke dierick op 2002-02-20 11:33 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: luke dierick op 2002-02-20 11:35 ] |
| Bericht: #33033 |
|
|
WINGS
PI Pro

| Geplaatst: Do 21 Feb 2002, 11:33 |
 |
|
Nen antwerpenaar staat voor nen tabakswinkel waarop in neonletters staat "Alles voor rokers",hij stapt binnen en vraagt een stel onderbroeken waarop de verkoopster vraagt:" Meneer hebt U de lichtletters niet gelezen?" en den antwerpenaar antwoord:"Dacht U misschien dat rokers géén onderbroeken dragen?"
|
| Bericht: #33605 |
|
|
luke dierick
PI Addict

| Geplaatst: Vr 22 Feb 2002, 11:34 |
 |
|
Het was nog in den tijd van Mobutu.Hij liet zich een kostuum maken in Brussel. Toen hij het gepast had, drong hij er toch op aan van zijn vestzakken te voeren met plastiek en ze ook waterdicht te maken....om zijn "argent liquide" in te kunnen in bewaren.
Luke
|
| Bericht: #34133 |
|
|
|
|