Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Open brief aan Jurgen Verstrepen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
Abramis
PI Expert
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen
Geplaatst: Zo 16 Feb 2003, 15:23 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Waar haal jij het lef om de Prof (een uiterst beminnelijk iemand) gelijk te stellen aan iemand als Lonsdale ?????? Eek

En wat die PM betreft : dat staaft alleen maar bovenstaande. Had hij het niet gedaan, dan had ik je nog een invitatie gestuurd... Rolleyes

ken je grenzen, man ! Evil
Bericht: #219353

Rapporteer deze post

Advertentie
Skinny 88
PI Addict
PI Addict

Uit: Den Haag
Geplaatst: Zo 16 Feb 2003, 15:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

thePiano schreef:
[size=15

Foorwijf van het jaar: De vrouw van Hugo Van Minnebrughhe: :lol

Georgina uit het Schipperskwartier
[/size][/quote]
Lol Lol Lol Lol Lol Lol
Is dat uw madam Piano, ziet er daar proper uit in Antwerpen Lol
maar iemand moet de bills betalen, hele dagen op het fora het Vlaams Blok bestrijden Wink
Bericht: #219356

Rapporteer deze post

paris
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Zo 16 Feb 2003, 15:32 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dit forum is een schitterend initiatief. Laat ons enkele rotte appels verwijderen en daarnaast elkaars mening verdragen en respecteren.

"U kunt nu elkaar een hand geven als teken van...". Ik weet niet meer hoe dat in de kerk gaat, het is in elk geval iets met mensen, met verbondenheid. Hopelijk zijn de moderators bereid tot een betrouwbaar beleid, met Jurgen als coach, als spelverdeler, nauw verbonden met de andere ploegspelers, misschien zelfs in een tandem met een andere moderator. Dit is een project, een mooi project.
Bericht: #219358

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen
Geplaatst: Zo 16 Feb 2003, 17:41 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

paris schreef:
Dit forum is een schitterend initiatief. Laat ons enkele rotte appels verwijderen en daarnaast elkaars mening verdragen en respecteren.

"U kunt nu elkaar een hand geven als teken van...". Ik weet niet meer hoe dat in de kerk gaat, het is in elk geval iets met mensen, met verbondenheid. Hopelijk zijn de moderators bereid tot een betrouwbaar beleid, met Jurgen als coach, als spelverdeler, nauw verbonden met de andere ploegspelers, misschien zelfs in een tandem met een andere moderator. Dit is een project, een mooi project.

Wel wel, een engeltje komt nedergedaald uit den hemel Wink

Schoon, m'n gemoed schiet er van vol Eek

23 postings op 3 1/2 maanden heb je al bij elkaar, dat schiet lekker op zeg!

Dat verdient een beloning!

Bericht: #219461

Rapporteer deze post

diver
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 16 Feb 2003, 17:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Link werkt niet, verwijdert...
Bericht: #219472

Rapporteer deze post

atropos
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 16 Feb 2003, 18:04 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

thePiano schreef:
Diegenen die ... het De Standaard forum eerst grondig verneukt en dan vakkundig gesloopt hebben met sluiting tot gevolg, die zitten nu bijna allemaal hier. Misschien kunnen de moderators DAAR eens eerst ten rade gaan, vooraleer ze omtrent dit forum een beslissing nemen.

Ik durf met de hand op het hart beweren dat ik beter weet dan jij wat er met het De Standaard forum gebeurde/aan het gebeuren was, en ik durf dan ook te poneren dat de "teloorgang" van dat forum eerder te maken heeft met de REACTIE van de moderatoren, dan een zogeheten "sloping" door (aangezien de posting van uwentwege komt zal ik dat maar invullen zeker...) "rechtse lieden".

Het is niet omdat je links bent, Piano, dat de waarheid daarom vakkundig de das om gedraaid mag worden... Wink
Bericht: #219476

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Zo 16 Feb 2003, 18:15 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

atropos schreef:
thePiano schreef:
Diegenen die ... het De Standaard forum eerst grondig verneukt en dan vakkundig gesloopt hebben met sluiting tot gevolg, die zitten nu bijna allemaal hier. Misschien kunnen de moderators DAAR eens eerst ten rade gaan, vooraleer ze omtrent dit forum een beslissing nemen.

Ik durf met de hand op het hart beweren dat ik beter weet dan jij wat er met het De Standaard forum gebeurde/aan het gebeuren was, en ik durf dan ook te poneren dat de "teloorgang" van dat forum eerder te maken heeft met de REACTIE van de moderatoren, dan een zogeheten "sloping" door (aangezien de posting van uwentwege komt zal ik dat maar invullen zeker...) "rechtse lieden".

Het is niet omdat je links bent, Piano, dat de waarheid daarom vakkundig de das om gedraaid mag worden... Wink

1. Ik ben niet links, ik ben anti-Vlaams Blok, dat is wat anders. Tenzij je zelf ook VB'r bent, dan is inderdaad AL HET ANDERE links. Eek

2. Dit channel wordt ook gemodereerd, of beter gezegd: niet gemodereerd alhoewel het dat wel hoort/placht te zijn.

3. Hoe zat dat weer op VBJongeren Forum en op het GvA/HBVL forum?
Bericht: #219484

Rapporteer deze post

paris
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Zo 16 Feb 2003, 18:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

thePiano schreef:
paris schreef:

Wel wel, een engeltje komt nedergedaald uit den hemel Wink

Schoon, m'n gemoed schiet er van vol Eek

23 postings op 3 1/2 maanden heb je al bij elkaar, dat schiet lekker op zeg!

Dat verdient een beloning!

Piano toch, fopkous!
Bericht: #219488

Rapporteer deze post

diver
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 16 Feb 2003, 18:24 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ocharme, ik heb er echt mee te doen, al van vorige eeuw naar een plaatsje op het net aan het zoeken. Als ze wat nodig hebben zijn ze zéééééér lief hoor...
Jurgen pas op je schapen jongen, wanneer de vos de passie preekt...
Uit de oude doos, 28 februari 1997.
Toen al moest hij op de knieën en hij zit er nog steeds op hahahaha... Mr. Green Mr. Green Mr. Green

yo beste bram, mcc, stone Wink

Graag wilde ik aan jullie het volgende vragen.

Mezelf even voorstellen: ik ben thePiano, voormalig owner en master van
#antwerpen op IRCnet.

Sinds 6 februari j.l. ben ik samen met een paar andere vrienden een nieuw
kanaal opgestart: namelijk #Oud_Antwerpen op IRCnet.

Dit kanaal trok van in den beginne direkt vrij gemakkelijk volk, mede ook
door zijn soepele reglementen en zijn vriendelijke geest en aanpak van de
masters.
Op dit ogenblik ziet de samenstelling van dit kanaal er als volgt uit:
thePiano (ikke) en gonzy zijn owners, Windmill; Q en DogBert zijn masters.
Twee botjes zouden we graag online houden nl Suske en Wiske (hehe..waar
kennen we die nog van Wink !:

Suske gvdries@allserv.rug.ac.be
Wiske hvminnen@door.hookon.be

Helaas worden die botjes regemaltig gekilled nu :/
Ik heb er geen ogenblik bij stil gestaan dat er geen bots waren toegelaten,
stom van mij -ik geef het toe- en het heeft dan ook even geduurd eer ik
begreep waarom mijn bots gekilled worden, mijn verontschuldigingen hiervoor.

Daar het mij echt menens is met dit kanaal om dit tot een sympathiek, volks
en tiepies antwerps kanaal te laten uitgroeien, verzoek ik u hiermede om
mijn botjes toe te laten op uw server. #Oud_Antwerpen is net als #antwerpen
(dat overigens geen concurrent ervan is) een avondkanaal. IRC is stilaan de
universiteiten en scholen aan het ontgroeien, en meer en meer werkende
mensen zoals ik, loggen dan ook vooral 's avonds en in het weekeinde in,
temeer omdat dan ook het goedkope tarief van Belgacom loopt. Dit kanaal is
dan ook vooral een avond en weekeind kanaal.
Op dit ogenblik staan er al 53 users in de botjes, en dat pas sinds 6
februari. Ik heb thans een gemiddelde bezettingsgraad op het kanaal tussen
de tien en de vijfentwintig users, en dat vooral tussen 20 en 24 u.

Ik beloof u dat ik alle reglementen hieromtrent zal na leven, geen clonebots
toe te laten, en de netiquette te eerbiedigen.

graag verblijvende op een positief antwoord van u en dank bij voorbaat

thePiano

Homepagina van #Oud_Antwerpen: http://door.hookon.be/~hvminnen/Oud_Antwerpen/
thePiano@bigfoot.com

Hugo Van Minnebruggen
Van Leriusstraat 19
2018 Antwerpen
03 231 54 61
Eeuwigdurend emailadres van thePiano: thePiano@bigfoot.com
Homepagina van thePiano http://www.club.innet.be/~mon50079/
Homepagina van #Oud_Antwerpen: http://door.hookon.be/~hvminnen/Oud_Antwerpen/
* * *
"Ten langen leste is geen enkele begeerte zo machtig als het eenvoudige
verlangen naar gezelschap."
Graham Greene (1904)
Bericht: #219490

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Zo 16 Feb 2003, 19:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

driver schreef:
Uit de oude doos, 28 februari 1997.
Toen al moest hij op de knieën en hij zit er nog steeds op hahahaha...

Hehe, toen ik lag ik in de clinch met zeikerds zoals jij. Dat gaat terug toen ik eigen babbelkanalen runde die erg succesvol waren. Ik organiseerde er meetings voor, diners en uitjes. Tot er zo'n computergekken langs kwamen, jaloers op mijn succes, het hele boeltje hackten en voor zichzelf claimden. Een paar maanden later kwam er geen kat meer naar die babbelkanalen. Niemand niets dus. En dat is wat jij hier ook probeert te bereiken.
Bericht: #219552

Rapporteer deze post

Miss G
PI Senior
PI Senior

Uit: ik ga af en toe eens uit ja :o)
Geplaatst: Zo 16 Feb 2003, 19:40 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Redface Redface Redface Redface Redface Redface Redface Redface

Ik moet wederom vaststellen dat ik mij nog maar eens vergist heb in de mensen hier, toch zeker in een aantal.

Ik snap echt niet waarom jullie altijd zo persoonlijk moeten worden.

Een tijdje geleden ben ik hier 'weggebleven omdat het me teveel werd. Het feit dat mensen die hier komen om een goede discusie te voeren werden neergehaald en vernederd, in een hoekje gedrongen en nog eens nagetrapt.

Toen ik terugkwam, leek het toch een beetje beter, maar wederom moet ik vaststellen dat een echte levendige discusie die NIET uitmondt in een ordinair straatgevecht, een stomme scheldpartij blijkbaar ook hier bijna niet meer mogelijk is.

Waarom hebben jullie zo weinig respect voor anderen hun mening? Het is toch niet omdat ik bvb niet hou van voetbal, dat de voetbal moet worden afgeschaft? Dat alle voetbal moet worden afgekraakt? Nee, als ik er niet van hou, zeg ik dat, maar laat anderen in hun waarde.

Althans dat probeer ik toch zoveel mogelijk. Ik besef goed genoeg dat dit niet altijd even simpel is, je wordt gemakkelijk meegesleept en opgehitst door grootspraak en overtuigingen van anderen.

Vele hebben me al geprobeert van gedachte te doen veranderen ivm voetbal... niemand is geslaagd. Maar daarom begin ik niet iedereen die van voetbal houdt uit te maken of af te maken.

Ik neeem hier voetbal als voorbeeld omdat het een heel bekend ding is.

Ik heb echt medelijden met de mensen die hun pas iets of wat beter in hun eigen vel voelen als ze iemand anders kunnen afkraken. Als ze iemand met andere ideeen, smaken, overtuigingen kunnen naschoppen.

Pas op he, ik ben zeker geen heilige en heb ook geen engelengeduld. Maar ik probeer tenminste. En als ik er rotsvast van overtuigd ben dat ik in iets gelijk heb, zal ik proberen anderen van mijn gelijk te overtuigen, maar als ik zie dat de anderen er echt geen boodschap aan hebben... schakel dan over op een ander onderwerp.

Je bent echt niet verplicht om mij altijd en eeuwig gelijk te geven of hetzelfde te denken dan ik om mijn vriend/vriendin te kunnen zijn.

Ik heb al lang geleden ondervonden dat je je soms beter uit een discusie kan terugtrekken dan verder te gaan en iemand af te slachten of afgeslacht te worden. Een betonnen muur vol in je gezicht krijgen doet verdomme zeer. Ik kan het weten, ik heb er al een aantal tegengekomen.

Je kan ook niet verwachten om met iedereen overeen te komen. Dat is een utopie.

Ik zou het schandalig vinden moesten Jurgen en Maarten zich verplicht voelen om dit forum te sluiten omdat er een aantal mensen hier hun gal komen spuien.

Jurgen, Maarten, geef het aub niet op. Ondanks al het geroep en getier hier, zijn er toch enorm veel mensen die jullie waarderen.

Hou vol en veel succes nog.

xxx Miss G
Bericht: #219565

Rapporteer deze post

ArnGrimR
PI Addict
PI Addict

Uit: Warren, New Jersey
Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 01:08 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Miss G,

Volledig akkoord, en steun je volledig in je oproep aan Jurgen en Maarten om verder te doen!

Aan de rest: steek de hand in eigen boezem, voor zover van toepassing, en tracht in te zien wanneer humor past, wanneer ernst past, en dat persoonlijk worden nóóit past...

Aan iedereen: bedankt voor de discussies die er al waren, en 'keep up the good work' Cool

ArnGrimR
Bericht: #219763

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 01:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Miss G, volledig akkoord met Uw interpretatie. Hopelijk kunnen we hier blijven discuteren. Die ambrasmakers worden het op den duur toch moe, en trekken, althans toch voor een tijdje weg. Mischien word het op den duur toch terug een beetje leefbaarder! Cry
Zoals het de laatste tijd gaat, steekt het me wel wat tegen om nog veel te posten. Evil
Bericht: #219772

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 02:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ward schreef:
Miss G, volledig akkoord met Uw interpretatie. Hopelijk kunnen we hier blijven discuteren. Die ambrasmakers worden het op den duur toch moe, en trekken, althans toch voor een tijdje weg. Mischien word het op den duur toch terug een beetje leefbaarder! Cry
Zoals het de laatste tijd gaat, steekt het me wel wat tegen om nog veel te posten. Evil

Ik sluit me graag aan bij Miss G, Ward en ArnGrimR. Dit bericht is een verademing in de brij die hier op een paar dagen tijd gecreëerd werd. Sad
Bericht: #219778

Rapporteer deze post

stijn
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 02:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik beschouw Politicsinfo als het forum van de vrije meningsuiting.
Dit houdt in dat radicalen (om het lelijke woord extremisten maar even te vermijden) als Guderian of Lonsdale ook hun zegje mogen doen.
Anderzijds mogen anderen (radicaal-links) hier wat mij betreft ook de nodige onzin komen spuien (en ik noem bewust geen namen). Dit gegeven op zich is trouwens bijzonder interessant.

Wat ergerlijk is geworden is dat velen niet meer bereid zijn tot een zinvolle discussie, maar louter en alleen tot vuilspuiterij en beledigingen.
Dit zou moeten ophouden! Enige humor kan natuurlijk wel, en is zelfs aan te raden om het politieke forum niet te laten verworden tot een SAAI forum.

Maar die haat en nijd moeten verdwijnen.
Ik zou de moderators dan ook aanraden om iedere topic die gepost wordt met de bedoeling om te provoceren onmiddellijk te verwijderen of naar Schandpaal of Kletshoekje te verplaatsen.
Bericht: #219779

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 02:45 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

stijn schreef:
Maar die haat en nijd moeten verdwijnen.
Ik zou de moderators dan ook aanraden om iedere topic die gepost wordt met de bedoeling om te provoceren onmiddellijk te verwijderen of naar Schandpaal of Kletshoekje te verplaatsen.

Ik opteer voor verwijderen indien er nog geen noemenswaardige zinnige dingen in de bewuste topic staan ! Dan is de zever in één keer de nek omgedraaid ! Eenmaal een onderwerp in de Schandpaal terechtkomt, is het sowieso toch een vogel voor de kat... Laat de Schandpaal maar gewoon over als 'uitlaatklep' voor zij die eventjes over hun toeren gaan...
Bericht: #219780

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 10:51 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Abramis brama schreef:

Ik opteer voor verwijderen indien er nog geen noemenswaardige zinnige dingen in de bewuste topic staan ! ...

Amaai, van de 216 040 topics/replieken, hoeveel zouden er nog overblijven denk je, als we jouw principe tot regel moesten maken? Waag eens een gok: 0,5% ofte 1080 dingetjes? Mr. Green

Zou het niet eenvoudiger kunnen, door POSTERS die geen drie zinnen aan elkaar kunnen rijgen, simpelweg te weren uit dit forum? Dat bespaart ons een pak tijd en surveillance.
Bericht: #219900

Rapporteer deze post

strupeke
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 10:59 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

thePiano schreef:
Abramis brama schreef:

Ik opteer voor verwijderen indien er nog geen noemenswaardige zinnige dingen in de bewuste topic staan ! ...

Amaai, van de 216 040 topics/replieken, hoeveel zouden er nog overblijven denk je, als we jouw principe tot regel moesten maken? Waag eens een gok: 0,5% ofte 1080 dingetjes? Mr. Green

Zou het niet eenvoudiger kunnen, door POSTERS die geen drie zinnen aan elkaar kunnen rijgen, simpelweg te weren uit dit forum? Dat bespaart ons een pak tijd en surveillance.

Wat ben je met iemand, die meer dan drie zinnen aan elkaar kan rijgen,maar die een verstand heeft van een mossel,en die nog kakt door zijn mond ook.
En die zijn linkse frustratie, nog omzet in daden, afvoeren die man!
Bericht: #219916

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 11:03 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

strupeke schreef:
thePiano schreef:

Wat ben je met iemand, die meer dan drie zinnen aan elkaar kan rijgen,maar die een verstand heeft van een mossel,en die nog kakt door zijn mond ook.
En die zijn linkse frustratie, nog omzet in daden, afvoeren die man!

Hehe, heb je jezelf hier ergens in herkend strupeke? Razz
Bericht: #219925

Rapporteer deze post

strupeke
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 11:13 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

[/quote]

Hehe, heb je jezelf hier ergens in herkend strupeke? Razz[/quote]

Neen,The Piano het was voor jouw, want drie zinnen aan elkaar rijgen is nogal moeilijk voor mij Lol Lol
Bericht: #219934

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 30 Aug 2008, 14:45
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten nieuwe knoppen. Wat vindt je ervan? Administrator Zo 22 Feb 2004, 03:55
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vernieuwd forum Administrator Za 15 Feb 2003, 00:02
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Foutje bij de polls? bart Zo 19 Jan 2003, 13:08
Geen nieuwe berichten vraagje aan iedereen Administrator Vr 17 Jan 2003, 11:36
Geen nieuwe berichten [ Poll ] Andere achtergrondkleur? De Prof Wo 8 Jan 2003, 07:15
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten nog eentje... als ik een reactie plaats... tantist Di 7 Jan 2003, 13:33
Geen nieuwe berichten Verengelsing slaat toe op Politicsinfo! Schande! Guderian Vr 3 Jan 2003, 20:42
Geen nieuwe berichten Signaleren kan geen kwaad op dit forum zekers? ;-) tantist Do 2 Jan 2003, 19:24
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief