Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Sluiten die Vlaamsche beerput? Dat kunnen we toch zelf!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
Jean Pierre van Rossem
Gast

Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 17:30  Reageer met quote   Naar boven

Van een politiek forum mag je verwachten dat het meerwaarde oplevert. Maar wat kan de meerwaarde zijn van een forum waar meer dan 95 % van de inzendingen van de hand komt van rechtse extremisten die hier - op uitzondering van Herr Flick en Guderian nog nooit iets nieuws hebben gezegd. Precies als hun aanvoerster de Tettermadame, die opschept met banden van de Mossad die ze bijgottekes niet heeft (je moet al meer dan randdebiel zijn om op te scheppen met zulke beroepsdoders), herkauwen ze steeds dezelfde zever. Zelfs het kleinste "sacochke" dat door één van die alochtone straatkinderen wordt meegejat is voldoende om het postmoderne gevoel van onzekerheid om te buigen in ONVEILIGHEID. De volgende stap is de roep naar de man met de stalen arm, naar de Vlaamsche Leider, die in een onafhankelijk Vlaanderen de straten weer schoon zal vegen, de katholieke eredienst in ere zal herstellen, die de traditionele familie van onder het stof wil boven halen. Dat betekent geen homo's of lesbiennes meer (weg met die viespeuken), geen moslims meer (weg met die achterlijken), geen links gedachtengoed meer (weg met die rooie rakkers), geen mondialisten meer (weg met die oproerkraaiers), geen internationalisten meer (Vlaanderen de Leeuw!).
Onzekerheid en onveiligheid zijn twee verschillende dingen. De 95 % rechtse extremisten die dit forum hier bevuilen (en goed waren voor ongeveer 166,000 inzendingen) moeten dat onveiligheidsgevoel hooh houden, want hun fascistoïde vriendjes kunnen alleen daaruit politiek garen spinnen. Enig economisch programma van betekenis hebben ze niet (ze tellen niet één economist van enig gewicht in hun rangen) en inzake buitenlands beleid volgen ze maar één koers: alles wat niet in overeenstemming is met het christelijk geloof van hun voorvaderen moet worden bestreden.
Jurgen Verstrepen heeft zoiets niet verdient. De zogenaamde forummeetings zijn verworden tot slemppartijen onder gelijkgezinde racisten en fascisten die elkaar uiteraard kennen van extremistische bijeenkomsten.
Terwijl ze zich bruin zitten te kakken op de fundamentalisten zien ze niet eens in dat zijzelf de fundamentalisten in Vlaanderen zijn. Met hen in discussie treden is volslagen zinloos: niet tot argumenteren van enig niveau in staat gooien ze er dan maar de argumenten ad hominem tegenaan (stijl vetzak, met het kwijl in je bek, stalker van Brigitta Callens, gepatenteerde oplichter - enfin, de taal van madame Tetterman van de Mos-ha-ha-sad, in handen van sujetten als Intruder nog drie trapjes lager geplaatst, en uiteraard zonder het geringste respect voor hun Vlaamse taal die ze als randdebielen alleen met het behulp van een spellingschecker correct kunnen schrijven).
Hoe veel keren moesten de vijf of zes linksen die hier nog in de beerput willen roeren niet te horen dat ze het maar beter afstappen. Goed, laten we dat dan ook doen. Als wij hier wegblijven, consequent wegblijven, als we vooral niet langer ingaan op hun stupiede provocaties, dan sterft dit forum een natuurlijke dood. Jurgen Verstrepen - die zulks als een gewaardeerd democraat echt niet verdient - zal niet eeuwig blijven rondzeulen met die tros bruine beerputwormen achter zijn kont. Dus: al wie links is blijve hier meteen weg. Een betere dienst kunnen we Jurgen Verstrepen niet bewijzen. Op die manier verkorten we de doodsstrijd en het doodsgereutel van een forum dat politiek compleet waardeloos is geworden. Want wie echt wil weten waar het Vlaams Blok voor staat leze het origineel, niet de éénentachtigste doorslag.
Pas nadat al dat bruin geteisem onze Vlaamsche riolen heeft verlaten kan er aan een interessant politiek forum worden gedacht. De formule daarvoor is simpel, heb ik op een andere plaats uitgelegd. Het moet een virtueel debat worden met vooraan diegenen die voor meerwaarde kunnen zorgen (wees gerust ik zal daar niet bij zijn, ik heb wel andere dingen te doen) omringd door een dozijn politici.
Kan je je nu één seconde inbeelden dat zo'n kleurloze modale troep als Tettermadame, Intruder, Den Broeder, en ga zo maar door in debat kan gaan met een Habermas, een Finkielkraut, een Apel, een Bouvresse, etc. Wat voor intellectuele prententie hebben die mensen niet? Wat een groot gedacht van zichzelf. De enigen van de forumgangers hier die zouden verdienen opgenomen te worden binnen Rodin's Chess-Board - ik noem dus man en paard - blijven beperkt tot Jonas Demuynck, Max, Gutch, ThePiano, ArnGrimR, Horus, Rusty, Darwin, Antropos, John Stufflebeam, Arthur, Eugène, Faramir 366 en als typischevertegenwoordigers van reactionair Vlaanderen Guderian en Herr Flick die mij niet onverstandig lijken. Die zouden kunnen worden aangevuld met 12 vertegenwoordigers van politieke partijen. Ook hier kan men man en paard noemen: Van Krunkelsven en Decroo voor de VLD, de Van Rompuys voor de CVP, Frank van den Broucke en vader Vandenbossche voor de Sossen, Geert Bourgeois voor NVA, Ghijssels voor Agalev, Joris van Hautem voor het Blok, JaJa als curiosum (zoniet Chris Merckx als laatste stalinist). Als Jurgen Verstrepen kloten aan zijn lijf heeft dan doet hij dat. Pas na het sluiten van de Vlaamsche beerput kan er een nieuw publieksforum worden opgericht waarbij iedere deelnemer wekelijks een beperkt aantal opmerkingen kan maken, b.v. vijf. Ikzelf ik zit liever tussen het publiek, niet vooraan. Maar dan wel een ander publiek dan 95 % rechts-extremisten, want dat is geen publiek meer, dat is uitgehold tot "la clacque".
Laten we het Jurgen dus makkelijk maken door hier consequent weg te blijven, niet meer in te gaan op provocaties, en pas terug te keren nadat dat fascistoïde en racistische bruin gespuis is verzopen in de eigen beerput, omgekomen in de eigen drek. Zij die geen bezwaren zien in een halve garen die hier een orgasme van genot krijgt wegens veertien vertrappelde moslims, die met het schuim op de lippen hun wapenbroeder verdedigen, die uitroepen "natuurlijk moet er racisme zijn" komen allicht het best op die manier aan hun (virtuele) einde.
Tot slot mag ik verhopen dat het denkersforum - dat na het sluiten van de Vlaamse PI-beerput kan ontstaan - gevrijwaard mag blijven van godsdienstdiscussies. Er is geen god, dus waarom er diensten aan verkwanselen. Ik ken geen dodelijker vergif dan godsdiensten.
Dus: al wat "links" is, wegblijven is de boodschap. En af en toe eens een kijkje nemen hoe de overgebleven rechtse ratten hier verzuipen in hun eigen stront.

JPVR
Bericht: #218896

Jean Pierre van Rossem
Gast

Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 17:50  Reageer met quote   Naar boven

Wie wil meewerken aan een voorlopig denkersforum van enig niveau kan mij persoonlijk contacteren op jppro@pandora.be met correcte opgave van naam en adres. Vlaams Blokkers hoeven zich niet verder af te sloven mij computervirussen op te sturen, zoals de drie laatste dagen gebeurde. De firewall die ik in mijn computers installeerde is nogal wat steviger dan de Berlijnse Muur.

JPVR
Bericht: #218912

strupeke
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 17:53  Reageer met quote   Naar boven

Hé kluchtzanger, ik heb een paar vragen gesteld, en steeds nog zonder antwoord! jij bent zeker niet de echte
Bericht: #218915

Strix
PI Pro
PI Pro

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 17:58  Reageer met quote   Naar boven

Waarom nog over iets discuteren als alles toch reeds vooraf is vastgelegd ?
Bericht: #218918

Koverras
PI Addict
PI Addict

Uit: Limburg
Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 17:59  Reageer met quote   Naar boven

Hopla, dit land krijgt sevens nog een forum voor VEROORDEELDE CORRUPTE financiële witwassers erbij.

Ex-gedetineerden worden waarschijnlijk nog VIP-lid ook.
Bericht: #218920

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:01  Reageer met quote   Naar boven

Jean Pierre van Rossem schreef:
Wie wil meewerken aan een voorlopig denkersforum van enig niveau kan mij persoonlijk contacteren op jppro@pandora.be met correcte opgave van naam en adres. Vlaams Blokkers hoeven zich niet verder af te sloven mij computervirussen op te sturen, zoals de drie laatste dagen gebeurde. De firewall die ik in mijn computers installeerde is nogal wat steviger dan de Berlijnse Muur.

JPVR

En WAAROM zouden dit nu persé Vlaams Blokkers zijn Rolleyes
VB-ers zijn DOM en niet in staat om computervirussen door te sturen, remember ? Razz
Bericht: #218921

De Prof
PI Pro
PI Pro

Uit: vindingrijkheid
Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:01  Reageer met quote   Naar boven

Vraag eens aan Thepiano wat hij vindt van Guderian Mr. Green
Bericht: #218922

antigone
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:02  Reageer met quote   Naar boven

Hoe pathetisch, hetgevoel van dramatiek van JPVR begint toch hoge toppen te scheren
Bericht: #218924

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:02  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:
Vraag eens aan Thepiano wat hij vindt van Guderian Mr. Green

zijn antwoord zal 'Dom' zijn, neem ik aan ?
Eens te meer het bewijs wie er echt dom is ! Mr. Green
Bericht: #218925

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:07  Reageer met quote   Naar boven

Het woord "Vlaamse" wordt door de grootste denkers op het forum steeds als "Vlaamsche" geschreven.
Bedoeling van deze orakels is de Vlaamse Beweging steeds als achterlijke beweging uit het verleden te beschouwen.
Vergeet nooit dat je DANK ZIJ een Vlaamse beweging kansen gekregen hebt in Uw bestaan kameraad ! Dat je die verkwanselt hebt is een andere zaak natuurlijk.Daar kan de Vlaamse Beweging niets aan doen. Mr. Green
Sticht dus maar gauw een ander forum waar ge in de engelsche taal uw ding kunt doen. En vlug !
De wereld zit er op te wachten ! Lol Lol Lol Lol Lol Lol
Bericht: #218929

Ferre
PI Senior
PI Senior

Uit: Opglabbeek
Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:08  Reageer met quote   Naar boven

Mooi stukje scheldproza JPVR. Maar meer ook niet. Mr. Green
Veel geluk met je eigen forum, niemand is tenslotte beter gediend dan door zichzelf. En verlos ons nu maar van je pseudo intellectuele epistels.
Bericht: #218931

De Prof
PI Pro
PI Pro

Uit: vindingrijkheid
Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:12  Reageer met quote   Naar boven

@JPVR,
Jurgen wil een forum voor iedereen!
Vrijheid van meningsuiting is zijn leuze.
Hij wil geen "zevende dag" programma maken.
Hij wil zoveel mogelijk "bellers "in zen programma.

Dit forum is een verlenging daarvan.

Vergeet dat niet.

Laatst aangepast door De Prof op Za 15 Feb 2003, 18:14, in totaal 2 keer bewerkt
Bericht: #218933

Adam
PI Addict
PI Addict

Uit: Deurne
Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:14  Reageer met quote   Naar boven

Ik vind wel dat de Heer Van Rossem nogal laagdunkend doet in verband met anderen. Het is natuurlijk vrij eenvoudig om iemand voor onkundige te bestempelen zoals hij hierboven in zijn tyrade beschrijft.
Wat met de Heer Van Rossem zelf?
Was Moneytron dan geen puur financiëel débacle dat veel mensen geld heeft doen verliezen? Is hij een 'geslaagd' politicus? Is hij überhaupt nog bij machte te denken? Hersencellen houden niet van alcohol....
Bericht: #218934

Den Heeten Joozef
PI Addict
PI Addict

Uit: Boechout
Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:26  Reageer met quote   Naar boven

Daaaag Van Rossem,

en de wind van achteren, probeert nog eens bij Humo.

den heeten
Bericht: #218935

Oude Geest
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:41  Reageer met quote   Naar boven

Van een politiek forum mag je verwachten dat het meerwaarde oplevert. Maar wat kan de meerwaarde zijn van een forum waar meer dan 95 % van de inzendingen van de hand komt van rechtse extremisten die hier - op uitzondering van Herr Flick en Guderian nog nooit iets nieuws hebben gezegd.

Men moet achter de façade durven kijken. Volgens mij is het aantal mensen dat bewust kiest voor extremisme (of fundamentalisme - wat is het verschil?) bijzonder klein. Een kleine kaste (cf. Guderian) verziekt dan wel de democratie door mensen in hun richting te (mis)leiden. Hadden we maar gewoon een LPF!

Schuldig zijn dus de extremisten, maar ook de mensen die wat u de postmoderne onzekerheid willen politiseren: het 'establishment', de criminelen, de AEL,...

Quote:

Precies als hun aanvoerster de Tettermadame, die opschept met banden van de Mossad die ze bijgottekes niet heeft (je moet al meer dan randdebiel zijn om op te scheppen met zulke beroepsdoders), herkauwen ze steeds dezelfde zever. Zelfs het kleinste "sacochke" dat door één van die alochtone straatkinderen wordt meegejat is voldoende om het postmoderne gevoel van onzekerheid om te buigen in ONVEILIGHEID. De volgende stap is de roep naar de man met de stalen arm, naar de Vlaamsche Leider, die in een onafhankelijk Vlaanderen de straten weer schoon zal vegen, de katholieke eredienst in ere zal herstellen, die de traditionele familie van onder het stof wil boven halen. Dat betekent geen homo's of lesbiennes meer (weg met die viespeuken), geen moslims meer (weg met die achterlijken), geen links gedachtengoed meer (weg met die rooie rakkers), geen mondialisten meer (weg met die oproerkraaiers), geen internationalisten meer (Vlaanderen de Leeuw!).

Niet te snel conclusies trekken, maar ik vind zelf althans dat eens een regime mijn individuele vrijheid zou afnemen (zoals vastgelegd in de rechten van de mens en in het principe van de democratische rechtstaat), dat ik me dan niet moet schikken naar het gezag, zelfs niet wanneer het verkozen is.

Quote:

Onzekerheid en onveiligheid zijn twee verschillende dingen. De 95 % rechtse extremisten die dit forum hier bevuilen (en goed waren voor ongeveer 166,000 inzendingen) moeten dat onveiligheidsgevoel hooh houden, want hun fascistoïde vriendjes kunnen alleen daaruit politiek garen spinnen.

Volgens mij is de meerderheid daar niet zo mee bezig. Ze geloven gewoon het Vlaams Blok en die 'tettermadame'. Ze zijn misschien 'oneigenlijk'.

Quote:

Enig economisch programma van betekenis hebben ze niet (ze tellen niet één economist van enig gewicht in hun rangen) en inzake buitenlands beleid volgen ze maar één koers: alles wat niet in overeenstemming is met het christelijk geloof van hun voorvaderen moet worden bestreden.
Jurgen Verstrepen heeft zoiets niet verdient. De zogenaamde forummeetings zijn verworden tot slemppartijen onder gelijkgezinde racisten en fascisten die elkaar uiteraard kennen van extremistische bijeenkomsten.

Ik was er niet bij. U wel?

Quote:

Terwijl ze zich bruin zitten te kakken op de fundamentalisten zien ze niet eens in dat zijzelf de fundamentalisten in Vlaanderen zijn.

Die indruk heb ik soms ook.

Quote:

Met hen in discussie treden is volslagen zinloos: niet tot argumenteren van enig niveau in staat gooien ze er dan maar de argumenten ad hominem tegenaan (stijl vetzak, met het kwijl in je bek, stalker van Brigitta Callens, gepatenteerde oplichter - enfin, de taal van madame Tetterman van de Mos-ha-ha-sad, in handen van sujetten als Intruder nog drie trapjes lager geplaatst, en uiteraard zonder het geringste respect voor hun Vlaamse taal die ze als randdebielen alleen met het behulp van een spellingschecker correct kunnen schrijven).

Met extremisten discussiëren is zinloos. Maar ik ben te optimistisch ingesteld om te denken dat al deze mensen niet voor rede vatbaar zijn. Ik durf niet beweren dat ze extremistisch zijn.

(Ik ben altijd een optimist geweest.)

Wat die persoonlijke aanvallen betreft: dat mindert met de tijd. Ik spreek uit ervaring. Grin

Quote:

Hoe veel keren moesten de vijf of zes linksen die hier nog in de beerput willen roeren niet te horen dat ze het maar beter afstappen.

Links is niet noodzakelijk goed. Ik ben links noch rechts en voel me toch geen conservatief of zo.

Quote:

Goed, laten we dat dan ook doen. Als wij hier wegblijven, consequent wegblijven, als we vooral niet langer ingaan op hun stupiede provocaties, dan sterft dit forum een natuurlijke dood. Jurgen Verstrepen - die zulks als een gewaardeerd democraat echt niet verdient - zal niet eeuwig blijven rondzeulen met die tros bruine beerputwormen achter zijn kont. Dus: al wie links is blijve hier meteen weg. Een betere dienst kunnen we Jurgen Verstrepen niet bewijzen. Op die manier verkorten we de doodsstrijd en het doodsgereutel van een forum dat politiek compleet waardeloos is geworden.

Waarom de afbraak kiezen? En niet de hervorming? Er zijn al constructieve voorstellen gedaan.

Quote:

Want wie echt wil weten waar het Vlaams Blok voor staat leze het origineel, niet de éénentachtigste doorslag.

Is dat wel eerlijk? Kan je dan ook de sp.a beoordelen op basis van het BSP-programma?

(Ik weet wel wat u bedoelt, maar speculatie is zinloos.)

Quote:

Pas nadat al dat bruin geteisem onze Vlaamsche riolen heeft verlaten kan er aan een interessant politiek forum worden gedacht. De formule daarvoor is simpel, heb ik op een andere plaats uitgelegd. Het moet een virtueel debat worden met vooraan diegenen die voor meerwaarde kunnen zorgen (wees gerust ik zal daar niet bij zijn, ik heb wel andere dingen te doen) omringd door een dozijn politici.
Kan je je nu één seconde inbeelden dat zo'n kleurloze modale troep als Tettermadame, Intruder, Den Broeder, en ga zo maar door in debat kan gaan met een Habermas, een Finkielkraut, een Apel, een Bouvresse, etc. Wat voor intellectuele prententie hebben die mensen niet? Wat een groot gedacht van zichzelf. De enigen van de forumgangers hier die zouden verdienen opgenomen te worden binnen Rodin's Chess-Board - ik noem dus man en paard - blijven beperkt tot Jonas Demuynck, Max, Gutch, ThePiano, ArnGrimR, Horus, Rusty, Darwin, Antropos, John Stufflebeam, Arthur, Eugène, Faramir 366 en als typischevertegenwoordigers van reactionair Vlaanderen Guderian en Herr Flick die mij niet onverstandig lijken. Die zouden kunnen worden aangevuld met 12 vertegenwoordigers van politieke partijen. Ook hier kan men man en paard noemen: Van Krunkelsven en Decroo voor de VLD, de Van Rompuys voor de CVP, Frank van den Broucke en vader Vandenbossche voor de Sossen, Geert Bourgeois voor NVA, Ghijssels voor Agalev, Joris van Hautem voor het Blok, JaJa als curiosum (zoniet Chris Merckx als laatste stalinist). Als Jurgen Verstrepen kloten aan zijn lijf heeft dan doet hij dat. Pas na het sluiten van de Vlaamsche beerput kan er een nieuw publieksforum worden opgericht waarbij iedere deelnemer wekelijks een beperkt aantal opmerkingen kan maken, b.v. vijf. Ikzelf ik zit liever tussen het publiek, niet vooraan. Maar dan wel een ander publiek dan 95 % rechts-extremisten, want dat is geen publiek meer, dat is uitgehold tot "la clacque".
Laten we het Jurgen dus makkelijk maken door hier consequent weg te blijven, niet meer in te gaan op provocaties, en pas terug te keren nadat dat fascistoïde en racistische bruin gespuis is verzopen in de eigen beerput, omgekomen in de eigen drek. Zij die geen bezwaren zien in een halve garen die hier een orgasme van genot krijgt wegens veertien vertrappelde moslims, die met het schuim op de lippen hun wapenbroeder verdedigen, die uitroepen "natuurlijk moet er racisme zijn" komen allicht het best op die manier aan hun (virtuele) einde.

Racisme kun je censureren.

Quote:

Tot slot mag ik verhopen dat het denkersforum - dat na het sluiten van de Vlaamse PI-beerput kan ontstaan - gevrijwaard mag blijven van godsdienstdiscussies. Er is geen god, dus waarom er diensten aan verkwanselen. Ik ken geen dodelijker vergif dan godsdiensten.

Ik ben ook ongelovig, maar nu bent u te eenzijdig. Mystiek en zo is helemaal niet gevaarlijk. Of openheid voor het Andere...

Quote:

Dus: al wat "links" is, wegblijven is de boodschap. En af en toe eens een kijkje nemen hoe de overgebleven rechtse ratten hier verzuipen in hun eigen stront.

JPVR

Zo zwartgallig, JPVR. Dat valt me bij u wel meer op. Waarom geen positieve ingesteldheid?
Bericht: #218940

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:48  Reageer met quote   Naar boven

Van een politiek forum mag je verwachten dat het meerwaarde oplevert. Maar wat kan de meerwaarde zijn van een forum waar meer dan 95 % van de inzendingen van de hand komt van rechtse extremisten die hier - op uitzondering van Herr Flick en Guderian nog nooit iets nieuws hebben gezegd.

Het meerdendeel van de politiek geengageerden zijn uiteraard rechts. De rest geeft er niet om...

Quote:
Precies als hun aanvoerster de Tettermadame, die opschept met banden van de Mossad die ze bijgottekes niet heeft (je moet al meer dan randdebiel zijn om op te scheppen met zulke beroepsdoders), herkauwen ze steeds dezelfde zever.

Persoonlijke aanvallen, daar is niemand van gediend. Heb jij het soms moeilijk met een vrouw MET een stem, JP ?

Quote:

Zelfs het kleinste "sacochke" dat door één van die alochtone straatkinderen wordt meegejat is voldoende om het postmoderne gevoel van onzekerheid om te buigen in ONVEILIGHEID. De volgende stap is de roep naar de man met de stalen arm, naar de Vlaamsche Leider, die in een onafhankelijk Vlaanderen de straten weer schoon zal vegen

Het gaat niet alleen om sjakossen he, maar om groepsverkrachtingen, carjackings, oproer enz.....

Quote:
de katholieke eredienst in ere zal herstellen, die de traditionele familie van onder het stof wil boven halen.

Vooroordeel: ik heb LAK aan de kerk (als VB-er)
Religie is het gevaarlijkste maatschappelijk gegeven dat er is. Het is veranwoordelijk voor het merendeel van de oorlogen. opdoeken die handel: Islam EN kerk !

Quote:
Dat betekent geen homo's of lesbiennes meer (weg met die viespeuken), geen moslims meer (weg met die achterlijken), geen links gedachtengoed meer (weg met die rooie rakkers), geen mondialisten meer (weg met die oproerkraaiers), geen internationalisten meer (Vlaanderen de Leeuw!).

Vooroordeel: holebi's: GEEN ENKEL PROBLEEM MEE ! zie mijn postings in het desbetreffende topic
Moslims: WEL een probleem mee. Niet met het etische aspect, want dat zou me een racist maken. WEL met de mentaliteit !

Quote:
Onzekerheid en onveiligheid zijn twee verschillende dingen. De 95 % rechtse extremisten die dit forum hier bevuilen (en goed waren voor ongeveer 166,000 inzendingen) moeten dat onveiligheidsgevoel hooh houden, want hun fascistoïde vriendjes kunnen alleen daaruit politiek garen spinnen. Enig economisch programma van betekenis hebben ze niet (ze tellen niet één economist van enig gewicht in hun rangen) en inzake buitenlands beleid volgen ze maar één koers: alles wat niet in overeenstemming is met het christelijk geloof van hun voorvaderen moet worden bestreden.

Bullshit, niet waard om op te reageren

Quote:

Bullshit (alweer) De forummeetings zijn niet meer dan een gezellig samenzijn ! Overtuig uzelf op 22/3 als je een man van enige betekenis bent !

Quote:
Terwijl ze zich bruin zitten te kakken op de fundamentalisten zien ze niet eens in dat zijzelf de fundamentalisten in Vlaanderen zijn. Met hen in discussie treden is volslagen zinloos: niet tot argumenteren van enig niveau in staat gooien ze er dan maar de argumenten ad hominem tegenaan (stijl vetzak, met het kwijl in je bek, stalker van Brigitta Callens, gepatenteerde oplichter

DIT slaat gewoon alles........
-beerputwormen
-bruine schijtluizen
-loopse teef
moet ik nog doorgaan ? WE didn't start the fire !

Quote:
- enfin, de taal van madame Tetterman van de Mos-ha-ha-sad, in handen van sujetten als Intruder nog drie trapjes lager geplaatst, en uiteraard zonder het geringste respect voor hun Vlaamse taal die ze als randdebielen alleen met het behulp van een spellingschecker correct kunnen schrijven).

zie voorgaand commentaar......WIE scheld er hier ?
En hou op met je gezever over dat Nederlands. Waarom tilt u zo zwaar aan de vlaamsche taal ? Bent u een vlaams - nationalist ?

Quote:
Hoe veel keren moesten de vijf of zes linksen die hier nog in de beerput willen roeren niet te horen dat ze het maar beter afstappen. Goed, laten we dat dan ook doen. Als wij hier wegblijven, consequent wegblijven, als we vooral niet langer ingaan op hun stupiede provocaties, dan sterft dit forum een natuurlijke dood.

Andersdenkenden die iets ZINNIGS te vertellen hebben worden hier aanvaard. Daar zijn voorbeelden genoeg van. Niwits als JOnas de Munck die te stom zijn om te helpen donderen en vooral vol eigen lof zitten, worden op gepaste wijze behandeld.

Jurgen Verstrepen - die zulks als een gewaardeerd democraat echt niet verdient - [quote]

Daarmee dat hij zowat iedere skinhead van Belgie achter zich aan had zeker ? Omdat hij zo neutraal was Rolleyes
Niet dat ik dit goedkeur.
JP: een uitspraak van Jurgen op radio Metropolys jaren geleden: zijn nieuwjaarswensen: 'aan de lagere sociale klasse, vernietig uzelf'
Doe ermee wat je wil ........

Quote:
zal niet eeuwig blijven rondzeulen met die tros bruine beerputwormen achter zijn kont.

Aan je platvloersheid zal het niet liggen, he !

Quote:

Met andere woorden: een virtueel cordon sanitaire omdat ook links zijn banale en infantiele mening zou kunnen verkondigen.....

Quote:
Kan je je nu één seconde inbeelden dat zo'n kleurloze modale troep als Tettermadame, Intruder, Den Broeder, en ga zo maar door in debat kan gaan met een Habermas, een Finkielkraut, een Apel, een Bouvresse, etc. Wat voor intellectuele prententie hebben die mensen niet?

Wij hebben geen intellectuele pretentie, wij zien gewoon dat jouw rijk hier bijna uit is. Niemand trapt nog in jouw nonsens. Nonsens zoals je die altijd verkocht hebt.....
Enkel en alleen om er zelf beter van te worden ! JP, noem jezelf geen intellectueel.......Je beledigt de halve wereld !

Quote:
Wat een groot gedacht van zichzelf. De enigen van de forumgangers hier die zouden verdienen opgenomen te worden binnen Rodin's Chess-Board - ik noem dus man en paard - blijven beperkt tot Jonas Demuynck, Max, Gutch, ThePiano, ArnGrimR, Horus, Rusty, Darwin, Antropos, John Stufflebeam, Arthur, Eugène, Faramir 366 en als typischevertegenwoordigers van reactionair Vlaanderen Guderian en Herr Flick die mij niet onverstandig lijken.

HIER ga ik kort over zijn: je plannetje om verdeeldheid te zaaien LUKT NIET !!!!! bespaar u de moeite ! Toch wel vreemd, diegenen die NIET in jouw nonsens tuinen, omschrijf je als 'kleurloos' en 'dom'.
Net zoals de GP 'kleurloos en dom' was....... Mr. Green

Quote:

aub aub aub volg je EIGEN raad, JP, want wij zijn je zo beu als koude pap. Ik had vroeger bewondering voor jou, niet voor je politieke overtuiging, maar voor je persoonlijkheid. Jongens, nog nooit zo teleurgesteld geweest ! Je bent een zielig mannetje, hunkerend naar aandacht. Die je niet meer krijgt. En eerlijk, eigenlijk heb je dat altijd wel in je gehad he ? En je bent er 'even' mee weggeraakt......Doch boontje kwam om zijn loontje.
Jou leren kennen heeft mijn vertrouwen in het gerecht hersteld ! da's een doordenker, maar voor een 'interlocktueel' als jij kan dat geen probleem zijn he ! Mr. Green
Bericht: #218942

Oude Geest
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:54  Reageer met quote   Naar boven

@Den Broeder: Je kunt toch niet beweren dat Jonas enkel zinloze dingen zegt? Dat gelooft u zelf niet. Waarom het dan zeggen?
Bericht: #218943

Oude Geest
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:55  Reageer met quote   Naar boven

Voor het overige: een beschaafde reactie behalve die persoonlijke aanval op Van Rossem.

Wat de generalisaties betreft, heeft u gelijk.
Bericht: #218945

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:58  Reageer met quote   Naar boven

Kevin Van Eeckelen schreef:
@Den Broeder: Je kunt toch niet beweren dat Jonas enkel zinloze dingen zegt? Dat gelooft u zelf niet. Waarom het dan zeggen?

Kevin, dat 'literaire gezever' van Jonas interesseert mij echt niet. Ik hou niet van die stijl van discussieren ! Blijf bij de pointe, straight ahead !
Dat is de reden dat ik tegenwoordig met jou wel discussieer, maar met Jonas enkel de zot uithang !
Bericht: #218946

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 18:59  Reageer met quote   Naar boven

Kevin Van Eeckelen schreef:
Voor het overige: een beschaafde reactie behalve die persoonlijke aanval op Van Rossem.

Wat de generalisaties betreft, heeft u gelijk.

Laat ons daar op zeggen dat ik het onderschrift van Bramis, even niet ter harte heb genomen ? Wink
Bericht: #218947

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Di 7 Okt 2008, 08:17
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group