Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Vraagje aan de Admin of andere IT-extremisten

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
Echelon
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Zo 16 Feb 2003, 21:49 | Onderwerp: Vraagje aan de Admin of andere IT-extremisten  Reageer met quote   Naar boven

Te pas en te onpas lees ik hier dat forummers geblokkeerd zouden kunnen worden op IP-adres.

Met mijn bescheiden computerkennis meen ik echter te weten dat een IP-adres makkelijk verandert kan worden door af- en terug aan te loggen bij je provider.
Zelfs indien je dit niet zou doen, kan je gebruik maken van IP-maskerende servers. Dit valt natuurlijk nog steeds te traceren doch vraagt reeds meer werk, zeker wanneer meerdere van deze servers gebruikt worden tussen de pc en het forum.

Bij kabelsurfers lijkt me dit iets anders te liggen aangezien zij met een netwerkkaart werken en er dus een MAC-adres is.

1e vraag is dan ook of aan de hand van dit MAC-adres geblokkeerd kan worden, of behoort dit tot de" "privacy" aangezien het voortkomt van een goed (netwerkkaart) dat eigen bezit is ?

2e vraag/opmerking :
voor forummers die persé het forum willen verpesten bestaat er dus steeds een mogelijkheid dit te doen, of zie ik dit verkeerd ?
Bericht: #219672

Rapporteer deze post

Advertentie

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 4 Jul 2008, 08:11
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Vernieuwd forum Administrator Za 15 Feb 2003, 00:02
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Forumsoftware iets sneller. Iemand die problemen heeft? Administrator Vr 7 Feb 2003, 15:31
Herr Flick Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Foutje bij de polls? bart Zo 19 Jan 2003, 13:08
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten vraagje aan iedereen Administrator Vr 17 Jan 2003, 11:36
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten [ Poll ] Andere achtergrondkleur? De Prof Wo 8 Jan 2003, 07:15
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten En nog een foutje... tantist Di 7 Jan 2003, 13:34
Geen nieuwe berichten nog eentje... als ik een reactie plaats... tantist Di 7 Jan 2003, 13:33
Geen nieuwe berichten Signaleren kan geen kwaad op dit forum zekers? ;-) tantist Do 2 Jan 2003, 19:24
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief