Jean Pierre van Rossem
Gast
|
| Geplaatst: Di 18 Feb 2003, 00:55 | Onderwerp: Kopie gecensureerde tekst. Lees hem gauw voor ie verdwijnt |
 |
|
Hierna volgt de tekst van mijn originele inzending. Gelukkig bleef hij ergens op mijn computer bewaard. Laten we voor één keer proberen mekaar niet voor verrot uit te schelden. Kan iemand mij zeggen wat aan deze tekst NIET door de beugel kan, terwijl champagne voor veertien dode moslims WEL door de beugel kon? Bij voorbaat dank.
-------------------------------------------------------------------------
 |
| Bericht: #220679 |
|
Advertentie
|
|
Jean Pierre van Rossem
Gast
|
| Geplaatst: Di 18 Feb 2003, 00:56 | Onderwerp: En toch krijg ik de tekst op dit forum, verdomme |
 |
|
Beste Jurgen,
Jarenlang zit je nu al garen te spinnen uit extreme tegenstellingen. Dat werkt altijd, dat weet je goed genoeg. Op dezelfde manier weet je dat dit forum verworden is tot een holle praatbarak waar Vlaams Blokkers - zeker na het sluiten van het forum van de Frut - de dienst uitmaken. Wat ze op jouw forum komen vertellen is het eeuwig herkauwen van wat door hun Leiders al zoveel eerder en zoveel duidelijker werd gezegd: daaraan heeft echt niemand dan de inzenders een boodschap. Je weet verdomd goed dat sluiten van je forum de boodschap is, vooral omdat het bol staat van racistische prietpraat die het onveiligheidsgevoel moet aanwakkeren zodat de kiezer straks de zijde kiest van de redders van Vlaanderenland, het Vlaams Blok. Je weet net als ik dat het Vlaams Blok vergif is, op termijn een bedreiging voor de democratie. Maar uit louter eigenbelang weiger je dit forum te sluiten. Jouw verwijt dat ik uit eigenbelang zou hebben gehandeld is lachwekkend. Wat kan dat belang dan toch zijn? Ik ben een anarchist en vind dat het mijn taak is alle vormen van racisme en fascisme te bestrijden. Meer moet je daar niet achter zoeken. In zeven dagen tijd heb ik jou het klinkende bewijs geleverd dat discussies met dat schijtbruin gespuis totaal onmogelijk zijn. Ik heb drie stukjes geplaatst met de bedoeling dit forum hoger op te krikken. Van al die rechtse extremisten kwam daar niet één zinnige reactie op, tenzij dat ik met een Marokkaanse ben gehuwd en een notoir oplichter. Jij weet verdomd goed dat ik door het Hof in Straatsburg over de hele lijn ben vrijgesproken, maar je onderneemt niets, absoluut niets, om de geposte flagrante onwaarheden te verwijderen. En wat kan er verkeerd zijn met wie dan ook te huwen? Door jouw bruin gespuis word ik uitgescholden voor de ergste onder alle randdebielen. Mij raakt dat mijn kouwe kleren niet, maar jij had dat zootje ongeregeld wel even op zijn nummer kunnen zetten. Als ik je een prachtige voorzet aangeef en uitleg hoe je via Rodin's Chess-Board je forum terug kan opkrikken, en jou vraag mij jouw telefoonnummer door te mailen, dan ga je daar niet op in. M.a.w. laat je een onverhoopte kans links liggen om iets te doen aan de totaal verziekte situatie hier. Het enige wat je gedaan hebt is die ijdele Tettermadame, die hier voortdurend plagiaat zat te plegen omdat ze uiteindelijk absoluut niets te zeggen heeft, de deur te wijzen. Alsof zij iets meer voorstelde dan haar eigen luchtledigheid. En dan schrijf je nu:
Mijn boodschap is dus:
Rechts Vlaanderen, back off
Links en PC Vlaanderen, back off
Duidelijk?
Jarenlang heb je geteerd op je spelletjes extreem-rechts tegen extreem-links uit te spelen. Het was de essentie zelve van Zwart-Wit. Alleen, je haring braadde niet: extreem-links zag duidelijk in dat het hier niets te zoeken had. Als ik dan oproep dat alle linksen jouw zinkende schip zouden verlaten, omdat het de enige mogelijkheid is jouw Augiasstallen uit te mesten, dan word je kwaad. Dan luidt het opeens dat extreem-links en extreem-rechts moeten ophoepelen. Wil dan wel zo beleefd zijn de naam van dit forum te veranderen van Zwart-Wit in Grijs. Trouwens laat je het beperkt tot holle fraseologie. Je extreem-rechtse kliek zit hier nog altijd, hun racistisch en fascistisch gedaas gaat onverminderd voort. Je doet niets om die fameuze forummeetings, die niets anders zijn dan bijeenkomsten van Vlaams Blokkers, ongedaan te maken.
Uiteindelijk ben je het slachtoffer van je eigen formule. Eens het restantje linkse jongens en meisjes hier wegblijft zit je opgezadeld met een louter Vlaams Blok forum. En dan nog heb je niet de ballen vereist om heel dat zootje ongeregeld de deur te wijzen. Sorry, Jurgen, maar dan maak jij jezelf schuldig aan het geven van een tribune aan al diegenen die zich moeten verkneukelen in de zoveelste gestolen "sachoche" waarbij de dief uiteraard niets anders kan zijn geweest dan een Turk of een Marokkaan.
Door dit zieltogende forum kunstmatig in leven te houden verleen jij - toch een zuivere democraat - hand-en spandiensten aan een kliekje racisten en fascisten. Wil je dat dan echt?
In ieder geval roep ik nogmaals op dat al wie niet behoort tot dat politiek uitschot hier zijn matten zou oprollen. Ze kunnen mij bereiken op jppro@pandora.be. Laten we samenkomen en onderzoeken hoe we een degelijk politiek forum uit de grond kunnen stampen, één dat bereid is hier terug te komen nadat "all enemies of the open society" hier voorgoed verwijderd zijn.
JPVR |
| Bericht: #220680 |
|
|
Mohamed A.
PI Senior

|
| Geplaatst: Di 18 Feb 2003, 00:58 | Onderwerp: |
 |
|
Ze hebben al een moderator opgeroepen , waarschijnlijk via messenger of icq, zo werkt dat hier  |
| Bericht: #220684 |
|
|
-kristof-
PI Addict

|
| Geplaatst: Di 18 Feb 2003, 01:01 | Onderwerp: Re: Kopie gecensureerde tekst. Lees hem gauw voor ie verdwij |
 |
|
| Jean Pierre van Rossem schreef: |
Hierna volgt de tekst van mijn originele inzending. Gelukkig bleef hij ergens op mijn computer bewaard. Laten we voor één keer proberen mekaar niet voor verrot uit te schelden. Kan iemand mij zeggen wat aan deze tekst NIET door de beugel kan, terwijl champagne voor veertien dode moslims WEL door de beugel kon? Bij voorbaat dank.
-------------------------------------------------------------------------
 |
Triest. Het topic waarvan u vermoedt dat deze is verwijderd, kunt u hier terugvinden. Is enkel verplaatst.
http://www.politicsinfo.net/nl/forum2/viewtopic.php?t=11017 |
| Bericht: #220686 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Di 18 Feb 2003, 08:22 | Onderwerp: |
 |
|
Ik ben blijkbaar niet de enige die een bril nodig heeft ....  |
| Bericht: #220709 |
|
|
Ludo
PI Pro

Uit: de Kempen |
| Geplaatst: Di 18 Feb 2003, 12:21 | Onderwerp: |
 |
|
Zijn de forums niet een afspiegeling van de maatschappij? Als er zo weinig linksen aan deelnemen zal dat ook wel zijn redenen hebben!
- te weinig linksen die met internet kunnen omgaan...
- te weinig linksen die het de moeite vinden om voor hun ideeën te strijden...
- te weinig linksen die kunnen aanvaarden dat er ook andere meningen zijn...
- te weinig linkse forums... waar andere meningen toegelaten worden...
- te weinig linksen tout court...
???????...... |
| Bericht: #220831 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Di 18 Feb 2003, 12:29 | Onderwerp: |
 |
|
Misschien ligt het aan iets anders: de linksen krijgen hun goesting toch al op een extreme en perverse manier, dus waarvoor zouden ze strijden?? |
| Bericht: #220844 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 12:00
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |