De Prof
PI Pro

Uit: vindingrijkheid |
| Geplaatst: Za 26 Jan 2002, 14:59 | Onderwerp: |
 |
|
Bij Q-MUSIC pakte ze daar gisteren mee uit
dat hun radio zender geen brede publiek zender is is hun volstrekte recht
maar waarom dan de muziek uit de jaren 70&80
zo door het slijk halen
muziek is als kunst wat de één mooi vind,is voor de andere lelijk
voor een radio mannnen in hart en nieren is dit heel laag en geeft het een bewijs van kortzichtigheid
dat vele luisteraars dit bijtreden kan goed zijn maar ik vind het pure armoede en spijkers op laag water zoeken
niet dat ik ervan wakker lig hoor ,want ik luister zelden of nooit naar deze zender
maar dat een vlaamse krant daar een halve bladzijde voor uittrekt vind ik stom precies of het is wereld schokkend nieuws (waarschijnlijk gratis publiciteit)
als ik dan toch moet kiezen geef mij maar "4FM"
|
| Bericht: #23582 |
|
Advertentie
|
|
Geert G
PI Pro

Uit: Sint-Truiden |
| Geplaatst: Za 26 Jan 2002, 15:24 | Onderwerp: |
 |
|
Ik heb dat ook in die Vlaamse krant gelezen.
En weet je wat me ook opviel ?
Ze hadden het in hun "kritiek" meermaals over "nichten", "homo's", "jeanetten", ...
En dat in een "politiek correcte" krant ?
|
| Bericht: #23591 |
|
|
canis lupis
PI Master

Uit: mijn immense afkeer van links profitariaat |
| Geplaatst: Zo 27 Jan 2002, 11:48 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
Op 2002-01-26 14:59, schreef PROF GOBELIJN:
Bij Q-MUSIC pakte ze daar gisteren mee uit
dat hun radio zender geen brede publiek zender is is hun volstrekte recht
maar waarom dan de muziek uit de jaren 70&80
zo door het slijk halen
muziek is als kunst wat de één mooi vind,is voor de andere lelijk
voor een radio mannnen in hart en nieren is dit heel laag en geeft het een bewijs van kortzichtigheid
dat vele luisteraars dit bijtreden kan goed zijn maar ik vind het pure armoede en spijkers op laag water zoeken
niet dat ik ervan wakker lig hoor ,want ik luister zelden of nooit naar deze zender
maar dat een vlaamse krant daar een halve bladzijde voor uittrekt vind ik stom precies of het is wereld schokkend nieuws (waarschijnlijk gratis publiciteit)
als ik dan toch moet kiezen geef mij maar "4FM"
|
Beste prof steek een kabel bij in je integan kastje en ga naar 95.20 FM en luister naar RADIO MAGDALENA muziek van de jaren 50,60,70, en 80,gen geleuter waar onze staatszendertje's zo goed in zijn heel kort nieuws,weinig reclame hoge kwaliteit,meer moet dat niet zijn mijn radio staat er op vast,
groeten,
|
| Bericht: #23756 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 27 Jan 2002, 14:08 | Onderwerp: |
 |
|
Geert, misschien is de rechtse betekenis van "PC" een beetje achterhaald ? Het meest PC-partijpunt vind ik het anti drugstandpunt van het blok. |
| Bericht: #23810 |
|
|
bart
PI Master

Uit: West-Vlaanderen |
| Geplaatst: Zo 27 Jan 2002, 14:11 | Onderwerp: |
 |
|
Tja Geert ik heb ook dat artikel gelezen, al wie er een speciale kledij op nahield waar aanzien als homo's etc.
Toch vond ik het eens tof een foute 25. En voor alle duidelijkheid dit zijn platen die de mensen wel graag horen en graag meezingen maar het enkel nog doen in hun wagen of onder de douche, ze durven aan niemand toegeven dat ze die graag horen. Ik heb er zo ook een paar hoor. |
| Bericht: #23811 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 27 Jan 2002, 15:51 | Onderwerp: |
 |
|
Nichten homo's en jeanetten zijn in de homowerld trouwens min of meer aanvaarde begrippen (zie Tom Lanoye) Dingen als rugridders en erger (ik ga ze niet noemen voor de vorm, ge weet wel oa. wat ik bedoel) dàt is iets anders ! |
| Bericht: #23840 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 19:06
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |