bart
PI Master

Uit: West-Vlaanderen |
| Geplaatst: Zo 27 Jan 2002, 14:14 | Onderwerp: |
 |
|
Vorige week de eerste vooronde gezien. Wel eerlijk ik vond dat het beste nummer (Wuyts & Schepens) gewonnen heeft, trouwens het zijn 2 prachtige stemmen. Ook Sonny was de moeite waard.
Maar wat me wel opviel bij de 27 namen die in aanmerking komen dat er daar een paar tussen zitten die rechtstreeks of onrechtsreeks voor de vrt werken (Wim Leys, Tanja Dexters, Raf van Brussel, Sergio, Danny Wuyts). Eerlijk???? |
| Bericht: #23812 |
|
Advertentie
|
|
Ward
PI Pro

Uit: Stabroek |
| Geplaatst: Zo 27 Jan 2002, 14:21 | Onderwerp: |
 |
|
Tot nu toe, zou men zeggen van wel. De punten waren praktisch hetzelfde, als wij in de huiskamer hadden opgegeven. Voordeel van de twijfel, zolang niets is bewezen.
|
| Bericht: #23814 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 27 Jan 2002, 15:49 | Onderwerp: |
 |
|
We moeten gewoon Eddy Wally sturen, punt uit !! Met the voice of Euroep KUNNEN we NOOIT verliezen ! Tot dan weiger ik te kijken naar Eurosong als protest ! |
| Bericht: #23835 |
|
|
drjeckill
PI Junior

Uit: Brugge |
| Geplaatst: Zo 27 Jan 2002, 17:51 | Onderwerp: |
 |
|
Hahaha, Eddy Wally... enfin, er zit misschien iets in.
Ik ben benieuwd naar vanavond. Ik zou al kijken voor Vanthilt alleen al. Die durft hardop de waarheid te zeggen.
Zijn commentaar op "Kom niet te laat" vorige week ('ik heb spijt dat ik niet te laat kwam, want nu heb ik dit moeten aanhoren') vond ik schitterend, want dat nummer trok op niets.
Het kan volgens mij toch niet moeilijk zijn om 27 GOEIE nummers te vinden in Vlaanderen?
En vanavond GEEN K3 afkooksels zoals dat jongensgroepke van vorige week... |
| Bericht: #23896 |
|
|
Ward
PI Pro

| Geplaatst: Zo 27 Jan 2002, 22:30 | Onderwerp: |
 |
|
Severine Doré voorlopig voor ons.
|
| Bericht: #23947 |
|
|
Ward
PI Pro

| Geplaatst: Zo 27 Jan 2002, 23:54 | Onderwerp: |
 |
|
Blijkt ze toch gewonnen te hebben, deze aflevering toch. Totnutoe géén foeffelarij!
|
| Bericht: #23962 |
|
|
drjeckill
PI Junior

| Geplaatst: Ma 28 Jan 2002, 01:10 | Onderwerp: |
 |
|
Gemerkt hoe de lieveling van de jury (katkwelende Dexters) van àl de publieksjury's de minste punten kreeg...
En dan die bommelding... Hilarisch hoe de VRT het oplostte: toon ondertussen een kinderprogramma. (Liedjes van K3)
|
| Bericht: #24001 |
|
|
WINGS
PI Pro

Uit: Zonhoven |
| Geplaatst: Ma 28 Jan 2002, 09:29 | Onderwerp: |
 |
|
A.u.b. vertel méér Dr.Jeckill;Ik denk dat Ik al in dromenland was.???
|
| Bericht: #24025 |
|
|
de krikke
PI Junior

Uit: Westerlo |
| Geplaatst: Ma 28 Jan 2002, 11:10 | Onderwerp: |
 |
|
Net voor de uitzending kregen ze een telefoon
met de boodschap dat er een bom zou liggen .
De veiligheidsmensen en federale politie en
nog wat brandweermensen doorzochten de zaal
maar het publiek mocht blijven zitten .
Die mochten onder hun stoel kijken om te zien of er niets lag dat niet van hun was .
Ontruimen hoefde niet , dan nog liever wat
doden dan te ontruimen .
Het bleek trouwens om een grap te gaan .
En in de tijd dat ze de zaal doorzochten kregen we inderdaad liedjes van K3 , van
hun show of zo .
Dat was het verhaal in een notedop .
Nu over de uitzending : Bij mij heeft
het beste liedje niet gewonnen , mijn
favoriet was the increadible time machine met
een volgens mij goed nummer , maar ja , smaken verschillen ( gelukkig maar )
De absolute miskleun was Tanja Dexters,allee,
het liedje toch .Die zingt nog valser als
Wendy van wanten .
DE GROETEN .
[ Dit Bericht is bewerkt door: de krikke op 2002-01-28 11:11 ] |
| Bericht: #24054 |
|
|
Knut Noordland
PI Expert

Uit: overtuiging |
| Geplaatst: Ma 28 Jan 2002, 11:37 | Onderwerp: |
 |
|
Inderdaad, toen geile Tanja aan het zingen (sic) was konden we alleen maar hopen dat de bom alsnog zou ontploffen! |
| Bericht: #24067 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 28 Jan 2002, 12:09 | Onderwerp: |
 |
|
Lol @ Knut |
| Bericht: #24073 |
|
|
kroleke
PI Newbie

|
| Geplaatst: Ma 28 Jan 2002, 12:15 | Onderwerp: |
 |
|
Ik ben blij dat het blind meisje gewonnen hééft.
mus |
| Bericht: #24074 |
|
|
Knut Noordland
PI Expert

| Geplaatst: Ma 28 Jan 2002, 12:25 | Onderwerp: |
 |
|
Ik ook Kroleke. maar niet omdát ze blind is. Wel omdat ze, samen met rafke van Brussel, de enige was die niet verscrikkelijk vals klonk.
P.S. Heeft iemand mijn kat gezien? Een dikke rosse, van grote schrik weggelopen tijdens het gekweel van La Dexters. De kat geeft een verwarde en traumatische indruk....
En om de grapjassen de pas af te snijden.... durft ni met Mie Vogels afkomen he!!!! |
| Bericht: #24076 |
|
|
atropos
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 28 Jan 2002, 12:49 | Onderwerp: |
 |
|
Ik ben niet zo'n fan van het "eurosong"-gamma. Nooit geweest trouwens. Om mijn laatste weekendavondje niet al te zeer te verbrodden, probeer ik dan ook zo weinig mogelijk van het programma mee te pikken. Tot ik al zappend stootte op de kweel van Dexters. Witbleek weggetrokken heb ik me daarna maar een stevige whiskey puur ingeschonken, om daarna (weeral zappend) het "oordeel van de jury" nog even te bekijken/beluisteren. Nu ja, "oordeel" is veel gezegd, want moest mijne kop zich tussen dat "selecte" groepje kust-mijn-gat-BV's zitten, zou ik het eerder op het "laatste oordeel" houden na de ganzezang van Dexters. Ik viel dan ook nog niet licht uit mijne fauteuil van verbazing toen ik de zichzelf ophemelende BV's minzaam hoorde spreken over "Ja, Tanja, toch niet zo toonvast hé meiske", in plaats van dat kind direct terecht te wijzen dat ze maar één talent heeft meegekregen in haar leven, en dat dat zeker niet "zingen" betrof. Ik weet trouwens nog altijd niet goed wat dat talent dan wel mag wezen, want "mooi" of "knap" vind ik die troelala ook al niet. Intelligentie is immers voor mij inherent verbonden aan "schoonheid", en zelfs ik zou wel weten dat ik mijneigen niet met zingen moet bezighouden als zo'n gekweel het beste was wat ik zou kunnen uitbrengen.
Aaaaaahhh, dat kan toch deugd doen hé, zo eens kappen... |
| Bericht: #24081 |
|
|
WINGS
PI Pro

| Geplaatst: Ma 28 Jan 2002, 13:17 | Onderwerp: |
 |
|
Knut,geweldig humoristisch.!!!
Ik ben het overigens met de meesten eens dat niet alléén een blind meisje,maar ook een mooie stem en liedje gewonnen hebben,en,Ik prijs de moed van Tanja om met zo 'n gekrijs live op TV. te komen,en,ook zij was verlegen want nadat Zij van de laatste juri nogmaals de laagste score had gekregen,is Ze opgestaan en gaan verstoppen achter een grote struik in de kamer,ook een proficiat aan de VRT. om al hun kwelers een niet gemotiveerde kans te geven.!!!
[ Dit Bericht is bewerkt door: WINGS op 2002-01-28 13:22 ] |
| Bericht: #24085 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 28 Jan 2002, 18:45 | Onderwerp: |
 |
|
Het valt me wel op dat de vaste TV-gezichten misschien niet altijd bij de jurycommentaren gespaard blijven, maar wel bij de puntenuitdeling: Dexters kreeg van de jury nog redelijk wat punten (de jury terplaatse wel te verstaan), net zoals Raf van Brussel (die door de jury nochthans ook hard werd aangepakt bij de commentaren.) |
| Bericht: #24232 |
|
|
Belgianspidey
PI Senior

| Geplaatst: Di 29 Jan 2002, 10:37 | Onderwerp: |
 |
|
't Valt mij op dat iedereen zo eensgezind is in Vlaanderen, voor ene keer: niemand, maar dan ook niemand kon Dexterke aanhoren. Er bestaat dus nog gerechtigheid.
Maat wat vond iedereen zo goed aan Rafke? Ik vond Vanthilts opmerking over plagiaat best terecht.
|
| Bericht: #24331 |
|
|
WINGS
PI Pro

| Geplaatst: Di 29 Jan 2002, 10:57 | Onderwerp: |
 |
|
Over goesting valt niet te diskuteren en daar Ik géén muzikale genie ben kan Ik ook niet oordelen over het evntuele plagiaat, voor de rest hebt Ge gelijk natuurlijk.
|
| Bericht: #24335 |
|
|
Knut Noordland
PI Expert

| Geplaatst: Di 29 Jan 2002, 11:09 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
Op 2002-01-29 10:37, schreef Belgianspidey:
't Valt mij op dat iedereen zo eensgezind is in Vlaanderen, voor ene keer: niemand, maar dan ook niemand kon Dexterke aanhoren. Er bestaat dus nog gerechtigheid.
Maat wat vond iedereen zo goed aan Rafke? Ik vond Vanthilts opmerking over plagiaat best terecht.
|
Net zoals Marcelleke zelf plagiaat is van Ray Cokes....
Oh, bij de weg, ik heb eindelijk ontdekt wat een bommelding is. Het blijkt de stoptrein tussen Hasselt en Tongeren te zijn...  |
| Bericht: #24339 |
|
|
Katana
PI Senior

|
| Geplaatst: Di 29 Jan 2002, 11:27 | Onderwerp: |
 |
|
Dexterke naar beneden halen, zullen ze niet graag horen in MOL !
Ze zong wel wat vals , maar de jury is ook vals en erzatz eerste klas;
Greetz katana, |
| Bericht: #24347 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Do 28 Aug 2008, 13:38
|
|
|