Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Hoe het Vlaams Blok 106 vrouwen bij elkaar kreeg.

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Persberichten > Vlaams Belang

Author Thread
Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 21:49  Reageer met quote   Naar boven

Metser, ik begin zo stilaan een zwaar vermoeden te krijgen dat die Caroline je een blauwtje heeft doen lopen.... Mr. Green Wink
Bericht: #251700

De metser
PI Master
PI Master

Uit: 't Stad
Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 21:52  Reageer met quote   Naar boven

vrouwelijke intuïtie? Grin
Bericht: #251701

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 21:53  Reageer met quote   Naar boven

De metser schreef:
vrouwelijke intuïtie? Grin

Overontwikkeld.... ik weet het..... Redface Lol Lol
Bericht: #251702

borrel
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 21:57  Reageer met quote   Naar boven

Naar ik vernomen heb uit goed ingelichte bron van een vrouwelijk ex lid van de LSP, moesten vrouwen die lid zijn van de Lsp zich in het bijzijn van mannelijke leden masturberen. Ze werden eerst met drugs en Alcohol volgegoten zodat ze gewillig werden en de mannelijke leden konden bevredigen. De dame in kwestie is omdat ze weigerde aan de deur gezet. Spijtig genoeg mag ik van de vrouw in kwestie haar niet vernoemen daar ze angst heeft voor repressailles van de LSP. Mr. Green
Bericht: #251705

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 22:01  Reageer met quote   Naar boven

Net zo geloofwaardig als dat artikel in De Morgen! Mr. Green Lol Lol Wink
Bericht: #251706

De metser
PI Master
PI Master

Uit: 't Stad
Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 22:12  Reageer met quote   Naar boven

borrel schreef:
Naar ik vernomen heb uit goed ingelichte bron van een vrouwelijk ex lid van de LSP, moesten vrouwen die lid zijn van de Lsp zich in het bijzijn van mannelijke leden masturberen. Ze werden eerst met drugs en Alcohol volgegoten zodat ze gewillig werden en de mannelijke leden konden bevredigen. De dame in kwestie is omdat ze weigerde aan de deur gezet. Spijtig genoeg mag ik van de vrouw in kwestie haar niet vernoemen daar ze angst heeft voor repressailles van de LSP. Mr. Green

Borrel, jij lijkt me het soort mens dat na ‘gebrieft’ te zijn al na één minuut niet meer weet waar het eigenlijk over ging. Uwe nicknaam wijst dan ook op een groot aantal afgestorven hersencellen. Mr. Green
Enfin, ik wacht wel op een antwoord van Rob (klopperkeklop; wie is daar?).
Bericht: #251710

borrel
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 22:27  Reageer met quote   Naar boven

Ja metserke, ik kom veel onder de mensen en dan hoor je van alles he Mr. Green
Bericht: #251715

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 22:31  Reageer met quote   Naar boven

Een ding vergaten ze in "De Morgen" te vertellen...nl. het feit dat je - gezien de heksenjacht tegen het Vlaams Blok - leeuwenmoed moet hebben om op hun lijst te staan .
Het is dus niet meer dan logisch dat er een groot aantal vrouwen van mandatarissen opkomen.

Andere vrouwen vinden is niet zo evident. Joris Van Hauthem zei het dan ook met andere woorden...

Hoevelen zijn onder druk gezet door het establishment om NIET op te komen ?
Hoevele mandatarissen zijn ( nog niet fysiek ) bedreigd ?
Alle middelen zijn immers goed in de strijd tegen het VB...

Bij hoeveel mandatarissen moet de glazenmaker niet regelmatig langs komen of word de gevel met teer of verf beklad ?
Welke smeerlapperijen moeten Vlaams Blok mandatarissen ondergaan ?

Vandaag dat rioolgazetje voor één keer gekocht...
Zij die dit artikel het resultaat noemen van gedegen onderzoekjournalistiek , dwalen.
Een tweedegraadsleerling kan dat in enkele uren bijeenschrijven.
Goed voor de aardappelschillen dus . Meer niet.

Mijn besluit : Al de vrouwen die op de lijsten van het Vlaams Blok staan hebben leeuwenmoed en verdienen onze steun !
Bericht: #251719

natioke
PI Master
PI Master

Uit: het Antwerpse
Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 22:35  Reageer met quote   Naar boven

Inderdaad Blauwvoet. Alle vrouwen die op die lijsten staan hebben enorm veel moed. Ze durven nu ook uitkomen voor hun overtuiging,wat in deze maatschappij waar haat gepredikt wordt tegen alles wat politiek incorrect is, niet makkelijk is. En het lijkt me evidient dat daar dan vrouwen van mandatarissen tussen zitten, maar ook heel wat anderen.
Bericht: #251723

leon
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 22:48  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Laat me niet lachen zeg! Lol

Als jij dat een staaltje gefundeerde journalistiek vindt.... Confused
Dan zegt dat meer over jouw hersens (of het ontbreken ervan Mr. Green) dan over de hersens van die journalisten.... Rolleyes

Eerlijk : moest ik dergelijk verhaal lezen over pakweg VLD- SP-a of CD&V, dan zou ik er hier op het forum ook mee lachen. Maar diep in mijn binnenste zou ik er geen woord van geloven!

Het gefrustreerde druipt zo van dit artikel, én van die twee dames (ik blijf beleefd Mr. Green) die duidelijk iets te kort komen. Wink

Lol

Wellicht besefte je niet dat je met die laatste zin net bevestigt wat De Morgen schreef...
Bericht: #251736

Oude Geest
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 22:52  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
Een ding vergaten ze in "De Morgen" te vertellen...nl. het feit dat je - gezien de heksenjacht tegen het Vlaams Blok - leeuwenmoed moet hebben om op hun lijst te staan .
Het is dus niet meer dan logisch dat er een groot aantal vrouwen van mandatarissen opkomen.

Andere vrouwen vinden is niet zo evident. Joris Van Hauthem zei het dan ook met andere woorden...

Bij hoeveel mandatarissen moet de glazenmaker niet regelmatig langs komen of word de gevel met teer of verf beklad ?

Zij die dit artikel het resultaat noemen van gedegen onderzoekjournalistiek , dwalen.

Mijn besluit : Al de vrouwen die op de lijsten van het Vlaams Blok staan hebben leeuwenmoed en verdienen onze steun !

Laatst aangepast door Oude Geest op Za 10 Mei 2003, 22:53, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #251746

Oude Geest
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 22:52  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:

Hier moet ik toch kritisch. Dat je om op de lijst van het Vlaams Blok te staan, enige moed dient te hebben, dat kan best zijn. Maar waarom zou dat minder voor mannen dan voor vrouwen gelden?
Bericht: #251747

borrel
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 22:58  Reageer met quote   Naar boven

Ik denk dat er zowel voor vrouwen als voor mannen moed voor nodig is om op een lijst te staan. Ikzelf ben een tiental jaren geleden ontslagen omdat ik op een vb lijst stond, en ik kan me inbeelden dat er velen zijn die voor hun job vrezen.
Bericht: #251753

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 22:58  Reageer met quote   Naar boven

Kevin Van Eeckelen schreef:
Blauwvoet schreef:

Hier moet ik toch kritisch. Dat je om op de lijst van het Vlaams Blok te staan, enige moed dient te hebben, dat kan best zijn. Maar waarom zou dat minder voor mannen dan voor vrouwen gelden?

Rolleyes Waar schreef ik dat mannen minder moed moeten hebben dan vrouwen ?
Als ik schrijf dat vrouwen leeuwenmoed hebben wil dit toch niet zeggen dat mannen laf zijn ?

En Kevin.......vrouwen zijn toch zo kwetsbaar hé , ze zullen dus toch iets meer moed hebben ! Wink
Bericht: #251754

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 23:01  Reageer met quote   Naar boven

leon schreef:
Dina schreef:
Laat me niet lachen zeg! Lol

Als jij dat een staaltje gefundeerde journalistiek vindt.... Confused
Dan zegt dat meer over jouw hersens (of het ontbreken ervan Mr. Green) dan over de hersens van die journalisten.... Rolleyes

Eerlijk : moest ik dergelijk verhaal lezen over pakweg VLD- SP-a of CD&V, dan zou ik er hier op het forum ook mee lachen. Maar diep in mijn binnenste zou ik er geen woord van geloven!

Het gefrustreerde druipt zo van dit artikel, én van die twee dames (ik blijf beleefd Mr. Green) die duidelijk iets te kort komen. Wink

Lol

Wellicht besefte je niet dat je met die laatste zin net bevestigt wat De Morgen schreef...

Neen. De Morgen (allez.... die twee gefrustreerde dames....) schreef dat je als vrouw bij het VB de lakens moet delen van één of andere pippo om een goede plaats op de lijst te bekomen.

(Voor alle duidelijkheid : ik was bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen lijsstrekker en ik heb dergelijke voorstel zelfs niet gekregen Mr. Green)

Volgens mij hadden die twee blonde deernes het op één of andere mannelijk VB-lid gemunt.... en hebben ze hun zin niet gekregen Wink
Bericht: #251756

Oude Geest
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 23:04  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
Kevin Van Eeckelen schreef:
Blauwvoet schreef:

Rolleyes Waar schreef ik dat mannen minder moed moeten hebben dan vrouwen ?

Dat leid ik af uit het feit dat u dat die moed gebruikt in een discussie die gaat over een al dan niet bestaand vrouwonvriendelijke klimaat binnen het Vlaams Blok. Dat vrouwen "er bij gesleurd worden" (ik zeg niet dat dat gebeurt, ik vertolk gewoon even de stelling) kunt u niet verklaren op basis van dat "moedargument" dat immers met geslacht niets te maken heeft, me dunkt...

Quote:

En Kevin.......vrouwen zijn toch zo kwetsbaar hé , ze zullen dus toch iets meer moed hebben ! Wink

Onzin, vrouwen zijn veel sterker in die dingen.

En nee, borrel, ik wil niet slijmen. Wink

Laatst aangepast door Oude Geest op Za 10 Mei 2003, 23:13, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #251758

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 23:09  Reageer met quote   Naar boven

Als er al vrouwen worden "bijgesleurd" bij het Vlaams Blok zal dat toch niet minder het geval zijn bij de andere partijen! En dat heeft maar één reden! Vrouwen zijn nl. niet meer vrij om te kiezen of ze al dan niet in de politiek willen gaan. Vrouwen MOETEN tegenwoordig! Rolleyes

Het is niet het Vlaams Blok dat met die onzinnig regeling van gelijke vertegenwoordiging van mannen en vrouwen op de lijsten afkwam he!

Ik ben er trouwens zeker van dat als je de andere partijen doorlicht op het "secretaresse - maîtresse en excuus-truus-gehalte" ze even goed scoren als het Vlaams Blok! Wink
Bericht: #251759

Oude Geest
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 23:12  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Als er al vrouwen worden "bijgesleurd" bij het Vlaams Blok zal dat toch niet minder het geval zijn bij de andere partijen! En dat heeft maar één reden! Vrouwen zijn nl. niet meer vrij om te kiezen of ze al dan niet in de politiek willen gaan. Vrouwen MOETEN tegenwoordig! Rolleyes

Het is niet het Vlaams Blok dat met die onzinnig regeling van gelijke vertegenwoordiging van mannen en vrouwen op de lijsten afkwam he!

Ik ben er trouwens zeker van dat als je de andere partijen doorlicht op het "secretaresse - maîtresse en excuus-truus-gehalte" ze even goed scoren als het Vlaams Blok! Wink

Maar geloof jij dan dat vrouwen "van nature" minder interesse hebben in (partij)politiek, of is het "toeval", of heeft het met andere factoren te maken?
Bericht: #251762

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 23:20  Reageer met quote   Naar boven

De meeste vrouwen hebben gewoon andere prioriteiten, Kevin. Dat is alles.

Ik interesseer mij ook in politiek en zou me er dolgraag 200% willen voor inzitten. Maar .... mijn gezin gaat voor.... Confused En dat is voor vele vrouwen zo.

Nu, ik ben bij het Vlaams Blok actief geworden vóór er die "verplichting" was he! Mr. Green

't Was dus wel degelijk uit "vrije wil"! Wink
Bericht: #251765

natioke
PI Master
PI Master

Uit: het Antwerpse
Geplaatst: Za 10 Mei 2003, 23:20  Reageer met quote   Naar boven

Ik denk inderdaad dat vrouwen minder interesse hebben, maar dat is wel gebeterd moet ik zeggen. Maar wat er nu gebeurt met het dwingen van vrouwen op lijsten, en plaatsen die hen meestal niet echt interesseren zorgt ervoor dat er opnieuw discriminatie optreedt. Ik vind dat men moet kijken naar de persoon die het meest bkwaam is, is dat een vrouw, ok dan zet je haar op die plaats, is het een man, dan kies je voor die man. Maar je begint niet met quota op te leggen, het zorgt ervoor dat er niet meer naar echt bekwame vrouwen wordt gezocht, maar naar vrouwen. Dat is wat mij ongelooflijk stoort. Zonder het te beseffen hebben de politiek correcten ervoor gezorgd dat een bekwame vrouw die het op haar eentje ook wel kan maken nu te horen krijgt, jullie zijn niet slim en sterk genoeg om het op eigen houtje te maken. Het is in mijn ogen gewoon vernederend. Confused
Bericht: #251766

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Di 7 Okt 2008, 00:10
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group