Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Hoe het Vlaams Blok 106 vrouwen bij elkaar kreeg.

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Persberichten > Vlaams Belang

Author Thread
Oude Geest
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 00:26 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Ik ook nooit. Maar voor ene keer heb ik hem toch maar gekocht.

Nu snap ik ook meteen waarom ik werd opgebeld.....
Om de krant te kopen en er in mijn kennissenkring op aan te dringen ook die krant te kopen..... Zo zal hun oplage wel verhoogd zijn.... Rolleyes

Wel, ik heb die krant ook al een paar keer gelezen. En als je nu hun eigen inmenging wegdenkt, is die krant zo slecht nog niet, zeker op cultureel vlak. Maar dat enggeestige is er ook voor mij te veel aan. Ik volg dan maar "de Standaard" maar vooral mezelf. Wink
Bericht: #251816

Rapporteer deze post

Advertentie
Abramis
PI Expert
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen
Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 00:28 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

bruggeveiligenleefbaar schreef:
Met de hand op het hart kan ik zeggen dat de toestand veel erger is dan De Morgen het ooit kan schetsen. De krant kan niet alles aan de openbaarheid prijsgeven zonder bronnen bekend te maken en met harde bewijzen uit te pakken. Zoniet krijgen ze een 10-tal Blokadvocaten op hun nek. Geld zat immers...
Cool

Stemmingmaker in 't kwadraat is daar ook weer.... Rolleyes

Brugdinges, u bent een verzuurd, zielig, laagbijdegronds, gefrustreerd ventje ! Evil

Zo, dat moest er effe uit...

Ik hààt mensen die natrappen als ze ergens niet de kansen krijgen die ze willen, maar niet verdienen.
Bericht: #251818

Rapporteer deze post

bruggeveiligenleefbaar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 06:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

[quote="Abramis brama"]
Met de hand op het hart kan ik zeggen dat de toestand veel erger is dan De Morgen het ooit kan schetsen. De krant kan niet alles aan de openbaarheid prijsgeven zonder bronnen bekend te maken en met harde bewijzen uit te pakken. Zoniet krijgen ze een 10-tal Blokadvocaten op hun nek. Geld zat immers...
Cool

Stemmingmaker in 't kwadraat is daar ook weer.... Rolleyes

Brugdinges, u bent een verzuurd, zielig, laagbijdegronds, gefrustreerd ventje ! Evil

Zo, dat moest er effe uit...

Doe maar idioot, het raakt me niet. Lol Ge weet zeer goed dat geen enkele krant zich de vrijheid kan veroorloven hoererij van toppolitici te publiceren zonder waterdichte bewijzen. Zelfs niet met getuigen. Maar daar gaat het ook niet echt om, lees en herlees, dan doorprik je zo de geloofwaardigheid van de heren van "waarden en normen", "Anders dan de Anderen".
Allez, los maar lading twee van uw prachtige woordenschat... Lol
Bericht: #251830

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 08:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Doe maar idioot, het raakt me niet. Lol Ge weet zeer goed dat geen enkele krant zich de vrijheid kan veroorloven hoererij van toppolitici te publiceren zonder waterdichte bewijzen. Zelfs niet met getuigen. Maar daar gaat het ook niet echt om, lees en herlees, dan doorprik je zo de geloofwaardigheid van de heren van "waarden en normen", "Anders dan de Anderen".
Allez, los maar lading twee van uw prachtige woordenschat... Lol

Nope , dit was eenmalig en uitzonderlijk.
De rest van mijn oordeel vel ik volgende week zondag. Mr. Green
Bericht: #251834

Rapporteer deze post

Ary
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 08:46 | Onderwerp: En wat dan nog  Reageer met quote   Naar boven

En wat dan nog. Hoe het Blok aan de dames komt die op de lijst staan is een schijnprobleem.
In de Morgen van de dag voordien (9.5.2003) viel volgende uitspraak van Di Rupo te noteren: "Ik ben geen kandidaat-premier. Ik heb meer macht als voorzitter in alle regeringen dan als premier in een regering."
De man zegt openlijk dat hij geen democraat is: hij heeft zijn ontslag gegeven als verkozene. En toch verklaart hij macht uit te oefenen in alle regeringen.
Het zal mij een zorg zijn wie op welke lijst dan ook staat als de macht niet door de verkozenen maar door een niet-verkozene wordt uitgeoefend. Uw stem uitbrengen op 18 mei heeft geen enkele zin, niet-verkozenen oefenen toch de werkelijke macht uit.
En om onze Piano helemaal gerust te stellen: de dames van het Blok worden niet op de eerste plaats gezet van de lijst van Oost-Vlaanderen, zoals dat wel het geval is met de dochter van een uittredend minister op de lijst van SP.a.
En geen enkele dochter van een foefelend minister kreeg een plaats in Limburg bij het Blok, wel bij de SP.a. En men heeft het nergens zo grof gemaakt als met vader en zoon in Leuven.(toevallig ook SP.a). En die plaats van eerste opvolgster in Antwerpen gaat ook toevallig naar de dochter van de burgemeester, even toevallig SP.a. Nog niet op gelet Piano?
Overigens is het tekenend voor The Piano dat hij zijn bijdrage reeds plaatst voor hij het artikel heeft gelezen.
Bericht: #251839

Rapporteer deze post

Ary
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 08:48 | Onderwerp: De werkelijke slogan van de SP.a bij deze verkiezingen  Reageer met quote   Naar boven

Eigen kind eerst.
Bericht: #251841

Rapporteer deze post

debe
PI Senior
PI Senior

Uit: Rand van Antwerpen
Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 08:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Lap : Piano weet weer iets, en de morgen alias yves desmet ook.
Ooit was ik actief bij de SP.'k ben er moeten gaan lopen, deels uit misselijkheid, deels ook omdat ik geen bedden wou delen en me niet wou laten bepotelen.

Als ik nog maar "lid" zou worden van het VB en ze komen dit te weten op het werk, kan ik gaan....

En ik zou dus maar zwijgen Piano, gezien de moedige taal van PJ vrijdagavond op de gemeenteraad. Uitspraak die zéér vrouwonvriendelijk was en alle vrouwen deed de raad te verlaten.
Hetgeen de SPa met zijn Antwerpse vrouwen heeft gedaan is echt een voorbeeld Mr. Green

Patrick Janssens en ook zijn vriendje Ludo Van Campenhout :
"Soit belle et tais toi"
Bericht: #251844

Rapporteer deze post

Oude Geest
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 10:03 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Lol Ge weet zeer goed dat geen enkele krant zich de vrijheid kan veroorloven hoererij van toppolitici te publiceren zonder waterdichte bewijzen. Zelfs niet met getuigen.

U bent geen krant en u kunt op dit forum anoniem gerust uitleggen wat het is waarnaar je aan het verwijzen bent. Anders zijn het holle woorden.
Bericht: #251871

Rapporteer deze post

Rob Verreycken
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 10:28 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

[quote="De metser"]Aha, De Metser, jij bent dus die collega van de man van Carolien, die zodanig gefrustreerd is dat al je collega's VB-gezind geworden zijn, dat je maar roddels rondstrooit...

Er is nochtans genoeg humor op de wereld hoor, lees de folders van de SP.a maar eens, iedere keer dat erin staat 'burgemeester Patrick Janssens' kom ik niet meer bij... Mr. Green Mr. Green Mr. Green

RV
Bericht: #251878

Rapporteer deze post

Laocoön
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 11:17 | Onderwerp: Al loopt de leugen nog zo snel,...  Reageer met quote   Naar boven

Excuseer me, Bruggedinges. Ik ben zelf ook van die streek en het is maar wat goedkoop om uw weg te steken achter verbale stoerdoenerij. Ik vraag aan iedereen aan dit forum wie geloof hecht aan een verhaal van twee vrouwen, die beiden hun politieke ambities niet beantwoord zagen.
1) Monique Aerts viste achter het net van de tweede Kamerplaats in Limburg
2) Marleen Denecker zag zich niet verkozen in de provincieraad en gemeenteraad van Beernem

Hier en nergens anders vinden beide dames elkaar terug in hun levensverhaal. Ik wens Ward Beysen trouwens veel succes toe met beide "aanwinsten" op zijn lijst Liberaal Appel. Zo haal je natuurlijk nooit de 5% en verlies je alle politieke curieux! Redface

Het verhaal van Ginette Doom is het heropwarmen van de lauwe kost, waarmee De Morgen al mee dacht te scoren. Ook toen kwam het verhaal van "insiders" Marleen D. en Lucien D.. Ook nu gelooft onderzoeks- of beter riooljournalist zomaar de roddels en leugens die beide gefrustreerde dames de wereld insturen. Doe zo verder, Douglas De Coninck! Hoeveel keer moet De Morgen nog met dergelijke kwakkels op de proppen komen (Notaris X, Regina Louf,...) aleer de Vlamingen die krant hoofdschuddend weggooien. Misschien maar eens het boek "De miljoenen van De Morgen" lezen van Bruno Vanspauwen...
Bericht: #251893

Rapporteer deze post

De Bethune
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 11:35 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:
Onlangs schreef De Morgen een artikel over een uitslag van een stemming, ze schreven het artikel echter al van een dag tevoren, zo zeker waren ze over de uitkomst van de stemming.
Jammer voor hen, kreeg hun geloofwaardig weeral eens kloppen, de stemmachine was kapot, er kon niet gestemd worden, maar de Morgen lag al overal te koop, met de uitslag!!!

Kunt ge daar nog iets meer over vertellen ? Smile
Bericht: #251895

Rapporteer deze post

bruggeveiligenleefbaar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 15:01 | Onderwerp: Re: Al loopt de leugen nog zo snel,...  Reageer met quote   Naar boven

Laocoön schreef:
Excuseer me, Bruggedinges. Ik ben zelf ook van die streek en het is maar wat goedkoop om uw weg te steken achter verbale stoerdoenerij.
Het verhaal van Ginette Doom is het heropwarmen van de lauwe kost, waarmee De Morgen al mee dacht te scoren. Ook toen kwam het verhaal van "insiders" Marleen D. en Lucien D.. Ook nu gelooft onderzoeks- of beter riooljournalist zomaar de roddels en leugens die beide gefrustreerde dames de wereld insturen.

Uw verhaal klopt niet ! Het artikel is een intervieuw van De Morgen met mevrouw Doom zelf, met ingegrip van een fotosessie. Mijn enige bijdrage was een getuigenis van de herhaalde vaststelling van slagen en verwondingen bij de politie. Niet echt geloofwaardig uw story !
Bericht: #251954

Rapporteer deze post

Guderian
PI Pro
PI Pro

Uit: Toekomstig adres: Wetstraat 16, Brussel
Geplaatst: Zo 11 Mei 2003, 18:14 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Decoorne op z'n best: roddelen en haat prediken over het Vlaams Blok, samen met uw blond "vriendinnetje" uit uw streek daar. Bravo profiteur-van-de-staat! Rolleyes

Bericht: #251990

Rapporteer deze post

leon
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Ma 12 Mei 2003, 08:15 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De aannemer schreef:
leon schreef:
Dina schreef:
Laat me niet lachen zeg! Lol

Als jij dat een staaltje gefundeerde journalistiek vindt.... Confused
Dan zegt dat meer over jouw hersens (of het ontbreken ervan Mr. Green) dan over de hersens van die journalisten.... Rolleyes

Eerlijk : moest ik dergelijk verhaal lezen over pakweg VLD- SP-a of CD&V, dan zou ik er hier op het forum ook mee lachen. Maar diep in mijn binnenste zou ik er geen woord van geloven!

Het gefrustreerde druipt zo van dit artikel, én van die twee dames (ik blijf beleefd Mr. Green) die duidelijk iets te kort komen. Wink

Lol

Wellicht besefte je niet dat je met die laatste zin net bevestigt wat De Morgen schreef...

Waarom? Idereen weet toch dat die dames niet aan hun trekken kwamen en daardoor bij het Blok zijn opgestapt?

En Dooms? Een zottin, die al meer in een psychiatrische instelling heeft gezeten als wat anders? Ja zeer geloofwaardig, echt waar!

De Morgen en de waarheid...twee dingen die niet samen gaan.

Waarom? Omdat er net bevestigd wordt dat vrouwen in het Blok in veel gevallen blijkbaar pure lustobjecten zijn. Als een vrouw het aftrapt is het omdat ze niet aan haar trekken kwam...
Bericht: #252248

Rapporteer deze post

Jos Vermeulen
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Ma 12 Mei 2003, 12:45 | Onderwerp: En Deneckere dan?  Reageer met quote   Naar boven

Wat ik zeer frappant vind aan het artikel in De Morgen is dat Marleen Deneckere verzwijgt dat ze zelf een relatie heeft gehad met Dieter Vanparys. Het is door tussenkomst van de kliek Vanhecke dat die relatie door Vanparys is stop gezet. Reden: Deneckere haar echtgenoot die er financieel zeer goed voor staat en het Blok sponserde, zou wel eens lucht kunnen krijgen van de buitenechtelijke relatie van zijn vrouw.
Er wordt in de Brugse Blok-kringen dan ook gefluisterd dat de breuk met Vanparys de rechtstreekse aanleiding was voor de opstap van Marleen Deneckere. Ironisch genoeg kreeg Vanparys de plaats van Deneckere en werd alzo verkozen in Oostkamp.
Bericht: #252344

Rapporteer deze post

Ludo
PI Pro
PI Pro

Uit: de Kempen
Geplaatst: Ma 12 Mei 2003, 13:04 | Onderwerp: Re: En Deneckere dan?  Reageer met quote   Naar boven

Jos Vermeulen schreef:
Wat ik zeer frappant vind aan het artikel in De Morgen is dat Marleen Deneckere verzwijgt dat ze zelf een relatie heeft gehad met Dieter Vanparys. Het is door tussenkomst van de kliek Vanhecke dat die relatie door Vanparys is stop gezet. Reden: Deneckere haar echtgenoot die er financieel zeer goed voor staat en het Blok sponserde, zou wel eens lucht kunnen krijgen van de buitenechtelijke relatie van zijn vrouw.
Er wordt in de Brugse Blok-kringen dan ook gefluisterd dat de breuk met Vanparys de rechtstreekse aanleiding was voor de opstap van Marleen Deneckere. Ironisch genoeg kreeg Vanparys de plaats van Deneckere en werd alzo verkozen in Oostkamp.

Zo te zien zijn het bij het Vlaams Blok even gezonde jongens en meisjes als in de andere partijen! Na de grandioze overwinning van het Liberaal Appel in het Brugse maken wij Marleen Deneckere minister van gezin en voor Dieter reserveren wij het staatssecretariaat van Volksgezondheid! Grin Als ze mekaar dan af en toe nog eens tegenkomen is het voor hun werk, louter professioneel.
Bericht: #252351

Rapporteer deze post

Knut Noordland
PI Expert
PI Expert

Uit: overtuiging
Geplaatst: Ma 12 Mei 2003, 14:42 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Geert Cool schreef:
voor het leven', p. 10)

Het is dan ook geen toeval dat het Blok de strijd voor gelijke rechten van vrouwen en mannen geen warm hart toedraagt. In het blad 'Revolte' van Voorpost (onder eindredactie van voormalig Blok ondervoorzitter Roeland Raes) schreef in 1982 ene Sieghild Rossaert: "20 jaar geleden emancipeerde men de neger,10 jaar geleden kwamen de jongeren aan de beurt. Te oordelen naar bepaalde voortekens (zie sommige artikels in tijdschriften en filmen in de aard van de "apenplaneet") zal men over 10 jaar de chimpasees emanciperen. Intussen, na de negers en nog juist voor de apen, emancipeert men de vrouw."

Zowel de VRT als De Standaard zijn veroordeeld geworden wegens het verspreiden van deze leugen.
Maar voor opperleugenaar Cool blijkbaar geen enkel probleem... .
Bericht: #252388

Rapporteer deze post

XXXXXX
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Ma 12 Mei 2003, 15:42 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Knut Noordland schreef:
Geert Cool schreef:
voor het leven', p. 10)

Het is dan ook geen toeval dat het Blok de strijd voor gelijke rechten van vrouwen en mannen geen warm hart toedraagt. In het blad 'Revolte' van Voorpost (onder eindredactie van voormalig Blok ondervoorzitter Roeland Raes) schreef in 1982 ene Sieghild Rossaert: "20 jaar geleden emancipeerde men de neger,10 jaar geleden kwamen de jongeren aan de beurt. Te oordelen naar bepaalde voortekens (zie sommige artikels in tijdschriften en filmen in de aard van de "apenplaneet") zal men over 10 jaar de chimpasees emanciperen. Intussen, na de negers en nog juist voor de apen, emancipeert men de vrouw."

Zowel de VRT als De Standaard zijn veroordeeld geworden wegens het verspreiden van deze leugen.
Maar voor opperleugenaar Cool blijkbaar geen enkel probleem... .

Dan is volgens u het exemplaar van dit tijdschrift waarvan ik een kopie bezit een vervalsing?
Bericht: #252408

Rapporteer deze post

Guderian
PI Pro
PI Pro

Uit: Toekomstig adres: Wetstraat 16, Brussel
Geplaatst: Ma 12 Mei 2003, 15:52 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Geert Cool schreef:

Dan is volgens u het exemplaar van dit tijdschrift waarvan ik een kopie bezit een vervalsing?

Het zou niet de eerste keer zijn dat er door extreem-links vervalsingen gemaakt worden van nationalistische tijdschriften hé Cooltje?!? De NSV-Verbondsberichten bijvoorbeeld...
Bericht: #252414

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 12 Mei 2003, 15:52 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Als men in een tijdschrift een leugen uit een krant overneemt, beste Geert, dan is dat citaat in dat tijdschrift nog altijd een leugen. Zelfs al stond die leugen in de krant, en zelfs al werd hij verkondigd op "den televies"... Rolleyes

Het klopt inderdaad dat de VRT en de Standaard met rode kaakjes hebben mogen toegeven dat FVDE die uitspraak niet heeft gedaan.

Punt.

P.S. : tip : geloof niet alles wat in " de boekskes" staat, Geert. Wink
Bericht: #252415

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 12:18
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Het Vlaams Blok is racistisch! Blokwath1 Ma 27 Sep 2004, 20:52
Dr.Thuizentfloot Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Geschorst op een forum omdat ik Vlaams-nationalist ben! Wee man Wo 16 Jun 2004, 13:51
nynorsk Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Het Blok trekt alleen maar krapul aan! charlie Ma 7 Jun 2004, 15:07
Dina Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Hoe sterk is het Vlaams Blok? De Prof Zo 30 Mei 2004, 07:39
Focuss Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Verkiezingscongres : Vlaams Blok armand Zo 23 Mei 2004, 20:43
il falco Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten mijn stem dezze Ma 17 Mei 2004, 13:47
Ludo Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vlaams Blok versus de andere partijen ... BigK Do 8 Jan 2004, 00:23
MaLoReg Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten 70-puntenplan van Vlaams Blok = NIET racistisch!!! Guderian Di 21 Jan 2003, 11:30
Den Broeder Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief