Maarten Malaise
PI Newbie

Uit: Wilrijk |
| Geplaatst: Zo 15 Feb 2004, 18:18 | Onderwerp: Forumsessies met Filip Dewinter (VB) en Jan Loones (N-VA) |
 |
|
Forumsessies met Filip Dewinter (VB) en Jan Loones (N-VA)
Twee partijen die elk op een eigen manier inhoud willen geven aan hun streefdoel naar Vlaamse onafhankelijkheid. Althans: beide beweren een andere inhoud te geven aan datzelfde streefdoel. Maar waar zitten nu exact die verschillen?
De Vlaams-nationalistische week op www.Fora.be
Jan Loones (N-VA) en Filip Dewinter (Vlaams Blok) zullen de vragen van het publiek beantwoorden. Tijdens de week van 16 tot en met 22 februari zijn zij dagelijks aanwezig op Fora.be.
Over Filp Dewinter: De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zetelt hij al zo’n 9 jaar in de Antwerpse gemeenteraad. Zijn grote droom is om een onafhankelijke Vlaamse staat te kunnen aanschouwen.
Over Jan Loones: Advokaat van beroep en sinds 1983 politiek actief. Hij heeft vooral interesse in juridische en institutionele zaken en legt zich eveneens toe op internationale betrekkingen, mensenrechten en toerisme. Hij maakt ook deel uit van het partijbestuur en is voorzitter van de toeristische vereniging van de Vlaamse westkust.
Over de forumsessies
De forumsessies worden georganiseerd door Studiant, Puree Soiree, Femistyle, Seniorennet en Politics.be. Via de website www.fora.be kan de bezoeker een week lang vragen stellen. Tijdens die week zal de politicus of politica deze vragen dagelijks beantwoorden. Elke week lanceren we twee kandidaten uit verschillende partijen. Tegen de verkiezingen van 13 juni zullen 36 politici de revue passeren.
In de komende weken verwachten wij deze gasten: Karel De Gucht, Yves Leterme, Steve Stevaert, Pieter De Crem, Jean-Luc Dehaene, Gerolf Annemans, Vincent Van Quickenborne, Patricia Ceysens, Inge Vervotte, Jean-Marie Dedecker, Bart De Wever, Vera Dua, Frank Vandenbroucke, Marijke Dillen, Helga Stevens, Hendrik-Jan Ombelets, Frank Vanhecke, Ward Beysen, Ivo Belet, …
Maarten Malaise, PieterJan Viaene
|
| Bericht: #362642 |
|
Advertentie
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 15 Feb 2004, 23:07 | Onderwerp: |
 |
|
Epistel toegevoegd.  |
| Bericht: #362703 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Zo 15 Feb 2004, 23:37 | Onderwerp: |
 |
|
Spijtig dat ik aldaar niet meer welkom ben.
Maar ze hebben wel gelijk dat ze me buitengerammeld hebben.  |
| Bericht: #362708 |
|
|
Dinaso R. Frenker
PI Senior

Uit: Dietsland-Europa |
| Geplaatst: Zo 15 Feb 2004, 23:40 | Onderwerp: |
 |
|
| KempensBoerke schreef: |
Spijtig dat ik aldaar niet meer welkom ben.
|
Ha, een lotgenot!
Ik vind het alleen spijtig dat ik de "communistische week" moest missen. (Links kutforum! ) |
| Bericht: #362711 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 16 Feb 2004, 00:50 | Onderwerp: |
 |
|
 |
| Bericht: #362720 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Ma 16 Feb 2004, 12:37 | Onderwerp: |
 |
|
Hé kijk, wie we hier hebben...het omhooggevallen tepelklemmeke van Channee Chakson.  |
| Bericht: #362735 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 12:34
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |