Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Moderator DinaKE haar fouten: Nr. 1

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
De metser
PI Master
PI Master

Uit: 't Stad
Geplaatst: Vr 26 Mrt 2004, 19:46  Reageer met quote   Naar boven

Lap! Nummer 1 op kersverse moderator DinaKE haar hitlist is afgeknald. One down, five to go!

Forumlid Otje, onbesproken in ons midden sinds 24-1-2003 en de trotse bezitter van 2305 postings is door DinaKE IP-geband van dit forum.
De reden? Wel DinaKE kan het niet hebben dat Otje in de juiste subfora (opmerkingen en suggesties) vraagt waarom de Admin niet op haar PM’s reageert. Dat moet volgens DinaKE allemaal uitgeklaard worden langs PM. Waarom dan een subfora opmerkingen en suggesties DinaKE? Confused

Verder kon het nagelnieuw moderatorKE het niet laten om de sluiting van Otje’s thread te motiveren met persoonlijke opmerkingen. DinaKE’s persoonlijk rancune speelt duidelijk mee in haar beoordeling. Bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Dina schreef:
Verder stel ik vast dat jouw bijdragen tot dit forum beperkt blijven tot inhoudsloze replieken, onduidelijke klachten en pure provocaties.
Dat je geen politieke en/of maatschappelijke mening hebt, kan ik aanvaarden, doch dan begrijp ik niet wat je op een politiek forum komt doen.

Enfin, de toon is gezet door terrorist in spe DinaKE. Haar leidmotief is dan ook "Gedaan met praten! Laten we HANDELEN!"

Opmerking: persoonlijke aversie niet laten meespelen in de beoordeling van schrijfsels

Suggestie: stop met DinaKE spelen want Dina zal altijd de boventoon voeren.
Bericht: #372838

Advertentie
KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Vr 26 Mrt 2004, 20:52  Reageer met quote   Naar boven

De metser schreef:
Forumlid Otje, onbesproken in ons midden sinds 24-1-2003 ...
Ken je wel het ganse verhaal, metsserke?? Informeer u nog maar eens terug deftig, want 't zal weer opblazen geblazen zijn.

En voor hetgeen gij hier in 't vet hebt staan over dat zuur wijf.... Extreme lol Extreme lol Extreme lol Sick
Bericht: #372855

De metser
PI Master
PI Master

Geplaatst: Vr 26 Mrt 2004, 20:58  Reageer met quote   Naar boven

KempensBoerke schreef:
De metser schreef:
Forumlid Otje, onbesproken in ons midden sinds 24-1-2003 ...
Ken je wel het ganse verhaal, metsserke?? Informeer u nog maar eens terug deftig, want 't zal weer opblazen geblazen zijn.

En voor hetgeen gij hier in 't vet hebt staan over dat zuur wijf.... Extreme lol Extreme lol Extreme lol Sick

Uw dossierke is al lang opgemaakt makker. Weet je nog toen je mij op de smoel ging komen kloppen?

Ik wacht. Cool

(omdat PC-nerds bleke kereltjes zijn die nooit meer kunnen wegen dan een zakske cement)
Bericht: #372858

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Vr 26 Mrt 2004, 21:14  Reageer met quote   Naar boven

De metser schreef:
Uw dossierke is al lang opgemaakt makker.

Interessant. Mag ik straks de staatsveiligheid op de koffie uitnodigen??

Weet je nog toen je mij op de smoel ging komen kloppen?

Oei, een belofte die ik niet nagekomen ben?? Geef me je adres en 'k zal m'n belofte alsnog nakomen, zieligaard.

Ik wacht. Cool

Nét zoals de meeste linksen: wachten, profiteren op andermans kap door aan den dop hangen (en da's dan meestal ook nog teveel gevraagd) en ganser dagen in 't café hangen. En met wachten gaat er geen actie komen hé, pipi...typisch links. Applause

Omdat PC-nerds bleke kereltjes zijn die nooit meer kunnen wegen dan een zakske cement.

Klopt!!! Een aap laat ik toch geloven wat ik wil hé.

Veel bla bla bla totdat het zover is, strontzak.

p.s. excuus voor het ongepast taalgebruik, maar ene kasseilegger heeft het verdiend. Cool
Bericht: #372863

Abramis
PI Expert
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen
Geplaatst: Vr 26 Mrt 2004, 21:58  Reageer met quote   Naar boven

"Opmerkingen en suggesties" is een forumcategorie die bedoeld is om er opmerkingen te posten aangaande de werking van het forum. Meer bepaald : de algemene werking van het forum.

Persoonlijke kwesties, daar heeft in wezen niemand zaken mee. Dergelijke zaken worden dan ook normaliter via PM geregeld. Zo hoort dat ook. Dergelijke zaken horen dan ook hoegenaamd niet thuis in 'opmerkingen en suggesties'.

Ik heb de ganse Otje-zaak niet echt gevolgd, en kan dus niet oordelen over het al dan niet terecht zijn van de ban, maar dat Dina eist dat de gesprekken daromtrent via pm gebeuren vind ik doodnormaal. Anders bestaat het risico dat Metsers en andere onruststokers de discussie aangrijpen om onrust te zaaien en een kunstmatige forumoorlog te creëren. (Zelfs in de gegeven omstandigheden kunnen sommige van de hogerbeschrevenen het niet laten)

P.S. : je manier om Dina te testen (je onzinnige "vlaams blokker..."-topics) is een lachertje. Zó doorzichtig dat je er eigenlijk alleen maar jezelf mee belachelijk maakt. Ik zie je zó zitten voor je pc, hopend op een sanctie, een opmerking, of wie weet... zelfs een ban. Maakt niet uit wat, zolang het maar een reden is om rel te schoppen en van de daken te schreeuwen dat Dina jou o zo onheus behandeld heeft. "Provocatie", noemt men dat.

Ik wens overigens Dina te complimenteren dat ze zich niet aan zulke kinderachtige spelletjes laat vangen. Daarmee bewijst ze meteen dat ze uit het goede moderatiehout is gesneden. Met dank aan De metser... Mr. Green
Bericht: #372889

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 26 Mrt 2004, 22:00  Reageer met quote   Naar boven

Och, dat ventje is zodanig gefrustreerd dat ie zelfs zijn trouweel in zijn reet zou rammen ! Mr. Green
Bericht: #372893

bruggeveiligenleefbaar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 27 Mrt 2004, 13:11  Reageer met quote   Naar boven

KempensBoerke schreef:
De metser schreef:
Uw dossierke is al lang opgemaakt makker.

Interessant. Mag ik straks de staatsveiligheid op de koffie uitnodigen??

Weet je nog toen je mij op de smoel ging komen kloppen?

Oei, een belofte die ik niet nagekomen ben?? Geef me je adres en 'k zal m'n belofte alsnog nakomen, zieligaard.

Ik wacht. Cool

Nét zoals de meeste linksen: wachten, profiteren op andermans kap door aan den dop hangen (en da's dan meestal ook nog teveel gevraagd) en ganser dagen in 't café hangen. En met wachten gaat er geen actie komen hé, pipi...typisch links. Applause

Omdat PC-nerds bleke kereltjes zijn die nooit meer kunnen wegen dan een zakske cement.

Klopt!!! Een aap laat ik toch geloven wat ik wil hé.

Veel bla bla bla totdat het zover is, strontzak.

p.s. excuus voor het ongepast taalgebruik, maar ene kasseilegger heeft het verdiend. Cool

Er werd mij verboden door Dinaatje om kleurtjes te gebruiken, Blokker KempensBoerke mag zijn gedacht schrijven in het knalgeel Shame on you Goe bezig... Applause
Bericht: #372978

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Za 27 Mrt 2004, 13:19  Reageer met quote   Naar boven

1. Die kleurtjes werden je verboden door Kristof.
2. Boerke gebruikt kleurtjes in plaats van quote's.
Bericht: #372979

De metser
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 28 Mrt 2004, 01:09  Reageer met quote   Naar boven

Een lampje van tien watt geeft meer licht. Rolleyes Dit echter ter zijde.

Wanneer eigenlijk jouw verontschuldigingen ivm met de persoonlijke uithaal naar Otje?
U zal toch wel akkoord gaan dat u hier buiten de lijntjes kleurde?
Bericht: #373064

De metser
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 18:09  Reageer met quote   Naar boven

De metser schreef:

Wanneer eigenlijk jouw verontschuldigingen ivm met de persoonlijke uithaal naar Otje?
U zal toch wel akkoord gaan dat u hier buiten de lijntjes kleurde?

Er zijn ondertussen al veel emmers water naar de zee gedragen door u. Een dikke 'Sorry' voor Otje kan er wel af nu.

Toch?
Bericht: #501555

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 18:26  Reageer met quote   Naar boven

Leeft die nog?
Bericht: #501564

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 18:35  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
1. Die kleurtjes werden je verboden door Kristof .

Dedju, waar staat die topic weeral, waarin gezegd werd dat alle beslissingen in "gezamelijk" overleg worden genomen...? Lol Lol
Bericht: #501570

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 18:42  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
Dina schreef:

Dedju, waar staat die topic weeral, waarin gezegd werd dat alle beslissingen in "gezamelijk" overleg worden genomen...? Lol Lol

Zeg, heeft er nog niemand je gezegd dat je een serieus stukske kunt zagen? Last van de warmte of midlifecrisis? Razz
Bericht: #501572

De metser
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 18:42  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Leeft die nog?

Meer dan ooit. Maar dat is naast de kwestie.

Je kan toch een fout toegeven?
(ik heb van u een knoert van een ideaal beeld Razz )
Bericht: #501574

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 18:56  Reageer met quote   Naar boven

Heb ik dan een fout gemaakt? Eek
Ik? De heilige drievuldigheid? Eek
Bericht: #501585

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 19:05  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
freelander schreef:
Dina schreef:

Zeg, heeft er nog niemand je gezegd dat je een serieus stukske kunt zagen? Last van de warmte of midlifecrisis? Razz

Neen hoor, het enige waar ik last van heb is van mensen die draaien als een windhaan, zolang het hen maar goed uitkomt... Shame on you Shame on you Wink

Toen ik nog een heel klein jongetje was dan kreeg ik ook steevast als antwoord "daarom" wanneer men geconfronteerd werd met zijn eigen tegenstrijdigheden...
Dancing Dancing
Bericht: #501594

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 19:29  Reageer met quote   Naar boven

Troost je. Ik ook. Confused
Bij mijn kinderen probeer ik die fout niet te maken maar hen uit te leggen waar ze verkeerd zijn. Gelukkig zijn het slimme kinderen (zoals hun mama Mr. Green) en begrijpen ze mijn uitleg meteen zodat ze achteraf niet blijven zeuren. Smile
Bericht: #501598

De metser
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 19:35  Reageer met quote   Naar boven

Als uw kinderen dergelijk gemelk voor waar aannemen zijn ze:

A: kleuters
B: gelukkige bezitters van het Down-syndroom
C: échte Vlaams Blokkers
Bericht: #501599

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 19:49  Reageer met quote   Naar boven

Ik ga voor C.
De toekomst is verzekerd. Dancing
Bericht: #501606

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 20:56  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Troost je. Ik ook. Confused
Bij mijn kinderen probeer ik die fout niet te maken maar hen uit te leggen waar ze verkeerd zijn. Gelukkig zijn het slimme kinderen (zoals hun mama Mr. Green) en begrijpen ze mijn uitleg meteen zodat ze achteraf niet blijven zeuren. Smile

Zo is dat, kinderen kijken op naar hun mama en stellen dan ook geen verdere vragen... Rolleyes
Trouwens, waarom zouden die kinderen verkeerd zijn, is de mama dan toch zo onfeilbaar en perfect? Ik heb er eerlijk gezegd zo mijn twijfels bij... Razz
Geloven jouw kinderen ook nog in de goede sint, de kerstman en dat kindjes voortkomen uit de tuin, uit kolen of denken ze dat de ooievaar er voor iets tussenzit...? Mr. Green
Bericht: #501633

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Ma 8 Sep 2008, 04:54
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten nieuwe knoppen. Wat vindt je ervan? Administrator Zo 22 Feb 2004, 03:55
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen Jean Pierre van Rossem Ma 24 Feb 2003, 07:18
Ferre Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Je kan aan dit forum niet deelnemen.... MTR Di 18 Feb 2003, 12:19
Ward Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten En toen ging Jurgen Verstrepen mee uit de bocht Jean Pierre van Rossem Ma 17 Feb 2003, 22:06
janmettepet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vraagje aan de Admin of andere IT-extremisten Echelon Zo 16 Feb 2003, 21:49
Echelon Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten De mening van jurgen (bericht 1)+reactie Caesar Zo 16 Feb 2003, 21:21
stijn Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vernieuwd forum Administrator Za 15 Feb 2003, 00:02
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Signaleren kan geen kwaad op dit forum zekers? ;-) tantist Do 2 Jan 2003, 19:24
Administrator Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group | Archief