De metser
PI Master

Uit: 't Stad |
| Geplaatst: Vr 26 Mrt 2004, 19:46 |
 |
|
Lap! Nummer 1 op kersverse moderator DinaKE haar hitlist is afgeknald. One down, five to go!
Forumlid Otje,
onbesproken
in ons midden sinds 24-1-2003 en de trotse bezitter van 2305 postings is door DinaKE IP-geband van dit forum.
De reden? Wel DinaKE kan het niet hebben dat Otje in de juiste subfora (opmerkingen en suggesties) vraagt waarom de Admin niet op haar PM’s reageert. Dat moet volgens DinaKE allemaal uitgeklaard worden langs PM.
Waarom dan een subfora opmerkingen en suggesties DinaKE?
Verder kon het nagelnieuw moderatorKE het niet laten om de sluiting van Otje’s thread te motiveren met persoonlijke opmerkingen. DinaKE’s persoonlijk rancune speelt duidelijk mee in haar beoordeling. Bloed kruipt waar het niet gaan kan.
| Dina schreef: |
Verder stel ik vast dat jouw bijdragen tot dit forum beperkt blijven tot inhoudsloze replieken, onduidelijke klachten en pure provocaties.
Dat je geen politieke en/of maatschappelijke mening hebt, kan ik aanvaarden, doch dan begrijp ik niet wat je op een politiek forum komt doen. |
Enfin, de toon is gezet door terrorist in spe DinaKE. Haar leidmotief is dan ook
"Gedaan met praten! Laten we HANDELEN!"
Opmerking:
persoonlijke aversie niet laten meespelen in de beoordeling van schrijfsels
Suggestie:
stop met DinaKE spelen want Dina zal altijd de boventoon voeren. |
| Bericht: #372838 |
|
Advertentie
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Vr 26 Mrt 2004, 20:52 |
 |
|
| De metser schreef: |
| Forumlid Otje,
onbesproken
in ons midden sinds 24-1-2003 ... |
Ken je wel het ganse verhaal, metsserke?? Informeer u nog maar eens terug deftig, want 't zal weer opblazen geblazen zijn.
En voor hetgeen gij hier in 't vet hebt staan over dat zuur wijf....  |
| Bericht: #372855 |
|
|
De metser
PI Master

| Geplaatst: Vr 26 Mrt 2004, 20:58 |
 |
|
| KempensBoerke schreef: |
| Forumlid Otje,
onbesproken
in ons midden sinds 24-1-2003 ... |
Ken je wel het ganse verhaal, metsserke?? Informeer u nog maar eens terug deftig, want 't zal weer opblazen geblazen zijn.
En voor hetgeen gij hier in 't vet hebt staan over dat zuur wijf....  |
Uw dossierke is al lang opgemaakt makker. Weet je nog toen je mij op de smoel ging komen kloppen?
Ik wacht.
(omdat PC-nerds bleke kereltjes zijn die nooit meer kunnen wegen dan een zakske cement)
|
| Bericht: #372858 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Vr 26 Mrt 2004, 21:14 |
 |
|
Uw dossierke is al lang opgemaakt makker.
Interessant. Mag ik straks de staatsveiligheid op de koffie uitnodigen??
Weet je nog toen je mij op de smoel ging komen kloppen?
Oei, een belofte die ik niet nagekomen ben?? Geef me je adres en 'k zal m'n belofte alsnog nakomen, zieligaard.
Ik wacht.
Nét zoals de meeste linksen: wachten, profiteren op andermans kap door aan den dop hangen (en da's dan meestal ook nog teveel gevraagd) en ganser dagen in 't café hangen. En met wachten gaat er geen actie komen hé, pipi...typisch links.
Omdat PC-nerds bleke kereltjes zijn die nooit meer kunnen wegen dan een zakske cement.
Klopt!!!
Een aap laat ik toch geloven wat ik wil hé.
Veel bla bla bla totdat het zover is, strontzak.
|
p.s. excuus voor het ongepast taalgebruik, maar ene kasseilegger heeft het verdiend.  |
| Bericht: #372863 |
|
|
Abramis
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen |
| Geplaatst: Vr 26 Mrt 2004, 21:58 |
 |
|
"Opmerkingen en suggesties" is een forumcategorie die bedoeld is om er opmerkingen te posten aangaande de werking van het forum. Meer bepaald : de
algemene
werking van het forum.
Persoonlijke kwesties, daar heeft in wezen niemand zaken mee. Dergelijke zaken worden dan ook normaliter via PM geregeld. Zo hoort dat ook. Dergelijke zaken horen dan ook hoegenaamd niet thuis in 'opmerkingen en suggesties'.
Ik heb de ganse Otje-zaak niet echt gevolgd, en kan dus niet oordelen over het al dan niet terecht zijn van de ban, maar dat Dina eist dat de gesprekken daromtrent via pm gebeuren vind ik doodnormaal. Anders bestaat het risico dat Metsers en andere onruststokers de discussie aangrijpen om onrust te zaaien en een kunstmatige forumoorlog te creëren. (Zelfs in de gegeven omstandigheden kunnen sommige van de hogerbeschrevenen het niet laten)
P.S. : je manier om Dina te testen (je onzinnige "vlaams blokker..."-topics) is een lachertje. Zó doorzichtig dat je er eigenlijk alleen maar jezelf mee belachelijk maakt. Ik zie je zó zitten voor je pc, hopend op een sanctie, een opmerking, of wie weet... zelfs een ban. Maakt niet uit wat, zolang het maar een reden is om rel te schoppen en van de daken te schreeuwen dat Dina jou o zo onheus behandeld heeft. "Provocatie", noemt men dat.
Ik wens overigens Dina te complimenteren dat ze zich niet aan zulke kinderachtige spelletjes laat vangen. Daarmee bewijst ze meteen dat ze uit het goede moderatiehout is gesneden. Met dank aan De metser...  |
| Bericht: #372889 |
|
|
Den Broeder
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 26 Mrt 2004, 22:00 |
 |
|
Och, dat ventje is zodanig gefrustreerd dat ie zelfs zijn trouweel in zijn reet zou rammen !  |
| Bericht: #372893 |
|
|
bruggeveiligenleefbaar
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 27 Mrt 2004, 13:11 |
 |
|
| KempensBoerke schreef: |
Uw dossierke is al lang opgemaakt makker.
Interessant. Mag ik straks de staatsveiligheid op de koffie uitnodigen??
Weet je nog toen je mij op de smoel ging komen kloppen?
Oei, een belofte die ik niet nagekomen ben?? Geef me je adres en 'k zal m'n belofte alsnog nakomen, zieligaard.
Ik wacht.
Nét zoals de meeste linksen: wachten, profiteren op andermans kap door aan den dop hangen (en da's dan meestal ook nog teveel gevraagd) en ganser dagen in 't café hangen. En met wachten gaat er geen actie komen hé, pipi...typisch links.
Omdat PC-nerds bleke kereltjes zijn die nooit meer kunnen wegen dan een zakske cement.
Klopt!!!
Een aap laat ik toch geloven wat ik wil hé.
Veel bla bla bla totdat het zover is, strontzak.
|
p.s. excuus voor het ongepast taalgebruik, maar ene kasseilegger heeft het verdiend.  |
Er werd mij verboden door Dinaatje om kleurtjes te gebruiken, Blokker KempensBoerke mag zijn gedacht schrijven in het knalgeel Goe bezig...
|
| Bericht: #372978 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Za 27 Mrt 2004, 13:19 |
 |
|
1. Die kleurtjes werden je verboden door Kristof.
2. Boerke gebruikt kleurtjes in plaats van quote's. |
| Bericht: #372979 |
|
|
De metser
PI Master

| Geplaatst: Zo 28 Mrt 2004, 01:09 |
 |
|
Een lampje van tien watt geeft meer licht. Dit echter ter zijde.
Wanneer eigenlijk jouw verontschuldigingen ivm met de persoonlijke uithaal naar Otje?
U zal toch wel akkoord gaan dat u hier buiten de lijntjes kleurde? |
| Bericht: #373064 |
|
|
De metser
PI Master

| Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 18:09 |
 |
|
Wanneer eigenlijk jouw verontschuldigingen ivm met de persoonlijke uithaal naar Otje?
U zal toch wel akkoord gaan dat u hier buiten de lijntjes kleurde? |
Er zijn ondertussen al veel emmers water naar de zee gedragen door u. Een dikke 'Sorry' voor Otje kan er wel af nu.
Toch? |
| Bericht: #501555 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 18:26 |
 |
|
Leeft die nog? |
| Bericht: #501564 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 18:35 |
 |
|
1. Die kleurtjes werden je verboden
door Kristof
.
|
Dedju, waar staat die topic weeral, waarin gezegd werd dat alle beslissingen in "gezamelijk" overleg worden genomen...?  |
| Bericht: #501570 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 18:42 |
 |
|
| freelander schreef: |
door Kristof
.
|
Dedju, waar staat die topic weeral, waarin gezegd werd dat alle beslissingen in "gezamelijk" overleg worden genomen...?  |
Zeg, heeft er nog niemand je gezegd dat je een serieus stukske kunt zagen? Last van de warmte of midlifecrisis?  |
| Bericht: #501572 |
|
|
De metser
PI Master

| Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 18:42 |
 |
|
| Leeft die nog? |
Meer dan ooit. Maar dat is naast de kwestie.
Je kan toch een fout toegeven?
(ik heb van u een knoert van een ideaal beeld )
|
| Bericht: #501574 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 18:56 |
 |
|
Heb ik dan een fout gemaakt?
Ik? De heilige drievuldigheid?  |
| Bericht: #501585 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 19:05 |
 |
|
| freelander schreef: |
door Kristof
.
|
Zeg, heeft er nog niemand je gezegd dat je een serieus stukske kunt zagen? Last van de warmte of midlifecrisis?  |
Neen hoor, het enige waar ik last van heb is van mensen die draaien als een windhaan, zolang het hen maar goed uitkomt...
Toen ik nog een heel klein jongetje was dan kreeg ik ook steevast als antwoord "daarom" wanneer men geconfronteerd werd met zijn eigen tegenstrijdigheden...
 |
| Bericht: #501594 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 19:29 |
 |
|
Troost je. Ik ook.
Bij mijn kinderen probeer ik die fout niet te maken maar hen uit te leggen waar ze verkeerd zijn. Gelukkig zijn het slimme kinderen (zoals hun mama ) en begrijpen ze mijn uitleg meteen zodat ze achteraf niet blijven zeuren.  |
| Bericht: #501598 |
|
|
De metser
PI Master

| Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 19:35 |
 |
|
Als uw kinderen dergelijk gemelk voor waar aannemen zijn ze:
A: kleuters
B: gelukkige bezitters van het Down-syndroom
C: échte Vlaams Blokkers |
| Bericht: #501599 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 19:49 |
 |
|
Ik ga voor C.
De toekomst is verzekerd.  |
| Bericht: #501606 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 20:56 |
 |
|
Troost je. Ik ook.
Bij mijn kinderen probeer ik die fout niet te maken maar hen uit te leggen waar ze verkeerd zijn. Gelukkig zijn het slimme kinderen (zoals hun mama ) en begrijpen ze mijn uitleg meteen zodat ze achteraf niet blijven zeuren.  |
Zo is dat, kinderen kijken op naar hun mama en stellen dan ook geen verdere vragen...
Trouwens, waarom zouden die kinderen verkeerd zijn, is de mama dan toch zo onfeilbaar en perfect? Ik heb er eerlijk gezegd zo mijn twijfels bij...
Geloven jouw kinderen ook nog in de goede sint, de kerstman en dat kindjes voortkomen uit de tuin, uit kolen of denken ze dat de ooievaar er voor iets tussenzit...?  |
| Bericht: #501633 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Ma 8 Sep 2008, 04:54
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |