Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Moderator DinaKE haar fouten: Nr. 1

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 21:02 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:

Zo is dat, kinderen kijken op naar hun mama en stellen dan ook geen verdere vragen... Rolleyes

Dan ken jij mijn kinderen niet goed. Ik zei toch al dat ze net als hun mama zijn? Mr. Green Met andere woorden : je moet goede argumenten hebben om ze te kunnen overtuigen. Ze zijn kritisch én mondig (dat laatste is niet altijd even plezant. Lol)
Quote:

Geloven jouw kinderen ook nog in de goede sint, de kerstman en dat kindjes voortkomen uit de tuin, uit kolen of denken ze dat de ooievaar er voor iets tussenzit...? Mr. Green

Wel, via goede bron heb ik vernomen dat mijn jongste niet meer in de goede Sint gelooft, maar het nog wel even verstopt voor mama en papa. Dan zal waarschijnlijk met het oog op de cadeautjes zijn. Mr. Green
Kindjes zijn bij ons nooit uit de tuin gekomen. Hoe kom je daar trouwens bij? Eek
De kolen en de ooievaar heb ik overgeslagen. Zij weten dat daar een papa en een mama voor nodig is (de spermabank heb ik ook overgeslagen. Wink)
Bericht: #501636

Rapporteer deze post

Advertentie
freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 21:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
freelander schreef:

Zo is dat, kinderen kijken op naar hun mama en stellen dan ook geen verdere vragen... Rolleyes

Dan ken jij mijn kinderen niet goed. Ik zei toch al dat ze net als hun mama zijn? Mr. Green Met andere woorden : je moet goede argumenten hebben om ze te kunnen overtuigen. Ze zijn kritisch én mondig (dat laatste is niet altijd even plezant. Lol)
Quote:

Geloven jouw kinderen ook nog in de goede sint, de kerstman en dat kindjes voortkomen uit de tuin, uit kolen of denken ze dat de ooievaar er voor iets tussenzit...? Mr. Green

Wel, via goede bron heb ik vernomen dat mijn jongste niet meer in de goede Sint gelooft, maar het nog wel even verstopt voor mama en papa. Dan zal waarschijnlijk met het oog op de cadeautjes zijn. Mr. Green
Kindjes zijn bij ons nooit uit de tuin gekomen. Hoe kom je daar trouwens bij? Eek
De kolen en de ooievaar heb ik overgeslagen. Zij weten dat daar een papa en een mama voor nodig is (de spermabank heb ik ook overgeslagen. Wink)

1) Als ze de aard hebben naar hun mama dan hoef ik ze ook niet te leren kennen... Mr. Green
2) Ze zijn dus tegen het homohuwelijk... Lol Lol Lol
Bericht: #501640

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 21:35 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
Dina schreef:
1. Die kleurtjes werden je verboden door Kristof .

Dedju, waar staat die topic weeral, waarin gezegd werd dat alle beslissingen in "gezamelijk" overleg worden genomen...? Lol Lol

Dedju, ik was op het moment van die post al 3 dagen geregistreerd, en werd toch niet geraadpleegd. Een schande Mr. Green
Bericht: #501654

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 23:19 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

condor schreef:
freelander schreef:
Dedju, waar staat die topic weeral, waarin gezegd werd dat alle beslissingen in "gezamelijk" overleg worden genomen...? Lol Lol

Dedju, ik was op het moment van die post al 3 dagen geregistreerd, en werd toch niet geraadpleegd. Een schande Mr. Green

No comment... Whistle Whistle Whistle Whistle

Dina 7 mei 2005 schreef:
En daarom nemen wij dus de beslissingen met drie . Want als we iedereen zijn zin moesten geven..... http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?p=484376&highlight=gebande#484376

condor 8 mei 2005 schreef:
For the record: de daadwerkelijke ban komt van Kristof , en is gebeurd op een moment dat ik zelf offline was. De situatie is dus door twee paar ogen bekeken, en de conclusies waren dezelfde. http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?t=26504&start=0
Bericht: #501692

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Wo 29 Jun 2005, 23:53 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Overleg gebeurt meestal na ingrepen. Overleg op voorhand zou noodzakelijke ingrepen enkel maar vertragen. Meestal bestaat het 'overleg' trouwens uit stilzwijgen, wat als bevestiging begrepen wordt.

Los daarvan: ben je nu niet aan het muggenziften?
Bericht: #501699

Rapporteer deze post

Forumzot
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 09:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De metser schreef:
B: gelukkige bezitters van het Down-syndroom

Weer een uitspraak van MeSSter om te bezorgen aan de ouders van kinderen met dit syndroom.
Het sociale masker van de Blokwatchnazi's blijft maar vallen.

Pijnlijk he, MeSSter... ?
Bericht: #501753

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 12:41 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

condor schreef:
Overleg gebeurt meestal na ingrepen. Overleg op voorhand zou noodzakelijke ingrepen enkel maar vertragen. Meestal bestaat het 'overleg' trouwens uit stilzwijgen, wat als bevestiging begrepen wordt.

Het zal je maar gebeuren, ze amputeren je been en gaan achteraf overleggen of het wel nodig is...

condor schreef:
Los daarvan: ben je nu niet aan het muggenziften?

Goede vraag. Voor jou is dat muggenziften, voor een eventueel gebande heeft dat een heel andere betekenis, die is namelijk monddood gemaakt...
Indien jullie je "eigen" regels stipt zouden opvolgen, inplaats van ze enkel en alleen maar te gebruiken als het jullie goed uitkomt, dan zou er niemand reden hebben tot klagen. Nu daarentegen haalt ge, als het jullie uitkomt, een regeltje uit de kast om gelijk te kunnen halen.
Hoe dikwijls wordt er niet op gewezen dat forumleden zich niet mogen opstellen als moderator en wanneer gebeurt dat? Juist ja, als je uitgeklapt bent en je je er niet meer kunt uitpraten.
Weet je, wanneer ik voor iets teken dan wil ik daar ook gebruik van kunnen maken en dat heeft totaal niets met muggenziften te maken...
Het valt trouwens op dat er meer en meer klachten komen, maar dat zal wel aan de gebruiker van het forum liggen, de gebruiker, die maar moet gissen hoe jullie pet staat op bepaalde dagen...
Bericht: #501799

Rapporteer deze post

Ketter
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 12:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Kom jongens, de moderators zijn ok, ze handelen in eer en geweten, respecteren de vrije meningsuiting en trachten het forum wat netjes te houden. Applause Applause Applause
Bericht: #501802

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 12:59 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:

Het zal je maar gebeuren, ze amputeren je been en gaan achteraf overleggen of het wel nodig is...

Of nog: de EHBO verpleger wacht eerst tot zijn collega's gearriveerd zijn voor overleg, alvorens CPR toe te passen.
Quote:
Goede vraag. Voor jou is dat muggenziften, voor een eventueel gebande heeft dat een heel andere betekenis, die is namelijk monddood gemaakt...
Indien jullie je "eigen" regels stipt zouden opvolgen, inplaats van ze enkel en alleen maar te gebruiken als het jullie goed uitkomt, dan zou er niemand reden hebben tot klagen. Nu daarentegen haalt ge, als het jullie uitkomt, een regeltje uit de kast om gelijk te kunnen halen.
Hoe dikwijls wordt er niet op gewezen dat forumleden zich niet mogen opstellen als moderator en wanneer gebeurt dat? Juist ja, als je uitgeklapt bent en je je er niet meer kunt uitpraten.
Weet je, wanneer ik voor iets teken dan wil ik daar ook gebruik van kunnen maken en dat heeft totaal niets met muggenziften te maken...
Het valt trouwens op dat er meer en meer klachten komen, maar dat zal wel aan de gebruiker van het forum liggen, de gebruiker, die maar moet gissen hoe jullie pet staat op bepaalde dagen...

Over de manier van overleg staat niets in het forumreglement, en daar heb je dan ook niet voor getekend. Voor de forumgebruikers is dat niet rechtstreeks van belang. Het is voor ons een manier om willekeur tegen te gaan en om een eensgezind standpunt te vormen.
De regel van het niet opstellen als moderator heeft vooral te maken met "de beste stuurlui staan aan wal".
Bericht: #501804

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 13:23 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

condor schreef:

Over de manier van overleg staat niets in het forumreglement, en daar heb je dan ook niet voor getekend. Voor de forumgebruikers is dat niet rechtstreeks van belang.

Klopt, het wordt echter wél van belang wanneer jullie elkaar hier beginnen tegenspreken over de manier waarop er beslissingen vallen.
condor schreef:
Het is voor ons een manier om willekeur tegen te gaan en om een eensgezind standpunt te vormen.

Eentje om te onthouden, een reglement aan je laars lappen om toch maar je gelijk te halen is...: willekeur tegengaan.
Wanneer iemand de regels overtreed is er geen overleg nodig, daarvoor dient nu eenmaal een reglement.
Voorbeeldje: We hebben 3 personen nodig om er iemand op te wijzen dat bronvermelding verplicht is...
condor schreef:
De regel van het niet opstellen als moderator heeft vooral te maken met "de beste stuurlui staan aan wal".

Van stuurlui mag dan ook worden verwacht dat ze sturen...
Iemand confronteren met het niet toepassen zijn eigen reglement heeft een hele andere betekenis dan zich opstellen als moderator.
Een tip: Voeg in het reglement een regeltje toe over onschendbaarheid...
Bericht: #501809

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 13:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:

Klopt, het wordt echter wél van belang wanneer jullie elkaar hier beginnen tegenspreken over de manier waarop er beslissingen vallen.

Ik denk niet dat we elkaar hier hebben tegengesproken. Er is gezegd dat elke beslissing in overleg genomen wordt, niet wanneer dat overleg plaats vindt. Bij eenvoudige ingrepen vindt dat niet plaats, en wordt er met stilzwijgende goedkeuring gewerkt. Over zwaardere ingrepen wordt meestal achteraf wel gediscussieerd, en soms wordt er ook overlegd voor een ingreep.
Quote:
Eentje om te onthouden, een reglement aan je laars lappen om toch maar je gelijk te halen is...: willekeur tegengaan.
Wanneer iemand de regels overtreed is er geen overleg nodig, daarvoor dient nu eenmaal een reglement.

Niet alle overtredingen zijn even goed meetbaar. Ik weet dat jij graag met voorbeelden uit het verkeer werkt, en bvb. iemand die 80 rijdt waar je maar 70 mag, is in overtreding. Daar is in feite geen twijfel over (rekening houdend met de foutenmarge van de meting).
Maar de bepaling van wat bvb. spam is en wat niet, is een vraag die tot op heden niet duidelijk beantwoord kan worden. Hetzelfde met flaming e.d.

Quote:

Stuurlui moeten dan ook kunnen sturen...
Iemand confronteren met het niet toepassen zijn eigen reglement heeft een hele andere betekenis dan zich opstellen als moderator.
Een tip: Voeg in het reglement een regeltje toe over onschendbaarheid...

In vele gevallen kan je als gebruiker niet inschatten in welke omstandigheden de moderatie zich bevindt. In een ander topic heeft Den Broeder dit ook duidelijk gemaakt. Het is maar al te gemakkelijk om te zeggen: pas gewoon het reglement toe. Als je de praktijk meemaakt is dat echter wel anders.
Bericht: #501813

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 13:47 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Freelander, ge kunt zagen ! Mr. Green Dancing
Bericht: #501816

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 13:50 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hahaha, ik geef het op want al zou je door moeten gaan tot je hier 1500 pagina's hebt, je zal het doen.
Feit is dat alles in 1 zin kan samengevat worden: "Je hebt een reglement dat je enkel en alleen maar toepast als het jullie goed uitkomt en daar krijg je geen speld tussen, punt uit...".
Voor het ene flexibel zijn en voor het andere niet noemt men...: willekeur.
Bericht: #501817

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 13:52 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Den Broeder schreef:
Freelander, ge kunt zagen ! Mr. Green Dancing

Er staat nergens in het reglement dat dat verboden zou zijn... Mr. Green Dancing
Bericht: #501818

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 14:00 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:

Er staat nergens in het reglement dat dat verboden zou zijn... Mr. Green Dancing

Toch wel:

Quote:
K. Spam wordt op dit forum niet toegelaten. Gebruikers die spam posten, zullen gewaarschuwd worden en hun post gewist.

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Bericht: #501823

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 14:09 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Den Broeder schreef:
freelander schreef:

Toch wel:

Quote:
K. Spam wordt op dit forum niet toegelaten. Gebruikers die spam posten, zullen gewaarschuwd worden en hun post gewist.

En jij bent moderator...? Rolleyes d'oh!

U hebt gezocht op spam:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

spam (de ~ (m.), ~s)
1 ongevraagde e-mail, m.n. reclame => junkmail

Bericht: #501826

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 14:16 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

er staat nergens in het reglement dat niet-moderators geen uittreksels uit het forumreglement mogen posten Mr. Green

Spam: ongewenste berichten ! Mr. Green
--> gezaag ! Dancing Dancing Dancing

mocht ik moderator zijn, had jij al een speciale ranking Cool
Bericht: #501827

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen
Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 14:23 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wanneer gaan die moderators hier eigenlijk eens ingrijpen tegen de zwaar discriminerende onderschriften van bepaalde niet-nader-genoemde gebruikers ? Evil Evil Evil

Vriendjespolitiek ? Evil

Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Bericht: #501829

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 14:36 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Den Broeder schreef:
er staat nergens in het reglement dat niet-moderators geen uittreksels uit het forumreglement mogen posten Mr. Green

Hoe dikwijls zou ik dat hier al gezegd hebben? Dancing Dancing Dancing

Den Broeder schreef:
Spam: ongewenste berichten ! Mr. Green
--> gezaag ! Dancing Dancing Dancing

Kijk nog eens naar mijn vorige posting en probeer het nog eens... Mr. Green

Den Broeder schreef:
mocht ik moderator zijn, had jij al een speciale ranking Cool

Je kan niet alles hebben hé... Lol Lol
Bericht: #501832

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 30 Jun 2005, 14:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Abramis schreef:
Wanneer gaan die moderators hier eigenlijk eens ingrijpen tegen de zwaar discriminerende onderschriften van bepaalde niet-nader-genoemde gebruikers ? Evil Evil Evil

Vriendjespolitiek ? Evil

Mr. Green Mr. Green Mr. Green

OFF TOPIC !!!! TOPICVERVUILER !!!!! Evil Evil Evil

VIJVERBEVUILER !!!!!!!!!!!!!
Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil
Bericht: #501833

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 5 Sep 2008, 09:40
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten nieuwe knoppen. Wat vindt je ervan? Administrator Zo 22 Feb 2004, 03:55
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen Jean Pierre van Rossem Ma 24 Feb 2003, 07:18
Ferre Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Je kan aan dit forum niet deelnemen.... MTR Di 18 Feb 2003, 12:19
Ward Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten En toen ging Jurgen Verstrepen mee uit de bocht Jean Pierre van Rossem Ma 17 Feb 2003, 22:06
janmettepet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vraagje aan de Admin of andere IT-extremisten Echelon Zo 16 Feb 2003, 21:49
Echelon Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten De mening van jurgen (bericht 1)+reactie Caesar Zo 16 Feb 2003, 21:21
stijn Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vernieuwd forum Administrator Za 15 Feb 2003, 00:02
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Signaleren kan geen kwaad op dit forum zekers? ;-) tantist Do 2 Jan 2003, 19:24
Administrator Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief