Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 19:14 | Onderwerp: Weer mislukt |
 |
|
"Guy Verhofstadt onderzoekt in De Belgische Ziekte welke veranderingen en hervormingen ons land uit de huidige economische en institutionele crisis kunnen halen. Wat justitie betreft wil Verhofstadt de rechtszekerheid garanderen door het
herstel
van de onafhankelijkheid van gerecht, politie en opsporingsdiensten"
Weer mislukt  |
| Bericht: #378603 |
|
Advertentie
|
|
Lekker Links!
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:01 | Onderwerp: Re: Weer mislukt |
 |
|
| hans schreef: |
"Guy Verhofstadt onderzoekt in De Belgische Ziekte welke veranderingen en hervormingen ons land uit de huidige economische en institutionele crisis kunnen halen. Wat justitie betreft wil Verhofstadt de rechtszekerheid garanderen door het
herstel
van de onafhankelijkheid van gerecht, politie en opsporingsdiensten"
Weer mislukt  |
Lijkt mij nochtans majestueus gelukt te zijn. Het gerecht heeft de grenzen uitgezet voor politieke partijen. Partijen die doelbewust het racisme predikken handelen buiten de wet en moeten -logischerwijs- buiten de wet gesteld worden en dus zeker niet gefinancierd worden met overheidsgeld. |
| Bericht: #378651 |
|
|
Verhofstadthater
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:02 | Onderwerp: |
 |
|
Niels! werk je frustratie omwille van een ruzie tussen twee blokkers niet uit op het blok in het algemeen. Ofwel was je vroeger een ongelooflijke hypocriet, ofwel doe je nu maar wat alsof. |
| Bericht: #378653 |
|
|
Lekker Links!
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:05 | Onderwerp: |
 |
|
| Verhofstadthater schreef: |
| Niels! werk je frustratie omwille van een ruzie tussen twee blokkers niet uit op het blok in het algemeen. Ofwel was je vroeger een ongelooflijke hypocriet, ofwel doe je nu maar wat alsof. |
Ik geef toe dat ik nu iets linkser en enthousiaster reageer dan vroeger. Maar misschien was mijn visie tov het blok vroeger verkeerd en naïef?. De tijd zal het uitwijzen... |
| Bericht: #378657 |
|
|
Verhofstadthater
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:17 | Onderwerp: |
 |
|
| Lekker Links! schreef: |
| Niels! werk je frustratie omwille van een ruzie tussen twee blokkers niet uit op het blok in het algemeen. Ofwel was je vroeger een ongelooflijke hypocriet, ofwel doe je nu maar wat alsof. |
Ik geef toe dat ik nu iets linkser en enthousiaster reageer dan vroeger. Maar misschien was mijn visie tov het blok vroeger verkeerd en naïef?. De tijd zal het uitwijzen... |
Dan ben jij duidelijk een politieke scheet. Ach, een kinderkont is gauw gevuld.  |
| Bericht: #378671 |
|
|
Lekker Links!
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:23 | Onderwerp: |
 |
|
Dan ben jij duidelijk een politieke scheet. Ach, een kinderkont is gauw gevuld.  |
Van uw bovenstaande pedofilieaansporende posts wil ik me distantiëren. Ik ken lokaal veel mensen van de Vlaams Blok-joneren en het is een plezier met hen samen te werken. Velen onder hen vertellen me zelf dat het blok een kleine minderheid van crapuul bevat die ze beter zouden buitenzetten. Jammer dat deze kleine minderheid zo een invloed heeft op die partij. Er zit nochtans veel kwaliteit tssn de mandatarissen. Als snap ik niet hoe ze hun aangekaarte (terechte) problemen niet met democratische middelen kunnen oplossien ipv racistische regels. |
| Bericht: #378679 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:25 | Onderwerp: |
 |
|
LL, als ik jouw berichtjes lees, denk ik altijd aan een kind dat twee andere vechtende kinderen uit elkaar wil halen en "terug vriend wil maken".  |
| Bericht: #378684 |
|
|
Lekker Links!
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:27 | Onderwerp: |
 |
|
| Generaal schreef: |
LL, als ik jouw berichtjes lees, denk ik altijd aan een kind dat twee andere vechtende kinderen uit elkaar wil halen en "terug vriend wil maken".  |
Kan zijn....ik zeg mn gedacht. Bij de VBJ zitten idd. goede dames en kereld waarmee deftig samengewerkt kan worden. Die zijn het meestal wel eens met het type blokkers die de problemen terecht aankaart (vanhecke) en ook niet met de fascisten (dewinter) |
| Bericht: #378688 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:29 | Onderwerp: |
 |
|
Vanhecke is ook een fascist. |
| Bericht: #378692 |
|
|
Lekker Links!
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:31 | Onderwerp: |
 |
|
| Vanhecke is ook een fascist. |
Met Vanhecke valt te praten. Die staat heus niet op één lijn met iemand als Dewinter. Met Vanhecke zou er nog te praten vallen. Dewinter is natuurlijk persona non grata....maar dat beseft iedereen maar al te goed binnen het VB. Dewinter is het reclamebord....die steeds gefrustreerder zal geraken omdat hij nooit minister zal worden. En wanneer zijn bitterheid da partij schade zal beginnen berokkenen zal men hem droppen als een hond. |
| Bericht: #378699 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:35 | Onderwerp: |
 |
|
| ... Ik ken lokaal veel mensen van de Vlaams Blok-joneren en het is een plezier met hen samen te werken. Velen onder hen vertellen me zelf dat het blok een kleine minderheid van crapuul bevat die ze beter zouden buitenzetten. .... Als snap ik niet hoe ze hun aangekaarte (terechte) problemen niet met democratische middelen kunnen oplossien ipv racistische regels. |
Hetzelfde kan gezegd worden van sp.a en SP, al is de minderheid crapuul wellicht iets groter. Ik denk aan Vanderbiest en gelijkgestemden die hun 'aangekaarte problemen' door moord oplossen... en de Agusta-affaire, de drie Guys....
En hoe heet die veroordeelde van Hasselt ook weer? |
| Bericht: #378707 |
|
|
Lekker Links!
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:37 | Onderwerp: |
 |
|
| ... Ik ken lokaal veel mensen van de Vlaams Blok-joneren en het is een plezier met hen samen te werken. Velen onder hen vertellen me zelf dat het blok een kleine minderheid van crapuul bevat die ze beter zouden buitenzetten. .... Als snap ik niet hoe ze hun aangekaarte (terechte) problemen niet met democratische middelen kunnen oplossien ipv racistische regels. |
Hetzelfde kan gezegd worden van sp.a en SP, al is de minderheid crapuul wellicht iets groter. Ik denk aan Vanderbiest en gelijkgestemden die hun 'aangekaarte problemen' door moord oplossen... en de Agusta-affaire, de drie Guys....
En hoe heet die veroordeelde van Hasselt ook weer? |
Laster! Het vlaams blok is veroordeeld. Bij mijn weten is geen enkele sp.a'er veroordeeld voor moord. u houdt uw dromen voor werkelijkheid. Die hasselaar? k zou t nie weten, hij zal alleszinds niet veroordeeld zijn om op de ijzerbedevaart een manifestant een gebroken neus te slaan. |
| Bericht: #378710 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:42 | Onderwerp: |
 |
|
| ..Laster! Het vlaams blok is veroordeeld. Bij mijn weten is geen enkele sp.a'er veroordeeld voor moord. u houdt uw dromen voor werkelijkheid. Die hasselaar? k zou t nie weten, hij zal alleszinds niet veroordeeld zijn om op de ijzerbedevaart een manifestant een gebroken neus te slaan. |
Even helpen? De initialen van de Hassselaar zijn W.C ! En die moorden, die blijven gelukkig nog bij jullie Waalse bazen/broeders. |
| Bericht: #378717 |
|
|
Lekker Links!
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:44 | Onderwerp: |
 |
|
| ..Laster! Het vlaams blok is veroordeeld. Bij mijn weten is geen enkele sp.a'er veroordeeld voor moord. u houdt uw dromen voor werkelijkheid. Die hasselaar? k zou t nie weten, hij zal alleszinds niet veroordeeld zijn om op de ijzerbedevaart een manifestant een gebroken neus te slaan. |
Even helpen? De initialen van de Hassselaar zijn W.C ! En die moorden, die blijven gelukkig nog bij jullie Waalse bazen/broeders. |
Willy Claes is niet veroordeeld voor moord. Laster dus. En ook onze Waalse broeders zijn niet veroordeeld voor moord. U neemt opnieuw uw dromen voor werkelijkheid. |
| Bericht: #378721 |
|
|
Goldwing
PI Junior

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:49 | Onderwerp: |
 |
|
| Vanhecke is ook een fascist. |
Met Vanhecke valt te praten. Die staat heus niet op één lijn met iemand als Dewinter. Met Vanhecke zou er nog te praten vallen. Dewinter is natuurlijk persona non grata....maar dat beseft iedereen maar al te goed binnen het VB. Dewinter is het reclamebord....die steeds gefrustreerder zal geraken omdat hij nooit minister zal worden. En wanneer zijn bitterheid da partij schade zal beginnen berokkenen zal men hem droppen als een hond. |
Ik hoop dat je beseft dat met dit arrest (eens het definitief geworden is) ELKE Vlaams Blokkers een "racist" is, een "mestkever"?
Ik bedoel : dit arrest scheert ALLE Vlaams Blokkers over dezelfde kam! Alleszins de leden van de partij.
Jij zit hier al een onderscheid te maken in de partijTOP!
Dat deed het Hof zelfs niet! |
| Bericht: #378729 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:52 | Onderwerp: |
 |
|
| [Willy Claes is niet veroordeeld voor moord. Laster dus. En ook onze Waalse broeders zijn niet veroordeeld voor moord. U neemt opnieuw uw dromen voor werkelijkheid. |
Natuurlijk niet! WC is wel veroordeeld, maar inderdaad niet voor moord. Dat heb ik trouwens ook niet gezegd.
En ben je verder al het proces-Cools al vergeten? Kort van geheugen misschien, als je de waarheid niet lust?
Have a nice evening: maar ik ga slapen. |
| Bericht: #378732 |
|
|
Lekker Links!
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:53 | Onderwerp: |
 |
|
| Goldwing schreef: |
Ik hoop dat je beseft dat met dit arrest (eens het definitief geworden is) ELKE Vlaams Blokkers een "racist" is, een "mestkever"?
Ik bedoel : dit arrest scheert ALLE Vlaams Blokkers over dezelfde kam! Alleszins de leden van de partij.
Daar heb je gelijk in, maar iemand die beweert dat elke vlaams blokker een racist is, die is ook niet goed wijs of toch op zijn minst wereldvreemd. Alleen...hoe kan je verwachten dat het Hof een onderscheid maakt als de partij dat zelf niet doet? Men wil zich niet distantiëren van de duidelijke racisten, verwacht dan ook geen nuance van het Hof. |
| Bericht: #378734 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:53 | Onderwerp: |
 |
|
..Ik hoop dat je beseft dat met dit arrest (eens het definitief geworden is) ELKE Vlaams Blokkers een "racist" is, een "mestkever"?
Goed gezien  |
| Bericht: #378735 |
|
|
Goldwing
PI Junior

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 20:59 | Onderwerp: |
 |
|
Daar heb je gelijk in, maar iemand die beweert dat elke vlaams blokker een racist is, die is ook niet goed wijs of toch op zijn minst wereldvreemd. Alleen...hoe kan je verwachten dat het Hof een onderscheid maakt als de partij dat zelf niet doet? Men wil zich niet distantiëren van de duidelijke racisten, verwacht dan ook geen nuance van het Hof. |
Er werd gesteld dat ALLE leden strafbaar kunnen zijn.
Begin je stilaan ook de ernst van de situatie te snappen?
En dan bedoel ik niet de gevolgen voor het VB of haar leden.
Maar de enorme consequenties van dit arrest, het monddood maken van de ENIGE oppositiepartij!
Stel dat enkele toppolitici van de SPA veroordeeld worden voor corruptie en de rechtbank stelt dat de PARTIJ én haar leden allemaal corrupt zijn.... terwijl je zelf nog geen euro achterover hebt gedrukt? |
| Bericht: #378738 |
|
|
Lekker Links!
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 21:03 | Onderwerp: |
 |
|
Er werd gesteld dat ALLE leden strafbaar kunnen zijn.
Begin je stilaan ook de ernst van de situatie te snappen?
En dan bedoel ik niet de gevolgen voor het VB of haar leden.
Maar de enorme consequenties van dit arrest, het monddood maken van de ENIGE oppositiepartij!
Stel dat enkele toppolitici van de SPA veroordeeld worden voor corruptie en de rechtbank stelt dat de PARTIJ én haar leden allemaal corrupt zijn.... terwijl je zelf nog geen euro achterover hebt gedrukt? |
Officieus doen jullie hetzelfde: voor jullie zijn ook alle SP.a'ers sjoemelaars, dus ik weet niet wat je aan wil klagen.
Ten tweede herhaal ik dat het Blok zich niet wil distantiëren van personen die expres rassenhaat predikken, daarmee gaat ze het indirect goed gaan keuren en ondersteunen. Ten derde weet iedereen die bij het blok gaat dat er van dat schorum in de partij sit die getolereerd en gesteund worden door de partij. Ook die verklaren zich dus indirect akkoord met die standpunten. M.a.w. het Hof hoeft geen onderscheid te maken als de partij dat zelf niet doet! |
| Bericht: #378742 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 06:23
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |