Abramis
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen |
| Geplaatst: Za 24 Apr 2004, 18:31 |
 |
|
Wat is de oorzaak van het massale protest tegen de veroordeling van het Blok ?
Zal ik het kort en bondig samenvatten ?
Zij zijn veroordeeld op basis van een wet die bij de brede bevolking géén draagvlak heeft. Een wet waarvan het merendeel van de mensen niet moeten weten, wegens te betuttelend. Een wet maw die de bevolking opgedrongen, in de strot geramd werd als het ware, door de linkse
minderheid
in Vlaanderen én de linkse meerderheid in Wallonië.
Dàt is de enige juiste verklaring voor het protest dat nu aan de oppervlakte komt onder de gedaante van een razendsnel groeiende petitie, van massa's lezersbrieven bij de kranten en van het woord van de man in de straat.
Punt. |
| Bericht: #379102 |
|
|
|
|
Lekker Links!
PI Addict

|
| Geplaatst: Za 24 Apr 2004, 18:33 |
 |
|
De ontzetting van de bevolking is eerder dat een partij als het VB al zo lang is getolereerd en nu pas veroordeeld wordt. M.a.w. hoe kan een politieke partij zo een opmars kennen wetende dat de partij antilegaal en in strijd met de heersende wetten is. |
| Bericht: #379103 |
|
|
Truder
PI Expert

Uit: Altijd onderweg |
| Geplaatst: Za 24 Apr 2004, 18:34 |
 |
|
| Abramis schreef: |
Zij zijn veroordeeld op basis van een wet die bij de brede bevolking géén draagvlak heeft. Een wet waarvan het merendeel van de mensen niet moeten weten, wegens te betuttelend. Een wet maw die de bevolking opgedrongen, in de strot geramd werd als het ware, door de linkse
minderheid
Dàt is de enige juiste verklaring voor het protest dat nu aan de oppervlakte komt onder de gedaante van een razendsnel groeiende petitie, van massa's lezersbrieven bij de kranten en van het woord van de man in de straat.
Punt. |
Ik ben nog niemand irl tegengekomen die de beknotting van recht op een eigen mening goedkeurt. Alleen een paar linkse extremisten op politieke forums. Zelfs Yves Besmet had liever een Amerkaans systeem, dan deze inquisitie. |
| Bericht: #379104 |
|
|
Abramis
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen |
| Geplaatst: Za 24 Apr 2004, 18:42 |
 |
|
| Lekker Links! schreef: |
| De ontzetting van de bevolking is eerder dat een partij als het VB al zo lang is getolereerd en nu pas veroordeeld wordt. M.a.w. hoe kan een politieke partij zo een opmars kennen wetende dat de partij antilegaal en in strijd met de heersende wetten is. |
Nice try, maar je weet zelf heel goed dat je nu aan het zwanzen bent, in een poging zout in de wonde te strooien.
Om te antoorden op je vraag : omdat de wet waarop die partij "pas nu" veroordeeld werd (lees: de antiracismewet) enerzijds niet gedragen wordt door het merendeel van de bevolking, en anderzijds te eenzijdig werd geinterpreteerd door de rechter. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik je dat niet hoef te vertellen. Jij wéét dat even goed als ik. Alleen wil je het niet toegeven uit leedvermaak. En weet je ? Ik gun het je. Mocht hetzelfde gebeuren met de SPA of de VLD, ik zou mijn lol ook niet opkunnen.  |
| Bericht: #379116 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 13:08 |
 |
|
minderheid
Punt. |
De meerderheid in het federaal parlement heeft die wet aanvaard en dus is ze geldig. De rest is nonsens: het is nu eenmaal een federaal parlement. |
| Bericht: #379813 |
|
|
Vicky
PI Expert

|
| Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 13:09 |
 |
|
Maar niet lang meer. |
| Bericht: #379814 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 13:21 |
 |
|
Lekker gaga. |
| Bericht: #379823 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 13:26 |
 |
|
| Vicky schreef: |
| Maar niet lang meer. |
We zullen zien, we zullen zien...
 |
| Bericht: #379828 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 13:26 |
 |
|
PS: ZELFS als zou Vlaanderen verzelfstandigd worden, dan nog zou het cordon tegen het racisme standhouden. |
| Bericht: #379829 |
|
|
Pierke
PI Junior

|
| Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 14:49 |
 |
|
Is er eigenlijk een probleem?
Blijkbaar voor de meerderheidspartijen.
De VLD zou beter de V laten vallen en de L laten staan voor leugenaars.
-200.000 banen crieeren, belastingsdruk verminderen....
-Superboetes voor rijk of arm gelijk....
En we kunnen nog doorgaan |
| Bericht: #379840 |
|
|
otje
PI Senior

|
| Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 14:59 |
 |
|
| Vicky schreef: |
| Maar niet lang meer. |
In the year 2525......
hit van Zager & Evans, nu hier toepasbaar
|
| Bericht: #379841 |
|
|
NETWORK
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 22:41 |
 |
|
| Generaal schreef: |
minderheid
Punt. |
De meerderheid in het federaal parlement heeft die wet aanvaard en dus is ze geldig. De rest is nonsens: het is nu eenmaal een federaal parlement. |
Nogal wiedes dat de meerderheid ervoor was hè joop .
een wet op maat gemaakt tegen het blok wie anders dan alleen het blok gaat daar tegenstemmen ? zonder dat je zelf verketterd wordt . zowaar heel democratisch
en die stemmen van die walen zijn er zowiezo ... die haten vlamingen als de pest !
of hebben die al ooit eens iets voor vlaanderen gedaan misschien zonder dat er iets voor in de plaats vroegen ??? .
trouwens heb je die FDF lul gezien in de 7edag ??
voor de splitsing B-H-V zal een prijs moeten betaald worden zei die flutvent ... volgens de grondwet is H-V al 30 - 40 jaar Vlaams grondgebied godverdomme . waarom zouden we die zeikerds ook maar een sikkepit moeten geven !
die klootzakken zijn voor niks verlegen .  |
| Bericht: #380007 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 12 Okt 2008, 12:17
|
|
|
|
|