De Prof
PI Pro

Uit: vindingrijkheid |
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 11:16 | Onderwerp: VRT krijgt veeg uit de pan |
 |
|
In "dezevendedag" geeft Stevaert kritiek op de VRT omdat deze het blok nag aan het woord laat.
SS wil het blok doodzwijgen zoveel is zeker.
Hij gaat onder geen enkel beding in debat met het Blok.
Nu het VB veroordeeld is helemaal niet meer.
De VRT kan hier best een voorbeeld aan nemen.
Telkens men deze mensen aan het woord laat zullen ze racisme verkopen, volgens Stevaert.
Bracke zegt dat de veroordeling is opgeschort, en de VRT heeft besloten Cassatie af te wachten.
Het Blok is een partij die officieel aan de verkiezing deelneemt, en wij kunnen ze daarom niet uitsluiten.
Achteraf zullen we wel zien.
Ook de VLD valt de VRT aan
De jong VLD heeft een voorstel klaar om de VRT radio te privatiseren.
Dit valt natuurlijk niet in goede aarde bij het vastbenoemd persooneel van de VRT.
Sterckx ooit nog een vast benoemde collega van Bracke, zit natuurlijk serieus veveelt met dit standpunt van zen leden.
De politiek correcte die tegen de heilige huisjes van de openbare omroep begint te stampen.
Ze zullen nog met bittere spijt terug denken, dat ze deze broodrovers steeds een opstapje meer gegeven hebben dan het de "systematische" geweerde Vlaams Blok.
 |
| Bericht: #379374 |
|
Advertentie
|
|
Wee man
PI Zageman

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 11:24 | Onderwerp: Re: VRT krijgt veeg uit de pan |
 |
|
| De Prof schreef: |
In "dezevendedag" geeft Stevaert kritiek op de VRT omdat deze het blok nag aan het woord laat.
SS wil het blok doodzwijgen zoveel is zeker.
Hij gaat onder geen enkel beding in debat met het Blok.
Nu het VB veroordeeld is helemaal niet meer.
De VRT kan hier best een voorbeeld aan nemen.
Telkens men deze mensen aan het woord laat zullen ze racisme verkopen, volgens Stevaert.
|
Aan de reactie van Bracke te zien, kunnen we er dus van uit gaan dat de vrt wordt gedirigeerd door de sp.a, meer zelfs, door SStevaert. |
| Bericht: #379375 |
|
|
Abramis
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen |
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 13:08 | Onderwerp: |
 |
|
... die dan op zijn beurt wordt gedirigeerd door Elio Le Grand.
Initieel : SS : het is niet mijn taak uitspraken te doen ivm een uitspraak van het gerecht.
Even later : Elio : *** kukelekuu *** (= victorie kraaien)
Zondag, zevende dag : SS : zie hoger... (jaja, als de grote baas zegt dat het mag, dan is 't in orde...)
Enfin, ik blijf erbij : de zelfbenoemde nepdemocraten hebben in de eigen voet geschoten. Juist door dergelijke schertsvertoningen zorgen ze ervoor dat kiezers permanent weglopen. Mensen stemmen niet in eerste instantie op het Vlaams Blok. Zij stemmen TEGEN al de rest, en aangezien het VB het enige zinnige alternatief is...
Slotsom : eender welke partij uit de assen van het toekomstig verboden VB zal verrijzen, zal de triomftocht sowieso verderzetten. Alles is nu eenmaal beter dan het zelfingenomen zootje dat door een steeds groter aandeel van de Vlaamse bevolking wordt uitgespuwd.
En dąt is het goede nieuws van deze week.  |
| Bericht: #379399 |
|
|
bruggeveiligenleefbaar
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 13:51 | Onderwerp: |
 |
|
| Abramis schreef: |
Initieel : SS : het is niet mijn taak uitspraken te doen ivm een uitspraak van het gerecht.
Zondag, zevende dag : SS : zie hoger... (jaja, als de grote baas zegt dat het mag, dan is 't in orde...)
Enfin, ik blijf erbij : de zelfbenoemde nepdemocraten hebben in de eigen voet geschoten. Juist door dergelijke schertsvertoningen zorgen ze ervoor dat kiezers permanent weglopen. Mensen stemmen niet in eerste instantie op het Vlaams Blok. Zij stemmen TEGEN al de rest, en aangezien het VB het enige zinnige alternatief is...
Slotsom : eender welke partij uit de assen van het toekomstig verboden VB zal verrijzen, zal de triomftocht sowieso verderzetten. Alles is nu eenmaal beter dan het zelfingenomen zootje dat door een steeds groter aandeel van de Vlaamse bevolking wordt uitgespuwd.
Het goede nieuws van de week is dat jullie nu allemaal zullen stemmen voor een tripartite. En dat mag heel wat kosten, ik betaal toch niet meer zoveel belastingen...  |
| Bericht: #379404 |
|
|
Verhofstadthater
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 17:10 | Onderwerp: |
 |
|
| bruggeveiligenleefbaar schreef: |
| Abramis schreef: |
Het goede nieuws van de week is dat jullie nu allemaal zullen stemmen voor een tripartite. En dat mag heel wat kosten, ik betaal toch niet meer zoveel belastingen...  |
Ons democratisch recht, dat zijn die paar miljoentjes wel waard. |
| Bericht: #379452 |
|
|
Sundancer
PI Addict

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 18:06 | Onderwerp: |
 |
|
Niemand is verplicht naar die stomme VRT te kijken. Boycot de media en die dagbladen die niks anders doen dan het VB te demoniseren. Kijkcijfers en oplagen zullen dalen. Er steekt genoeg informatie op Internet en kijk of luister naar buitenlandse zenders.
Ik kan van de meeste VRT en VTM journalisten hun getreiter niet meer verdragen. |
| Bericht: #379457 |
|
|
De Prof
PI Pro

Uit: vindingrijkheid |
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 18:48 | Onderwerp: |
 |
|
Nog een uitspraak van SS in de zevendedag aan Bracke
Jullie voeren het blok graag op, omdat jullie graag houden van een boksmatch.
Dat levert altijd goede kijkcijfers. Maar dat is niet goed voor "de mensen".
Ook mag het debat niet te snel gaan.
Op een bepaald ogenblijk zegt SS: Jamaar rustig aan, niet te snel, ik heb het zo al moeilijk genoeg.
Stevaert beledigd hiermee de Limburgers, want hij doelde op het trage snappen en praten. |
| Bericht: #379476 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 06:17
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |