Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
rode arend
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Do 3 Mei 2007, 22:35 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Zakariyya schreef:
rode arend schreef:
"die mannen willen dan eens vriendelijk zijn"HAHAHA!Die mannen willen zich een klantenkring opbouwen door aan ventjes van 15 jaar Hasjiesj aan te bieden, ja! En als hij daaraan gewend is, zal hij hem heroïne aanbieden.Dat kost al wat duurder, maar geen nood, eens dat hij verslaafd is,en elke dag 200 euros nodig heeft voor zijn vergif zal onze allochtoonse "vriend" wel een "studentenjobke " vinden aan onze jonge snaak: zich prostitueren aan homofielen bvb...In de grootsteden zijn 95 % van de pooiers en dealers allochtoon (arabier of neger)...Wat een verrijking!

Lol Weet gij wel iets van drugs gebruik af?

1) Hasj wordt ge niet zomaar beu.
2) Hasj leid helemaal niet tot heroïne.
3) 99% van de mensen die hasj dealen kunnen helemaal niet aan heroïne of cocaïne of wat dan ook raken.
4) Dealen is meestal tijdelijk.
5) Hoe weet ge dat de kerel in kwestie een dealer was om mee te beginnen?

Wat gij hier beschrijft is pure en klinklare fictie. Doe toch niet alsof ge iets afweet van "de straat" en "allochtonen" als ge er duidelijk de balle van afweet.
Lol gij zult het me leren, jawel...Avokaat van de duivel...Ik zal maar direkt op vraag 5) antwoorden, met een nieuwe vraag:een volwassen allochtoon, die aan een blank ventje van 15 jaar hasjiesj aanbiedt, wat voor iemand is dat volgens u?Voor mij is dat hoogstwaarschijnlijk een dealer, die nieuwe klanten werft, of anders een homofiel , die dat mannekke wil misbruiken, eens dat hij goed onder invloed is, en niet meer weet waar hij staat...Zulke dingen gebeuren op straat hoor, zelfs als zulke verhalen niet in uw bevooroordeeld kraampje passen.Trouwens, het feit enkel al , om een minderjarige Hasj aan te bieden is strafbaar...
Bericht: #665685

Rapporteer deze post

Advertentie
Zakariyya
PI Senior
PI Senior

Uit: Leuven/Brussel
Geplaatst: Vr 4 Mei 2007, 12:48 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Waar stond ergens dat die allochtoon überhaupt volwassen was? Verder zijn er inderdaad wel dealers die mensen aanspreken of ze geen wiet nodig hebben, maar dat zijn er heel weinig en dat zijn ook geen vaste dealers sinds ge die nooit terug ziet slimmerik.

Als ik het trouwens zo hoor zou ik in uw plaats me toch maar opsluiten in uw kamertje want blijkbaar is op straat komen VEELST TE GEVAARLIJK VOOR U.

Lol

Verder heb ik al allochtonen mij wiet weten aanbieden omdat ik vriendelijk met hun in gesprek was en ze zelf een j'ke aan't roken waren. Sommigen daarvan trouwens daarna nooit nog terug gezien.

homofiele verkrachters Lol juistja.
Bericht: #665824

Rapporteer deze post

rode arend
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 4 Mei 2007, 13:01 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Zakariyya schreef:
Waar stond ergens dat die allochtoon überhaupt volwassen was? Verder zijn er inderdaad wel dealers die mensen aanspreken of ze geen wiet nodig hebben, maar dat zijn er heel weinig en dat zijn ook geen vaste dealers sinds ge die nooit terug ziet slimmerik.

Als ik het trouwens zo hoor zou ik in uw plaats me toch maar opsluiten in uw kamertje want blijkbaar is op straat komen VEELST TE GEVAARLIJK VOOR U.

Lol

Verder heb ik al allochtonen mij wiet weten aanbieden omdat ik vriendelijk met hun in gesprek was en ze zelf een j'ke aan't roken waren. Sommigen daarvan trouwens daarna nooit nog terug gezien.

homofiele verkrachters Lol juistja.
ik hoef mij niet op te sluiten, beste, uw vriendjes verschrikken mij niet...
Op straat heb ik jaren rondgelopen, zonder vaste verblijfplaats zijnde, en in wel meer plaatsen als enkel in jouw buurt, waar je waarschijnlijk rondwemelt zoals een goudvis in zijn aquarium en iedereen kent.De buurten waar ik me huisvestte, in kraakpanden, waren bijna steeds de goedkoopste van de stad ,en waar men dus de meeste allochtonen aantrof. Ook de meeste druggebruikers, junkies of niet, dealers, en allerlei soorten gespuis dat buiten de wet leefde...Niet dat ik iets speciaal had tegen die mensen, maar over hun moraliteit moet men mij toch niet veel wijsmaken ... Lol
Bericht: #665828

Rapporteer deze post

Dale
PI Senior
PI Senior

Uit: WWF (wild west of flanders)
Geplaatst: Vr 4 Mei 2007, 13:08 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

rode arend schreef:
.De buurten waar ik me huisvestte, in kraakpanden, waren bijna steeds de goedkoopste van de stad ,en waar men dus de meeste allochtonen aantrof. Ook de meeste druggebruikers, junkies of niet, dealers, en allerlei soorten gespuis dat buiten de wet leefde...

niet echt representatief dus...
Bericht: #665832

Rapporteer deze post

Zakariyya
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Vr 4 Mei 2007, 13:19 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

rode arend schreef:
Op straat heb ik jaren rondgelopen, zonder vaste verblijfplaats zijnde, en in wel meer plaatsen als enkel in jouw buurt, waar je waarschijnlijk rondwemelt zoals een goudvis in zijn aquarium en iedereen kent.De buurten waar ik me huisvestte, in kraakpanden, waren bijna steeds de goedkoopste van de stad ,en waar men dus de meeste allochtonen aantrof. Ook de meeste druggebruikers, junkies of niet, dealers, en allerlei soorten gespuis dat buiten de wet leefde...Niet dat ik iets speciaal had tegen die mensen, maar over hun moraliteit moet men mij toch niet veel wijsmaken ... Lol

Het is helemaal niet de bedoeling dat mijn vrienden iemand schrik aan jagen slimmerik (wel, buiten dan enkele mannen uit Panama Mr. Green), ik ben aan het lachen met uw BELACHELIJKE overdrijvingen over de gevaren van de straat.

Heb ik ook al in goedkope buurten gewoont hoor, en ik ken ook mannen die in bendes gezeten hebben en mensen omver geknald hebben in't verleden. Maar wat gij aan't vertellen zijt is klinkklare onzin. Trouwens, als ge in kraakpanden gezeten hebt zou ge mogen weten dat hasj roken niet automatisch tot harddrugs gebruik leid. Eigenlijk geloof ik dus geen woord van uw verhaal. Welke steden en welke buurten. Wat namen misschien? Smile

Het feit dat gij zelfs durft de lijn trekken tussen een heroïne junkie en de eerste de beste "allochtoon" is gewoon BELACHELIJK.

Een beetje minder fantasie zou u niet misstaan. Misschien wat minder 50 Cent luisteren.
Bericht: #665835

Rapporteer deze post

rode arend
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 4 Mei 2007, 22:53 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Zakariyya schreef:
rode arend schreef:

Het is helemaal niet de bedoeling dat mijn vrienden iemand schrik aan jagen slimmerik (wel, buiten dan enkele mannen uit Panama Mr. Green), ik ben aan het lachen met uw BELACHELIJKE overdrijvingen over de gevaren van de straat.

Heb ik ook al in goedkope buurten gewoont hoor, en ik ken ook mannen die in bendes gezeten hebben en mensen omver geknald hebben in't verleden. Maar wat gij aan't vertellen zijt is klinkklare onzin. Trouwens, als ge in kraakpanden gezeten hebt zou ge mogen weten dat hasj roken niet automatisch tot harddrugs gebruik leid. Eigenlijk geloof ik dus geen woord van uw verhaal. Welke steden en welke buurten. Wat namen misschien? Smile

Het feit dat gij zelfs durft de lijn trekken tussen een heroïne junkie en de eerste de beste "allochtoon" is gewoon BELACHELIJK .

Een beetje minder fantasie zou u niet misstaan. Misschien wat minder 50 Cent luisteren.
feit is dat minstens 75 % van de junkies door allochtonen bevoorraad worden.En dan ben ik nog héél vriendelijk.In de jaren '80 ging ik de winter gewoonlijk doorbrengen in Paris, om van de franse "trève hivernal" te profiteren, een wet die zegt dat ge van 15 november tot 15 maart niet uit uw woning gezet moogt worden.Dat geldt ook voor "squat's".Ik weet niet of namen als "belleville", "montreuil", en "barbés" iets betekenen voor u, maar dat zijn zo van die plaatsen waar ge zowel veel allochtonen als drugs vind.Zowel hasj, welk totaal gebanaliseerd is, als heroïne, dewelke ge ook uiterst gemakkelijk kunt aanschaffen.De detail- dealers werken dikwijls voor dezelfde grossist, die zowel hasj als heroïne verkoopt, en het komt dan ook veel voor dat hasj-dealertjes aan geregelde klanten eens een "lijntje" kadoo doen, uit "sympatie".Om hen er stilletjes aan gewend aan te maken natuurlijk, om die fameuze "eerste stap" te zetten, degene die maakt dat ge er al eens aangekomen bent, dat er geen afkeer meer is voor dit produkt. Want een heroïne- klant gaat meer opbrengen als een hasj- klant.Meerdere kennissen zijn in deze val gelopen en van gewone blowers vervallen tot "toxico's".Goede speed en trips kon je daar dan niet, of bijna niet vinden, daarvoor kon je beter naar Antwerpen, Brussel of nog wat verder, naar Breda, of Amsterdam.In die laatste stad is de scheiding tussen blowers en heroïne-verslaafden veel groter, mischien omdat hasj daar niet verboden is.Maar sinds de jaren 80 is de boel daar ook totaal verziekt, en dit is wel 100% te verwijten aan de allochtonen, wiens aantal daar in 20 jaar ontzettend gestegen is.Jonge mensen van in de 20 vinden het vandaag mischien normaal dat je bij elke stap tegen een arabier of een neger aanloopt, maar ENKEL twintig jaar geleden was dat niet zo,inhet noordelijke gedeelte van Europa.Enkel Frankrijk was al aangetast daardoor, Marseille was toen al één grote souk, en de helft van Paris was niet beter...
Daar waar de heroïne het ergste huis hield in die tijd was in Italië, daar ging ik dan dikwijls een paar maand heen in de zomer.Op klaarlichte dag spoot men zich in de openbare parken, voor jan en alleman , overal vond je gebruikte spuitjes op de grond.Als de politie mij , en gelijk welke jongere (jongere wilde toen nog jongere zeggen en niet arabier of neger) aansprak voor een kontrole, keken ze eerst en vooral naar je armen, om te zien of er spuitgaatjes waren, vooraleer naar je papieren te vragen, en wat je daar uitvoerde.
Van af het begin van de jaren zeventig is de drughandel stilaan maar zeker totaal overgenomen door allochtonen, of mensen van "allochtoonse" afkomst, het woord alochtoon gebruikend als en gemeenschappelijke noemer voor alle arabische , en in kleinere mate zwart-afrikaanse nationaliteiten...En van een ietwat folklorische bussiness van autochtoonse marginalen, die elkaar bevoorraden, en er tevens wat geld mee verdienden, uitgegroeid tot een meedogenloze maffia....
Bericht: #665994

Rapporteer deze post

rode arend
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 6 Mei 2007, 22:21 | Onderwerp: Re: Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon  Reageer met quote   Naar boven

vlijmscherp schreef:
rode arend schreef:
vlijmscherp schreef:
rode arend schreef:
joppe schreef:
Uit nieuwe cijfers blijkt dat in een aantal Nederlandse grootsteden in sommige wijken rond de 80, soms zelfs rond de 90 procent allochtone mensen wonen.

Het Nederlandse Centrale Bureau voor de Statistiek (CBS) berekende dat in sommige wijken in Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht vooral mensen van Turkse, Marokkaanse, Antilliaanse, Afrikaanse en Aziatische origine wonen. In arme wijken van Den Haag leven 90 procent allochtonen. In de chiquere buurten van Den Haag wonen er slechts 9 procent Nederlandse allochtonen.

Gezinsherenigingen gecombineerd met het relatief hoge percentage geboorten maken dat het aantal allochtonen in de vier grote steden sterk toeneemt. Bijna de helft van alle baby’s in Rotterdam zijn van niet-westerse herkomst. De stad wordt op de voeten gevolgd door Amsterdam (46 procent) en Den Haag (44 procent.)

Op deze manier zal het zelfs helemaal niet zo lang meer duren voor deze steden volledig allochtoon geworden zijn.
Van zodra een kritische massa bereikt is wordt de toestand immers compleet onleefbaar en schiet de uittocht van autochtonen plotseling de hoogte in.
De enige autochtonen die dan nog blijven zijn degenen die het zich wegens financiele redenen gewoon niet kunnen permiteren om te verhuizen.
En dan is er natuurlijk grote verontwaardiging wanneer er plots dramas gebeuren.
(enige) oplossing: deze mensen het land doen verlaten.De wijken renoveren, en de ergste krotten afbreken, alles ontsmetten, witten, en daarna als sociale woningen verhuren aan autochtonen.

de meesten zijn hier geboren, naar waar ga je die sturen?

ik moet toegeven dat...mij dat weinig kan schelen.De wereld is groot, mij volstaat het dat ze Europa verlaten...Waarom gaan ze niet in Turkije proberen?Dat is toch modern aan het worden, en daar vallen ze minder op, vinden zich terug bij gelijkgezinden...dat is toch veel leuker?Als hier, bij die slechte, hardvochtige Vlamingen, en andere West-Europeanen...

waarom ga jij niet ergens anders wonen? bij die verachtelijke linksen en homo's en moslims is het hier toch niet fijn wonen? de wereld is groot hoor.
islam= Europa buiten .Homos mogen ze meenemen, in Iran hangen ze die op."Linksen"? die zijn meestal atheïst, goddeloos...Dat is de dood waard in de islam.Als christen of jood ben je enkel minderwaardig, dan kan je er vanaf komen met de speciale belasting, het beschermingsgeld, te betalen, maar een ON-gelovige!Die moet gekeeld worden.
ik zou mijn "vienden" beter uitkiezen als ik jou was, beste Smile Ik weet niet of je homo bent,of links, of beide, maar dat rijmt niet met moslim hoor...Opgepast!
Bericht: #666507

Rapporteer deze post

Zakariyya
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Wo 9 Mei 2007, 18:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik zie nog altijd het verband niet tussen uw verhaal en het feit dat die allochtoon hem aan de cocaïne wou brengen. Gij haalt er hier een marginaal percentage uit en veralgemeend dan ex nihilo naar alle allochtonen. Het feit dat veel drugs dealers allochtoon zijn zorgt er niet voor dat alle allochtonen drugs dealers zijn. Het gaat toch ook niet op dat, om dat ik in mijn broek pas, en mijn broek in de schuif, dat ik in mijn schuif pas.

Zeker het netwerk dat marijuana verspreid is niet een gecentraliseerd kartel hoor.

Klinkklare onzin is het en blijft het. Ik heb al genoeg j'kes aangeboden gekregen van allochtonen waar ik nog nooit in mijn leven van gekocht heb (die ook niet eens dealden vaak) en nog nooit een lijntje coke van de mannen aangeboden gekregen. Ik rook trouwens al lang genoeg wiet en ik heb nog altijd helemaal geen zin om coke of hero te doen.
Bericht: #667477

Rapporteer deze post

rode arend
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Do 10 Mei 2007, 22:40 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Zakariyya schreef:
Ik zie nog altijd het verband niet tussen uw verhaal en het feit dat die allochtoon hem aan de cocaïne wou brengen. Gij haalt er hier een marginaal percentage uit en veralgemeend dan ex nihilo naar alle allochtonen. Het feit dat veel drugs dealers allochtoon zijn zorgt er niet voor dat alle allochtonen drugs dealers zijn. Het gaat toch ook niet op dat, om dat ik in mijn broek pas, en mijn broek in de schuif, dat ik in mijn schuif pas.

Zeker het netwerk dat marijuana verspreid is niet een gecentraliseerd kartel hoor.

Klinkklare onzin is het en blijft het. Ik heb al genoeg j'kes aangeboden gekregen van allochtonen waar ik nog nooit in mijn leven van gekocht heb (die ook niet eens dealden vaak) en nog nooit een lijntje coke van de mannen aangeboden gekregen. Ik rook trouwens al lang genoeg wiet en ik heb nog altijd helemaal geen zin om coke of hero te doen.
zakarya...euh, mag ik "Zak" zeggen, dat is wat gemakkelijker uit te spreken, ik kan dat moeilijk uitspreken, en "zak" , dat past wel bij u Smile
Dat gij van veel allochtonen gratis te roken aangeboden krijgt wil ik best geloven, maar wat wilt gij daar mee bewijzen? "dat ze niet allemaal slecht zijn"?Het is toch niet omdat sommige allochtonen sympatiek zijn, dat alle allochtonen sympatiek zijn? Het is toch niet omdat alle allochtonen geen drugs, wapens en gestolen goed verkopen, geen vrouwen verkrachten en mensen voor niks, uit pure lol doodslagen, dat onze gevangenissen niet stampvol allochtoonse boeven zitten? Van 70 tot 80 % van de gevangenis -bevolking zelfs, alhoewel ze "enkel" 10 à 15 % van de totale bevolking uitmaken!!Enorm toch, nietwaar? Ik leidt uit deze cijfers af, dat een enorme meerderheid allochtonen zich met oneerlijke zaken in laat.Maar zonder die cijfers gelezen te hebben, wist ik dat al uit persoonlijke ondervinding, zoals ik reeds uitlegde...
Bericht: #667948

Rapporteer deze post

Zakariyya
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Vr 11 Mei 2007, 12:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Het is en blijft een minderheid van de allochtonen en ik zeg nergens dat er geen allochtone criminelen zijn, ik zeg dat uw argument dat ze allemaal zo zijn belachelijk is. Zullen we even terug gaan naar uw premise? Een allochtoon bied Wee man een joint aan, aldus was zijn plan om een 15 jarige verslaafd aan Heroine te krijgen. Rolleyes
Bericht: #668071

Rapporteer deze post

rode arend
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 11 Mei 2007, 23:42 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

[quote="Zakariyya"]Het is en blijft een minderheid van de allochtonen en ik zeg nergens dat er geen allochtone criminelen zijn, ik zeg dat uw argument dat ze allemaal zo zijn belachelijk is. Zullen we even terug gaan naar uw premise? Een allochtoon bied Wee man een joint aan, aldus was zijn plan om een 15 jarige verslaafd aan Heroine te krijgen. Rolleyes[/quote ]laat ons zeggen, hij loodst die jonge gast een wereldje binnen waar hij verslaafd zou kunnen geraken...En ik verdenk hem er van Wee Man niet uitgenodigt te hebben uit sympatie voor hem.Ik zei ook nergens dat alle allochtonen krimineel zijn, wel een groter percentage als bij de oorspronkelijke bevolking...
Bericht: #668294

Rapporteer deze post

Terror
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Di 8 Jan 2008, 19:25 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:
Als christen of jood ben je enkel minderwaardig, dan kan je er vanaf komen met de speciale belasting, het beschermingsgeld, te betalen, maar een ON-gelovige!Die moet gekeeld worden.

Ach ik ben de laatste 4 jaar als ON-gelovige
- 5x in Egypte en 2x in Marokko geweest.

Als ON-gelovige ben je voor een gematigde moslim een prooi om te bekeren. Lol
Een ongelovige bekeren tot de Islam staat daar gelijk aan een AFLAAT zoals dat ook hier in het Christendom bestond.
Bericht: #744410

Rapporteer deze post

joske_vermeulen
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Di 8 Jan 2008, 23:18 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

vlijmscherp schreef:
condor schreef:
Ik denk niet dat het erg moeilijk is om de afkomst van de meeste allochtonen (i.h.b. de problematische) te achterhalen. Meestal hebben zij nog een zeer sterke band met het land van oorsprong, gaan zij er quasi elk jaar wel een keer naartoe, hebben er nog veel familie en kennissen wonen, en in vele gevallen zoeken ze hun levenspartner ook aldaar. Het terugsturen van zulke mensen lijkt mij dan al bij al ook niet zo onmenselijk, ook al zijn ze misschien hier geboren en opgegroeid. Vergeet niet dat hun voorouders in een niet al te ver verleden vrijwillig de stap hebben gezet om naar hier te komen, een land waarvoor dergelijke verbondenheid nu niet bepaald opging.

de meesten gaan er tegen hun zin naar toe hoor....
ze kennen er nauwelijks de taal, kennen er nauwelijks iemand, hebben geen voeling meer met de cultuur, ....

Al die schotelantennes: dat zal ook wel zijn omdat ze geen voeling meer hebben met de cultuur Rolleyes
80% van de allochtonen haalt zijn huwelijkspartner uit het land van herkomst: maar verder kennen ze er nauwelijks iemand Rolleyes
Als er ambras is met de Koerden, hangen in Brussel Turkse vlaggen uit: maar verder geen voeling meer met de cultuur Rolleyes
Die ocmw-klanten uit Antwerpen met vliegreisjes naar Pakistan: dik tegen hun goesting hoor Rolleyes
Al die allochtonen die thuis geen Nederlands spreken, welke taal gebruiken die dan wel? Rolleyes
Bericht: #744486

Rapporteer deze post

Terror
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 10:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:
Al die schotelantennes: dat zal ook wel zijn omdat ze geen voeling meer hebben met de cultuur
80% van de allochtonen haalt zijn huwelijkspartner uit het land van herkomst: maar verder kennen ze er nauwelijks iemand
Als er ambras is met de Koerden, hangen in Brussel Turkse vlaggen uit: maar verder geen voeling meer met de cultuur
Die ocmw-klanten uit Antwerpen met vliegreisjes naar Pakistan: dik tegen hun goesting hoor
Al die allochtonen die thuis geen Nederlands spreken, welke taal gebruiken die dan wel?

Weet je eigenlijk wel waarover je klapt?
Quote:
80%
Van waar komt dat getal? Uit uwen duim?
Ben je recent nog in Turkije of Marokko geweest soms?

Zet een doorsnee Turk van hier naast één uit Istanboel.
En laat ze een uurtje met elkaar klappen.
Wedden dat den Turk uit Istanboel zal zeggen dat den andere zijn voeling met Turkije kwijt is? Idem dito voor een Turk van het platte land.
Bericht: #744543

Rapporteer deze post

4sake
PI Expert
PI Expert

Uit: de broek van onze pa.
Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 11:36 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Terror schreef:
Quote:
Al die schotelantennes: dat zal ook wel zijn omdat ze geen voeling meer hebben met de cultuur
80% van de allochtonen haalt zijn huwelijkspartner uit het land van herkomst: maar verder kennen ze er nauwelijks iemand
Als er ambras is met de Koerden, hangen in Brussel Turkse vlaggen uit: maar verder geen voeling meer met de cultuur
Die ocmw-klanten uit Antwerpen met vliegreisjes naar Pakistan: dik tegen hun goesting hoor
Al die allochtonen die thuis geen Nederlands spreken, welke taal gebruiken die dan wel?

Weet je eigenlijk wel waarover je klapt?
Quote:
80%
Van waar komt dat getal? Uit uwen duim?
Ben je recent nog in Turkije of Marokko geweest soms?

Zet een doorsnee Turk van hier naast één uit Istanboel.
En laat ze een uurtje met elkaar klappen.
Wedden dat den Turk uit Istanboel zal zeggen dat den andere zijn voeling met Turkije kwijt is? Idem dito voor een Turk van het platte land.

En van waar komt uwe uitleg ?
uit nen andere zijne lul gezogen zeker ?

Mr. Green
Bericht: #744560

Rapporteer deze post

Terror
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 11:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Manman zo'n taaltje...

Over "lullen zuigen"
Aan je avatar te zien is dit een goed voorbeeldje van
"projectie" als je het mij vraagt. Lol

Om te antwoorden:
Ik zit regelmatig in Istanboel voor mijn werk...
Bericht: #744564

Rapporteer deze post

4sake
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 11:56 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Rolleyes

En als we dat niet geloven maak je ons wat anders wijs zeker,
droom maar verder van wilde terror beesten.
Bericht: #744567

Rapporteer deze post

Terror
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 12:04 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik ben specialist SAP en pas computersystemen aan...
in Istanboel voor een textielproducent.

Mijn reispaske inscannen ofzo?
Bericht: #744569

Rapporteer deze post

4sake
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 12:14 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Heeft u dan aan heel Istanboel gevraagd of zij zo denken over de turken hier ?

Lol
Bericht: #744571

Rapporteer deze post

Terror
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 12:20 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Tuurlijk niet.
Die vergelijking maak ik zelf...

Istaboel is een westerse wereldstad man,
en iedereen die daar geweest is zal dat beamen.

Nu om effe de bal te spelen ipv op de man zoals jij doet;

VANWAAR KOMT DIE 80%
Bericht: #744572

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 6 Jul 2008, 19:10
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Splitsing kieskring:Gemeenteraad Lennik dreigt met ontslag DeLuucas Wo 14 Nov 2007, 20:47
Ploertendoder Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat scheelt er met de VRT ? confucius Vr 6 Apr 2007, 16:38
Sukkelaar13 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!' the Piano Vr 26 Jan 2007, 16:27
vlijmscherp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Didier Reynders met een piepstemmetje The Partycrasher Di 27 Apr 2004, 10:55
The Partycrasher Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Nieuwe Hamasleider. Vicky Di 27 Apr 2004, 08:54
Vicky Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief