Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
joppe
PI Pro
PI Pro

Uit: bezorgdheid
Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 16:52 | Onderwerp: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek  Reageer met quote   Naar boven

Van de initiele overwinningsroes van de linkse fascisten alhier blijft na minder dan een week nog weinig te bespeuren.

Waarschijnlijk heeft de steun die het blok uit allerlei onverwachte hoeken heeft gekregen (zowel links als rechts in het politieke spectrum) hen een beetje uit hun lood geslagen.

Een gelijkaardige reactie van korte duur zoals deze van vorige week valt echter te verwachten waneer cassatie het vonnis bevestigt.
De kans dat het Blok misschien van de nood een deugd zal maken door zich helemaal te gaan herprofileren is vrij groot
Als dan uit de opiniepeilingen blijkt dat deze partij nog meer stemmen achter zich zal krijgen dan het vroegere blok, dan zullen de leden van de geda nken po lizei waarschijnlijk nog groener lachen dan op 13 juni al het geval zal zijn.

Wij verkneukelen ons nu al voor wat komen gaat Razz
Bericht: #380163

Rapporteer deze post

Advertentie
condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 18:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Misschien beginnen ze toch eindelijk te begrijpen wat voor onzin ze aan het uitkramen waren. Ik heb van linkse kant nog maar weinig deftige argumenten gehoord, meer dan wat oeverloos gescheld was het niet. En dan natuurlijk het grote argument dat de rechter gezegd heeft dat het Vlaams Blok racistisch is en dat dus zo is. Wie niet spreekt over de subjectieve interpretatie, maar over de wetgeving zelf, die krijgt te horen dat de wet goed gekeurd is door het parlement en dus door het volk. In Rusland hebben ze ook een 'democratisch' verkozen Poetin en daar worden ook heel wat wetten goedgekeurd... I rest my case.
Bericht: #380169

Rapporteer deze post

janmettepet
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 18:36 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Volgens peilingen zou het blok 7% stemmen winnen dankzij het proces, je zou als linkse voor minder verzuren Mr. Green Lol
Bericht: #380175

Rapporteer deze post

Maus
PI Master
PI Master

Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 20:31 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek  Reageer met quote   Naar boven

joppe schreef:
Van de initiele overwinningsroes van de linkse fascisten alhier blijft na minder dan een week nog weinig te bespeuren.

Waarschijnlijk heeft de steun die het blok uit allerlei onverwachte hoeken heeft gekregen (zowel links als rechts in het politieke spectrum) hen een beetje uit hun lood geslagen.

Een gelijkaardige reactie van korte duur zoals deze van vorige week valt echter te verwachten waneer cassatie het vonnis bevestigt.
De kans dat het Blok misschien van de nood een deugd zal maken door zich helemaal te gaan herprofileren is vrij groot
Als dan uit de opiniepeilingen blijkt dat deze partij nog meer stemmen achter zich zal krijgen dan het vroegere blok, dan zullen de leden van de geda nken po lizei waarschijnlijk nog groener lachen dan op 13 juni al het geval zal zijn.

1. Niet iedereen heeft continu tijd om hier rond te hangen. Ik bijvoorbeeld heb vandaag les gehad van 09.30 tot 18.00 en was thuis om 20.00.

2. Ik heb persoonlijk weinig zin om op aanhoudende racistische zever nog veel te reageren.
Bericht: #380224

Rapporteer deze post

coucke en goethals
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 20:47 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:

1. Niet iedereen heeft continu tijd om hier rond te hangen. Ik bijvoorbeeld heb vandaag les gehad van 09.30 tot 18.00 en was thuis om 20.00.

2. Ik heb persoonlijk weinig zin om op aanhoudende racistische zever nog veel te reageren.

En we gaan niet SYSTEMATISCH te werk zoals blokkers dat doen Mr. Green Mr. Green
Bericht: #380235

Rapporteer deze post

Focuss
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 20:49 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:
joppe schreef:

Haaa , jij volgt les , allee een geluk dat je dat nog doet.
Ik kan hier niet continu rondhangen want ik werk 40 uur in de week en word op m'en karige dertiende maand door julie partijen (SPA-VLD) belast aan 57%...
D'as erger dan RACISME , dat is BROODROOF , ik moet kleine kinderen onderhouden.
Waar halen julie linksen het RECHT om altijd op het BLOK te schieten wanneer julie de man in de straat belasten van kan niet meer...
Haja , d'as juist , d'as voor ons sociaal systeem , waarvoor onze grootouders en ouders gevochten hebben nu te laten leeghalen door (ik zal het poper zeggen) "anderen".
Weet je wat ik met julie zou doen...julie werkkledij geven en julie laten werken i.p.v.hier onozele praat te komen vertellen over die mooie meerderheids partijen..
Je ziet dat je nog naar school gaat en dat mama en papa bijschiet..
Wacht tot je groter bent en es goed met je kop op de muur gelopen bent , je zult wel veranderen in denkwijze........
Bericht: #380237

Rapporteer deze post

De metser
PI Master
PI Master

Uit: 't Stad
Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 20:50 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek  Reageer met quote   Naar boven

coucke en goethals schreef:
Maus schreef:

En we gaan niet SYSTEMATISCH te werk zoals blokkers dat doen Mr. Green Mr. Green

Én kennelijk?
Nee hoor. Daar doen beschaafde mensen niet aan mee. Shame on you
Bericht: #380238

Rapporteer deze post

Korben
PI Addict
PI Addict

Uit: Brugge
Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 20:50 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:

toch wel : jullie verliezen SYSTEMATISCH stemmen aan het Vlaams Blok Mr. Green
Bericht: #380239

Rapporteer deze post

coucke en goethals
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 14:12 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek  Reageer met quote   Naar boven

Korben schreef:
Maus schreef:

En die worden SYSTEMATISCH uitgesloten zodat de cirkel rond is Mr. Green Mr. Green
Bericht: #380498

Rapporteer deze post

4sake
PI Expert
PI Expert

Uit: de broek van onze pa.
Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 14:35 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek  Reageer met quote   Naar boven

Korben schreef:
Maus schreef:

En die worden SYSTEMATISCH uitgesloten zodat de cirkel rond is Mr. Green Mr. Green

En die nemen dan SYSTEMATISCH een andere naam en verdringen dan SYSTEMATISCH de traditionele partijen en we beginnen dan nu al SYSTEMATISCH te lachen en de linkse zullen SYSTEMATISCH blijven voortsjoemelen en SYSTEMATISCH berecht worden zoals elke belg voor de wet !!!!!!!!
Lol Lol Lol
Bericht: #380502

Rapporteer deze post

Ludo
PI Pro
PI Pro

Uit: de Kempen
Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 14:40 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

janmettepet schreef:
Volgens peilingen zou het blok 7% stemmen winnen dankzij het proces, je zou als linkse voor minder verzuren Mr. Green Lol

Janmettepet, ben jij die van in de tijd van het frutforum die altijd met een andere pet-naam tekende? Ik vond dat toen plezant en was altijd benieuwd naar je nieuwe creaties!
Bericht: #380503

Rapporteer deze post

joppe
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:27 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:
joppe schreef:

Jij bent dan ook de allerlaatste die we hier zouden missen.
Bericht: #380515

Rapporteer deze post

joppe
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:36 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek  Reageer met quote   Naar boven

Terwijl de andere partijen SYSTEMATISCH de maatregelen van het blok beginnen over te nemen in de hoop de kiezersvlucht te kunnen stoppen, waardoor ze SYSTEMATISCH door hun linkse achterban verweten worden dat ze te rechts zijn geworden, worden ze door hun rechtse achterban nog steeds verweten dat ze nog altijd te links zijn, waardoor er nog meer stemmen naar het blok gaan.
En zo is de circel inderdaad rond.
Op naar en tripartite die helemaal nieks anders meer gaat doen dan ruziemaken ipv problemen op te lossen.
Bericht: #380520

Rapporteer deze post

joppe
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:41 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Toen het vlaams blok net veroordeeld was hadden ze wel allemaal tijd om hier rond te hangen om haat te spuien en zich te verkneukelen.

Het zullen de eerste enqueteresultaten zijn die hen de moed in de schoenen hebben doen zakken Applause Applause Applause
Bericht: #380526

Rapporteer deze post

Needa Brandt
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:41 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Op naar en tripartite die helemaal nieks anders meer gaat doen dan ruziemaken ipv problemen op te lossen....
Bericht: #380527

Rapporteer deze post

Generaal
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:43 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik had wat vooruitgeschoven examens. In ieder geval, ik voel me er niet slechter bij dan vorige week, omdat het in essentie niet uitmaakt of ze gaan winnen bij de verkiezingen: ze worden immers toch uitgesloten (niet enkel strikt politiek) en het huidige programma als voor het laatst aan de burger worden voorgelegd.
Bericht: #380528

Rapporteer deze post

joppe
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:48 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Generaal schreef:
Ik had wat vooruitgeschoven examens. In ieder geval, ik voel me er niet slechter bij dan vorige week, omdat het in essentie niet uitmaakt of ze gaan winnen bij de verkiezingen: ze worden immers toch uitgesloten (niet enkel strikt politiek) en het huidige programma als voor het laatst aan de burger worden voorgelegd.

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn
Als het blok onder een andere naam opnieuw begint dan zal de gerechtelijke molen vanvoorafaan moeten beginnen draaien.
En of men dan als rechter nog zijn vingers wil branden is nog maar de vraag.
Vermits het blok een stemmengetrouwheid van 99% heeft heb ik veel meer redenen om de toekomst rooskleurig in te zien dan de blokhatertjes.
Bericht: #380536

Rapporteer deze post

Generaal
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:54 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

joppe schreef:
Generaal schreef:

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn
Als het blok onder een andere naam opnieuw begint dan zal de gerechtelijke molen vanvoorafaan moeten beginnen draaien.
En of men dan als rechter nog zijn vingers wil branden is nog maar de vraag.
Vermits het blok een stemmengetrouwheid van 99% heeft heb ik veel meer redenen om de toekomst rooskleurig in te zien dan de blokhatertjes.

Maar wat levert het op? Niemand wil met jullie regeren en als jullie door iedereen tegengewerkt worden, dan zou zelfs een haast ondenkbare absolute meerderheid, bijvoorbeeld in Antwerpen, negatief voor jullie aflopen.
Bericht: #380537

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen
Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Generaal schreef:
Maar wat levert het op? Niemand wil met jullie regeren en als jullie door iedereen tegengewerkt worden, dan zou zelfs een haast ondenkbare absolute meerderheid, bijvoorbeeld in Antwerpen, negatief voor jullie aflopen.

Fijn dat je zo bezorgd bent, Garnaaltje, maar het hoeft echt niet.

Iedereen die de meerderheid tegenwerkt, kunnen we toch gewoon in een cordon sanitair stoppen ? Naar het schijnt is dat een erg democratische oplossing ! Mr. Green
Bericht: #380541

Rapporteer deze post

joppe
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 16:00 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Generaal schreef:

Als ge de absolute meerderheid hebt (wat in groot antwerpen trouwens momenteel het geval is), dan KUNNEN de anderen niet meer tegenwerken.
Dan kan trouwens inneens het bewijs geleverd worden dat wanneer het vlaams blok aan de macht komt er geen boekverbranding en dergelijke zal gebeuren, en daan staan jullie linkse leugenaars met de broek op de enkels.
Bericht: #380543

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 22 Aug 2008, 05:16
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat scheelt er met de VRT ? confucius Vr 6 Apr 2007, 16:38
Sukkelaar13 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!' the Piano Vr 26 Jan 2007, 16:27
vlijmscherp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Ook linkse formdeelnemers medeplichtig aan racisme? De Prof Di 27 Apr 2004, 16:22
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vlaams Blok in Antwerpen boven de 40% !!! De Prof Di 27 Apr 2004, 13:42
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Waarom werd het Blok niet veroordeeld door een assisenjury? deanta Di 27 Apr 2004, 03:35
4sake Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief