Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
mijn stem

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Persberichten > Vlaams Belang

Author Thread
dezze
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 21:31 | Onderwerp: mijn stem  Reageer met quote   Naar boven

1VLAAMS BLOK OM DAT ZE ZEGGEN WAT ZE BEDOELEN 2VLAAMS BLOK KWESTIE VAN VRIJE MENINGSUITING!!!! Applause Applause Applause Applause VLAANDEREN ONAFHANKELIJK Applause Applause Applause
Bericht: #380272

Rapporteer deze post

Advertentie
Maus
PI Master
PI Master

Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 21:34 | Onderwerp: Re: mijn stem  Reageer met quote   Naar boven

dezze schreef:
1VLAAMS BLOK OM DAT ZE ZEGGEN WAT ZE BEDOELEN 2VLAAMS BLOK KWESTIE VAN VRIJE MENINGSUITING!!!! Applause Applause Applause Applause VLAANDEREN ONAFHANKELIJK Applause Applause Applause

Je zult wat duidelijker moeten spreken, want van al dat geschreeuw versta ik niets Mr. Green
Bericht: #380274

Rapporteer deze post

dezze
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 21:39 | Onderwerp: Re: mijn stem  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:
dezze schreef:

Je zult wat duidelijker moeten spreken, want van al dat geschreeuw versta ik niets Mr. Green
ik kan niets doen om u verstandelijk vermogen naar boven te halen .Mijn exuses
Bericht: #380277

Rapporteer deze post

Focuss
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 13:25 | Onderwerp: Re: mijn stem  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:
dezze schreef:

Het vlaams blok zet niet aan tot wat jij daar stelt...
D'as uitgesproken door een rechter die dat recht niet heeft , dat is aan de bevolking om te oordelen , niet aan een 'getinte" rechter..

Nog es...trek je ogen open!!!!!!!
Bericht: #380485

Rapporteer deze post

Maus
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 13:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik doelde alleen maar op het feit dat een hele post vol HOOFDLETTERS en dan nog zonder (of met nauwelijks) leestekens moeilijk te volgen is.
Bericht: #380491

Rapporteer deze post

Focuss
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 19:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:
Ik doelde alleen maar op het feit dat een hele post vol HOOFDLETTERS en dan nog zonder (of met nauwelijks) leestekens moeilijk te volgen is.

" U behandelt vreemdelingen als dit en dat".....

Ben dat zo beu he...als je er dan toch zo voor op komt neem er dan in huis bij jou he maar op jouw kosten en niet op de staat zijn kosten....
Die linksen hebben veel blabla over rechten en dergelijke maar schuiven altijd het factuur door naar anderen.
Ik maakte er korte metten mee...degenen die er voor opkomen nemen ze binnen en op hun kosten , het zal rap gedaan zijn ....
Bericht: #380628

Rapporteer deze post

Maus
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 19:56 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

In huis opnemen? Direct ... als ik de plaats had. Woon jammer genoeg op een appartement.
Bericht: #380630

Rapporteer deze post

Focuss
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Do 29 Apr 2004, 20:41 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:
In huis opnemen? Direct ... als ik de plaats had. Woon jammer genoeg op een appartement.

Het is daar weeral hoor met " u behandeld vreemdelingen als....."
Luister he knuppel of knuppelin.
Jouw ouders en grootouders hebben moeten "vechten" voor een sociaal systeem op te bouwen voor hun kinderen en kleinkinderen.....
Wij als werkmensen betalen daar voor bij , jij blijkbaar niet , mischien krijg je het in de schoot geworpen.
Het is inderdaad zo dat "anderen " nu de weg vinden naar ons sociaal systeem en dat die daar gretig gebruik van maken daar er in hun land zoiets niet aanwezig is..
Voor mij kan dat niet , dat sociaal systeem is er voor de inheemse bevolking , die hebben er jaren voor gewerkt , niet voor "anderen"...
En zoals je weet is ons sociaal systeem zwaar belast op dit moment..hopelijk is er nog iets voor onze kinderen en kleinkinderen maar ik betwijfel het....

Verkoop je appartement he en koop een huis , neem er zoveel binnen als je kunt maar op jouw kosten he , niet op die van de gemeenschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Linksen hebben makkelijk praten , zolang het niet uit hun zak komt.........

Typisch STEVAERT.....
Bericht: #380865

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Do 29 Apr 2004, 21:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:

-----------------------------------------------------------------------------------
Da's just hetzelfde als : er moeten opvang-centra komen, maar niet bij mij. Shame on you De oven in de buurt moet gesloten worden, verbrand onze rommel maar in de anderen hunnen tuin. Shame on you De vreemdelingen moeten verspreid worden, zolang het maar niet in mijn buurt is. Shame on you
Muis, iets hypokrieter als jij zal moeilijk te vinden zijn. Applause
Bericht: #380874

Rapporteer deze post

NETWORK
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 30 Apr 2004, 09:20 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:

dat zal wel Cool het is trouwens de enige manier dat jij ooit aan een vent geraakt . Mr. Green
Bericht: #380937

Rapporteer deze post

Lekker Links!
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 17:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Meer en meer geraak ik er van overtuigd dat...

Vlaams Blok kiezers gewoon dom zijn. Lol

bewijs: lees bovenstaande thread
Bericht: #381824

Rapporteer deze post

Svaya
PI Newbie
PI Newbie

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 19:42 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik stem Groen!
Bericht: #381866

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 21:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Svaya schreef:
Ik stem Groen!
Groen! uitslagen kan ook een genot zijn. Mr. Green
Bericht: #381889

Rapporteer deze post

Svaya
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 22:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik blijf lachen onder het motto: klein venijn. Grin
Bericht: #381907

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Ma 3 Mei 2004, 00:45 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Svaya schreef:
Ik blijf lachen onder het motto: klein venijn. Grin
Onder de steen in de hof steekt een lollige worm. Mr. Green
Bericht: #381932

Rapporteer deze post

Focuss
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Ma 3 Mei 2004, 20:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Svaya schreef:
Ik stem Groen!

Je stemt groen?? , voor mij kon je heel je leven blijven "doppen"....
Bericht: #382130

Rapporteer deze post

dezze
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Zo 9 Mei 2004, 17:43 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Svaya schreef:
Ik stem Groen!
zalig zijn de arme van geest
Bericht: #383737

Rapporteer deze post

dezze
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Zo 9 Mei 2004, 21:25 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:
ook belgie is vol teveel werkloze te veel steun trekkers te weinigvlaanderen help vreemdelingen in hun land van herkomst zo geraken ze niet ontheemd
Bericht: #383798

Rapporteer deze post

dezze
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Zo 16 Mei 2004, 11:28 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Svaya schreef:
Ik stem Groen!
hopelijk behaald groen 4,99% dan krijgen de rooien 4,99% minder stemmen en dalen ze onder het VLAAMS BLOK de grootste partij van Vlaanderen zonder kartels splits het kartel spa -spitit vld-vivant cdv-nva.dan vallen nog eens 3 partijen weg, en blijft het VLAAMS BLOK degrootste Applause Applause
Bericht: #385233

Rapporteer deze post

Nico
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 16 Mei 2004, 16:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:
hopelijk behaald groen 4,99% dan krijgen de rooien 4,99% minder stemmen en dalen ze onder het VLAAMS BLOK de grootste partij van Vlaanderen zonder kartels splits het kartel spa -spitit vld-vivant cdv-nva.dan vallen nog eens 3 partijen weg, en blijft het VLAAMS BLOK degrootste

droom maar verder van een wereld met Vlaams Blok, voor 98% van de belgische bevolking wordt dit een catastrofe indiendeze partij ook zou uitvoeren wat ze zeggen.
De onveiligheidsgevoel neemt enkel maar toe sinds het vlaams blok op het toneel is verschenen. Ze spelen continu in op de angsten van de mensen en worden zo groot.
Het toppunt is dat het vlaams blok gelijk heeft als ze zeggen dat ze iets kunnen doen aan de onveiligheid, ze hebben mee geholpen aan het onveiligheidsgevoel dus kunnen ze ook de onveiligheid verminderen
Bericht: #385273

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 06:28
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Examens zijn gedaan, en het eerste wat ik deed... Wee man Za 31 Jul 2004, 16:18
Den Ardennees Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Het Blok trekt alleen maar krapul aan! charlie Ma 7 Jun 2004, 15:07
Dina Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat Anke Van dermeersch doet voor het Vlaamse Volk. De metser Ma 7 Jun 2004, 07:16
condor Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Hoe het Vlaams Blok 106 vrouwen bij elkaar kreeg. the Piano Ma 31 Mei 2004, 16:54
charlie Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Hoe sterk is het Vlaams Blok? De Prof Zo 30 Mei 2004, 07:39
Focuss Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Verkiezingscongres : Vlaams Blok armand Zo 23 Mei 2004, 20:43
il falco Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vlaams Blok versus de andere partijen ... BigK Do 8 Jan 2004, 00:23
MaLoReg Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten 70-puntenplan van Vlaams Blok = NIET racistisch!!! Guderian Di 21 Jan 2003, 11:30
Den Broeder Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief