Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Nieuwe layout Piano's website.

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Events > Events & Sites

Author Thread
the Piano
PI Expert
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen
Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 17:54 | Onderwerp: Nieuwe layout Piano's website.  Reageer met quote   Naar boven

Voor wie het interesseert.

Ik heb een aantal technische wijzigingen aan mijn website aangebracht, waarvan ik hoop dat het ook echte verbeteringen zijn. Zo heb ik het navigatiesysteem verbeterd, de site compatibel gemaakt met de verschillende beeldresoluties, buttons aangebracht, metatags uitgebreid en ik ben thans bezig om een aantal oudere geschreven pagina's opnieuw te herwerken.

De site raakt ook meer bekend, want ik zie via mijn Belstatteller dat ik reeds boven het gemiddelde van 1.000 pageviews per dag uitkom (gisteren zelfs 1.700 op 1 dag). Ook de waardering neemt toe voor mijn werk, dat merk in aan de tientallen emails die ik ontvang per week. Misschien zet ik er nog wel een 'gastenboek' op, maar dat moet ik nog eens bekijken. Voorlopig houd ik het bij de zeven bestaande rubrieken.

Suggesties zijn altijd welkom.

Bedankt voor Uw aandacht,

mvg,

thePiano.

Naam website: Baron Jean de Sélys-Longchamps
Webadres: http://users.pandora.be/amarcord/selys/

Inhoud:
Sterke, ongewone en minder bekende waargebeurde feiten en verhalen uit de Tweede Wereldoorlog. Over het Verzet, de Collaboratie, Ware Helden, Holocaust, Hitlers Beulen, Het Waanzinnige Derde Rijk en de Nieuwe Orde van vroeger tot op heden. Rijk gedocumenteerd met meer dan 1000 foto's, verslagen en documenten en duizenden links. Uitsluitend in de Nederlandse taal.

Laatst aangepast door the Piano op Wo 28 Apr 2004, 17:55, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #380571

Rapporteer deze post

Advertentie
Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 17:55 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik wacht nog steeds op antwoord.
Bericht: #380572

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 17:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:

Ik heb geen tijd en interesse voor een babbel met je. Als je kan toegeven dat het Vlaams Blok racistisch is, het 70-puntenplan discriminerend, en je het arrest aanvaard, raak ik misschien weer geïnteresseerd in je. Rolleyes
Bericht: #380573

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 20:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

the Piano schreef:
Blauwvoet schreef:

Ik heb geen tijd en interesse voor een babbel met je. Als je kan toegeven dat het Vlaams Blok racistisch is, het 70-puntenplan discriminerend, en je het arrest aanvaard, raak ik misschien weer geïnteresseerd in je. Rolleyes

Je moet geen interesse in mij hebben. Ik heb er ook geen in u.
Je moet hier gewoon bewijzen wat je zegt.
Doe je dit niet , ben je een leugenaar.

Ik onthou dat je Karel Dillen een racist en een fascist noemt en vraag je daarom uw uitlatingen te staven met één voorbeeld.

Kan je dat niet , zal ik ook de nodige stappen ondernemen.

Je hebt blijkbaar wél tijd om te belasteren en te beledigen...maar niet om een "babbel" . Rolleyes
Bericht: #380643

Rapporteer deze post

Verhofstadthater
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 20:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Suggesties: niet te veel wilde verbanden proberen leggen (uiteraard weet je welke ik bedoel). Wel verderdoen met interessante artikels waar niet zo veel informatie over te vinden is. Over WOII heb je die heel boeiend uitgewerkt (aanrader voor mensen die geinteresseerd zijn in die periode).

Eigenlijk had ik je heel graag ook eens het andere spectrum zien belichten. Waarom niet van jouw website een aanklacht maken tegen misdaden tegen de menselijkheid? Nog grootser natuurlijk, maar het zou je website stukken objectiever maken. Waarom niet ook de Rode Khmer en het Stalinisme belichten? Het systeem van de Goelags (Anne Applebaum is schitterend). En de slachting van de Armeniërs? Hutu's en Tutsi's? Het is natuurlijk stukken moeilijker, omdat er minder over te vinden is. Maar zeker niet minder interessant... . Als je daar eens wat markante gebeurtenissen over zou kunnen schrijven... .
Bericht: #380644

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 21:19 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Verhofstadthater schreef:
Suggesties: niet te veel wilde verbanden proberen leggen (uiteraard weet je welke ik bedoel). Wel verderdoen met interessante artikels waar niet zo veel informatie over te vinden is. Over WOII heb je die heel boeiend uitgewerkt (aanrader voor mensen die geinteresseerd zijn in die periode).

Eigenlijk had ik je heel graag ook eens het andere spectrum zien belichten. Waarom niet van jouw website een aanklacht maken tegen misdaden tegen de menselijkheid? Nog grootser natuurlijk, maar het zou je website stukken objectiever maken. Waarom niet ook de Rode Khmer en het Stalinisme belichten? Het systeem van de Goelags (Anne Applebaum is schitterend). En de slachting van de Armeniërs? Hutu's en Tutsi's? Het is natuurlijk stukken moeilijker, omdat er minder over te vinden is. Maar zeker niet minder interessant... . Als je daar eens wat markante gebeurtenissen over zou kunnen schrijven... .

Bedankt voor de positieve inbreng. Echter, als ik alles zal uitgebracht hebben wat in mijn hoofd zit, is het alweer Nieuwjaar. Maar er zijn twee dingen, ik noem het liever een 'projecten', die ik na dit wil doen.

Dat is uiteraard Stalin en de vuile oorlog. In mijn speurtocht ben ik daar zoveel interessant materiaal over tegengekomen, die van hem bijna een even groot varken maken als van Hitler. Niet dat ik dat niet wist, maar veel van wat ik nu op het net breng over de nazi's en de Nieuwe Orde, daar wist ik ook eerst vele details niet. Als ik Stalin zal geschreven hebben, denk ik dat je me terug objectiever gaat vinden en me niet langer een PVDA aanhanger gaat vinden. Wink

Tweedens heb ik een 'project' op stapel staan over vluchtelingen, asielbeleid, geschiedenis van het vluchtelingen' probleem' en beleid, ware verhalen van vluchtelingen, vluchtelingenroutes, mensenhandelaars, wat er gebeurt met mensen die teruggekeerd zijn hoe is het hen vergaan enz... uiteraard over Oost-europeanen.

Het zal de Blokkers worst zijn wat daar allemaal achterzit, maar ik ben dit toch wel verplicht aan vele honderden, zoniet duizenden mensen die ons land hebben aangedaan, er zijn tenondergegaan of teruggekeerd, en de weinigen die zich hebben kunnen waarmaken. Ik heb al zo'n rits van tragische verhalen en gebeurtenissen, goed gedocumenteerd, maar ja.... tijd....
Bericht: #380651

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 21:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
the Piano schreef:
Blauwvoet schreef:

Je moet geen interesse in mij hebben. Ik heb er ook geen in u.
Je moet hier gewoon bewijzen wat je zegt.
Doe je dit niet , ben je een leugenaar.

Ik onthou dat je Karel Dillen een racist en een fascist noemt en vraag je daarom uw uitlatingen te staven met één voorbeeld.

Kan je dat niet , zal ik ook de nodige stappen ondernemen.

Je hebt blijkbaar wél tijd om te belasteren en te beledigen...maar niet om een "babbel" . Rolleyes

Karel Dillen heeft ooit over dit gezegd: "Racist, fascist, dat zijn zelfs ere-titels voor mij" , ongeveer in die woorden. En natuurlijk is Dillen wat ik vind dat hij is. Hoe kan iemand voorzitter/stichter zijn van een partij die zonet veroordeeld is voor racisme en het aanzetten tot discriminatie, en zelf geen racist zijn? Razz

Hij kan op z'n minst veroordeeld worden onder dezelfde beschuldiging als die vzw's: het verlenen van steun en hulp aan een partij die haat en discriminatie verkondigd. Maar wees gerust, we gaan die oude man geen proces meer aandoen, het Blok heeft dringend nood aan martelaars, maar dat pleziertje gunnen we hen niet Smile
Bericht: #380652

Rapporteer deze post

Verhofstadthater
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 22:12 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

the Piano schreef:

Bedankt voor de positieve inbreng. Echter, als ik alles zal uitgebracht hebben wat in mijn hoofd zit, is het alweer Nieuwjaar. Maar er zijn twee dingen, ik noem het liever een 'projecten', die ik na dit wil doen.

Dat is uiteraard Stalin en de vuile oorlog. In mijn speurtocht ben ik daar zoveel interessant materiaal over tegengekomen, die van hem bijna een even groot varken maken als van Hitler. Niet dat ik dat niet wist, maar veel van wat ik nu op het net breng over de nazi's en de Nieuwe Orde, daar wist ik ook eerst vele details niet. Als ik Stalin zal geschreven hebben, denk ik dat je me terug objectiever gaat vinden en me niet langer een PVDA aanhanger gaat vinden. Wink

Tweedens heb ik een 'project' op stapel staan over vluchtelingen, asielbeleid, geschiedenis van het vluchtelingen' probleem' en beleid, ware verhalen van vluchtelingen, vluchtelingenroutes, mensenhandelaars, wat er gebeurt met mensen die teruggekeerd zijn hoe is het hen vergaan enz... uiteraard over Oost-europeanen.

Het zal de Blokkers worst zijn wat daar allemaal achterzit, maar ik ben dit toch wel verplicht aan vele honderden, zoniet duizenden mensen die ons land hebben aangedaan, er zijn tenondergegaan of teruggekeerd, en de weinigen die zich hebben kunnen waarmaken. Ik heb al zo'n rits van tragische verhalen en gebeurtenissen, goed gedocumenteerd, maar ja.... tijd....

Een PVDA-aanhanger ben je helemaal niet. Daarvoor spreek je te weinig over het kapitalisme en zijn nefaste uitwerking in deze maatschappij.
Wat die verhalen over vluchtelingen betreft, dit kan best interessant worden, maar hoe kun je echt nagaan wat waarheid is en wat verdraaiing? Achter het verhaal van economische vluchtelingen kan heel wat tragiek schuilen, maar je moet het toch wel met me eens zijn dat we niet iedereen kunnen toelaten. Zou het niet beter zijn om een andere, meer structurele ontwikkelingshulp te gaan voeren? Nu is het vaak zo dat slechts een miniem deel van de opbrengsten rechtstreeks naar de noodlijdende bevolking gaan... .
Op het net ben ik ooit een interessante site tegengekomen over genocides. FF opzoeken.
Bericht: #380673

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 22:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

the Piano schreef:

Karel Dillen heeft ooit over dit gezegd: "Racist, fascist, dat zijn zelfs ere-titels voor mij" , ongeveer in die woorden.

Nog steeds geen antwoord . enkel wat rond de pot draaien.
Als men de woorden "racisme en fascisme" ijdel gebruikt , als scheldwoord in dit geval , zijn het inderdaad eretitels.
Bericht: #380676

Rapporteer deze post

Goldwing
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 22:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Misschien is mijn vraag overbodig (ik heb jouw website nog niet bezocht; de enige keer dat ik er kwam ben ik op een bladzijde "PI-laster" blijven hangen...), maar is er op jouw website ook iets te vinden over de na-oorlogste repressie? Of verhalen van Vlamingen die collaboreerden met de Duitsers, anderen die misleid werden en met de Duitsers meevochten tegen de communistern en nog anderen die niks verkeerds deden, maar alleen vlaamse liederen en gedichten verspreidden?
Het verzet, de witte brigade, enz....

Indien ja, geef mij een seintje, dan kom ik zeker eens kijken op je website.
Bericht: #380682

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 29 Apr 2004, 14:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Goldwing schreef:
Misschien is mijn vraag overbodig (ik heb jouw website nog niet bezocht; de enige keer dat ik er kwam ben ik op een bladzijde "PI-laster" blijven hangen...), maar is er op jouw website ook iets te vinden over de na-oorlogste repressie? Of verhalen van Vlamingen die collaboreerden met de Duitsers, anderen die misleid werden en met de Duitsers meevochten tegen de communistern en nog anderen die niks verkeerds deden, maar alleen vlaamse liederen en gedichten verspreidden?
Het verzet, de witte brigade, enz....

Indien ja, geef mij een seintje, dan kom ik zeker eens kijken op je website.

Ja dat staat er allemaal op of staat geprogammeerd om te verschijnen voor het einde van dit jaar.
Bericht: #380820

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 29 Apr 2004, 15:03 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Een PVDA-aanhanger ben je helemaal niet. Daarvoor spreek je te weinig over het kapitalisme en zijn nefaste uitwerking in deze maatschappij.
Wat die verhalen over vluchtelingen betreft, dit kan best interessant worden, maar hoe kun je echt nagaan wat waarheid is en wat verdraaiing? Achter het verhaal van economische vluchtelingen kan heel wat tragiek schuilen, maar je moet het toch wel met me eens zijn dat we niet iedereen kunnen toelaten. Zou het niet beter zijn om een andere, meer structurele ontwikkelingshulp te gaan voeren? Nu is het vaak zo dat slechts een miniem deel van de opbrengsten rechtstreeks naar de noodlijdende bevolking gaan... .
Op het net ben ik ooit een interessante site tegengekomen over genocides. FF opzoeken.

Nee, die vluchtelingenverhalen zijn authentiek. Ik verhul niks ook niet het gesjoemel bij de verschillende betrokken partijen en het resultaat van het gesjoemel al dan niet positief, of wat je positief wilt noemen. Maar ja, dat gaat nog wat duren. Ik ben nu bezig aan een 8 ste deel over het Verzet: de Gewapende Partizanen (communisten) die het vooral gemunt hadden op het fysiek uitschakelen van VNV'rs, Rexisten, DeVlaggers en Vlaamse SS'rs. Boeiende materie.
Bericht: #380822

Rapporteer deze post

Verhofstadthater
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 29 Apr 2004, 18:00 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Er zal zeker heel wat waarheid tussen zitten, maar het blijft altijd oppassen geblazen met dagboekverslagen en ooggetuigen. Een mens kleurt altijd zijn verhaal in met die zaken die voor hemzelf positief zijn. In extremis tot wishful thinking. Niet dat het daarom waardeloze bronnen zijn, integendeel.
Wat je ook kunt doen is werken met polls om te zien wat bezoekers het meest waarderen: welk soort verhalen, etc.
Bericht: #380846

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 29 Apr 2004, 21:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

één ding blijf ik (desondaks alles) achter staan:

die site is klasse !

Ik ben het niet eens met alle schrijfsels, maar er staan zeer veel bijzonder interessante stukken tussen ! dingen die je in één adem uitleest !
Bericht: #380876

Rapporteer deze post

Goldwing
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Do 29 Apr 2004, 22:01 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Den Broeder schreef:

die site is klasse !

Ik ben het niet eens met alle schrijfsels, maar er staan zeer veel bijzonder interessante stukken tussen ! dingen die je in één adem uitleest !

Als je het niet eens bent met alle schrijfels, bedoel je dan dat ze volgens jou niet kloppen of niet objectief zijn of misschien niet volledig?
Hoe kun je ze dan interessant vinden? Confused
Bericht: #380878

Rapporteer deze post

Verhofstadthater
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 29 Apr 2004, 22:45 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Goldwing schreef:
Den Broeder schreef:

die site is klasse !

Als je het niet eens bent met alle schrijfels, bedoel je dan dat ze volgens jou niet kloppen of niet objectief zijn of misschien niet volledig?

Dus alles waar jij het niet mee eens bent is niet interessant? Als je het even niet eens bent met je halve trouwboek, stamp je de persoon dan buiten omdat hij/zij niet interessant is? Cool
Bericht: #380881

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 30 Apr 2004, 08:02 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Goldwing schreef:
Den Broeder schreef:

die site is klasse !

Lees:

"niet eens met ALLE schrijfsels"
"VEEL interessante stukken"

Om er net geen tekeningske bij te maken: diegenen die ik niet interessant vind, zijn diegenen waar ik het niet mee eens ben.... Confused
Bericht: #380919

Rapporteer deze post

Goldwing
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Vr 30 Apr 2004, 08:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Goldwing schreef:
Den Broeder schreef:

die site is klasse !

Dus alles waar jij het niet mee eens bent is niet interessant? Als je het even niet eens bent met je halve trouwboek, stamp je de persoon dan buiten omdat hij/zij niet interessant is? Cool

Komkom, nu niet meteen op je achterste poten gaan staan he. Wink
Ik bedoelde dus (Piano een beetje kennende) als je een artikel leest dat bij het haar werd getrokken, subjectief wordt weergegeven, hele leugens en halve waarheden bevat.... dat kan dat toch geen interessant artikel zijn? Je kunt het desnoods het knap vertelselke vinden, maar toch niet interessant?
Interessant is voor mij iets waardoor ik iets bijleer, iets verneem wat ik nog niet wist.
Bericht: #380921

Rapporteer deze post

Goldwing
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Vr 30 Apr 2004, 08:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Den Broeder schreef:
Goldwing schreef:
Den Broeder schreef:

die site is klasse !

Lees:

Om er net geen tekeningske bij te maken: diegenen die ik niet interessant vind, zijn diegenen waar ik het niet mee eens ben.... Confused

Voilà sè! Den Broeder begrijpt mij tenminste. Wink
Bericht: #380922

Rapporteer deze post

NETWORK
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 30 Apr 2004, 10:05 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Goldwing schreef:
Den Broeder schreef:
Goldwing schreef:
Den Broeder schreef:

die site is klasse !

Lees:

Voilà sè! Den Broeder begrijpt mij tenminste. Wink

ik ben het trouwens ook met die stelling eens .. niet alles wat er op piano zen site staat is het waard om te lezen ....
doch zijn er stukken bij die voor het nageslacht bewaard moeten blijven ... ik wil hem daar zelfs in helpen om de informatie zo waarheidsgetrouw te kunnen weergeven .
( of je links of rechts bent ... de holocaust was nu eenmaal een zwarte bladzijde in de geschiedenis die zich niet mag herhalen )

dus piano indien intresse wil ik je best wat literatuur ter beschikking stellen . u weet het maar te zeggen .
Bericht: #380943

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 12:34
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 26/4-2/5 forumsessie met Den Duisteren Duikboot Den Duisteren Duikboot Ma 26 Apr 2004, 11:39
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Site vrijemeningsuiting! Aragorn Za 24 Apr 2004, 08:56
4sake Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Oproep: Site tegen paarse regering fifke Wo 21 Apr 2004, 22:49
Dina Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Teken voor een onafhankelijk Vlaanderen! Instigator Zo 18 Apr 2004, 12:21
Kurt David Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Lekker Links: Stem Niels! Lekker Links! Ma 22 Dec 2003, 21:31
whoisy Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Is er nog toekomst voor FRIET! ? Verhofstadthater Wo 17 Dec 2003, 13:51
C uit W Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Chatsessie met Rik Daems en Stef Goris annavp Di 13 Mei 2003, 20:38
annavp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten nieuwe stemtest van Bracke en Crabbé;)) Renate Di 6 Mei 2003, 14:03
Renate Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief