the Piano
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen |
| Geplaatst: Vr 30 Apr 2004, 10:32 | Onderwerp: |
 |
|
| NETWORK schreef: |
ik ben het trouwens ook met die stelling eens .. niet alles wat er op piano zen site staat is het waard om te lezen ....
doch zijn er stukken bij die voor het nageslacht bewaard moeten blijven ... ik wil hem daar zelfs in helpen om de informatie zo waarheidsgetrouw te kunnen weergeven .
( of je links of rechts bent ... de holocaust was nu eenmaal een zwarte bladzijde in de geschiedenis die zich niet mag herhalen )
dus piano indien intresse wil ik je best wat literatuur ter beschikking stellen . u weet het maar te zeggen
. |
Tof!
Ik zal volgende week contact met je opnemen, dan kom ik wel af
Bedankt! |
| Bericht: #380945 |
|
Advertentie
|
|
Den Broeder
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 30 Apr 2004, 16:42 | Onderwerp: |
 |
|
Idd. NETWORK, da's ook mijn visie.
ik had bv. nog nooit van Jean de Selys gehoord. En van veel anderen ook niet. (en ik schaam me niet daarvoor uit te komen)
Ik vind 't jammer dat die site dikwijls wordt afgedaan als "blok-haat zever van ThePiano" want dat is 't zeker niet ! (op sommige topics na)
Soms denk ik van "die site zou misschien eens in een high tech kleedje mogen gestoken worden, 't zou nog meer volk trekken" (beroepsmisvorming), maar anderzijds is de eenvoudige, doch mooie opbouw één van de sterke kanten volgens mij.
Wat volgens mij dan weer WEL een optie is, Piano, is een vertaling in 't Engels ! (al gaat daar serieus wa tijd inkruipen....)
Tevens is ThePiano een zeer goed verslaggever, die teksten zijn leesbaar voor iedereen, ZEER goed geschreven !
Iets wat niet strookt met de manier waarop hij zich opstelt op de discussiefora.....Andermaal jammer. |
| Bericht: #381020 |
|
|
the Piano
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen |
| Geplaatst: Di 11 Mei 2004, 12:00 | Onderwerp: |
 |
|
| Den Broeder schreef: |
Ik vind 't jammer dat die site dikwijls wordt afgedaan als "blok-haat zever van ThePiano" want dat is 't zeker niet ! (op sommige topics na)
|
Er staan nog meer twee topics over het VB op, namelijk over het 70-puntenplan (integrale versie bijgevoegd) en het arrest. Ik doe niet meer mee aan Blokbashing. Sinds die partij veroordeeld werd, is voor mij de kous af.
| Quote: |
Soms denk ik van "die site zou misschien eens in een high tech kleedje mogen gestoken worden, 't zou nog meer volk trekken" (beroepsmisvorming), maar anderzijds is de eenvoudige, doch mooie opbouw één van de sterke kanten volgens mij.
|
Tjah, ik ben en blijf ook maar een amateureke broeder, programmeren kost veel tijd en ik schrijf liever. Ik heb het nu nog eens aangepast en voorlopig blijft het er bij. Als er nog veel artikels bijkomen (wat toch de bedoelig is) zal ik opnieuw naar een nieuw navigatiesysteem moeten zoeken, maar dan kom ik wel aan jouw deurtje kloppen!
| Quote: |
Wat volgens mij dan weer WEL een optie is, Piano, is een vertaling in 't Engels ! (al gaat daar serieus wa tijd inkruipen....)
Tevens is ThePiano een zeer goed verslaggever, die teksten zijn leesbaar voor iedereen, ZEER goed geschreven !
Iets wat niet strookt met de manier waarop hij zich opstelt op de discussiefora.....Andermaal jammer. |
De discussies op de fora zijn ondermaats. Dat zal je zelf ook wel moeten toegeven. Ik kan er gewoon niet meer tegen. Het is daarom ook beter dat ik er zoveel mogelijk wegblijf. 'k Heb het wellicht teveel en te lang gedaan.
Bedankt voor de postieve kritiek!
|
| Bericht: #384120 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 06:41
|
|
|