Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

De waarde van een enquete

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Ma 17 Mei 2004, 16:40  Reageer met quote   Naar boven

Vandaag heb ik meegewerkt aan een enquete.
Een of andere politieke partij heeft er geld voor over om "het" stemgedrag te kennen van Jan met de pet of zijn Liza. Mr. Green

De opdrachtgever moet toch wel met een groot ei in zijn broek zitten als ik hoor welke vragen men stelt.
Het bleek een marktonderzoek van INRA te zijn.

Ze vroegen me of de veroordeling van het Vlaams Blok als racistische partij mijn stemgedrag zou beinvloeden.

Ik antwoordde voluit "Ja" .

Vermoedelijk begrijpen de marktonderzoekers nu dat ik dus niet voor het Blok ga stemmen , terwijl ik met mijn "Ja" bedoel dat ik er nu héél zeker op zal stemmen. Mr. Green

Ze peilden ook naar de naam van de man die volgens mij eerste minister van Vlaanderen moest worden. Mr. Green
De keuze was zeer beperkt.
Het ging tussen Somers,Leterme, Dewinter en Stevaert ...

Binnen enkele dagen zullen we hier of daar weer in krant of weekblad "de tendenzen" kennen. Mr. Green
Bericht: #385454

NETWORK
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 17 Mei 2004, 18:24  Reageer met quote   Naar boven

dat heb je met die enquetes ....

indien ze mij vragen op wie ik ga stemmen ... zeg ik steevast dat het SPa wordt . alhoewel de realiteit wel iets anders is . Cool
ik stem Vlaams Blok maar daar hebben die snullen geen affaire mee ..... laat ze maar in de waan dat via die peillingen het Blok zal dalen en de SPa zal stijgen .

het uiteindelijke resultaat is dan des te zoeter om dan hun zelfverzekerde blik te zien omslaan in ontzetting . Mr. Green

net zoals toen leona met volle trots de trap in het stadhuis afdaalde en kwam zeggen dat het blok achteruitging in antwerpen terwijl alle stemmen nog niet geteld waren .... uiteindelijk ging het blok nog een 4% vooruit .
man ... wat heb ik die dag toen gelachen ... Lol

laten we gezamelijk nogmaals dit glorieuze moment herbeleven op 13 juni .
enkel het Vlaams blok heeft oog voor vlaanderen , al de rest zijn slechts slaafse volgelingen van Di rupo en Michel .
wil u weg van die waalse onderdrukking is er slechts 1 partij die daar voor kan zorgen . Stop die waalse transfers NU , voor je kinderen later de rekening moeten betalen van al dat geklungel .
Stop de franse arrogantie die dagelijks van het beeldscherm druipt ! stem VLAAMS BLOK ! Wink
Bericht: #385483

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 12 Okt 2008, 11:42
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group