condor
PI Moderator

Uit: Taxandrië |
| Geplaatst: Vr 21 Mei 2004, 21:26 | Onderwerp: Re: Mijn website: www.belgiebarst.web-log.nl |
 |
|
| De metser schreef: |
| Blok schreef: |
Ik heb mijn eigen webpage gemaakt. Ze handelt over politiek en over het Vlaams-nationalisme. U kan op mijn weblogs reageren. (en die logs zijn niet alla Anciaux )
www.belgiebarst.web-log.nl
|
Ik vind dat een knappe web
stek
.
Spijtig dat je liegt over je leeftijd, want laat ons wel wezen; ouder dan tien ben jij niet.
Ik kijk nu al uit naar je commentaar ivm met moordende, drugsdealende Vlaams Blokmandatarissen.
Een kinderlijke kijk daarop kan verhelderend werken op zo'n vastgeroeste oude knar als ik. |
Liever iemand die aan de drugs zit (...) en in een café wellicht redelijk dronken, een moord begaat, dan een politieke afrekening zoals de zaak Cools. Afin, over zo'n zaken zal je daar wellicht niet veel vinden. Als iemand iets negatiefs over het Blok wilt lezen, dan is er al keuze genoeg. |
| Bericht: #386574 |
|
Advertentie
|
|
NETWORK
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 29 Mei 2004, 13:44 | Onderwerp: Re: Mijn website: www.belgiebarst.web-log.nl |
 |
|
| Blok schreef: |
Ik heb mijn eigen webpage gemaakt. Ze handelt over politiek en over het Vlaams-nationalisme. U kan op mijn weblogs reageren. (en die logs zijn niet alla Anciaux )
www.belgiebarst.web-log.nl
|
proficiat goede site !! |
| Bericht: #388373 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 09:46
|
|