Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Mijn website: www.belgiebarst.web-log.nl

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Events > Events & Sites

Author Thread
condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Vr 21 Mei 2004, 21:26 | Onderwerp: Re: Mijn website: www.belgiebarst.web-log.nl  Reageer met quote   Naar boven

De metser schreef:
Blok schreef:
Ik heb mijn eigen webpage gemaakt. Ze handelt over politiek en over het Vlaams-nationalisme. U kan op mijn weblogs reageren. (en die logs zijn niet alla Anciaux Wink )

www.belgiebarst.web-log.nl

Ik vind dat een knappe web stek .
Spijtig dat je liegt over je leeftijd, want laat ons wel wezen; ouder dan tien ben jij niet.

Ik kijk nu al uit naar je commentaar ivm met moordende, drugsdealende Vlaams Blokmandatarissen.
Een kinderlijke kijk daarop kan verhelderend werken op zo'n vastgeroeste oude knar als ik.

Liever iemand die aan de drugs zit (...) en in een café wellicht redelijk dronken, een moord begaat, dan een politieke afrekening zoals de zaak Cools. Afin, over zo'n zaken zal je daar wellicht niet veel vinden. Als iemand iets negatiefs over het Blok wilt lezen, dan is er al keuze genoeg.
Bericht: #386574

Rapporteer deze post

Advertentie
NETWORK
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 29 Mei 2004, 13:44 | Onderwerp: Re: Mijn website: www.belgiebarst.web-log.nl  Reageer met quote   Naar boven

Blok schreef:
Ik heb mijn eigen webpage gemaakt. Ze handelt over politiek en over het Vlaams-nationalisme. U kan op mijn weblogs reageren. (en die logs zijn niet alla Anciaux Wink )

www.belgiebarst.web-log.nl

proficiat Applause Applause goede site !!
Bericht: #388373

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 09:46
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Het politiek debat van het jaar. Donderdag 18 november 2004 Blauwvoet Zo 14 Nov 2004, 23:29
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Nieuw: www.leefbaar-deurne.tk leeft weer! Insomnia Vr 1 Okt 2004, 16:35
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Nieuwe site over frustratie. Wee man Wo 22 Sep 2004, 19:10
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Eigen Uitschot Eerst Den Duisteren Duikboot Wo 2 Jun 2004, 13:13
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Nieuwe layout Piano's website. the Piano Di 11 Mei 2004, 12:00
the Piano Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Debatavond Minister ANCIAUX en SPIRIT-voorzitster VAN WEERT spirit_waregem Vr 2 Apr 2004, 07:52
the repman Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten politiek duel Karel De Gucht versus Filip Dewinter Gilles Do 25 Mrt 2004, 17:18
Cartoons Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Voordracht over het Baskenland blankenberge Ma 15 Mrt 2004, 00:23
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief