Voltaire-jr
PI Junior

|
| Geplaatst: Zo 30 Mei 2004, 00:25 |
 |
|
Ik heb Mieke haar standpunten over het Kath. onderwijs en de holebi's horen verkondigen op Canvas in "Nachtwacht" . Is me dat een knep van een wijf zeg ! Die wordt ook geen uithangbord voor de CD&V , mijn gedacht . Als die nog veel op TV komt zullen er nog vele stemmen verloren gaan bij de CD&V. In volle verkiezingsstrijd met zulke standpunten afkomen is gekkenwerk of .... zelfmoord plegen !
Laatst aangepast door Voltaire-jr op Zo 30 Mei 2004, 09:58, in totaal 3 keer bewerkt |
| Bericht: #388563 |
|
Advertentie
|
|
Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 30 Mei 2004, 00:32 |
 |
|
Ze staat dan ook op geen enkele lijst (alé: bij nazicht van de huidige lijsten heb ik ze ni gevonden) ... veel kans dat het door haar "nieuwe job" (die op 1-6-04 begint) komt (een verkiezingscampagne en een nieuwe job gaan niet goed samen). |
| Bericht: #388571 |
|
|
psychodad84
PI Junior

|
| Geplaatst: Zo 30 Mei 2004, 11:20 |
 |
|
De trut krijgt zelfs tegenstand vanuit CD&V. Gelukkig voor haar heeft ze dat postje kunnen bemachtigen vóór men haar ideeen leerde kennen |
| Bericht: #388621 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Zo 30 Mei 2004, 11:27 |
 |
|
Waarom denk je dat er zoveel reclame rond dat vrouwmens is gemaakt op VRT ?
Zowel CD&V als Vlaams Blok moeten op alle mogelijke manieren gepakt worden door de paarse duiders.
Zij die dat nog niet inzien zijn ziende blind. |
| Bericht: #388627 |
|
|
psychodad84
PI Junior

|
| Geplaatst: Zo 30 Mei 2004, 14:55 |
 |
|
| Blauwvoet schreef: |
Zowel CD&V als Vlaams Blok moeten op alle mogelijke manieren gepakt worden door de paarse duiders.
K zou wel eens willen weten welk percentage van de mensen achter die uitspraken van Mieke Van Hecke staat.
Zal wel niet meer dan 20% zijn. Het is dan ook volkomen normaal dat de VRT hier vragen over stelt...
Ik ben dus officieel ziende blind  |
| Bericht: #388661 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Zo 30 Mei 2004, 16:15 |
 |
|
| psychodad84 schreef: |
| Blauwvoet schreef: |
K zou wel eens willen weten welk percentage van de mensen achter die uitspraken van Mieke Van Hecke staat.
Zal wel niet meer dan 20% zijn. Het is dan ook volkomen normaal dat de VRT hier vragen over stelt...
Ik ben dus officieel ziende blind  |
Het gaat helemaal niet over het aantal mensen .
Je bent dus wel degelijk blind . |
| Bericht: #388673 |
|
|
La Bohéme
PI Master

Uit: Vlaanderen |
| Geplaatst: Za 5 Jun 2004, 21:04 |
 |
|
| Voltaire-jr schreef: |
| Ik heb Mieke haar standpunten over het Kath. onderwijs en de holebi's horen verkondigen op Canvas in "Nachtwacht" . Is me dat een knep van een wijf zeg ! Die wordt ook geen uithangbord voor de CD&V , mijn gedacht . Als die nog veel op TV komt zullen er nog vele stemmen verloren gaan bij de CD&V. In volle verkiezingsstrijd met zulke standpunten afkomen is gekkenwerk of .... zelfmoord plegen ! |
Ja zeg, alsof boerke JL Dehaene al een kop heeft om op TV te komen, de grote meerderheid was blij dat ze zijn kop niet meer zagen verschijnen. Een citroen in zijn B....ks en 't is een goed reklaam voor varkenskop.
LB |
| Bericht: #390458 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Ma 7 Jun 2004, 08:56 |
 |
|
Gelukkig is er nu een Mieke Van Hecke. Het katholiek onderwijs was eigenlijk wel wat aan het verloederen, de decadentie van het staatsonderwijs achterna. Het CD&V is 'christelijk' en met een zekere wellust onderlijnt Leterme dat de partij dus NIET katholiek is.
Waar bemoeit hij zich dan mee?
En als Marleen nog eens probeert vieze "voorlichtingsfilms" aan de katholieke scholen op te solferen, dan zal Mieke ze wel stoppen. |
| Bericht: #390766 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Ma 8 Sep 2008, 04:50
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |