Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 20 Jun 2004, 14:58 | Onderwerp: Anti-hate parade! |
 |
|
Dit kreeg ik in mijn mailbox:
Anti-hate-parade op 21 juli...
Naar aanleiding van de (hallucinante) verkiezingsuitslagen, achten we de tijd gekomen om in actie te schieten en vragen wij of er mensen bereid zijn om mee te werken aan het in elkander steken van een grootse parade door Antwerpen op 21 juli....
Overmoedig als altijd leggen we het doel heel hoog en zouden we graag 150.000 man op de been krijgen in een rondtrekkende feestende bende, die de rest van de bevolking misschien iets kan duidelijk maken...
Een beetje met het idee van de love-parade, zouden we het geheel de 'anti-hate parade' willen dopen...
Als je niet onder het burgermeesterschap van een Dewinter of erger wil leven, als Antwerpen je lief is, spreek dan je contacten aan, kijk eens wat er mogelijk is... en laat ons de koppen bij elkaar steken....
Het zou fantastisch zijn als we bijvoorbeeld enkele mobiele soundsystems konden hebben, als er internationale dj's, life acts,politiekers mee zouden doen...
We laten het hier niet bij.... dit roept om actie!
Love and life to all
Peke en Ninette!
Afspraak op 21 juli! |
| Bericht: #395890 |
|
Advertentie
|
|
Ketter
PI Senior

|
| Geplaatst: Ma 21 Jun 2004, 08:33 | Onderwerp: |
 |
|
Heel gemeen,
Weeral beledigingen zonder inhoud aan de VB-kiezer : blok=hate= verzuring (wat origineel).
Noem uw parade maar de Anti-blok parade, je hebt dan ten minste een eerlijke naam.  |
| Bericht: #396057 |
|
|
the red barron
PI Addict

|
| Geplaatst: Ma 21 Jun 2004, 11:12 | Onderwerp: |
 |
|
Of noem het de wij-willen-een-koningshuisparade, easy datum, de Nationale feestdag, ik zal er niet zijn. |
| Bericht: #396085 |
|
|
Ludo
PI Pro

Uit: de Kempen |
| Geplaatst: Ma 21 Jun 2004, 11:25 | Onderwerp: |
 |
|
Ik stel voor dat het Vlaams Blok zijn achterban uitnodigd om deel te nemen in het raam van een anti-antihaat campagne!  |
| Bericht: #396088 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 14:47
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |