Wee man
PI Zageman

|
| Geplaatst: Vr 25 Jun 2004, 10:49 | Onderwerp: Examens zijn gedaan, en het eerste wat ik deed... |
 |
|
was een duidelijk antwoord geven op deze mail (hetgeen wat in het blauw staat is mijn antwoord):
Wat het Blok je liever niet vertelt
> >
> >
> > Het Blok is radicaal tegen abortus. Toen het debat op gang kwam
> >
> > verklaarde Annemans:" Het meest ontstellende rond het abortusdebat
> >
> > is het feit dat het überhaupt moet gevoerd worden. Er zou zelfs geen
> >
> > sprake mogen zijn van een debat". Voor het Blok is er nooit een
> >
> > goede reden voor abortus Enkel als er gevaar is, mag abortus
> >
> > toegpast worden. Vrouwen die verkracht worden en het kind niet
> >
> > willen behouden, moeten hun zwangerschap volledig ten einde dragen.
> >
> > Na de geboorte mogen ze het ongewenste kind afstaan voor adoptie.
> >
> > Stel dat Laetitia Delhez zwanger zou zijn van Dutroux. Volgens het
> >
> > Blok zou er geen abortus mogen uitgevoerd worden als er geen gevaar
> >
> > is voor de gezondheid van Laetitia. Wie kan er 9 maanden rondlopen
> >
> > met kind van haar verkrachter in haar buik???
> >
> > Hierop moet ik zeker reageren. Ik wil reageren op het voorbeeld: u neemt het begrip “gevaar” veel te letterlijk op. U neemt het gevaar alleen maar lichamelijk (fysisch) op. Wel, het Vlaams Blok verstaat onder gevaar (voor de moeder) twee dingen: namelijk lichamelijk en mentaal. Voor Laetitia zou zo’n adoptie van haar kind, dat voortgekomen is van die smeerlap, alleen maar meer psychische gevaren opleveren. En we kennen het eeuwenoude Latijnse spreekwoord: mens sanus in corpore sane. Psychische gevaren hangen ook af van fysische gevaren, denk maar aan zelfmoord. Daarom dat u niet mag denken dat het Vlaams Blok ook tegen abortus is als een vrouw zwanger geraakt is door een verkrachting. Want een verkrachting brengt deze gevaren teweeg.
> >
> >
> >
> > De wet op het racisme moet ook afgeschaft worden. "Het is een
> >
> > inbreuk op de vrijheid van gedachte en menigsuiting, luidt het. Het
> >
> > Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding moet
> >
> > opgedoekt worden. Senator Wim Verreycken omschrijft de Meldpunten
> >
> > voor Racisme als een netwerk van verklikkers.
> >
> > --------------------------------------------------------------------------------
> >
> >
> >
> > Het Blok wil ook een verbod op tegenbetogingen. Dit lijkt vreemd
> >
> > omdat het Blok zelf een traditie heeft van tegenbetogingen. Maar dit
> >
> > past helemaal in hun idee om de vrijheid van meningsuiting in te
> >
> > perken.
> > Neen, neen, neen. U vergeet weer er een hele achtergrondgeschiedenis bij te vertellen. Het Vlaams Blok wil dat centrum van het zogenaamde racismebestrijding wel degelijk weg omdat het één en al corruptie is. Inderdaad, corruptie, het is een centrum dat voor de veroordeling van het Vlaams Blok gezorgd heeft. En dat zonder een Vlaams Blokker ooit eens een racistische uitspraak in deze maatschappij heeft durven werpen. Het centrum van gelijke kansen was de enige manier om het Vlaams Blok te doen doodzwijgen. Wat de kiezer niet deed in het stemhokje deed het centrum van racismebestrijding wel. Het Vlaams Blok verwerpt racisme, het wil het huidige centrum van racismebestrijding weg, en het vervangen door een rechtvaardiger, non-politiek centrum. Want racisme wordt hier altijd voorgesteld. Men zegt altijd dat de blanke een zwarte discrimineert, iets wat ik totaal niet goedkeur, ik haat zelfs zulke dingen. Maar racisme kan ook in de omgekeerde vorm voorkomen: denk maar aan de islamfundamentalisten die tegen ons, Westerlingen gericht zijn. Men moet de blanke dus geen schuldgevoel geven, net als de zwarte. En het huidige centrum is wel degelijk een schending tegen de democratie.
> > --------------------------------------------------------------------------------
> >
> >
> >
> > Eén van de voorname Blokleden Alexandra Colen sprak zich in het
> >
> > verleden uit voor een afschaffing van de sociale zekerheid. Dit zou
> >
> > vervangen worden door een systeem van privé-verzekeringen. Hier
> >
> > krijgen we een situatie waar de rijken een betere verzekering kunnen
> >
> > afsluiten dan mensen met minder geld. In de VS kennen we deze
> >
> > situatie al: Wie geen geld (en dus geen goede verzekering) heeft,
> >
> > krijgt ook geen verzorging in ziekenhuizen, geen tandverzorging . .
> >
> > Dit is echter een voorstel dat je de Vlaams Blokkers nooit duidelijk
> >
> > hoort verkondigen. Het is een duidelijk bewijs van het verschil
> >
> > tussen hun programma en de propaganda. Veel van de Blok kiezers zijn
> >
> > namelijk mensen met weinig geld, deze zullen hiervan juist de eerste
> >
> > slachtoffers worden. Van solidariteit is dus bij het beleid van het
> >
> > Vlaams Blok geen sprake. Ook voor de pensioenen wil het Blok een
> >
> > privé pensioen.
(Mijn oprechte excuses voor de uitdrukking) BULLSHIT!
> >
> >
> >
> >
> > Het Blok is ook voor de flat-tax zoals in de VS. Hierin worden de
> >
> > belastingschalen afgeschaft, alle inkomens worden gelijk belast. De
> >
> > armen moeten dan evenveel belastingen betalen als de rijken. Weeral
> >
> > een maatregel tegen de armen en een goede zaak voor de mensen met
> >
> > veel geld. Het Blok vertegenwoordigt -zoals ze zelf zegt- de kleine
> >
> > man, maar de maatregelen waar zij voorstaan treffen juist de kleine
> >
> > man.
> >
Hewel, als dat klopt, waarom blijven jullie dan zeveren dat het Vlaams Blok extreem-rechts is? Dit is een duidelijk standpunt van linkse partijen, en ja, zelfs van het communisme. Als jullie het Vlaams Blok dan met extreem-rechts durven associëren, dan spreken jullie jezelf tegen. En daarbij, het is een mooie maatregel om rijken evenveel als armen te betalen. Sociale gelijkheid. Nog nooit van gehoord? Dit is de rechtvaardigste manier van belastingen betalen. Moeten rijken meer betalen omdat ze rijk zijn? Bullshit! Wat je er vergeet bij te vertellen is dat de huidige belastingen in Vlaanderen zodanig hoog liggen dat de gewone burger het ook moeilijk begint te krijgen. Als het Vlaams Blok aan de macht komt, zullen de belastingskosten nog eventjes evenhoog liggen, maar als de schade (van die jaarlijkse miljardentransfers naar Wallonië, die ons notabene een zwaar verlies bezorgen), als die schade wordt rechtgezet, dan zullen de belastingen naar beneden denderen. Dan zullen de belastingen voor iedereen laag liggen, er zal een nooit gezien belastingsverlaging voorkomen.
> >
> >
> >
> > Als enige schaart het Vlaams Blok zich niet achter het Verdrag van
> >
> > de Rechten van het Kind. Het Blok vindt de rechten van het kind te
> >
> > ver gaan. Van alternatieve straffen wil het Blok ook niet weten.
> >
> > Volgens hen hebben enkel echte (dril)straffen zin.
> >
> > Ook een wetsvoorstel dat het huishoudelijk geweld tussen partners
> >
> > wil bestraffen, verwerpt het Blok. Volgens Alexandra Colen wil de
> >
> > wet het traditionele beeld en maatschappij te radicaal veranderen
> >
> > (.).
Bon, dat is alweert een verdraaide leugen. Het Vlaams Blok vindt dat het kind net iets teveel rechten krijgt. Met als gevolg dat kinderen teveel verwend worden. In bepaalde scholen zijn er zelfs situaties waar leerkrachten bang zijn van de leerlingen. Kinderen beginnen meer en meer baas te worden tegenover volwassenen, maar het voornaamste gevolg is dat het kind geen respect voor de volwassenen gaan tonen. Onder volwassenen versta ik dan onze ouders, die steeds het beste met ons voor hebben, leekrachten, die de moeite doen ons te onderrichten en ons van alles
bij te brengen, zij werken ook mee aan onze toekomst. Als wij voor die mensen geen respect meer vertonen, wel, dan vind ik dat de jeugd een goede rammeling verdient. Want dit getuigt duidelijk naar ondankbaarheid. Maar tegenwoordig mag men een kind zelfs letterlijk niet meer aanraken of er wordt al van alle kanten klacht ingediend. Daar maken sommige kinderen misbruik van. Als er geen straffen zijn, zijn er ook geen wetten meer. Dat is toch logisch. Als een kind niet meer mag gestraft worden, hetzij door een tik, hetzij door een klets, hetzij door een arrest, dan gaan we toestanden krijgen die zowel Vlaanderen als de volwassenen niet meer ten goede gaan komen. Vergeet niet dat onze jeugd de toekomst is.
Het Vlaams Blok pleit niet tegen de rechten van het kind, integendeel, maar ze pleiten wel voor een streng maar rechtvaardig opvoedingsbeleid. En als men dat niet meer mag zeggen of men wordt vergeleken als een harteloze kinderhater, dan gaat dit de verkeerde kant uit. Dan zijn we niet goed bezig.
> >
> >
> >
Toen het Blok het wetsvoorstel dat het ontkennen van de holocaust
strafbaar maakt, mee goedkeurde, ontketende dit een golf van
protest. Het Blok had namelijk jaren aan haar achterband beloofd dat
het zo'n wetsvoorstel nooit ging goedkeuren. Het Blok keurde dit
voorstel echter goed om haar lijf te redden. De partij was namelijk
als de dood voor de zware boetes die ze riskeerde als ze tegen de
wet zou stemmen. Ook wou het zo in de gunst komen van de joden in
Antwerpen om extra stemmen te verzamelen. De joden zijn echter
hetzelfde lot beschoren als alle andere vreemdelingen, maar dat wil
het Blok ze natuurlijk niet vertellen.
Het blok wil een volledige amnestie voor de collaborateurs. Ze wil
dat al de mensen die meewerkte met de nazi's vrijgepleid worden.
> >
Dit zijn eigen interpretaties en losse insinuaties die geen steek houden. Deze bewering doet mij denken aan het spreekwoord: “een stok vinden om een hond te slaan”. Nooit kan het Vlaams Blok iets goed doen. Had het Vlaams Blok voor gestemd dan zou ik er geen tekeningetje bij moeten maken. Uw interpretaite is de volgende: wat het Vlaams Blok nu doet of niet, is het nu bij een wetsvoorstel, in het parlement, een standpunt, het is toch slecht. Een bevooroordeelde kritiek, opletten daarmee.
Het Blok is vanzelfsprekend tegen het homohuwelijk en wil
homokoppels ook verbieden om kinderen op te voeden. Zo zullen
gescheiden moeders die met hun lesbische vriendin gaan samenwonen
automatisch het hoederecht over hun kinderen verliezen. Homo's zijn
minderwaardig omdat ze maatschappelijk niet nuttig zijn (ze kunnen
namelijk niet voortplanten).
> >
Ze worden helemaal niet gezien als minderwaardig. Weet u, en dat heeft de partij zelf gezegd, dat het Vlaams Blok homo’s heeft in haar partij? En waarom heeft het Vlaams Blok zo’n bewondering voor Pim Fortuyn? Het Vlaams Blok is tegen het feit dat homo zijn wordt beschouwd als gewoon, alsof het natuurlijk is. Maar het Vlaams Blok is tegen dat roze gedoe, tegen die loveparades, tegenhet homohuwelijk, ... Ik kan er geen goed woord op plakken, maar tegen zulke homodinegn is het Vlaams Blok.
Filip Dewinter wil een avondklok voor kinderen onder de 16. Ze mogen
na 22 uur de straat niet meer op. Gedaan met je kinderen s'avonds
naar de cinema of voetbal te gaan, . .
Voorbeeld nummer zoveel over hoe een linksgekleurde maatschappij iemand kan indoctrineren. Ten eerste: wat Filip Dewinter zou gezegd hebben, zegt het Vlaams Blok over het algemeen NIET! Laat dat duidelijk wezen. Ten tweede: alweer worden de woorden van het Vlaams Blok verdraaid. (en ik kan het weten aangezien ik partijlid ben) Het Vlaams Blok wil niet zomaar voor elke stad, voor heel Vlaanderen een avondklok. Neen, het Vlaams Blok wil een avondklok in steden of gebieden waar de criminaliteit heerst, zo wil men de criminaliteit tegen gaan!!! Laat dit nu voor eens en voor altijd duidelijk zijn! Dit is een middel om de criminaliteit tegen te gaan. Zie het dan toch!
> >
Het Vlaams Blok wil een verdubbeling van het defensiebudget, waarmee
het onder andere kernwapens wil aanschaffen.
> >
Ik ga niet de hele tijd volle teksten typen op een bewering. Daarom deze link:
http://vlaamsblok.be/index.shtml
Het Blok vindt dat Europa sterk moet staan om zijn grondgebied te
kunnen verdedigen, op te kunnen treden tegen internationaal
terrorisme en om de aanvoer van grondstoffen te kunnen garanderen.
Dit lijkt op een oorlog die Bush voerde tegen Irak.
> >
Zie het vorige.
Het Blok is tegen de internationale straftribunalen die opgericht
worden om oorlogsmisdaden en schendingen van de mensenrechten te
bestraffen.
> >
Een vraag die ik mij bij elke bewering afvraag: vanwaar haalt u dit allemaal? Wat zijn uw bronnen? Als u het allemaal toch zo goed weet, als u denkt dat u het beter weet dan de partij, bent dan een lid ofzo? Ik zou opletten daarmee, want zonder het te beseffen heeft u vooroordelen tegenover een partij die een miljoen meningen vertegenwoordigt.
Het Vlaams Blok heeft als enige partij een eigen inlichtingen en
spionage dienst.
> >
Eh, neen, ik dacht het niet. Hun infobronnen komen oftewel uit de kranten, of uit ervaringen van burgers, of uit hun eigen ervaringen (dat zijn dan ervaringen waar ze ervaren dat hun mening e.d. niet gegeld mag worden). Dus het is een partij die werkelijk naar de burger luistert. Dat kan niet van huidige partijen gezegd worden, die denken alleen maar aan zichzelf.
Het Blok eist, binnen een redelijke termijn, de terugkeer van de
overgrote meerderheid van de niet-Europese gastarbeiders naar hun
eigen vaderland. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen
geïntegreerde en niet geïntegreerde. Op termijn wil het Blok alle
niet-Vlamingen gewoon buiten. Het Blok wil immers een Vlaams en
blank, mono-ethisch Vlaanderen: Eén volk, één staat, één cultuur
(zeker niet multicultureel). Om dit te realiseren wil het ook alle
sinds 1974 toegekende naturalisaties herzien. De vreemdelingen die
in ons land verblijven zullen alle rechten ontnomen worden (tot hun
uitwijzing), organisaties die ijveren voor de integratie van
vreemdelingen worden verboden.
> >
U moet werkelijk iemand zijn die echt in de kern van het Vlaams Blok werkt. Dit zijn dingen die nooit gezegd zijn, ik heb dan wel het 70-puntenplan niet gelezen, maar wat dat plan betreft, dat is volledig afgezworen. Ofwel interpreteert u de uitspraken verkeerd zodat ze in uw kraam passen. Het Vlaams Blok zegt dat niet-geïntegreerde niet-EU’ers en criminele niet-Eu’ers het land uitgezet moeten worden. Zij kunnen criminele en niet-geïntegreerde EU burgers moeilijk het land uitzetten aangezien zij tot de EU behoren. Het Vlaams Blok is ook niet gericht tegen de vreemdelingen, maar wel tegen het lakse migrantenbeleid dat hier al 40 jaar gevoerd wordt.
Het Blok is tegen alle drugs. Het gebruik van zowel de hard- als
softdrugs moet verboden worden. Over alcohol rept het echter geen
woord (begrijpelijk niet echt populair). Ook bij het wetsvoorstel
voor verbod op tabakreclame stemt het Francis van den Eynden tegen.
Dat roken en alcoholmisbruik meer slachtoffers maken dan drugs is
voor hem blijkbaar niet zo belangrijk.
Het Blok wil op geregelde tijdstippen razia's houden in scholen.
Alle scholieren moeten dan via urine, speeksel of zweet testen
gecontroleerd worden op sporen van drugs. Alle festivals worden
beschouwd als 'haarden van drugshandel en drugsgebruik' en moeten
volledig clean worden gemaakt.
>
http://vlaamsblok.be/index.shtml Ga naar veelgesteld vragen en klik de eerste vraag aan, daar vindt u mijn antwoord en ook dat van het Vlaams Blok.
Het Blok wil ook het koningshuis afschaffen omdat het gestoeld is op
erfelijkheid en niet democratisch gekozen is. Dit terwijl Vanhecke
zelf ook niet democratisch gekozen is als partijvoorzitter. Karel
Dillen heeft hem namelijk zelf gekozen en niet de partijleden.
Hoe kunt u dat weten? Bent u soms partijlid van het Vlaams Blok? Of hebt u u iets laten wijsmaken daarvoor? Het Vlaams Blok wil het koningshuis daarom inderdaad weg, maar ook om van Vlaanderen een economisch en vrij sterk Vlaanderen te maken. Wist u trouwens dat belgië de economische groei van zowel Wallonië en Vlaanderen tegenhoudt? Indien u daarover meer wil weten, liefst in een andere mail, want anders zou ik teveel afwijken van het onderwerp.
Hopelijk zullen jullie allemaal 2 keer nadenken voor je ooit op het Blok stemt! Ze zijn het echt niet waard om ook maar 1 stem te krijgen!!
Stuur dit door naar zoveel mogelijk mensen zodat iedereen kan zien wat voor een partij het Blok eigelijk wel is!!
Mijn slotwoord is het volgende: leer het Vlaams Blok aanvaarden, ook al gaat dat voor u moeilijk. Tenslotte zijn zij een partij zoals een andere. En laat u niet teveel wijsmaken van mensen die zogezegd politiek “correct” zijn. Want die zijn niet bekommerd om de vooruitgang van het Vlaams Blok, en om uw bestzijn, neen, die zijn bekommerd om hun macht en medezeggenschap in deze maatschappij. Leer kritisch zijn in deze maatschappij, anders geraak je er niet.
En mag ik al uw bronnen weten? Of zijn dit gewoon interpretaties die u gevormd heeft met al uw selectieve bronkeuze van uw kennis? Hitler had ook een selectieve bronkeuze om zijn tegenstander af te maken, u begint trouwens trekjes te vertonen van zijn handelswijze.
|
| Bericht: #396805 |
|
Advertentie
|
|
condor
PI Moderator

Uit: Taxandrië |
| Geplaatst: Vr 25 Jun 2004, 11:23 | Onderwerp: |
 |
|
Dat artikel is idd een behoorlijke hoop onzin. Ik zal in het kort even opsommen:
- in de ethische kwesties (abortus, euthanasie, homohuwelijk, druggebruik) neemt het Blok identieke standpunten aan als de gemiddelde republikeinse partij elders in deze wereld. Het Blok is wat dat betreft dus zeker niet extreem.
- hetzelfde geldt voor flat-tax rate en zelfs desnoods afschaffing van de sociale zekerheid cfr. de VS.
- het centrum voor racismebestrijding bestrijdt wat zij onder racisme verstaan, hetgeen na tal van wetswijzigingen en de aanstelling van allesbehalve neutraal personeel, niet meer overeenkomt met wat de bevolking onder racisme verstaat. Als men het misdrijf moord anders gaat definiëren, kan men het Blok mss ook nog wel van moord beschuldigen.
- de 'universele' verdragen waar men te pas en te onpas naar verwijst zijn in vele gevallen alles behalve universeel. Vele belangrijke landen hebben ze dikwijls niet ondertekend, met reden in vele gevallen. |
| Bericht: #396811 |
|
|
oblo
PI Junior

Uit: Schoten - Gent |
| Geplaatst: Ma 28 Jun 2004, 06:28 | Onderwerp: |
 |
|
toch wel heel ff voor Blok melden dat zo'n flat tax allesbehalve een links idee is
hoe je dat in verband brengt met communisme intrigeert me wel ooit gehoord van het communistische credo "werken naar vermogen, krijgen naar behoefte"?
Robin Hood weet je wel: "steal from the rich, give to the poor"
belastingen naar inkomen EN vermogen, dat is pas links
voor alle duidelijkheid: een flat tax systeem is inderdaad niet noodzakelijk extreem-rechts, maar het links noemen is echt wel heel vreemde hersenkronkel |
| Bericht: #397422 |
|
|
vlaams nationalist
PI Newbie

|
| Geplaatst: Wo 14 Jul 2004, 19:26 | Onderwerp: |
 |
|
hehe kheb die mail gisteren ook ontvangen.
ik heb hem teruggestuurd met het antwoord erin en plots was de afzender zeeeeer stil.  |
| Bericht: #401691 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 14 Jul 2004, 20:48 | Onderwerp: |
 |
|
Wat een tijden, wat een zeden! Waar gaat de wereld naartoe als een vijftienjarige al strengere opvoedingsmethoden vraagt... |
| Bericht: #401729 |
|
|
condor
PI Moderator

| Geplaatst: Wo 14 Jul 2004, 23:00 | Onderwerp: |
 |
|
| Generaal schreef: |
| Wat een tijden, wat een zeden! Waar gaat de wereld naartoe als een vijftienjarige al strengere opvoedingsmethoden vraagt... |
Het is spijtig dat het zo ver moet komen ja. Ik snap niet dat ouders daar niet om vragen. De methodiek waarbij de leerlingen overleggen over hoe we alles gaan doen, en enkel nog positief denken en verbeteren met de groene pen etc. is allemaal goed en wel, maar zo gaat het er in het echte leven niet aan toe. Uwen baas zegt wa gij moet doen, daar is geen discussie over, en als het u ni aanstaat, dan bolde het maar af. Ik heb liever dat leerlingen worden voorbereid op het echte leven. |
| Bericht: #401765 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 14 Jul 2004, 23:04 | Onderwerp: |
 |
|
Dat bedoelde ik niet...
Normaal moet een jonge generatie zich verzetten en meer vrijheid vragen.
Deze generatie lijkt wel het toppunt van kleinburgerlijkheid. |
| Bericht: #401767 |
|
|
condor
PI Moderator

| Geplaatst: Wo 14 Jul 2004, 23:07 | Onderwerp: |
 |
|
Dat bedoelde ik niet...
Het is gewoon uit de hand gelopen met dat meer vrijheid, maar je moet ook mensen als Blok niet als de gemiddelde 15 jarige beschouwen natuurlijk. Er zijn er nog anderen hé. Anderzijds, in mijn laatste jaar middelbaar hadden we met Nederlands geregeld een 'debat' over één of ander thema. Eenmaal ging het over roken op school op een bepaalde plaats. De grote meerderheid was tegen die extra vrijheid, zelfs rokers zelf. |
| Bericht: #401769 |
|
|
Verhofstadthater
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 14 Jul 2004, 23:35 | Onderwerp: |
 |
|
| condor schreef: |
Dat bedoelde ik niet...
Het is gewoon uit de hand gelopen met dat meer vrijheid, maar je moet ook mensen als Blok niet als de gemiddelde 15 jarige beschouwen natuurlijk. Er zijn er nog anderen hé. Anderzijds, in mijn laatste jaar middelbaar hadden we met Nederlands geregeld een 'debat' over één of ander thema. Eenmaal ging het over roken op school op een bepaalde plaats. De grote meerderheid was tegen die extra vrijheid, zelfs rokers zelf. |
 |
| Bericht: #401778 |
|
|
Wee man
PI Zageman

|
| Geplaatst: Wo 21 Jul 2004, 22:50 | Onderwerp: |
 |
|
| Wat een tijden, wat een zeden! Waar gaat de wereld naartoe als een vijftienjarige al strengere opvoedingsmethoden vraagt... |
Ik vraag dat niet voor mezelf, ik vraag dat aan ouders van jongeren die dat nodig hebben. Ik vraag dat aan ouders van jongeren die toelaten dat hun 14jarig kind al op café zit, dat hun 14-jarig kind al verslaafd is aan alcohol, sigaretten en zelfs drugs.
Ik vraag dit ook aan ouders wiens kinderen tot 's avonds laat op straat lopen aangezien zij geen opvang van hun ouders hebben.
Aan zulke mensen vraag ik strengere opvoedingsmethoden. Aan mensen die alles toegeven aan hun kind en die er niet meer naar omzien omdat ze geen tijd meer voor hen hebben.
Vergeet niet dat de jeugd de toekomst is.
Het is verstandig daarmee aan de toekomst te denken, het is onverstandig om met dit thema wat struisvogelpolitiek te spelen. |
| Bericht: #402830 |
|
|
vlaams nationalist
PI Newbie

|
| Geplaatst: Vr 23 Jul 2004, 18:34 | Onderwerp: |
 |
|
er zou zoiets als een opvoeders cursus moeten komen voor ouders van "probleem" kinderen. |
| Bericht: #403136 |
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Za 31 Jul 2004, 03:48 | Onderwerp: |
 |
|
Dat bedoelde ik niet...
Trop is ook teveel ! |
| Bericht: #404328 |
|
|
condor
PI Moderator

| Geplaatst: Za 31 Jul 2004, 10:40 | Onderwerp: |
 |
|
We zitten in een samenleving waar praktisch alles kan en alles mag, en steeds meer mensen ongelukkig zijn. Persoonlijke vrijheid, een zege? |
| Bericht: #404332 |
|
|
Den Ardennees
PI Master

Uit: het Groenevinkensteegje, nr. 17 |
| Geplaatst: Za 31 Jul 2004, 16:18 | Onderwerp: |
 |
|
| 4sake schreef: |
Dat bedoelde ik niet...
Trop is ook teveel ! |
Inderdaad, als de vrijheid volledig is, kun je er ook niet méér vragen. Er zijn geen sociale remmingen meer, dus kun je je aan een tegenbeweging verwachten. In feite gaat men dus wel in tegen de heersende mentaliteit, die heersende mentaliteit is namelijk: "alles mag en alles kan".
Trouwens dat immer rebelleren is gewoon belachelijk, ik ken zo een mei '68-er die ronduit zegt dat hij gewoon meebetoogde om te rebelleren, hij zegt nu dat hij en zijn vrienden zelfs totaal niet wisten waar het om draaide  |
| Bericht: #404369 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Za 30 Aug 2008, 14:42
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |