Waffen
PI Newbie

|
| Geplaatst: Wo 25 Aug 2004, 16:19 | Onderwerp: Vlaams blok en Mechelen |
 |
|
Mechelen is een van die probleemsteden waar het Vlaams blok naar de toekomst toe de meerderheid zal halen.
Waarom:
De vreemdelinge concentratie is te groot, ook de begeleiding van deze mensen is een lachertje.
De criminaliteit onder de allochtone is ook veel te hoog.
De groene beweren dat dit kansarme zijn
Er worden via de sociale huisvesting getto’s gecreëerd.
Deze wijken zijn een ideaal werkterrein voor dealers.
De profilering van de islam "door extremistische kleding" werkt uitdagend.
Ook het gebrek aan respect voor de autochtone vrouw is uiteraard niet aanvaardbaar.
Is er een oplossing; neen |
| Bericht: #409317 |
|
Advertentie
|
|
condor
PI Moderator

Uit: Taxandrië |
| Geplaatst: Wo 25 Aug 2004, 16:26 | Onderwerp: |
 |
|
Vergeet vooral niet de negatieve invloed van Bart Somers waar menig mens een schijthekel aan heeft. |
| Bericht: #409322 |
|
|
Thomas O'Malley
PI Expert

|
| Geplaatst: Wo 25 Aug 2004, 16:48 | Onderwerp: Re: Vlaams blok en Mechelen |
 |
|
| Waffen schreef: |
| Is er een oplossing; neen |
JA!
Ikzelf woon ook in Mechelen en begrijp dus maar al te best waar je op doelt, maar het is het steeds weer falende beleid in Mechelen dat de situatie verder in de hand werkt. Bestaat daar een oplossing voor? Jazeker. Stop met de voorkeursbehandelingen in Mechelen en laat de parasietgemeenten als Bonheiden, Leest, Heffen, enz ook de migranten in hun gemeente opnemen zoals het hoort. Ook zij hebben allen een OCMW-centrum en ook zij kunnen voor opvang en begeleiding zorgen. Maar neen, ze sturen ze liever terug naar de provinciestad. Dit alles wordt oogluikend toegelaten door ons stadsbestuur en vroeg op laat (ik gok eerder op vrij vroeg) zullen ze daarvoor de rekening gepresenteerd krijgen.
Die regel gaat ook op voor de taalcursussen die in Mechelen georganiseerd worden voor anderstaligen. De klassen zitten amper vol, maar op papier zijn er geen plaatsen meer beschikbar. Logisch ook als je weet dat er niet wordt opgetreden bij afwezigheden. De migranten praten er vrijuit onderling hun taal van oorsprong, daar waar ze zouden moeten verplicht worden nederlands te praten.
En zo kan ik nog uren doorgaan, maar als ik daaraan begin word ik steeds weer kwader en kwader. Het is een heikel punt waarbij je als Mechelaar niet stil mag staan of je bloed begint spontaan te koken...  |
| Bericht: #409325 |
|
|
Waffen
PI Newbie

|
| Geplaatst: Wo 25 Aug 2004, 18:06 | Onderwerp: antwoord |
 |
|
U reageert zoals de meeste allochtone Mechelaars.
Toch is het zo dat de grootsteden een bepaalde aantrekkingskracht hebben op deze mensen, een stad biedt meer mogelijkheden, ik wil hier uiteraard geen voorbeelden aanhalen.
En mag ik zo vrij zijn op te merken dat Bartje Somers andere prioriteiten heeft dan het "dienen" van de Mechelaars.
Deze tafeldanser heeft enkel interesse in zijn carrière, dit zal zich zonder twijfel vertalen in stemmen bij de volgende verkiezingen.
Besluit:
Ze hebben er een zooitje van gemaakt
|
| Bericht: #409335 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 12:40
|
|
|