luke dierick
PI Addict

Uit: Noord-Tipperary( ROI) |
| Geplaatst: Za 9 Mrt 2002, 18:34 | Onderwerp: |
 |
|
Sorry, maar het valt mij voor dat wanneer ik een tweede of volgende inzendingen wil doen , bij mijn ISP de lijn onderbroken wordt (ISDN-TA lijn), dit gebeurt tamelijk frequent wanneer de lijn fel bezet is en er een tijd geen gebruik van gemaakt wordt. Wanneer ik dan wil verzenden , wordt vereist dat er opnieuw verbinding wordt gemaakt en dan vraagt het program opnieuw het wachtwoord terwijl er geen plaats voorzien is (was). De inzending is dan mislukt, ik zie geen andere keuze dan te herbeginnen of er de brui aan geven.
Is daar iets aan te doen?
Luke |
| Bericht: #39848 |
|
Advertentie
|
|
luke dierick
PI Addict

Uit: Noord-Tipperary( ROI) |
| Geplaatst: Zo 10 Mrt 2002, 12:46 | Onderwerp: |
 |
|
Heb er eens over nagedacht, en meen een "noodoplossing " gevonden te hebben. Indien ik een inzending wens te beantwoorden als tweede of meerdere inzending , schakel ik zelf even de lijn uit en start opnieuw, dan is het bericht dat ik verzend altijd een eerste bericht. Wordt de verbinding verbroken door ISP, dan start ik terug op en kan versturen want mijn bericht is een eerste bericht en daar wordt het wachtwoord telkens opnieuw gevraagd.
Accoord ?
Luke |
| Bericht: #40019 |
|
|
Administrator
PI Administrator

|
| Geplaatst: Wo 27 Mrt 2002, 11:29 | Onderwerp: |
 |
|
Normaalgezien kan je de instellingen van je inbellijn wijzigen. Vaak staat daar een instelloing bij die ervoor zorgt dat je lijn wordt afgesloten indien die gedurende een bepaalde tijd niet werd gebruikt. Deze tijd kan je normaalgezien instellen bij zo'n inbelverbinding
Maarten Malaise
Forumbeheerder
|
| Bericht: #47359 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 18:33
|
|
|