Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Zoals beloofd : forumcategorieën

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 24 Jan 2005, 12:26  Reageer met quote   Naar boven

Zo te zien staat Deze ook nog steeds niet op z'n plaats...

Ikke rap weg nu, naar meneer doktoor...
Bericht: #452512

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Ma 24 Jan 2005, 12:28  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:

Hehe. Efkes een bom droppen en er vanonder muizen... Tsss Smile
Bericht: #452513

Abramis
PI Expert
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen
Geplaatst: Ma 24 Jan 2005, 12:28  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:
Abramis schreef:

Die afzonderlijke politieke partijen hebben geen meerwaarde, vrees ik...

Daarin vergis je je. Ik gebruik die als basis voor het overzicht op:

htpp://www.politicsinfo.net (nog in ontwikkeling).

Ik heb onlangs de permissies aangepast zodat alleen mods een nieuwe topic kunnen openen. Iedereen kan wel reageren.

Dat verandert toch niks aan wat ik zeg ? Ik bedoel gewoon dat het idee wel prima is, maar dat de uitwerking niet je dat is. In de plaats van die op te splitsen per politieke partij, ergens halfweg het forum, zouden die dingen allemaal tesamen in één forum moeten staan. Vlak onder "Pol& Actua" in de "Politieke Arena". Ook daar kan je zonder probleem de permissies handhaven zodat enkel mods kunnen posten, maar dat de anderen kunnen reageren. Het leuke zou zijn dat er dan ook nog effectief ZOU gereageerd worden óók.

Ik zeg het niet om je te kloten of zo, he. Ik LEES die dingen niet waar ze nu staan. En ik ben er heilig van overtuigd dat ik verre van de enige ben. Moest deze topic in Pol& Actua staan, zodat-ie wat drukker gelezen werd, zou je aan de reacties van anderen kunnen merken dat dit zo is. Mr. Green

P.S. : wat dat overzicht betreft : plaats dan eens een linkske bovenaan op de forumpagina naar daar, want ik kom rechtstreeks naar het forum. Zoniet zal het niet veel bezoekers trekken.

Quote:

Abramis schreef:

M.i. zal dat veel meer volk ( en reacties) trekken. Ik kan alleen voor mezelf spreken als ik zeg dat ik die persmededelingen niet lees daar in "Politieke partijen", maar ik denk dat er nog zo zijn. 't Is way te omslachtig, en ik zie die dingen toch niet staan, wegens "staan te laag". 't Is ook maar doordat het mij opviel dat er iets veranderd was, da'k nu - voor het eerst in lange tijd - nog eens naar hier ben afgezakt. Confused

Daarom : Helemaal bovenaan moeten die persberichten staan, als tweede onderdeel van de hoofd-forumcategorie "Politieke Arena". Als inspiratiebron voor Pol&Actua. Enkel dààr zullen die persberichten gelezen en becommentarieerd worden.

Ik denk daar over na. Maar, corrigeer me als ik me vergis, was jij niet degene die Persberichten ging afschaffen?

Inderdaad ! In hun huidige vorm bieden ze geen meerwaarde, omdat ze quasi door geen kat gelezen worden. Ze staan :
- te verspreid
- in een forumonderdeel (Politieke partijen) dat nauwelijks gelezen wordt.

Dat heb je heel goed begrepen. Lees het maar eens opnieuw wat ik vroeger schreef (of lees hetgeen hierboven staat nog eens, wat het komt op hetzelfde neer Wink ). Afschaffen die "politieke partijen", en één subforum in de politieke arena oprichten, volledig gewijd aan de persberichten. Als munitie voor Pol&Actua.
Alle partijen door elkaar. Op die manier kunnen we ook eens in één oogoplag vergelijken welke partijen op hun gat zitten, en welke actief bezig zijn.

Peins er eens over. Wink
Bericht: #452514

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 24 Jan 2005, 12:35  Reageer met quote   Naar boven

Abramis schreef:
Politieke partijen : compleet overbodig. Mislukt experiment.
Wat ik ermee zou doen ?
Alle gewone topics naar Pol&Actua verplaatsen (ze zullen daar niet storen, want er zullen er hooguit één of twee op de eerste pagina belanden - chronologische rangschikking van een php-forum, he )
Daarna : alles verwijderen, en vervangen door een nieuw forum, dat geklasseerd wordt in de Politieke Arena : "Persberichten van de politieke partijen". Daar kunnen dan de persberichten geplaatst worden, met als bijkomend voordeel dat ze wél gelezen zullen worden.

Ten behoeve van onzen Admin quote ik even een stukje uit de opener van deze topic. Wink
Bericht: #452517

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 24 Jan 2005, 16:52  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:
freelander schreef:

Hehe. Efkes een bom droppen en er vanonder muizen... Tsss Smile

Hahaha, hangt er niets aan je schoen... Mr. Green
Bericht: #452654

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 16:43  Reageer met quote   Naar boven

Abramis schreef:
In de plaats van die op te splitsen per politieke partij, ergens halfweg het forum, zouden die dingen allemaal tesamen in één forum moeten staan. Vlak onder "Pol& Actua" in de "Politieke Arena".

Laten we het eens uitproberen...
Bericht: #453561

Duvel
PI Pro
PI Pro

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 17:00  Reageer met quote   Naar boven

trekt op niks , nu staan de belangrijke onderdelen : Kletshoekje & Quiz twee scrolrollen naar onder Evil Evil
Bericht: #453580

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 17:05  Reageer met quote   Naar boven

Duvel schreef:
Kletshoekje & Quiz twee scrolrollen naar onder Evil Evil
Zijn uw vingerkes echt zo klein?
Bericht: #453589

Duvel
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 17:19  Reageer met quote   Naar boven

niet astrant doen he bazeke Evil

ge zou beter weer aan die "terugknop & geen reactie" prullen werken
Bericht: #453603

Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 18:00  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:
Abramis schreef:
In de plaats van die op te splitsen per politieke partij, ergens halfweg het forum, zouden die dingen allemaal tesamen in één forum moeten staan. Vlak onder "Pol& Actua" in de "Politieke Arena".

Ge zoudt U beter eens bezighouden met het toevoegen van de nieuwe smyliekes. Evil Evil Evil Mr. Green
Bericht: #453626

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 18:37  Reageer met quote   Naar boven

Duvel schreef:
"terugknop

Welke terugknop?

Duvel schreef:
& geen reactie" prullen werken

Vind ik niet onmiddellijk een oplossing voor...
Bericht: #453643

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 19:03  Reageer met quote   Naar boven

Ik vind het ook op niks trekken. Evil Evil Evil Zet de 'uitlaatklep' dan bovenaan he, die neemt minder plaats in Mr. Green
Bericht: #453655

Duvel
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 20:13  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:
Duvel schreef:
"terugknop

Welke terugknop?

Duvel schreef:
& geen reactie" prullen werken

Vind ik niet onmiddellijk een oplossing voor...

1 als ik op de "back button" sorry Bleupied , druk krijg ik meestal "page not found " zever

2 Hammateur Mr. Green Confused
Bericht: #453693

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 20:42  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:
Abramis schreef:

Moeten al die persberichten serieus zo per partij blijven staan ??? Eek

Ik bedoelde eigenlijk wel "alle persberichten in één forum", he... Met vooraan in de titel van elk persbericht de vermelding van de betreffende partij. Lijkt me véél overzichtelijker. Nee ?
Bericht: #453714

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 20:52  Reageer met quote   Naar boven

Abramis schreef:
Ik bedoelde eigenlijk wel "alle persberichten in één forum", he... Met vooraan in de titel van elk persbericht de vermelding van de betreffende partij. Lijkt me véél overzichtelijker. Nee ?
JA Evil Evil Evil
Bericht: #453720

Duvel
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 27 Jan 2005, 09:58  Reageer met quote   Naar boven

Thomas O'Malley schreef:
Abramis schreef:
JA Evil Evil Evil

JA Evil Evil Evil Evil Evil Evil
Bericht: #453935

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Do 27 Jan 2005, 11:02  Reageer met quote   Naar boven

Abramis schreef:

Moeten al die persberichten serieus zo per partij blijven staan ??? Eek

Ik bedoelde eigenlijk wel "alle persberichten in één forum", he...

Ze staan zo ingedeeld om bepaalde redenen.

1. Op de homepage http://www.politicsinfo.net staan de persberichten ingedeeld op basis van deze structuur.

2. Deze indeling geeft mensen de mogelijkheid om te gaan zoeken in de persberichten per partij/kartel.

Abramis schreef:
Met vooraan in de titel van elk persbericht de vermelding van de betreffende partij.

3. Een titel kan maximaal 60 karakters lang zijn. Als ik bij elke titel een partijnaam moet toevoegen, verlies ik een stuk van die 60 karakters (bvb: 'Vlaams Belang:(spatie)' (dat zijn er 15) of 'Vivant: ')...

Abramis schreef:
Lijkt me véél overzichtelijker. Nee ?

Een beter overzicht op het forum (en de forumstructuur), ja. Meer overzicht in de persberichten? Neen. Wink
Bericht: #453948

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 27 Jan 2005, 11:06  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:

1. Op de homepage http://www.politicsinfo.net staan de persberichten ingedeeld op basis van deze structuur.

2. Deze indeling geeft mensen de mogelijkheid om te gaan zoeken in de persberichten per partij/kartel.

Wie dat wil, kan dat dan op de homepage op die manier gaan uitvlooien. Zoals het nu is, belemmert het de overzichtelijkheid van het forum.

Abramis schreef:
3. Een titel kan maximaal 60 karakters lang zijn. Als ik bij elke titel een partijnaam moet toevoegen, verlies ik een stuk van die 60 karakters (bvb: 'Vlaams Belang:(spatie)' (dat zijn er 15) of 'Vivant: ')...

Er bestaat ook nog zoiets als "afkortingen" : VB, vLD, NvA, CD&v, Viv, SPA, ... Wink

Abramis schreef:
Een beter overzicht op het forum (en de forumstructuur), ja. Meer overzicht in de persberichten? Neen. Wink

En zeg nu eens zelf : wat is het belangrijkste voor een FORUM ? Dit forum is vooralsnog geen persarchief, he... Confused
Bericht: #453952

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Do 27 Jan 2005, 11:24  Reageer met quote   Naar boven

Abramis schreef:

Wie dat wil, kan dat dan op de homepage op die manier gaan uitvlooien. Zoals het nu is, belemmert het de overzichtelijkheid van het forum.

Ik was niet duidelijk genoeg. De structuur op de homepage is afhankelijk van de structuur op het forum. De data op de hp wordt getrokken uit de database van het forum. Alles op een hoop op het forum betekent alles op een hoop op de hp.

Abramis schreef:

Er bestaat ook nog zoiets als "afkortingen" : VB, vLD, NvA, CD&v, Viv, SPA, ... Wink

VB voor Vlaams Belang? Vreemd dat jij dat zegt. Ik dacht dat het Steve Stevaert was die nog weigerde de naam van de partij volledig uit te spreken. (En dat in de Wetstraat door de slaafse journalistjes al snel is overgenomen).

Abramis schreef:
En zeg nu eens zelf : wat is het belangrijkste voor een FORUM ? Dit forum is vooralsnog geen persarchief, he... Confused
Ik gebruik de software en de database van het forum wel om hier teksten, dossiers en persberichten te plaatsen. Kwestie van wat achtergrondinfo te kunnen aanbieden Wink
Bericht: #453956

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 27 Jan 2005, 13:17  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:

Ik was niet duidelijk genoeg. De structuur op de homepage is afhankelijk van de structuur op het forum. De data op de hp wordt getrokken uit de database van het forum. Alles op een hoop op het forum betekent alles op een hoop op de hp.

Ah ! Da's wat anders...
Ja, in dat geval zit er niet veel anders op, zeker, he ? Confused

Abramis schreef:

VB voor Vlaams Belang? Vreemd dat jij dat zegt. Ik dacht dat het Steve Stevaert was die nog weigerde de naam van de partij volledig uit te spreken. (En dat in de Wetstraat door de slaafse journalistjes al snel is overgenomen).

Wat SS zegt kan me eigenlijk niks schelen. Ik vind VB een prima afkorting. Mooi signaal naar de kiezers toe ook : de naam is wel veranderd onder politiek correcte druk, maar de partij is nog steeds dezelfde. Wink
Bericht: #453996

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Di 7 Okt 2008, 08:31
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group