Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Groen! wil Marshallplan voor Gelijke OnderwijsKansen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Persberichten > Groen!

Author Thread
Persberichten
PI Redactie
PI Redactie

Geplaatst: Do 10 Feb 2005, 18:30 | Onderwerp: Groen! wil Marshallplan voor Gelijke OnderwijsKansen  Reageer met quote   Naar boven

Mieke Vogels, Vlaams volksvertegenwoordiger, Meryem Kaçar, ex-Agalev-senator en Vlaams volksvertegenwoordiger Jef Tavernier hielden deze middag een persconferentie waarin ze pleiten voor een nieuw pact over de democratisering van het onderwijs dat de kansen van allochtonen. Groen! lanceert een voorstel inzake een "Marshall-plan" voor gelijke onderwijskansen en gaat haar idee voorleggen aan het allochtone en autochtone middenveld. Dat moet uitmonden in concrete maatregelen.

Meer:

http://www.groen.be/nieuwseninformatie/pers/persconf_item.asp?persconf_id=124
Bericht: #461083

Rapporteer deze post

Advertentie
casper
PI Master
PI Master

Geplaatst: Do 10 Feb 2005, 19:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Beseft die islamkruippartij nog altijd niet dat ze weggestemd zijn? En op welke punten krijgen de allochtonen dan geen gelijke kansen? Ze moeten willen leren niet meer, niet minder.
Bericht: #461153

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Do 10 Feb 2005, 20:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Als dat vogelwijf zich over iets ontfermt is het bij voorbaat een verloren zaak...
Bericht: #461171

Rapporteer deze post

kruistochter
PI Addict
PI Addict

Uit: The West
Geplaatst: Zo 13 Feb 2005, 13:05 | Onderwerp: Mie Vogels  Reageer met quote   Naar boven

Ik hoor haar momenteel lullen op TV. Ik voel mij zo ziek dat ik moet reageren. Hoe ver gaan zij ons onderwijs nog degeneren.
Moeten wij het doorsnee allochtonen nivea bereiken.
Ik hoop dat de Katholieke scholen hun peil handhaven. Als niet gelovige zal mijn kleindochter in elk geval naar de Katholieke school. Binnenkort zullen we ons allen nog moeten scharen achter een Christelijke bannier.

Wanneer zullen de politiekers hun ogen open doen?
Als het te laat is waarschijnlijk.
Als het al niet te laat is.

Tijd voor immigratie people, Europa heeft zijn tijd gehad en mijn vrouw houdt niet zo van een chador.
Bericht: #462101

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Zo 13 Feb 2005, 13:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Het was anders weer typisch de VRT hé. Zij mocht daar ononderbroken eventjes haar verhaal doen, zonder enige kritiek whatsoever... Ook haar standpunt in immigratie was weer duidelijk: België en Europa moeten blijkbaar het OCMW van de wereld worden volgens de groenen...
Bericht: #462107

Rapporteer deze post

casper
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 13 Feb 2005, 14:31 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De kwal beweerde dat allochtonen een achterstand hebben door het taalgebruik thuis, als ze al jaaaaren hier wonen en onze taal niet kunnen gebruiken is dat gewoon een schande.
Bericht: #462133

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Zo 13 Feb 2005, 17:51 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

casper schreef:
...als ze al jaaaaren hier wonen en onze taal niet kunnen gebruiken is dat gewoon een schande.
...het is eerder niet willen dan niet kunnen, denk ik.

Indien ik me schromelijk vergis, kan ik het toch ook weer niet helpen wederom de vergelijking met de aap op te rakelen wegens ontoereikende intellectuele capaciteiten....wat zou ik anders nog kunnen vermoeden?

Ge weet, kga nie meer beginnen over de aap-neger historie of ik ben weer de racist van de tent. Glasses
Bericht: #462198

Rapporteer deze post

casper
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 13 Feb 2005, 22:16 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Inderdaad, waarom zouden ze, de politiek-correcte partijen zullen wel zorgen dat wij ons MOETEN aanpassen.
Bericht: #462243

Rapporteer deze post

Fra Ben
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Di 15 Feb 2005, 19:28 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

't Zou toch fantastisch zijn :: Allemaal mahammed of achmed heten en niks schrijven kunnen . Groen zal wel voor de toekomst zorgen .
In Spanje worden er meer boeken per jaar vertaald als in heel de moslimwereld vanaf pedofiel-1 tot nu .
Waarom wij moeten kunnen lezen , mahammed kon ook nie lezen of schrijven en werd toch profeet !!
Door wie is die kluchtzanger destijds op de troon gezet ??
Groen!!!! Mr. Green
Bericht: #462929

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 12:44
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 50 Bekende Vlamingen lanceren "Groen! is nodig" demonen Za 17 Dec 2005, 09:09
casper Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Groen!: Toekomstgerichte energiebronnen i.p.v. kernreactoren Persberichten Do 16 Jun 2005, 16:15
Eddie Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Blok schuldig aan jarenlange collectieve haatcampagne Persberichten Ma 31 Jan 2005, 18:43
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Groen! wil goedkopere maar vooral minder pillen Persberichten Di 30 Nov 2004, 12:39
Persberichten Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vl. regering moet investeringsbeloftes bij De Lijn waarmaken Persberichten Ma 22 Nov 2004, 20:56
condor Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Afbouw premies tijdskrediet kost Vlaams gezin tot 1900 euro Persberichten Di 16 Nov 2004, 18:25
Ludo Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Luchthaven Deurne: Vlaamse regering kiest voor het asfalt Persberichten Di 9 Nov 2004, 19:32
Geen nieuwe berichten Groen! tegen afschaffing buslijnen in Brussel Persberichten Vr 5 Nov 2004, 18:21
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief