Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Welkompaneel op index forum

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Mededelingen

Author Thread
condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 02:04  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
Zoals de'n thomas zegt, dat zie ik wel zitten, een "welkomsthoekje".
De eerste posting zal waarschijnlijk zijn "hello, ik ben de louis, wil je verdere gegevens over mij typ dan eens in de zoekfunctie de naam snoopy in..." Lol Lol Lol
Neen thomas, dat hoekje gaat weinig succes kennen, iedereen duikt onmiddelijk in "politiek", daar hebben ze laatst gepost en daar gaan ze terug naartoe...
Dit forum heeft trouwens maar 1 onderdeel nodig, gelijk welke naam het heeft, "alles" wordt daar gepost. Zo nu en dan komt er dan eens een mod uit het gedrocht, genaamd ankes... en die gaat dan effe zijn toertje doen.
Hooguit een maand geleden zwerfde hier zelfs een tweety rond, in uniform, die ging hier eens de puntjes op de "i" zetten en het moest maar eens gedaan zijn met dat dubbelposten en off-line gaan...
De condor...neutrale kerel en bij de pinken, na een 2-tal maanden...
Kortom, hebben ze hier hun 10-tal posters niet, hetgeen krabben is, dan is het hier stikdood...
Ik moet echt niet op dit forum komen kijken om te weten wat er in de krant staat, ik lees bvb bij jurgen verstrepen of op de stek van het vlaams belang en dan weet ik al wat ik hier ga vinden...
Ach ja, ergens vind ik het wel goed dat ik nu bovenaan kan klikken op berichten die ik nog niet gelezen heb, na mijn laatste bezoek. De volgende klik is dan gewoonlijk "markeer alle berichten als gelezen".
Ik weet het, ik ben geen student, die niet aan een lief geraakt, maar wanneer ik hier inlog, dan doe ik dat ook niet om op een politiek forum de confrontatie aan te gaan met bvb een bareel, die op een annemans zijn auto valt, of iemand die constant dreigt het af te bollen omdat er met zijn sterren gespeeld wordt. Ergens is die 16-jarige dan nog de volwassene en niet degenen, die een spelletje spelen op een politiek forum, hetgeen trouwens niets te maken heeft met een meeting...
D'jeezes, soms vraag ik me af of het vlaams belang het daarvan moet hebben...

ps: die bareel van annemans en het afbollen van wee man is niet persoonlijk, het is maar een voorbeeld, er zijn hier zo legio voorbeelden, maar deze waren nu toevallig recent, zoek er verder maar niets achter.

Ik heb het gevoel dat je een forum veel te serieus opvat. Dit forum is voor iedereen die hier zit in principe vrijetijdsbesteding. Dit betekent dat er in eerste plaats al eens gelachen mag worden. We willen er geen schoolse gebeurtenis van maken, met moderator-agenten (tegenwoordig heten die mensen inspecteurs zeker...) enz. We willen vooral leefbaarheid boven regelneverij stellen.
Ik denk trouwens dat er de laatste tijd zeker weer nieuwe actieve posters bijgekomen zijn. Ik denk bvb. aan Fra Ben, Dino, of (reeds iets langer terug) T-dinges. En sommigen trappen het ook af, wat hun goed recht is.
Wat dit topic betreft: ik denk dat een welkomsttopic het best bestaat uit wat richtlijnen voor nieuwkomers. Een overzichtje van zaken die je best weet, los van het forumreglement. Sommige zaken zijn dan wel wat moeilijker uit te leggen (zoals de situatie van Anke for President), maar dat nemen we er dan maar bij.
Bericht: #465512

Advertentie
Abramis
PI Expert
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen
Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 09:08  Reageer met quote   Naar boven

Na wat aan het ding te wennen, moet ik bekennen dat ik mijn mening toch wat ga bijspijkeren. 't Is eigenlijk toch best wel handig, dat nieuw hebbedingetje. Wink
Bericht: #465518

De Prof
PI Pro
PI Pro

Uit: vindingrijkheid
Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 10:37  Reageer met quote   Naar boven

Foei Freelander!
Ge moet nie komen klagen dat het een "mannekes" blad wordt, als je er zelf gretig aan meewerkt.
Bericht: #465530

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 11:12  Reageer met quote   Naar boven

Ik vind dat, commercieel gezien, toch aangenaam overkomen, die begroeting !
't heeft idd geen enkele functie, maar 't komt goed over ! Applause
Bericht: #465541

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 11:18  Reageer met quote   Naar boven

Vooral diene "welkom gast" als je nog moet inloggen. Bij mij komt dat over als "zet er u bij en pakt er ene". Mr. Green
Bericht: #465544

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 11:22  Reageer met quote   Naar boven

Wel een beetje vrouwonvriendelijk he, die "welkom gast" ! Mr. Green
Bericht: #465545

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 11:26  Reageer met quote   Naar boven

Eigenlijk wel, maar "gastin" klinkt niet zo he. Lol
Die "gast" doet mij eigenlijk meer denken aan : Maten, Makkers, Maes. Mr. Green
Bericht: #465546

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 11:41  Reageer met quote   Naar boven

Ik denk dat er hier een misverstand is ontstaan omtrent dat Welkompaneel.

Ik heb hier gewoon in 'Mededelingen' een post geopend met daarin een uitleg dat er iets aan het forum zal toegevoegd worden. Dat ding heet 'Welkompaneel'.

Dit heeft niks te maken met een Welkomtopic...

Het Welkompaneel is een soort van informatiebord die alle nuttige informatie bundelt voor een forumgebruiker die ingelogd is. Informatie die vroeger meer verspreid stond. (zie hoe het vroeger was in de Google-cache ).

Het haalt ook het login-gedeelte naar boven (wat het nu ook logischer maakt).

Bovendien wijst het er de gasten op dat ze zich best registreren om volop gebruik te kunnen maken van de functionaliteiten van het forum.

Misschien bestaat er verwarring over het linkje naar deze topic hier. Dit is enkel een suggestie vanuit de administratie zelf. Die suggestie kan een specifieke topic zijn, maar kan ook de FAQ zijn, of een random (willekeurig) gekozen topic.

Is het nu al wat duidelijker?
Bericht: #465550

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 11:47  Reageer met quote   Naar boven

Euh... ja zenne.
Zo had ik het toch al die tijd begrepen. Smile

Dat linkje naar deze topic kan je evengoed vervangen door een linkje naar een andere topic, waar je de aandacht van de forumgebruikers wenst op te vestigen.
Zoals bv. een topic "duizend excuses" wanneer je nog eens aan de verkeerde knoppekes hebt geprutst. Mr. Green
Bericht: #465551

T-dinges
PI Master
PI Master

Uit: Triestigstan.
Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 11:57  Reageer met quote   Naar boven

Kort...ik vind het goed.
Bericht: #465555

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Vr 25 Feb 2005, 00:08  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Vooral diene "welkom gast" als je nog moet inloggen. Bij mij komt dat over als "zet er u bij en pakt er ene". Mr. Green
Ik denk dat ik maar eens moet uitloggen en dat vinkje "automatisch inloggen" niet moet aanstippen... Confused

Voor mij alvast een Duvel he baarmoeder. Be right back Mr. Green
Bericht: #465760

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 23:53
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Mededeling: Politicsinfo Forum Rankings Administrator Di 22 Feb 2005, 21:45
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuw: aanpassing email nieuw PM Administrator Vr 9 Jul 2004, 15:16
Lekker Links! Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Problemen met forumsoftware opgelost Administrator Do 8 Jul 2004, 21:03
condor Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Aanpassing forumstructuur: Archief Administrator Ma 5 Jul 2004, 11:19
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuwe moderator Moderator Zo 4 Jul 2004, 10:56
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuwe categorie: Politieke Partijen Administrator Ma 17 Mei 2004, 16:35
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuwe Folderafbeeldingen Administrator Zo 16 Mei 2004, 18:33
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Regionale discussies samengevoegd met pol., actua & maat Administrator Vr 27 Feb 2004, 16:25
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group | Archief