Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

VLD: Premier Verhofstadt feliciteert politiediensten

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Persberichten > Open Vld

Author Thread
Persberichten
PI Redactie
PI Redactie

Geplaatst: Vr 3 Jun 2005, 09:31  Reageer met quote   Naar boven

De Eerste Minister feliciteert de politiediensten, de bijzondere inspectiediensten en de magistraten die de gecoördineerde acties tegen de huisjesmelkers in Gent en Antwerpen hebben geleid en uitgevoerd.

De resultaten van de acties tonen aan dat de regering het bij het rechte eind had toen ze besloot de strijd tegen deze mensonterende uitbuiting op te nemen in de wet op de mensenhandel. Het bewijst dat ons land zijn toonaangevende positie in de strijd tegen de mensenhandel handhaaft.
Bericht: #492936

duncan
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 3 Jun 2005, 11:54  Reageer met quote   Naar boven

zelf woonde ik 2004/2005 nog in een onbewoonbaar pand en zoals huurders bond en andere organisaties ben ik niet te spreken als particulier dan over corrupte aanpak van politici en andere politionele of staats diensten .
Mocht dit in het europees akkoord staan dan heb je nog kans dat ik zou twijfelen.
Klachten banken zoals comité P of nood nummers of slacht offer hulp is ook maar beperkt voor waarschijnlijk kostuum lopers gelijk guy.
Bericht: #492996

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 12 Okt 2008, 11:20
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group