Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Ik stel me vragen bij de moderatie

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 20:04 | Onderwerp: Ik stel me vragen bij de moderatie  Reageer met quote   Naar boven

Alle gekheid op een stokje, en de "Free Caesar's" even achterwegen latende...

Waarom wordt Slisse gebanned na één enkele waarschuwing terwijl er hier anderen (ik denk dan aan Mickey en Perez - new members nota-bene) de boel heel de tijd verzieken door provocaties en aanvallen, terwijl daar niks tegen ondernomen wordt?

Bij wijze van voorbeeld:
http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?p=499334&highlight=#499334

http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?p=499358&highlight=#499358

http://www.politicsinfo.net/forum/search.php?search_author=Perez

De admin grijpt tot twee maal toe in bij de laatste twee posts. Perez wordt echter niet gesancioneerd. Slisse wel, na één (1!!!) waarschuwing. http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?p=499334&highlight=#499334

Waarom worden hier minderheden - zoals het linkse profitariaat en de algehele holibi-beweging- een hand boven het hoofd gehouden?

Waar is de rechtlijningheid op dit forum? Waar is de vrije meningsuiting naartoe dit gelijk geldend zou moeten zijn voor ALLE posters? Provocaties leiden tot reactie! Neem de oorzaak dan weg (zijnde de actie, de provocatie) en niet het gevolg ervan (zijnde de reactie)

Ik begrijp er niets meer van en begin me stilaan ernstige vragen te stellen. Op deze manier maken jullie het forum kapot, voor iedereen. Als het zo doorgaat zal ook ik mijn conclusies nemen, en verdwijn ook ik voorgoed.

Kan er mij iemand (Kristof, Dina, Condor) even schetsen welk beleid er de laatste tijd gevoerd wordt en hoe je wil staven dat provocaties toegelaten worden en zij die erop ingaan gestraft worden?
Bericht: #499424

Rapporteer deze post

Advertentie
Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 20:08 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dat is waar. Ze moeten hier nog consequent zijn he.
Bericht: #499428

Rapporteer deze post

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 20:10 | Onderwerp: Re: Ik stel me vragen bij de moderatie  Reageer met quote   Naar boven

Thomas O'Malley schreef:

Waarom wordt Slisse gebanned na één enkele waarschuwing terwijl er hier anderen (ik denk dan aan Mickey en Perez - new members nota-bene) de boel heel de tijd verzieken door provocaties en aanvallen, terwijl daar niks tegen ondernomen wordt?

Euhm... Perez is geband.
Bericht: #499433

Rapporteer deze post

Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 20:13 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ha, well done Kristof!

Applause Applause Applause
Bericht: #499438

Rapporteer deze post

Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 20:13 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Enne, laat Mickey hier maar rondlopen voor 't amusement.
Bericht: #499439

Rapporteer deze post

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 20:16 | Onderwerp: Re: Ik stel me vragen bij de moderatie  Reageer met quote   Naar boven

Thomas O'Malley schreef:

Waarom worden hier minderheden - zoals het linkse profitariaat en de algehele holibi-beweging- een hand boven het hoofd gehouden?

Perez links? Je zou eens moeten weten.

Het moderatieteam beschikt over meer informatie dan de forumgebruikers. Op basis van deze extra info nemen wij beslissingen. Dat dit bij sommige gebruikers vragen oproept, begrijp ik.

Het is niet onze taak deze extra info vrij te geven. Dit is tussen ons en de forumgebruiker die het reglement overtreedt.
Bericht: #499440

Rapporteer deze post

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 20:22 | Onderwerp: Re: Ik stel me vragen bij de moderatie  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:
Thomas O'Malley schreef:

Perez links? Je zou eens moeten weten.

Het moderatieteam beschikt over meer informatie dan de forumgebruikers. Op basis van deze extra info nemen wij beslissingen. Dat dit bij sommige gebruikers vragen oproept, begrijp ik.

Het is niet onze taak deze extra info vrij te geven. Dit is tussen ons en de forumgebruiker die het reglement overtreedt.
Ik heb nooit gevraagd die info vrij te geven, noch dat Perez links is. Cool

Bon, dan rest er dus nog de zaak Mickey en somebody die ik niet geheel begrijp...
Bericht: #499446

Rapporteer deze post

whoisy
PI Pro
PI Pro

Uit: Oost-Vlaanderen
Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 20:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wat een absoluut verklote zeikboel is me dat hier...

Eerlijk gezegd komt het bij zo over dat de "sésar" regelmatig hengelt Mr. Green naar een ban, en zo nu en dan heeft hij beet...

Die cartoonfiguur, aka mik, doet niks anders dan copy-pasten. De ene potenrammerstopic na de andere, zonder een eigen mening te ventileren.
Sluit die dan meteen terug, want ik had de indruk dat dit een discussieforum was, geen krantenredactie.

Over somebody kan je eigenlijk wreed kort zijn, dat is gewoon een nobody.

KristofKE, wie is die Perez dan wel, als het even kan?

PS: Ban Kristof!!! Evil Mr. Green
Bericht: #499453

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 06:43 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Eerlijk gezegd (en nu krijg ik waarschijnlijk een eigen castratietopic) had ik de slissen ook geband. Hoe grappig en tof hij ook moge zijn, feit is dat hij de moderatie constant uitdaagt. Hij is verschillende keren geband, telkens voor dezelfde feiten. ik weet zeker dat de moderatie in hun binnenste ook lachen met de fratsen van Caesar, maar als ze dat beginnen toelaten, is het hek van de dam en doet iedereen hier binnen de korste keren zijn eigen goesting. Anderzijds is het wel zo dat constant uitdagen ook een reden tot sanctie zou moeten zijn. Die Flikkie plaatst zijn topics enkel en alleen om slissen uit de dagen en hem opnieuw geband te krijgen. En sorry, moderatie, maar jullie trappen daar in. Hij heeft geen enkele meerwaarde voor dit forum. (ik ook ni zulle, maar ik ambieer dat ook niet Mr. Green ).
een optie zou zijn om EN Slissen EN Flikkie te bannen, 't zou slissen alvast afkoelen en ervoor zorgen dat hij de volgende keer minder last gaat veroorzaken. En dan zijn wij ook eens een week van die idioot af ! Wink

Ik heb gesproken. ugh. Cool

MAAR DEN DUVEL DA KAN NI !!!!!
FREE DUVEL !!!!! Evil Evil Evil Evil Wink
Bericht: #499584

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 09:54 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De bepaling of iets provocatie is, verschilt van persoon tot persoon, en we kunnen dan ook niet optreden tegen 'mogelijke gevallen van provocatie'. Een links iemand, een allochtoon, of een homo, zouden zich trouwens evenzeer geprovoceerd kunnen voelen door veel posts hier.
De forumleden worden verondersteld verstandig en volwassen genoeg te zijn om op een beschaafde manier, of gewoonweg niet in te gaan op topics die zij als provocerend beschouwen.
Bericht: #499723

Rapporteer deze post

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 10:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

condor schreef:
De bepaling of iets provocatie is, verschilt van persoon tot persoon, en we kunnen dan ook niet optreden tegen 'mogelijke gevallen van provocatie'. Een links iemand, een allochtoon, of een homo, zouden zich trouwens evenzeer geprovoceerd kunnen voelen door veel posts hier.
De forumleden worden verondersteld verstandig en volwassen genoeg te zijn om op een beschaafde manier, of gewoonweg niet in te gaan op topics die zij als provocerend beschouwen.
Wat een onzin Rolleyes

De normalen dienen zich aan te passen aan de geestesgestoorde flikkers... Vreemd dat je die stelling inneemt maar wel je beklag doet over vreemdelingen op dit forum. Jij moet, deze stelling indachtig, dan ook voorstander zijn dat vreemdelingen de boel hier komen overnemen... De blanken moeten zich maar aanpassen aan de anderskleurigen, net zoals normale mensen zich dienen aan te passen aan poten en flikkers...

En dan: provocatie een rekbaar begrip zeg je? Maak dat een ander wijs he... 't Is toch wel duidelijk dat Mickey hier uitsluitend topics opent om te provoceren zeker? En dan zou ik daar niet op mogen ingaan op wat ik een gepaste wijze vind? Als hij zo'n topics mag openen in het kader van de vrije meningsuiting, mag ik er evenzeer op reageren op de manier die ik geschikt acht, ook in het kader van de vrijheid van meningsuiting.

Bam! Daar sta je nu met je bek vol tanden he...

Moderatie Rolleyes Jawatte Confused
Bericht: #499734

Rapporteer deze post

Moderator
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 10:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Stel dat hier op een dag een aantal linksen op het forum zitten en die vinden elke topic over vreemdelingen, het VB, kritiek op paars enz., pure provocatie. En ze reageren daar dan ook op die wijze op.
Wil dat dan zeggen dat we in de toekomst deze soort topics moeten verwijderen of zelfs de opener van die topics moeten bannen?
Bericht: #499739

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 10:29 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Thomas O'Malley schreef:
condor schreef:
Wat een onzin Rolleyes

De normalen dienen zich aan te passen aan de geestesgestoorde flikkers... Vreemd dat je die stelling inneemt maar wel je beklag doet over vreemdelingen op dit forum. Jij moet, deze stelling indachtig, dan ook voorstander zijn dat vreemdelingen de boel hier komen overnemen... De blanken moeten zich maar aanpassen aan de anderskleurigen, net zoals normale mensen zich dienen aan te passen aan poten en flikkers...

En dan: provocatie een rekbaar begrip zeg je? Maak dat een ander wijs he... 't Is toch wel duidelijk dat Mickey hier uitsluitend topics opent om te provoceren zeker? En dan zou ik daar niet op mogen ingaan op wat ik een gepaste wijze vind? Als hij zo'n topics mag openen in het kader van de vrije meningsuiting, mag ik er evenzeer op reageren op de manier die ik geschikt acht, ook in het kader van de vrijheid van meningsuiting.

Bam! Daar sta je nu met je bek vol tanden he...

Moderatie Rolleyes Jawatte Confused

De moderatie neemt geen politieke standpunten in. Mijn persoonlijk standpunt is anders. Jij mag je gedragen in het kader van het forumreglement, net zoals Mickey dat doet.
Bericht: #499742

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 10:42 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Zonder partij te kiezen of het op te nemen voor de moderatie, wil ik wel even het volgende kwijt:

aan de andere kant van het forum zitten, is niet makkelijk. Geloof me, het is POKKE MOEILIJK. Je kan niet voor iedereen goed doen. Soms heb je je eigen mening, maar moet je uit je functie van moderator tegen die mening in handelen. En dan krijg je, zoals nu, iedereen over je heen (je beste vrienden eerst). Ik heb het destijds genoeg meegemaakt met een niet nader vernoemd muziekinstrument. Die man is virtuoos in het uitdagen van mensen, zonder daarbij het reglement te overtreden. Wat kan je daar als moderator tegen doen ? hem bannen omdat hij een eikel is ? Zo werkt het helaas niet. Het is zo'n bekend scenario, het herhaalt zich telkens weer: een eikel die het niet waard is te mogen ademen (in dit geval Mickey) daagt iedereen uit, maar doet dit netjes binnen de lijntjes. Anderen tuinen er in en gaan in op zijn provocatie. (de slissen bv). Wat moet je dan als moderator doen ? Slissen lekker laten voortdoen met flagrant iedere regel te overtreden en Mickey bannen omdat hij een eikel is ? Confused
Ik durf er mijn vakantie op verwedden dat Kristof & co hun kans afwachten tot dien tette 1 stap over de schreef zet en dan vliegt hij meteen. Maar door in te gaan op zijn provocaties, drukken we de moderatie in een hoek, met hun rug tegen de muur. Daarmee wordt het voor hen veel moeilijker om een Mickey hier buiten te krijgen, geloof me ! Ik maakte vroeger dezelfde fout hoor, enkele jaren geleden had ik ferm meegedaan om nu de moderatie uit te dagen en te kloten. Maar het werkt averechts. Negeer Flikkie, de moderatie waakt intussen. En bij de eerste overtreding kunnen ze hem d'r uit trappen. Wink Maar als er onder die overtreding al meteen 10 penissen in close up door de slissen gepost worden, dan moeten ze consequent zijn en die er OOK mee uittrappen.
Ikzelf ben het op een bepaald moment beu geworden en ik had iets van "ik doe het toch nooit goed, trek je plan. sla elkaar naar hartelust de kop in" En wat blijkt nu: ons bezoekersaantal is gehalveerd (en dan ben ik nog optimistisch). Ten tijde dat er stevig werd gemodereerd in dezelfde stijl als hier, draaide het goed vollen bak bij ons Wink. Nu zitten ze elkaar nog steeds de kop in de slaan en iedere kandidaat poster haakt af omdat ie 't na enkele weken beu is.
Bericht: #499754

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 10:45 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Het kan me allemaal aan de fucking rug vastroesten Cool

Noem me onverschillig...het is erger dan het lijkt.
Bericht: #499757

Rapporteer deze post

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 10:59 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

condor schreef:
Jij mag je gedragen in het kader van het forumreglement, net zoals Mickey dat doet.
Zal ik doen. En dan zal het weer zijn dat ik aan het spammen ben. Onthou m'n woorden.
Bericht: #499769

Rapporteer deze post

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 11:03 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Den Broeder schreef:

Ikzelf ben het op een bepaald moment beu geworden en ik had iets van "ik doe het toch nooit goed, trek je plan. sla elkaar naar hartelust de kop in" En wat blijkt nu: ons bezoekersaantal is gehalveerd (en dan ben ik nog optimistisch). Ten tijde dat er stevig werd gemodereerd in dezelfde stijl als hier, draaide het goed vollen bak bij ons Wink. Nu zitten ze elkaar nog steeds de kop in de slaan en iedere kandidaat poster haakt af omdat ie 't na enkele weken beu is.
Doe er dan wat aan he Bro Wink
Bericht: #499771

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 11:23 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

pffff....gene fut meer voor ! Cry
Bericht: #499778

Rapporteer deze post

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 11:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Den Broeder schreef:
pffff....gene fut meer voor ! Cry
Zal ik een beetje met de knoppekes komen spelen? Mr. Green
Bericht: #499780

Rapporteer deze post

Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 12:52 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Moderator schreef:
Stel dat hier op een dag een aantal linksen op het forum zitten en die vinden elke topic over vreemdelingen, het VB, kritiek op paars enz., pure provocatie. En ze reageren daar dan ook op die wijze op.
Wil dat dan zeggen dat we in de toekomst deze soort topics moeten verwijderen of zelfs de opener van die topics moeten bannen?

Het verschil is dat een topic over vreemdelingen, integratie en het paarse wanbeleid om politiek draait, terwijl topics over holebikampen en dergelijke meer daar niets meer mee te maken hebben, noch met actualiteit, noch met politiek. Wie dan systematisch altijd zulke onzinnige berichten in het gedeelte politiek en actualiteit plaatst, verdient een (tijdelijke) ban, opdat deze gewaarschuwd zou zijn. Zo zal hij met zijn topics naar het Kletshoekje verhuizen en is de zever verdwenen van het 'politiek en actualiteit' gedeelte, want wat Mickey nu doet, is spammen, om het dan nog niet over haar provocaties gehad te hebben.
Bericht: #499814

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 14:04
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten nieuwe knoppen. Wat vindt je ervan? Administrator Zo 22 Feb 2004, 03:55
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vernieuwd forum Administrator Za 15 Feb 2003, 00:02
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Forumsoftware iets sneller. Iemand die problemen heeft? Administrator Vr 7 Feb 2003, 15:31
Herr Flick Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Foutje bij de polls? bart Zo 19 Jan 2003, 13:08
Geen nieuwe berichten vraagje aan iedereen Administrator Vr 17 Jan 2003, 11:36
Geen nieuwe berichten nog eentje... als ik een reactie plaats... tantist Di 7 Jan 2003, 13:33
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Verengelsing slaat toe op Politicsinfo! Schande! Guderian Vr 3 Jan 2003, 20:42
Geen nieuwe berichten Signaleren kan geen kwaad op dit forum zekers? ;-) tantist Do 2 Jan 2003, 19:24
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief