Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Discussie over nieuwsposts - provocerende titels

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
Vlaamse Tempelier
PI Senior
PI Senior

Uit: Hoofdstad van Vlaanderen
Geplaatst: Di 21 Jun 2005, 23:54  Reageer met quote   Naar boven

Perez schreef:
Is er sprake van racisme?

Medische fouten en verkeerde diagnose's zijn dagelijkse kost !

Idd. De titel van deze topic is een zoveelste nietszeggende provocatiepoging. Wederom een zuiver copypasting vanwege 'Mickey' met een volkomen afwezigheid van enig commentaar. Rolleyes
Bericht: #498965

Advertentie
Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 06:40  Reageer met quote   Naar boven

Anderzijds is het een verademing hem eens een ander soort topic op ons af te laten Eek Maar de provocerende titel is walgelijk en wordt niet waargemaakt door het verhaal. Gelukkig dat er maar een paar kwibussen en ongemanierden zijn op dit forum die de 'techniek' toepassen.
Bericht: #498977

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 06:45  Reageer met quote   Naar boven

Vlaamse Tempelier schreef:
Perez schreef:
Is er sprake van racisme?

Medische fouten en verkeerde diagnose's zijn dagelijkse kost !

Idd. De titel van deze topic is een zoveelste nietszeggende provocatiepoging. Wederom een zuiver copypasting vanwege 'Mickey' met een volkomen afwezigheid van enig commentaar. Rolleyes
Yep, vind ik ook... Naar het prullenbakje met deze nietszeggende en provocenrde handel en bannen die clown. Ik heb er hier al voor minder zien vliegen...
Bericht: #498979

joppe
PI Pro
PI Pro

Uit: bezorgdheid
Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 06:54  Reageer met quote   Naar boven

Laat minnie toch gewoon doen, ik snap zelfs niet dat jullie je ergeren aan dit soort topics.
Bruhheshit plaatst ook voortdurend zulke irellevante en provocerende titels bij zijn topics en voor hem heb ik nog geen enkele eis tot ban gehoord.
Bericht: #498982

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 06:55  Reageer met quote   Naar boven

BAN LUCIANO PYROMANO !!!! Mr. Green

Zo goed? Cool
Bericht: #498983

joppe
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 06:57  Reageer met quote   Naar boven

Thomas O'Malley schreef:

Zo goed? Cool

Rofl das tenminste consequent Rofl
Bericht: #498984

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 07:04  Reageer met quote   Naar boven

joppe schreef:
Thomas O'Malley schreef:

Zo goed? Cool

Waar het me eigenlijk om gaat is dat ik niet vind kunnen dat de moderatie dit zomaar toelaat dat er op mensen die door posters niet persoonlijk gekend zijn een etiket gekleefd wordt.
Kijk nu naar die simpele gatneuker die dit topic opende: hij leeft van vooroordelen die hij nergens op kan staven, maar verwijt anderen wel vooroordelen te hebben tegenover migranten die de boel hier verzieken en waarvan er dagelijks tientallen voorbeelden de kranten halen. Als de moderatie vindt dat dat kan, dan stel ik me daar ernstige vragen bij, want niet alleen loopt diegene die het post het risico gerechterlijk vervolgd te worden wegens laster en eerroof, ook de naam van dit forum wordt schade toegebracht. En nog wordt er niet opgetreden.
Welnu, als de moderatie vindt dat dat allemaal kan zal ook in vanaf heden mijn taalgebruik wat bijschaven tegenover strontdabberaars en linske wereldvreemde, werkweigerende en van het systeem profiterende ratten die in mijn ogen de racisten van ons land zijn door een gebrek aan sociaal gevoel tegenover hun medemens.
Zal ik dan meteen eens een wedje met je sluiten Joppe? Ik gok dat ik dan binnen de week gebanned zal worden... Waar is dan de rechtlijnigheid nog?
Bericht: #498987

joppe
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 07:17  Reageer met quote   Naar boven

Thomas O'Malley schreef:
joppe schreef:
Thomas O'Malley schreef:

Zo goed? Cool

Waar het me eigenlijk om gaat is dat ik niet vind kunnen dat de moderatie dit zomaar toelaat dat er op mensen die door posters niet persoonlijk gekend zijn een etiket gekleefd wordt.
Kijk nu naar die simpele gatneuker die dit topic opende: hij leeft van vooroordelen die hij nergens op kan staven, maar verwijt anderen wel vooroordelen te hebben tegenover migranten die de boel hier verzieken en waarvan er dagelijks tientallen voorbeelden de kranten halen. Als de moderatie vindt dat dat kan, dan stel ik me daar ernstige vragen bij, want niet alleen loopt diegene die het post het risico gerechterlijk vervolgd te worden wegens laster en eerroof, ook de naam van dit forum wordt schade toegebracht. En nog wordt er niet opgetreden.
Welnu, als de moderatie vindt dat dat allemaal kan zal ook in vanaf heden mijn taalgebruik wat bijschaven tegenover strontdabberaars en linske wereldvreemde, werkweigerende en van het systeem profiterende ratten die in mijn ogen de racisten van ons land zijn door een gebrek aan sociaal gevoel tegenover hun medemens.
Zal ik dan meteen eens een wedje met je sluiten Joppe? Ik gok dat ik dan binnen de week gebanned zal worden... Waar is dan de rechtlijnigheid nog?

Kom kom, wij zitten toch ook voortdurend politici uit te schelden voor corupte, dictatoriale zakkenvullers, homos voor bruinwerkers, alochtonen voor geiteneukers, walen voor profiteurs etc.
Dat moet volgens mij zonder probleem blijven kunnen, dus zou ik me wel een beetje hypocriet gaan voelen als ik minnie het zwijgen zou willen opleggen omdat hij een dokter (waarschijnlijk ten onrechte) voor racist uitscheldt.
Bericht: #498994

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 07:22  Reageer met quote   Naar boven

joppe schreef:
Kom kom, wij zitten toch ook voortdurend politici uit te schelden voor corupte, dictatoriale zakkenvullers, homos voor bruinwerkers, alochtonen voor geiteneukers, walen voor profiteurs etc.
Waarmee WIJ de waarheid geen geweld aandoen. Zijn onze politici dan niet corrupt naar hun kiezers toe? Pakken homo's elkaar niet in elkanders reet misschien? Zijn walen dan geen profiteurs wetende hoeveel de geldstroom bedraagt? En dat je een allochtoon een geitenneuker noemt kan hij alleen maar als een compliment opnemen, je moest eens weten wat ze echt neuken... Daarenboven schelden zij ons voor ergere zaken uit dan dat hoor...
Quote:
Dat moet volgens mij zonder probleem blijven kunnen, dus zou ik me wel een beetje hypocriet gaan voelen als ik minnie het zwijgen zou willen opleggen omdat hij een dokter (waarschijnlijk ten onrechte) voor racist uitscheldt.
Dus hypocriet? Helemaal niet. Zoals je zegt: hij verwijt ten onrechte, wij niet Cool
Bericht: #498995

joppe
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 07:28  Reageer met quote   Naar boven

Thomas O'Malley schreef:
Waarmee WIJ de waarheid geen geweld aandoen. Zijn onze politici dan niet corrupt naar hun kiezers toe? Pakken homo's elkaar niet in elkanders reet misschien? Zijn walen dan geen profiteurs wetende hoeveel de geldstroom bedraagt? En dat je een allochtoon een geitenneuker noemt kan hij alleen maar als een compliment opnemen, je moest eens weten wat ze echt neuken... Daarenboven schelden zij ons voor ergere zaken uit dan dat hoor...
Dus hypocriet? Helemaal niet. Zoals je zegt: hij verwijt ten onrechte, wij niet Cool

Alsof ALLE moslims beesten neuken, alsof ALLE niet-VB-politici corrupt zijn, alsof ALLE walen profiteurs zijn.
Zelfs niet alle homos doen aan anale sex.
"hij verwijt ten onrechte en wij niet" zwakke argumentatie hoor.
Bericht: #498997

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 07:38  Reageer met quote   Naar boven

joppe schreef:
Thomas O'Malley schreef:

Alsof ALLE moslims beesten neuken, alsof ALLE niet-VB-politici corrupt zijn, alsof ALLE walen profiteurs zijn.
ALLE mensen die iets doen waar een niet van Belgische origine het slachtoffer van wordt zijn in ZIJN ogen ook racisten...
Welke argumentatie haal je daar dan voor aan?

BTW: noem me eens een niet corrupt politici van de laatste jaren? Rolleyes
Bericht: #499000

joppe
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 08:00  Reageer met quote   Naar boven

Thomas O'Malley schreef:
joppe schreef:

ALLE mensen die iets doen waar een niet van Belgische origine het slachtoffer van wordt zijn in ZIJN ogen ook racisten...
Welke argumentatie haal je daar dan voor aan?

BTW: noem me eens een niet corrupt politici van de laatste jaren? Rolleyes

Zoals ik net aantoonde: zowel minnie als wij hebben de neiging te veralgemenen wat impliceert dat we beiden soms verkeerd zitten, minnie dan wel vaker dan wij maar toch.

En wat politici betreft: hoe corrupt zin Vande Lanotte, Dedecker, Leterme? En dan spreek ik nog niet van de grote hoop inbekenden die weliswaar low profile zijn maar wel goed werk leveren. Of geloof je nu echt dat alleen het VB bekwame harde werkers in zijn rangen heeft en alle andere partijen enkel incompetente lamzakken?
Bericht: #499007

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 08:17  Reageer met quote   Naar boven

joppe schreef:
En wat politici betreft: hoe corrupt zin Vande Lanotte, Dedecker, Leterme?
Hoe corrupt ben je naar je kiezers toe als je een Vlaasm regeerakkoord ondertekend en het niet ten uitvoer brengt? (Leterme) Hoe corrupt ben je als je een vooraanstaande funktie hebt, de wetten van het land mee goedkeurt, en zelf voortdurend te snel rijdt en dus de wetten niet naleeft? En wat met het vermeende schandaal rond Dedecker die zijn invloed zou gebruikt hebben om een gerechtelijk onderzoek in een zaak van mensenhandel te dwarsbomen? (Dedecker) Hoe corrupt kan je zijn als je in 2003 36 miljoen euro belastingsgeld verspilt aan vakantiedorpen om te laten verloederen? (Vande Lanotte)

Heb je er nog? Laat maar komen hoor Mr. Green
Bericht: #499016

joppe
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 08:19  Reageer met quote   Naar boven

somebody schreef:
Als ik sommige typische reacties lees dan kan ik goed inkomen dat deze mensen op een welbepaalde partij stemmen!!
Die partij is een weerspiegeling van het niveau van zijn leden!!

Dat klopt helemaal, alleen interpreteer jij de motivering helemaal verkeerd, maar van iemand van jouw soort is dat wel begrijpelijk.
Bericht: #499017

joppe
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 08:27  Reageer met quote   Naar boven

Thomas O'Malley schreef:
joppe schreef:
Hoe corrupt ben je naar je kiezers toe als je een Vlaasm regeerakkoord ondertekend en het niet ten uitvoer brengt? (Leterme) Hoe corrupt ben je als je een vooraanstaande funktie hebt, de wetten van het land mee goedkeurt, en zelf voortdurend te snel rijdt en dus de wetten niet naleeft? En wat met het vermeende schandaal rond Dedecker die zijn invloed zou gebruikt hebben om een gerechtelijk onderzoek in een zaak van mensenhandel te dwarsbomen? (Dedecker) Hoe corrupt kan je zijn als je in 2003 36 miljoen euro belastingsgeld verspilt aan vakantiedorpen om te laten verloederen? (Vande Lanotte)

Wat Dedecker betreft daar is niks van bewezen of geloof jij bijvoorbeeld ook alles wat blok-kwatch of humo over het VB schrijft?
Het niet naleven van het regeerakkoord is (je doelt op BHV) is een verbroken belofte, geen corruptie.
Dat van die vakantiedorpen, dat is een inschattingsfout en geen corruptie.
Ik heb overigens nooit beweerd dat politici geen fouten maken.
Ik ben hier ook niet om hen te verdedigen.
Waar het trouwens om ging was dat het niet zo is dat wij alijd gelijk hebben door te veralgmenen en minnie altijd ongelijk door dit te doen, en daar blijft ik bij wat jij ook mag argumenteren.
Bericht: #499023

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 08:41  Reageer met quote   Naar boven

joppe schreef:

Waar het trouwens om ging was dat het niet zo is dat wij alijd gelijk hebben door te veralgmenen en minnie altijd ongelijk door dit te doen, en daar blijft ik bij wat jij ook mag argumenteren.
Daar doe jij je zin mee, maar ik wens me daar niet mee te vereenzelvigen: ik stigmatiseer namelijk geen bevolkingsgroepen, maar bekijk individuen. Kortweg: ik veralgemeen en niet en zou dan ook graag hebben dat je die "dat is hetzelfde als wat wij doen", anders formuleert...
Wat de corruptie betreft: je kan van mierenneuken en muggeziften zoveel je wil, ik noem verbroken beloftes, het niet naleven van zelfopgestelde en goedgekeurde reglementen en inschattingsfouten van dat caliber corruptie. Corruptie tegenover jezelf en de job die je uitoefent, corruptie tegenover je kiezers en de belastingsbetalers met wiens geld je speelt (en verkwanselt), en corruptie tegenover de staat die je werkgever is. Daar verander jij niets aan, hoe je het ook draait of keert...
Bericht: #499027

whoisy
PI Pro
PI Pro

Uit: Oost-Vlaanderen
Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 09:04  Reageer met quote   Naar boven

joppe schreef:
Thomas O'Malley schreef:
joppe schreef:

Wat Dedecker betreft daar is niks van bewezen of geloof jij bijvoorbeeld ook alles wat blok-kwatch of humo over het VB schrijft?
Het niet naleven van het regeerakkoord is (je doelt op BHV) is een verbroken belofte, geen corruptie.
Dat van die vakantiedorpen, dat is een inschattingsfout en geen corruptie.

Allemaal mooi en wel, maar die "verbroken beloftes" hebben een oorzaak.
"Corruptie" wordt door velen verkeerdelijk en zonder uitzondering in het financiële kamp geduwd.
Wel, corruptie hoeft niet per sé van financiële aard te zijn. Noem het gewoon bedrog, veel eenvoudiger.
B-H-V is een mooi voorbeeld van bedrog. In eerste instantie kiezersbedrog, wat trouwens schering en inslag is en eigen is aan alle partijen. (ja, dus ook het VB)
Een groot percentage van reclame is totale bullshit, en zowat iedereen weet dat.
Enne, die vakantiedorpen, een inschattingsfout???
Hallo??? Eek

Aankopen voor miljoenen euro's en van de hand doen voor een peuleschil?
Dat ruikt naar financiële corruptie, gedraaid en gekeerd.

En als het al geen corruptie zou zijn, dan is het pure onbekwaamheid. Either way, redenen genoeg dus om Van DeLanotte meteen aan de deur te zetten.

I hate to do it, maar ik steun O 'Malley in deze.

Quote:

Hierin geef ik je volmondig gelijk, vooral dan op die laatste 5 woorden! Mr. Green
Bericht: #499034

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 09:08  Reageer met quote   Naar boven

whoisy schreef:
I hate to do it, maar ik steun O 'Malley in deze.
Eek Eek Eek Eek Eek Waar gaan we dat schrijven? Confused
Lol Lol Lol

Quote:

Hierin geef ik je volmondig gelijk, vooral dan op die laatste 5 woorden! Mr. Green[/quote] Evil Evil Evil Evil Evil
Hypocriet!
Bericht: #499036

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 09:17  Reageer met quote   Naar boven

Quote:
Allemaal mooi en wel, maar die "verbroken beloftes" hebben een oorzaak.
"Corruptie" wordt door velen verkeerdelijk en zonder uitzondering in het financiële kamp geduwd.
Wel, corruptie hoeft niet per sé van financiële aard te zijn. Noem het gewoon bedrog, veel eenvoudiger....

Als bestuur van een vlaamse kadervereniging hebben we de algemene directie ooit eens als 'corrupt' beschreven. De brave 'Directeur Général' was oprecht geschokt door deze woorden, want hij dacht dat we financiële corruptie bedoelden.
We probeerden hem te troosten met de woorden uit de quote.
Of hij ons echter geloofde zullen we nooit weten. Eek
Later heb ik wel een paar promoties gemist, maar dat kan ook te wijten geweest zijn aan mijn slecht karakter. Wink
(Beroemde quote van zijn vrouw: " il faut tous les fusiller les directeurs. Pas toi chou!" )
Bericht: #499041

Evil Safan
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 22 Jun 2005, 16:18  Reageer met quote   Naar boven

Thomas O'Malley schreef:
Eek Eek Eek Eek Eek Waar gaan we dat schrijven? Confused
Lol Lol Lol

Een beetje objectief zijn kan geen kwaad ... Mr. Green
Bericht: #499214

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Ma 8 Sep 2008, 05:07
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Sticky: Belgische pc's massaal besmet met 'spionvirussen' Administrator Zo 16 Dec 2007, 01:32
LordMike Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Moderator DinaKE haar fouten: Nr. 1 De metser Za 2 Jul 2005, 22:57
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Een ode aan de moderateurs Caesar Ma 27 Jun 2005, 10:12
Forumzot Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten [ Poll ] Voorstel: Partijforum (met aparte Partijmoderators) Administrator Vr 20 Aug 2004, 14:09
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Moderator DinaKE en haar fouten: Nr 2 De metser Ma 19 Apr 2004, 20:16
Dina Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ik kan niet akkoord gaan met het nieuwe reglement joppe Vr 23 Jan 2004, 15:44
Administrator Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Waarom is die topic over de Georgiers gesloten? Wilfried L Do 30 Okt 2003, 19:08
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Worstelen met de politiek natioke Vr 4 Apr 2003, 00:09
natioke Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group | Archief