Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Discussie over nieuwsposts - provocerende titels

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
whoisy
PI Pro
PI Pro

Uit: Oost-Vlaanderen
Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 09:22  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Vind je nu zelf niet dat je wreed belachelijk overkomt? Rolleyes

Het doel van dit forum is nog altijd in de eerste plaats discussiëren over politieke onderwerpen. En ja, de laatste tijd is er nogal veel te doen omtrent holebis.

Interesseren die topics je niet of werken ze op je zenuwen? Eén simpele oplossing : negeer ze dan. Of open een topic in het kletshoekje om je frustratie te uiten (één topic volstaat hoor).

Voor de rest houdt niemand je tegen om allerhande vis-acties, free xxxx-topics en andere zevertopics te openen in het Kletshoekje. Maar reserveer die berichten dan ook uitsluitend voor dat hoekje en val er de andere forumleden, die over politiek wensen te praten, niet mee lastig. Er zijn nl. forumleden die om zo'n topic best kunnen lachen, maar wanneer een onderwerp - dat plezant startte - tot in het oneindige wordt uitgemolken, gaat het al snel vervelen.

Ga je niet akkoord met ingrepen van de moderatie? Stuur dan een pm met je opmerkingen of open een topic bij "Opmerkingen en suggesties". Het is wel altijd mooi meegenomen dat eventuele voorstellen op een constructieve manier gebeuren.
De moderatie verwijten of beledigingen naar het hoofd slingeren, maakt echt geen indruk hoor. Integendeel.

zonder pm: waarom werd dat bericht verplaatst?
Bericht: #499676

Advertentie
Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 09:28  Reageer met quote   Naar boven

Ik kan niet meer zien uit welke topic deze berichten gesplitst werden, maar het is wel duidelijk dat een heel deel van deze berichten off-topic waren. Bij het splitsen kan het al eens gebeuren dat je een bericht vergeet aan te klikken of er net één teveel aanklikt.
Bericht: #499686

whoisy
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 09:37  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Ik kan niet meer zien uit welke topic deze berichten gesplitst werden, maar het is wel duidelijk dat een heel deel van deze berichten off-topic waren. Bij het splitsen kan het al eens gebeuren dat je een bericht vergeet aan te klikken of er net één teveel aanklikt.

Vreemd.

99% van de "berichten" van Mickey zijn off-topic. De threads die die zelf opent bevatten steevast een titel die TOTAAL off-topic is...

Ik ruik iets, en het stinkt verschrikkelijk. Evil
Bericht: #499701

Moderator
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 09:40  Reageer met quote   Naar boven

Je vergist je.
99% van de topics die Mickey opent zijn pure copy/paste artikels. De reacties die er op volgen zijn meestal off-topic.

Die topics worden ook provocatie genoemd. Kan best zijn. Maar als niemand erop reageert, kan hij ook niet meer provoceren en zal hij er ook geen plezier meer in vinden.
Bericht: #499708

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 09:44  Reageer met quote   Naar boven

Je zou beter wat meer lef hebben dan Kristof en op de vragen antwoorden Dina... Rolleyes
Bericht: #499715

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 09:46  Reageer met quote   Naar boven

Is dit niet een beetje uit de hand aan het lopen ? Veel is als een grap begonnen, maar hier gaat weer onherstelbare schade tussen de forummers onderling en de moderatie opleveren.
Schade die met enkele zinnen veroorzaakt wordt, maar 100 keer moeilijker terug te lijmen is.
Waarom sluit iedereen niet even een uurtje zijn browser en laat dit bekoelen, vooraleer het nog meer escaleert ?

Meer heb ik hierover niet te zeggen, ik ga me verder bezighouden met dingen die echt belangrijk zijn ! (zie kletshoekje Mr. Green )
Bericht: #499718

whoisy
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 09:51  Reageer met quote   Naar boven

Moderator schreef:
Je vergist je.
99% van de topics die Mickey opent zijn pure copy/paste artikels. De reacties die er op volgen zijn meestal off-topic.

Die topics worden ook provocatie genoemd. Kan best zijn. Maar als niemand erop reageert, kan hij ook niet meer provoceren en zal hij er ook geen plezier meer in vinden.

Vergis ik me, Dina? Eek

Het kan me aan mijn reet roesten of die gewoon kopieert en plakt, tot daar het " discussieforum " en daar heb ik gisteren al op gereageerd (zonder reactie terug uiteraard, hoe kan het Rolleyes ) , maar de titels die erbij staan hebben geen sikkepit van doen met de inhoud.

Dus, ik vraag aan diegene die mijn bericht heeft verplaatst : Wat is de reden?

Dat kan nu toch niet zóóóó'n moeilijke vraag zijn, nietwaar.
Bericht: #499721

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 09:54  Reageer met quote   Naar boven

whoisy schreef:

Dus, ik vraag aan diegene die mijn bericht heeft verplaatst : Wat is de reden?

Dat kan nu toch niet zóóóó'n moeilijke vraag zijn, nietwaar.
Toch wel, want het enige echte ware antwoord is dat er onrechtvaardig en niet rechtlijnig geantwoord wordt.
Bericht: #499724

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 09:54  Reageer met quote   Naar boven

Den Broeder schreef:
Meer heb ik hierover niet te zeggen, ik ga me verder bezighouden met dingen die echt belangrijk zijn ! (zie kletshoekje Mr. Green )
Wacht ik kom af Mr. Green
Bericht: #499725

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 10:02  Reageer met quote   Naar boven

Dit topic begint met een bericht van Vlaamse Tempelier, niet van whoisy. De reden van splitsing is voor de hand liggend: het topic betrof een geval van vermeend racisme, en draaide uit op een discussie rond provocatie en topics zonder persoonlijke commentaar. Dat is off-topic en dan is splitsing gerechtvaardigd.
Bericht: #499729

whoisy
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 10:12  Reageer met quote   Naar boven

condor schreef:
Dit topic begint met een bericht van Vlaamse Tempelier, niet van whoisy. De reden van splitsing is voor de hand liggend: het topic betrof een geval van vermeend racisme, en draaide uit op een discussie rond provocatie en topics zonder persoonlijke commentaar. Dat is off-topic en dan is splitsing gerechtvaardigd.

Eek Eek Eek Eek Eek Eek Eek Eek

Vlaamse Tempelier schreef:
Idd. De titel van deze topic is een zoveelste nietszeggende provocatiepoging. Wederom een zuiver copypasting vanwege 'Mickey' met een volkomen afwezigheid van enig commentaar. Rolleyes

Dus, de waarheid plaatsen is "off-topic"?

Goed, als dat de werkwijze is alhier, dan kan ik daar begrip voor opbrengen (ergens Confused )

Anyway, dit brengt ons bij de kern van de zaak, namelijk het bedje waarin de moderatie ziek blijkt te zijn.

-->

En hoe zit het dan met de oorzaak van Vlaamse Tempeliers bericht?

Jullie lijken de spasten en Vuile Liegende Drekken wel!!!
Pak niet de oorzaak aan, maar diegene die erop reageert.
Met andere woorden, behandel hen als "verzuurden" en moffel de rest zo goed mogelijk weg.

Goe bezig.

Ook voor jullie geldt de onderste zin van mijn onderschrift dubbel en dik!!!
Bericht: #499735

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Do 23 Jun 2005, 16:45  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:

Het doel van dit forum is nog altijd in de eerste plaats discussiëren over politieke onderwerpen. En ja, de laatste tijd is er nogal veel te doen omtrent holebis.

Interesseren die topics je niet of werken ze op je zenuwen? Eén simpele oplossing : negeer ze dan. Of open een topic in het kletshoekje om je frustratie te uiten (één topic volstaat hoor).

Voor de rest houdt niemand je tegen om allerhande vis-acties, free xxxx-topics en andere zevertopics te openen in het Kletshoekje. Maar reserveer die berichten dan ook uitsluitend voor dat hoekje en val er de andere forumleden, die over politiek wensen te praten, niet mee lastig. Er zijn nl. forumleden die om zo'n topic best kunnen lachen, maar wanneer een onderwerp - dat plezant startte - tot in het oneindige wordt uitgemolken, gaat het al snel vervelen.

Ga je niet akkoord met ingrepen van de moderatie? Stuur dan een pm met je opmerkingen of open een topic bij "Opmerkingen en suggesties". Het is wel altijd mooi meegenomen dat eventuele voorstellen op een constructieve manier gebeuren.
De moderatie verwijten of beledigingen naar het hoofd slingeren, maakt echt geen indruk hoor. Integendeel.

Volledig akkoord !
Er mag , neen...er moet gelachen en gezwanst kunnen worden op een forum maar er zijn echter-ook hier - grenzen.

Sommigen menen echter dat alles moet kunnen ...
Bericht: #499893

whoisy
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 24 Jun 2005, 08:14  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
Dina schreef:

Volledig akkoord !
Er mag , neen...er moet gelachen en gezwanst kunnen worden op een forum maar er zijn echter-ook hier - grenzen.

Sommigen menen echter dat alles moet kunnen ...

threads openen door copy paste en nimmer enig commentaar meegeven, is dat jullie idee van "discussie"??? Eek
Bericht: #499992

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Vr 24 Jun 2005, 09:55  Reageer met quote   Naar boven

Dat is een punt van discussie, maar gezien dit veelvuldig gebeurt m.b.t. berichten i.v.m. het VB, kunnen we dit niet eenzijdig verbieden voor andere soorten berichten. Bij het ene zeggen jullie wellicht: "dit interesseert ons" en bij het andere: "dit is spam", en dat klopt wellicht ook met de definitie van spam als ongewenste berichten. Maar dat ongewenste karakter is bijzonder subjectief hé.
Bericht: #500015

Mickey
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Za 25 Jun 2005, 10:18  Reageer met quote   Naar boven

joppe schreef:
Laat minnie toch gewoon doen, ik snap zelfs niet dat jullie je ergeren aan dit soort topics.
Bruhheshit plaatst ook voortdurend zulke irellevante en provocerende titels bij zijn topics en voor hem heb ik nog geen enkele eis tot ban gehoord.
Cool Thomas is wat jaloes op dit succesvolle forum hier , manneke laten doen Lol
Bericht: #500233

Bug Weiser
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Zo 26 Jun 2005, 16:18  Reageer met quote   Naar boven

Mickey schreef:
joppe schreef:
Laat minnie toch gewoon doen, ik snap zelfs niet dat jullie je ergeren aan dit soort topics.
Bruhheshit plaatst ook voortdurend zulke irellevante en provocerende titels bij zijn topics en voor hem heb ik nog geen enkele eis tot ban gehoord.
Cool Thomas is wat jaloes op dit succesvolle forum hier , manneke laten doen Lol

Uwe speeltijd kom ooit nog eens ten einde! Mr. Green
Bericht: #500523

Mickey
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 26 Jun 2005, 16:24  Reageer met quote   Naar boven

Bug Weiser schreef:

Shame on you in de x-files kreeg ik ook veel protectie Mr. Green en hier ook Lol ik weet hier te veel Mr. Green
Bericht: #500524

Bug Weiser
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Zo 26 Jun 2005, 16:27  Reageer met quote   Naar boven

Mickey schreef:
Bug Weiser schreef:

Shame on you in de x-files kreeg ik ook veel protectie Mr. Green en hier ook Lol ik weet hier te veel Mr. Green

Dat ze hier vies zijn van iets heb ik al gezien!
Soms heb ik kompassie met U, zo naïef, zo zelfzeker!

Ooit hebben ze U wel eens! Cool
Bericht: #500527

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Ma 8 Sep 2008, 09:01
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Sticky: Belgische pc's massaal besmet met 'spionvirussen' Administrator Zo 16 Dec 2007, 01:32
LordMike Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Moderator DinaKE haar fouten: Nr. 1 De metser Za 2 Jul 2005, 22:57
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Een ode aan de moderateurs Caesar Ma 27 Jun 2005, 10:12
Forumzot Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten [ Poll ] Voorstel: Partijforum (met aparte Partijmoderators) Administrator Vr 20 Aug 2004, 14:09
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Moderator DinaKE en haar fouten: Nr 2 De metser Ma 19 Apr 2004, 20:16
Dina Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ik kan niet akkoord gaan met het nieuwe reglement joppe Vr 23 Jan 2004, 15:44
Administrator Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Waarom is die topic over de Georgiers gesloten? Wilfried L Do 30 Okt 2003, 19:08
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Worstelen met de politiek natioke Vr 4 Apr 2003, 00:09
natioke Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group | Archief