freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 17:44 |
 |
|
boe
Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 10:44, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #508771 |
|
|
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 17:45 |
 |
|
| freelander schreef: |
ik sta altijd in de startblokken om sukkeltjes te helpen...  |
Ik niet. Ik besteed mijn tijd hier op aarde liever aan nuttiger én aangenamer zaken.
Het spijt me dus dat ik je niet kan helpen.
By the way : had jij een uur geleden niet gezegd dat je geen berichten meer ging posten? |
| Bericht: #508772 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 17:47 |
 |
|
boe
Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 10:43, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #508773 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 17:49 |
 |
|
boe
Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 10:43, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #508775 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 17:51 |
 |
|
boe
Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 10:42, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #508776 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 17:54 |
 |
|
Kom jij aandacht te kort of zo?
Kleine kinderen doen dat ook : beginnen jengelen en lastig doen als ze aandacht willen. Gelukkig gaat die fase snel voorbij.
En nu, beste freelander, moet je mij verontschuldigen. Ik heb genoeg gespeeld.
Doeiiiiiiii. |
| Bericht: #508777 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 18:10 |
 |
|
boe
Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 10:42, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #508778 |
|
|
Flipgirl
PI Senior

Uit: Mechelen |
| Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 23:16 |
 |
|
| Dina schreef: |
Ik niet. Ik besteed mijn tijd hier op aarde liever aan nuttiger én aangenamer zaken.
|
Wat doede hier dan nog ? |
| Bericht: #508812 |
|
|
Vlaamse Tempelier
PI Senior

Uit: Hoofdstad van Vlaanderen |
| Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 23:51 |
 |
|
| Flipgirl schreef: |
|
Wat doede hier dan nog ? |
Dat wijst erop dat 'Dina' een persoon is die meer geduld aan de dag kan leggen dan forummer 'Freelander' als vragende partij in wezen waard is. |
| Bericht: #508818 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Zo 14 Aug 2005, 21:14 |
 |
|
| Administrator schreef: |
In deze communicatie wijst het C.G.K.R. op het feit dat die discussie weinig constructief is en
een aantal elementen bevat die 'een inbreuk kunnen vormen op de wet van 30 juli 1981
tot bestraffing van bepaalde door racisme of xenofobie ingegeven daden'. |
Het stoort me enorm -ook in de kranten - steeds dat ene zinnetje te moeten lezen: "zou een inbreuk
kunnen
vormen ...
Gewoonlijk "onderzoeken" ze het dan verder...
Duidelijk DDR toestanden .
Of de discussie constructief is of niet , daar hebben ze totaal niets mee te maken...al was het dat er tien miljoen "onderdanen" zich onledig houden met zinloze discussie's...
Het dreigement dat van het CGKR uitgaat met het klassiek geworden zinnetje "zou een inbreuk kunnen vormen" lijkt op de stijl van een big brother die- altijd- om -het -hoekje- blijkt- mee-te- loeren- klaar -om- toe- te happen .
Dat zint me niet.
Het is een inbreuk op de wet ...en waarom is het een inbreuk... of het is er geen... Dit is duidelijker en zo zou ik het ook liever te lezen krijgen .
Zoals ze het nu ventileren is er geen sprake van gelijke kansen.
Zij weten waarom. Wij niet. |
| Bericht: #509916 |
|
|
Marnix
PI Senior

Uit: Vlaanderen |
| Geplaatst: Zo 14 Aug 2005, 21:49 |
 |
|
| Blauwvoet schreef: |
| Administrator schreef: |
In deze communicatie wijst het C.G.K.R. op het feit dat die discussie weinig constructief is en
een aantal elementen bevat die 'een inbreuk kunnen vormen op de wet van 30 juli 1981
tot bestraffing van bepaalde door racisme of xenofobie ingegeven daden'. |
Het stoort me enorm -ook in de kranten - steeds dat ene zinnetje te moeten lezen: "zou een inbreuk
kunnen
vormen ...
Gewoonlijk "onderzoeken" ze het dan verder...
Duidelijk DDR toestanden .
Of de discussie constructief is of niet , daar hebben ze totaal niets mee te maken...al was het dat er tien miljoen "onderdanen" zich onledig houden met zinloze discussie's...
Het dreigement dat van het CGKR uitgaat met het klassiek geworden zinnetje "zou een inbreuk kunnen vormen" lijkt op de stijl van een big brother die- altijd- om -het -hoekje- blijkt- mee-te- loeren- klaar -om- toe- te happen .
Dat zint me niet.
Het is een inbreuk op de wet ...en waarom is het een inbreuk... of het is er geen... Dit is duidelijker en zo zou ik het ook liever te lezen krijgen .
Zoals ze het nu ventileren is er geen sprake van gelijke kansen.
Zij weten waarom. Wij niet. |
Inderdaad, en ik vraag me nog altijd af of we hier 'anoniem' zijn als het CGKR wil weten wie zich vragen stelt over het aantal oneigenlijke kinderen van Albert II, het pederastgehalte van Di Rupo, het magische getal 6.000.000, het anti-Vlaams racisme van het CGKR, ...
Of is de censuur een vorm van 'in beschermingneming tegen zichzelf'? |
| Bericht: #509921 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Zo 14 Aug 2005, 22:04 |
 |
|
Het CGKR heeft niet het recht ons bepaalde gegevens te vragen. Dat kan alleen door politiediensten en nàdat er een klacht werd neergelegd.
De enige gegevens die wij trouwens hebben zijn een emailadres en een IP nummer.
Die "censuur" is een bescherming tegenover Politicsinfo. Als wij hier moedwillig racistische uitspraken of uitspraken die in strijd zijn met de wetgeving, laten staan, kunnen de verantwoordelijken van PI aangeklaagd worden.
Dat laatste zal nog sneller gebeuren dan dat ze een individuele forumgebruiker zullen aanklagen die deze uitspraak heeft gedaan. |
| Bericht: #509922 |
|
|
Marnix
PI Senior

Uit: Vlaanderen |
| Geplaatst: Zo 14 Aug 2005, 22:23 |
 |
|
Het CGKR heeft niet het recht ons bepaalde gegevens te vragen. Dat kan alleen door politiediensten en nàdat er een klacht werd neergelegd.
De enige gegevens die wij trouwens hebben zijn een emailadres en een IP nummer.
Die "censuur" is een bescherming tegenover Politicsinfo. Als wij hier moedwillig racistische uitspraken of uitspraken die in strijd zijn met de wetgeving, laten staan, kunnen de verantwoordelijken van PI aangeklaagd worden.
Dat laatste zal nog sneller gebeuren dan dat ze een individuele forumgebruiker zullen aanklagen die deze uitspraak heeft gedaan. |
Wat is een racistische uitspraak? Welke uitspraken zijn in strijd met de wetgeving? Ach, laat maar: de gedachtenpolitie heeft hier het spel gewonnen.
Even terzijde: hebben jullie al eens 'iets' moeten doorspelen aan de flikken? En zo ja, omwille van welke uitspraak? |
| Bericht: #509923 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Ma 6 Okt 2008, 23:43
|
|
|
|
|