Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
CGKR legt bepaalde maatregelen aan Pi op !!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
borrel
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 01:50 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander ge kunt zagen Razz
Bericht: #508658

Rapporteer deze post

Advertentie
freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 02:03 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

boe

Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 10:48, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #508659

Rapporteer deze post

dieuleveut
PI Senior
PI Senior

Uit: Brabant WALLON
Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 07:05 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

4sake schreef:
maar ja,"alsgodhetwil"word de topic verwijderd.
Wink

Of Allah. Whistle
Zolang er maar excuses aangeboden worden
Bericht: #508661

Rapporteer deze post

Salomon
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 07:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ongelooflijk hoe de allochtonen er steeds in slagen ons tegen mekaar op te zetten. 75% van de berichten in de media gaat over allochtonen,racisme, moslims, aanslagen, enz...
Waar is de tijd dat ze hier nog niet waren, Zucht.
Bericht: #508663

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 08:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Den Ardennees schreef:
Dina,

je doet me erg twijfelen: in feite moet het kunnen dat iemand een beledigende uitspraak doet, dus ik sluit me aan bij je: het CGKR moet zich niet moeien in deze zaak.

Zij denken dat ze de supercorrecte élite zijn, die voortdurend de grenzen verkennen van wat ze mogen.
Ik wens dat ongedierte, dat onder Vhfsdt's oksels floreert, de grootst mogelijke tegenslag. Eek
Bericht: #508672

Rapporteer deze post

demonen
PI Pro
PI Pro

Uit: het Oosten
Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 08:55 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Vorige week kreeg ik een pm op dit forum van het cgrk met de boodschap "Oppassen eviltje, wij volgen uw daden op de voet".
Awel, dat laat mij koud.
Toen Pim Fortuyn vermoord werd was de politieke paarse regering opgelucht dat hij "weg" was want "wat verkondigde die pipo toch allemaal over de multi-culturele samenleving".
Maar toen de linkse verslaggevers zich onder de mensen mengden om hun mening over Pim Fortuyn te horen bleek dat zowat iedereen zie "Wat Pim luidop zei, dat dachten wij al die jaren al maar wij durfden dat niet te zeggen".
Maar na de moord op Pim verdween die "gène" en begon de gewone man zijn mening uit te schreeuwen.
De paarse politiek correcte kliek kon opkrassen en werd vervangen door politiekers die de mening van de man in de straat volgden en die de multiculturele samenleving kritisch ging bekijken.
En geen enkele instantie, zeker niet het cgrk, kan verhinderen dat dit in Vlaanderen ook gaat gebeuren.
Steeds meer mensen zeggen hun mening vrank en vrij, komen openlijk uit dat ze Vlaams Belang stemmen!
De dag dat het toenmalige Vlaams Blok veroordeeld werd door de "gekochte" rechter in Gent was tevens de dag dat ik mij een lidkaart heb aangeschaft van deze partij.
Zulke maatregelen werken averechts!
Niemand kan een andere zijn mening opdringen, met geen enkele wet!
Bericht: #508675

Rapporteer deze post

Marnix
PI Senior
PI Senior

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 09:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Magna Carta schreef:
Den Ardennees schreef:
Dina,

je doet me erg twijfelen: in feite moet het kunnen dat iemand een beledigende uitspraak doet, dus ik sluit me aan bij je: het CGKR moet zich niet moeien in deze zaak.

Zij denken dat ze de supercorrecte élite zijn, die voortdurend de grenzen verkennen van wat ze mogen.
Ik wens dat ongedierte, dat onder Vhfsdt's oksels floreert, de grootst mogelijke tegenslag. Eek

Maroufen vallen hun eigen volk niet lastig en beroven bij voorkeur 'de anderen'. Waarom stelt het CGKR zich dan geen burgerlijke partij bij elk geval van sjakossentrekkerij, auto-inbraak, speelpleinafpersing of andere vormen van criminaliteit?
Bericht: #508688

Rapporteer deze post

Boemel
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 09:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

stelletje extreem linkse fascistische klootzakken!

hehe,dat lucht op Mr. Green
Bericht: #508701

Rapporteer deze post

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 09:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

demonen schreef:
Vorige week kreeg ik een pm op dit forum van het cgrk met de boodschap "Oppassen eviltje, wij volgen uw daden op de voet".
Awel, dat laat mij koud.

Intussen is duidelijk geworden dat de persoon (personen) die achter deze account schuilgaan niets te maken hebben het Centrum.

Het moderatieteam heeft dan ook de nodige maatregelen genomen en heeft deze account gedesactiveerd. Ook werden een aantal andere accounts, die aanleiding zouden kunnen geven tot een dergelijk misbruik (het zich valselijk voordoen als een verantwoordelijke van het C.G.K.R.) uitgeschakeld.
Bericht: #508709

Rapporteer deze post

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 10:10 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Tevens wil ik aan deze thread toevoegen dat het Centrum naar aanleiding van een aantal uitspraken van o.a. 4sake wel degelijk contact heeft gezocht met de verantwoordelijken van dit forum.

In deze communicatie wijst het C.G.K.R. op het feit dat die discussie weinig constructief is en een aantal elementen bevat die 'een inbreuk kunnen vormen op de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde door racisme of xenofobie ingegeven daden'.

Het moderatieteam heeft geconstateerd dat deze uitspraken eveneens in overtreding waren met het forumreglement en heeft om die reden die topic verwijderd.

Het is niet de taak van de moderatie om zich te verantwoorden.

Ik stel echter vast dat 4sake niet alleen een deel van mijn (vertrouwelijke) communicatie met hem gebruikt als onderdeel van een discussie, maar ook nog eens deze klacht en het ingrijpen van de moderatie beschouwt als een aanval tegen zijn (virtuele) persoon.

Ik herhaal hierbij mijn verzoek om deze vete niet verder openbaar op PI uit te vechten.
Bericht: #508712

Rapporteer deze post

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 10:13 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Verplaatst naar de correcte rubriek 'Opmerkingen en Suggesties'.
Bericht: #508713

Rapporteer deze post

La Bohéme
PI Master
PI Master

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 10:19 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:
demonen schreef:
Awel, dat laat mij koud.

Intussen is duidelijk geworden dat de persoon (personen) die achter deze account schuilgaan niets te maken hebben het Centrum.

Het moderatieteam heeft dan ook de nodige maatregelen genomen en heeft deze account gedesactiveerd. Ook werden een aantal andere accounts, die aanleiding zouden kunnen geven tot een dergelijk misbruik (het zich valselijk voordoen als een verantwoordelijke van het C.G.K.R.) uitgeschakeld.

Quote:

Administrator, je haalt me de woorden uit de mond, van het begin van deze topic zat dit al in mijn achterhoofd en dat is niet zo dom als hier algemeen wordt aangenomen, dat dit fake was, iedereen kan zich toch valselijk uitgeven als wie of wat, tot ze door de mand vallen. Het is eigen aan de linkse agitatoren om zulke methodes te gebruiken. Denken we maar aan valse dreigbrieven sturen met of zonder suikerpoeder. Dit wordt stilaan een gewoonte en het wordt hoog tijd dat die omhooggevallen would-be intelectuelen eens op 't matteke worden geroepen en gestraft worden voor hun haat campagnes die ze voeren tegen al wat rechts is.
Bericht: #508716

Rapporteer deze post

Vlaamse Tempelier
PI Senior
PI Senior

Uit: Hoofdstad van Vlaanderen
Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 10:51 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

[quote="julleke"]
condor schreef:
julleke schreef:
En de hitlergroet is dan weer gewoon de romeinse groet!
Als de oorspronkelijke betekenis geldt, dan is er geen probleem met de nazi-symbolen (allemaal 'gepikt') noch met de hamer en sikkel. Als de link met totalitaire ideologieën geldt, dan zijn zowel de nazi-symbolen als de hamer en sikkel een probleem.

Ik heb het gevoel dat u de werking van fora, en de rol van een moderator aldaar, vreemd is. Op een forum is er doorgaans geen gespreksleider, en een moderator ziet enkel toe op het naleven van de regels. Een moderator heeft niet als taak het gesprek te sturen, maar kan doorgaans wel deelnemen aan de gesprekken.

Als het gaat om een een hakenkruis op een vaandel gedragen door een geüniformeerde janet met daaronder de tekst "white power" kan je moeilijk van een "onschuldig" swastika spreken! Als "dat" dan nog gebruikt kan worden als illustratie van je nickname dan is de moderator helemaal niet goed bezig met zijn controlerende taak.

Zoals ik al zei: deze gesprekken kan je moeilijk een discussie noemen. Wat geschrijf, wat getier en van tijd wat schelden! Voor de doorsnee vlaams blokker is dit de essentie van wat hij/zij onder een discussie verstaat. Ik vind het forum alvast heerlijk want dan kan ik ook eens on hun niveau "discussiëren" zonder dat ik het risico loop om in mekaar geslagen te worden!

En waarom zouden voorstanders van de vrije meningsuiting net om het feit een persoon als u er andere meningen op na houdt u daarvoor in elkaar willen slagen ? Dat zou pas belachelijk en hypocriet zijn. Wat u hier allemaal verkondigt kan u even gemakkelijk op één van onze forummeetings kwijt als u dit vanachter uw pc kan.
Wat het getier en gescheld betreft, check eens postings na van linksdenkenden zoals thePiano, Metser, Bruggeveiligenleefbaar, en consoorten op diverse fora. U zal merken dat ook in het politiek correct kamp dit geen onbekend fenomeen is.
Bericht: #508725

Rapporteer deze post

Vlaamse Tempelier
PI Senior
PI Senior

Uit: Hoofdstad van Vlaanderen
Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 11:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

4sake schreef:
Jongens we zijn weer tegen de andere partij bezig,
de realiteit is da tdoor het cgkr er zelf op dit forum topics worden verwijderd !
en links kan me wat .
Mr. Green

Het discriminerend CGKR is een essentieël onderdeel van de andere partij. Of je je nu richt naar het CGKR of naar de voorstanders van dit centrum, beiden willen de vrije meningsuiting aan banden leggen, daarbij niet schuw zijnde om ondemocratische middelen aan te wenden. Je dacht toch niet dat de politiek correcte censuur zich slechts tot buiten het domein van het internet zou begeven ? Uiteindelijk zal ook het internet in hun greep komen te staan binnen Vlaanderen. Maar mocht het een troost wezen ... er zal een dag komen dat het CGKR wordt opgedoekt. Wink
Bericht: #508728

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 12:49 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
Dina schreef:
Ik heb liever dat mensen altijd en overal mogen zeggen wat door hun hoofd gaat. Zo weet je tenminste hoe mensen écht denken en wie je voor je hebt. Ik gruwel van het idee dat straks iedereen dezelfde - gekuiste - taal zal spreken, zonder dat we weten wat die personen écht denken. Wink Dat laatste lijkt mij ook veel gevaarlijker.

Ja, voor mij is vrije mening ook "totaal", ik weet het, het mag van sommigen niet, spijtig...
Wat ik echter niet begrijp is dat iemand als jij, iemand die zelf zegt dat ze niet weet wat wel of niet mag, anderen de mond snoert.
Als jullie dan toch geen verantwoordelijkheid hebben... Wink

Waar snoer ik hier anderen de mond? Ik hou jou toch ook niet tegen in élke posting je frustraties tentoon te stellen? (niettegenstaande een politiek forum daar niet echt de geschikste plaats voor is, maar hey, we hebben een groot hart.)
Bericht: #508739

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 12:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

pyramus schreef:
condor schreef:
Wettelijk gezien is een hakenkruis een groter probleem dan een hamer en sikkel. Wij zijn echter van mening dat de wetgeving hier niet politiek neutraal is , en maken dan ook geen onderscheid tussen nazisme, stalinisme en andere.

Wij zijn dan weer van mening dat de moderatie niet neutraal is, laat staan dat de moderatie zou kunnen bepalen wat wel en niet neutraal is... Lol

Moesten wij niet neutraal oordelen, dan was jij hier al lang niet meer. Wink
Bericht: #508741

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 13:04 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
Dina schreef:
Weet jij exact wat je nog mag zeggen of niet? Wel, ik ook niet.

Moeke toch, ik heb ergens (grijns) gelezen dat je hier de leden tegen zichzelf beschermd, ga toch eens met de blokskes spelen hé... Confused

Ik ben jouw Moeke niet. Onmogelijk. Zo'n gefrustreerde ziel kan onmogelijk van mij zijn. Tongue
Bericht: #508742

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 17:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

boe

Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 10:45, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #508767

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 17:42 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

boe

Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 10:44, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #508769

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Zo 7 Aug 2005, 17:43 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De dag dat ik zo zielig word als jij, hang ik mij op. Wink

freelander schreef:

Dit was het allerlaatste antwoord, nu alleen nog pagina's tellen... Lol Lol Lol
Bericht: #508770

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 6 Sep 2008, 19:20
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen Jean Pierre van Rossem Ma 24 Feb 2003, 07:18
Ferre Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten VB, Beysen, N-VA goed voor 80%. Resultaat: poll verwijderd Max Wo 19 Feb 2003, 16:42
omega Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Open brief aan Jurgen Verstrepen De Prof Wo 19 Feb 2003, 14:16
Vicky Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Kopie gecensureerde tekst. Lees hem gauw voor ie verdwijnt Jean Pierre van Rossem Di 18 Feb 2003, 12:29
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Je kan aan dit forum niet deelnemen.... MTR Di 18 Feb 2003, 12:19
Ward Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Sluiten die Vlaamsche beerput? Dat kunnen we toch zelf! Jean Pierre van Rossem Ma 17 Feb 2003, 17:59
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vraagje aan de Admin of andere IT-extremisten Echelon Zo 16 Feb 2003, 21:49
Echelon Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten vraagje aan iedereen Administrator Vr 17 Jan 2003, 11:36
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief