Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Randdiscussie over moderatie,...

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
dieuleveut
PI Senior
PI Senior

Uit: Brabant WALLON
Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 08:08 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Vind je het ook niet opvallend dat steeds dezelfde categorie van mensen overal problemen mee heeft, overal problemen in ziet en zich dan beroept op de vrije meningsuiting?

Denk je dat het hier beter is? Hier verdwijnen ook topics waar kritiek wordt gegeven op de moderatoren, nietwaar mevrouw of meneer de moderator/administrator. Whistle
Bericht: #510671

Rapporteer deze post

Advertentie
Truder
PI Expert
PI Expert

Uit: Altijd onderweg
Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 08:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut schreef:
Vind je het ook niet opvallend dat steeds dezelfde categorie van mensen overal problemen mee heeft, overal problemen in ziet en zich dan beroept op de vrije meningsuiting?

Denk je dat het hier beter is? Hier verdwijnen ook topics waar kritiek wordt gegeven op de moderatoren, nietwaar mevrouw of meneer de moderator/administrator. Whistle

Dat is flauwekul. Kristof of Dina hebben nog nooit een topic van mij doen verdwijnen of PM's onderschept.

Ik weet wat Marc bedoeld op seniorennet en daar is hier geen sprake van.
Bericht: #510673

Rapporteer deze post

dieuleveut
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 08:16 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Truder schreef:

Dat is flauwekul. Kristof of Dina hebben nog nooit een topic van mij doen verdwijnen of PM's onderschept.

Van u niet neen, je bent ook lid van 't clubje.
Maar er zijn zijn wel al topics verdwenen (die kritiek op de moderatie bevatten), en dit is geen flauwekul.
Bericht: #510675

Rapporteer deze post

Truder
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 08:17 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut schreef:
Truder schreef:

Maar er zijn zijn wel al topics verdwenen (die kritiek op de moderatie bevatten), en dit is geen flauwekul.

Zoals?
Bericht: #510676

Rapporteer deze post

borrel
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 08:18 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut schreef:
Truder schreef:

Bewijzen graag.
Bericht: #510677

Rapporteer deze post

dieuleveut
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 08:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

borrel schreef:
dieuleveut schreef:
Truder schreef:

Bewijzen graag.

Het is niet gebruikelijk op een forum de inhoud van een pm te publiceren.
Misschien kan de administrator u zelf persoonlijk inlichten. Op 05 augustus ontving hij twee pm's. Ik vrees dat ze al gewist zijn door voornoemd persoon, net zoals de topic waarover deze pm's gingen. Niet naar het prullebakje, neen gewoon verwijderd.
De ingesteldheid van de rechtse meerderheid en hun administrator en moderatoren kennende vrees ik dat je op je honger zult moeten blijven zitten als het niet in hun denkpiste past. Whistle
Bericht: #510679

Rapporteer deze post

Truder
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 08:35 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut schreef:
Het is niet gebruikelijk op een forum de inhoud van een pm te publiceren.
Misschien kan de administrator u zelf persoonlijk inlichten. Op 05 augustus ontving hij twee pm's. Ik vrees dat ze al gewist zijn door voornoemd persoon, net zoals de topic waarover deze pm's gingen. Niet naar het prullebakje, neen gewoon verwijderd.
De ingesteldheid van de rechtse meerderheid en hun administrator en moderatoren kennende vrees ik dat je op je honger zult moeten blijven zitten als het niet in hun denkpiste past. Whistle

Goed ik wil je eventueel geloven, als je me meer info kan geven. Hetgene dat hierboven staat toont niets specifiek aan, het zijn een paar voorzichtige loze beschuldigingen.

Zeg gewoon waarover het gaat, Kristof is geen boeman hé, die kan wel wat hebben. Ik heb hem waarschijnlijk zelf ook al herhaaldelijk doen vloeken. Mr. Green
Bericht: #510680

Rapporteer deze post

dieuleveut
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 08:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Het is niet aan mij om dit openbaar te maken.
Er is en wordt gevraagd problemen in verband met het forum af te handelen via pm. Er zijn via de gebruikelijke weg (pm) 2 berichten verzonden aan de administrator. Mijn deel werd dus correct uitgevoerd.
Misschien kan je contact opnemen met je vriend. Vrienden onder elkaar, je komt er meer van te weten.
Lol
Bericht: #510681

Rapporteer deze post

Truder
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 08:43 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut schreef:
Het is niet aan mij om dit openbaar te maken.
Er is en wordt gevraagd problemen in verband met het forum af te handelen via pm. Er zijn via de gebruikelijke weg (pm) 2 berichten verzonden aan de administrator. Mijn deel werd dus correct uitgevoerd.
Misschien kan je contact opnemen met je vriend. Vrienden onder elkaar, je komt er meer van te weten.
Lol

Je blijft dus gewoon een beetje rond de pot lullen, daaruit kan ik alleen opmaken dat er niets is. Gewoon een paar ongefundeerde verdachtmakingen. Zoals gewoonlijk dus. Rolleyes
Bericht: #510682

Rapporteer deze post

dieuleveut
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 08:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Truder schreef:

Je blijft dus gewoon een beetje rond de pot lullen, daaruit kan ik alleen opmaken dat er niets is. Gewoon een paar ongefundeerde verdachtmakingen. Zoals gewoonlijk dus. Rolleyes

Waarom zou ik, om jou te plezieren, forumregels die er voor iedereen zijn moeten overtreden? Andere pm's ( 08 aug) maak ik toch ook niet openbaar Lol
En, zoveel stel je toch ook niet voor dat dit aanleiding zou geven tot het overtreden van de forumregels. Niet?
Neen meneer Truder, wendt u in volle vertrouwen tot de administrator. Het is zijn taak om, misschien via pm Lol , mijn kritiek te bevestigen.
Uw vriend zal dit wel doen voor u. That's what friends are for. Whistle
Bericht: #510684

Rapporteer deze post

Boemel
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 09:04 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut schreef:
Truder schreef:

Waarom zou ik, om jou te plezieren, forumregels die er voor iedereen zijn moeten overtreden? Andere pm's ( 08 aug) maak ik toch ook niet openbaar Lol
En, zoveel stel je toch ook niet voor dat dit aanleiding zou geven tot het overtreden van de forumregels. Niet?
Neen meneer Truder, wendt u in volle vertrouwen tot de administrator. Het is zijn taak om, misschien via pm Lol , mijn kritiek te bevestigen.
Uw vriend zal dit wel doen voor u. That's what friends are for. Whistle

en dit zijn dan diegenen die Vlaams Belangers als paranoia bestempelen. Whistle
Bericht: #510685

Rapporteer deze post

Truder
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 09:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut schreef:
bla bla bla...

Sleeping Sleeping Sleeping

Er is niets en u hebt niets. Meer niet. Veel wind meer niet.
U geeft antwoord op Marc Spandel zijn topic, beschuldigd zomaar even de moderators, maar als men dan vraagt wat er gebeurt is kan u niet antwoorden. Als u echt de regels wou volgen, de regels waarachter u zich nu verstopt, dan had je die beschuldiging ook niet moeten maken. Op die manier kan ik ook iedereen zwart maken. Rolleyes

Beati pauperes spiritu.
Bericht: #510686

Rapporteer deze post

Truder
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 09:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Boemel schreef:

Och het is de zoveelste poging, en telkens als je meer info vraagt vallen ze door de mand. Lol
Bericht: #510690

Rapporteer deze post

dieuleveut
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 09:43 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Truder schreef:
Boemel schreef:

Och het is de zoveelste poging, en telkens als je meer info vraagt vallen ze door de mand. Lol

Hoe zou jij het doen iets wat defitinitef verwijderd is nog te recupereren en te publiceren als bewijs?
Of maak jij misschien copies van een forum.

Diegene die nu zijn verantwoordelijkheid zou moeten nemen zwijgt natuurlijk als een graf.
Vriendendienst waarschijnlijk.
"zwart maken"? Is dit op een rechts forum nog nodig? Lol
Bericht: #510692

Rapporteer deze post

Boemel
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 09:54 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut schreef:
Truder schreef:
Boemel schreef:

Hoe zou jij het doen iets wat defitinitef verwijderd is nog te recupereren en te publiceren als bewijs?
Of maak jij misschien copies van een forum.

Diegene die nu zijn verantwoordelijkheid zou moeten nemen zwijgt natuurlijk als een graf.
Vriendendienst waarschijnlijk.
"zwart maken"? Is dit op een rechts forum nog nodig? Lol

soms is het fijn om toch maar eens de kleine lettertjes te lezen.

"zwart maken"?Is dit op een rechts forum nog nodig?

dus voor u is per definitie alles wat rechts is zwart?stigmatiseert u nu niet een bepaalde bevolkingsgroep mijne beste?of is dit 'democratisch' links? Whistle

jaja ik weet het wel,hoofdletters en blablabla
Bericht: #510695

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 09:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut, jij hebt de bewijslast

als ik beweer dat ik vannacht een spook heb gezien, zal ikzelf dat OOK moeten bewijzen

allez vort, kruip maar even terug in bed

uitgeslapen zal je merken dat er belangrijker dingen zijn om over te mekkeren en te zagen. Mr. Green
Bericht: #510697

Rapporteer deze post

dieuleveut
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 10:05 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Boemel schreef:

dus voor u is per definitie alles wat rechts is zwart?stigmatiseert u nu niet een bepaalde bevolkingsgroep mijne beste?of is dit 'democratisch' links? Whistle

Mijn beste,

Indien je een vraag stelt ga je er bijvoorbeeld van uit dat je niet zeker bent of hetgeen je "denkt" ook klopt.
Aan de hand van een antwoord kan je dan je eigen gedacht checken met het antwoord en kom je zo misschien tot de vaststelling dat je geacht terecht is, of niet.
dus : Nice try. Lol

en nu terug aan het werk. Dat had je niet gedacht van een linkse vermoed ik
Bericht: #510701

Rapporteer deze post

Boemel
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 10:15 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut schreef:
Boemel schreef:

Mijn beste,

Indien je een vraag stelt ga je er bijvoorbeeld van uit dat je niet zeker bent of hetgeen je "denkt" ook klopt.
Aan de hand van een antwoord kan je dan je eigen gedacht checken met het antwoord en kom je zo misschien tot de vaststelling dat je geacht terecht is, of niet.
dus : Nice try. Lol

en nu terug aan het werk. Dat had je niet gedacht van een linkse vermoed ik

in tegenstelling tot u,klopt mijn gedacht meestal wel. Lol

is het niet wat slecht weer om nu de straat te gaan vegen? Cool

bai de wai,ge zijt ergerns een 'd' vergeten. Rolleyes
Bericht: #510705

Rapporteer deze post

Truder
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 12:33 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut schreef:

Of maak jij misschien copies van een forum

Ik zou wel weten wanneer het was geweest en over welk onderwerp het ging. Ik zou ook de pm die ik naar de administrator stuur bijhouden en zijn antwoord ook.

Nu plots aan selectief geheugenverlies leiden komt ook maar stom over. Ik blijf erbij je zuigt maar wat uit je duim om dit forum zwart te maken. (zoals je zelf zegt in kleine lettertjes.)
Bericht: #510747

Rapporteer deze post

dieuleveut
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 12:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Truder schreef:

Ik zou wel weten wanneer het was geweest en over welk onderwerp het ging. Ik zou ook de pm die ik naar de administrator stuur bijhouden en zijn antwoord ook.

Nu plots aan selectief geheugenverlies leiden komt ook maar stom over. Ik blijf erbij je zuigt maar wat uit je duim om dit forum zwart te maken. (zoals je zelf zegt in kleine lettertjes.)

Beste,

Misschien toch een stoppen met selectief of blind te lezen.
Ik schreef hoger : gegevens van een pm horen niet op een forum geplaatst te worden.
Er staat ook dat ik op 5 AUGUSTUS TWEE berichten heb verstuurd. (detail als je info wilt vragen aan je vriend of dit klopt : één om 10.53 uur het tweede om 11u20, met de respectievelijke titels "Gezichtsverlies" en Gezichtsverlies deel2"

En ja hoor, ik weet het onderwerp nog en ik heb beide verzonden berichten nog in de sentbox. Alleen, je krijgt geen antwoord en de topic is verdwenen en wat ben je dan?
Dus geen kwestie van duimzuigen of selectief geheugenverlies.

Ik had beter verwacht. Confused
Nice try, maar oh zo zwak. Whistle

Aan Boemel : een foutje schrijven kan iedereen zelfs ik Als flamingant een dt-fout maken dat vind ik andere koek.
Het wordt helemaal te mooi als dit van een opvoeder/leraar komt.

Whistle Whistle Whistle

Laatst aangepast door dieuleveut op Vr 19 Aug 2005, 13:03, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #510755

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 12:57
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Mag een moderator deelnemen aan discussies? Dina Zo 4 Jul 2004, 17:03
De metser Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Moderator DinaKE en haar fouten: Nr 2 De metser Ma 19 Apr 2004, 20:16
Dina Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mis ik hier iets? otje Zo 25 Jan 2004, 14:52
otje Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Ook eens testen Kwak en Boemel Do 16 Okt 2003, 08:43
Pierke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten De onverdraagzaamheid van moderator Kristof Willy Wo 26 Feb 2003, 23:02
il falco Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten En toen ging Jurgen Verstrepen mee uit de bocht Jean Pierre van Rossem Ma 17 Feb 2003, 22:06
janmettepet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Forumsoftware iets sneller. Iemand die problemen heeft? Administrator Vr 7 Feb 2003, 15:31
Herr Flick Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten "verplaatste" topic's niet echt verplaatsen De Prof Di 21 Jan 2003, 22:39
Dina Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief