Boemel
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 13:06 | Onderwerp: |
 |
|
| dieuleveut schreef: |
| Truder schreef: |
Ik zou wel weten wanneer het was geweest en over welk onderwerp het ging. Ik zou ook de pm die ik naar de administrator stuur bijhouden en zijn antwoord ook.
Nu plots aan selectief geheugenverlies leiden komt ook maar stom over. Ik blijf erbij je zuigt maar wat uit je duim om dit forum zwart te maken.
(zoals je zelf zegt in kleine lettertjes.)
|
Beste,
Misschien toch een stoppen met selectief of blind te lezen.
Ik schreef hoger : gegevens van een pm horen niet op een forum geplaatst te worden.
Er staat ook dat ik op
5 AUGUSTUS TWEE
berichten heb verstuurd. (detail als je info wilt vragen aan je vriend of dit klopt : één om 10.53 uur het tweede om 11u20, met de respectievelijke titels "Gezichtsverlies" en Gezichtsverlies deel2"
En ja hoor, ik weet het onderwerp nog en ik heb beide verzonden berichten nog in de sentbox. Alleen, je krijgt geen antwoord en de topic is verdwenen en wat ben je dan?
Dus geen kwestie van duimzuigen of selectief geheugenverlies.
Ik had beter verwacht.
Nice try, maar oh zo zwak.
Aan Boemel : een foutje schrijven kan iedereen
zelfs ik
Als flamingant een dt-fout maken dat vind ik andere koek.
Het wordt helemaal te mooi als dit van een opvoeder/leraar komt. |
allee vooruit,selectieve verontwaardiging dus?
opvoeder,leraar?ikke???  |
| Bericht: #510760 |
|
Advertentie
|
|
Boemel
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 13:34 | Onderwerp: |
 |
|
@ dieulefout
wat ist jongen?
te laf om hier te antwoorden en weeral nen pm sturen?
@moderator
bestaat er geen mogelijk om mijne mailbox af te sluiten?of op zen minst sommige personen te blokkeren? |
| Bericht: #510767 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 13:48 | Onderwerp: |
 |
|
boe
Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 08:40, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #510768 |
|
|
dieuleveut
PI Senior

Uit: Brabant WALLON |
| Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 13:49 | Onderwerp: |
 |
|
| Boemel schreef: |
@ dieulefout
wat ist jongen?
te laf om hier te antwoorden en weeral nen pm sturen?
@moderator
bestaat er geen mogelijk om mijne mailbox af te sluiten?of op zen minst sommige personen te blokkeren? |
Bedoel je dit?
Leraar? Jij?
Neen , mijn beste . dit zou teveel gevraagd zijn.
Trouwens, mijn beste, er staat een punt tussen de twee zinnen. (één ivm dt fout en de andere ivm leraar. Als je dan wil lezen zoals het je best uitkomt, voor mij moet je dit niet laten natuurlijk. Ik begin dit normaal te vinden van u en je vrienden).
Heeft dus niet noodzakelijk met elkaar te maken.
Het gaat hier over je vriend die mooie pogingen doet maar die zijn ..... zo zwak.
Als je toch zelf wil dat dit op het forum komt, u vraagt, wij voeren gewoon uit. |
| Bericht: #510769 |
|
|
condor
PI Moderator

Uit: Taxandrië |
| Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 21:43 | Onderwerp: |
 |
|
Bij posts die in overtreding zijn met het forumreglement, wordt er niet gegarandeerd dat deze steeds een tussenhalte in het prullenbakje hebben. Meestal is dit wel zo, maar niet altijd. De keuze om posts of topics naar het prullenbakje te verhuizen, dan wel direct te verwijderen, is een keuze van de moderatie. |
| Bericht: #510943 |
|
|
dieuleveut
PI Senior

Uit: Brabant WALLON |
| Geplaatst: Za 20 Aug 2005, 16:01 | Onderwerp: |
 |
|
| condor schreef: |
| Bij posts die in overtreding zijn met het forumreglement, wordt er niet gegarandeerd dat deze steeds een tussenhalte in het prullenbakje hebben. Meestal is dit wel zo, maar niet altijd. De keuze om posts of topics naar het prullenbakje te verhuizen, dan wel direct te verwijderen, is een keuze van de moderatie. |
Van zodra je een administrator of moderator op zijn tenen trapt wordt het onmiddellijk definitief verwijderd. Geef toch toe man.
Jullie zijn hier (zeker) niet beter dan elders. |
| Bericht: #511151 |
|
|
condor
PI Moderator

Uit: Taxandrië |
| Geplaatst: Za 20 Aug 2005, 16:09 | Onderwerp: |
 |
|
| dieuleveut schreef: |
Van zodra je een administrator of moderator op zijn tenen trapt wordt het onmiddellijk definitief verwijderd. Geef toch toe man.
Jullie zijn hier (zeker) niet beter dan elders. |
Nee, het heeft voornamelijk met risico op escalatie te maken. Met kritiek op de moderatie zeker niet, bewijze de vele topics die daar aan gewijt zijn
en hier nog steeds staan
. |
| Bericht: #511154 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 06:46
|
|
|