Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Bannen en waarschuwingen uw mening aub

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Ziet u zo'n topic over bannen en waarschuwingen zitten?
Ja
61%
 61%  [ 24 ]
Nee
35%
 35%  [ 14 ]
Ik weet het niet.
2%
 2%  [ 1 ]
Total Votes : 39

Author Thread
totstraks
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 27 Aug 2005, 09:43  Reageer met quote   Naar boven

Kan je niet tegen kritiek, Truder?
Meester, meester hij begint weer, meester, hij gooit propjes naar mij, meester hij heeft weeral zijn tong naar mij uitgestoken ...
Wil je hier een vettig onderonsje van maken zoals tegenwoordig op VA?
Wees blij dat de Pyra hier komt, nondedju!
Wie meer kan, mag meer!
Of gaan we hier ook alle spijkers gelijkkloppen omder het mom van de "gelijke kansen"? Confused
Bericht: #512828

Truder
PI Expert
PI Expert

Uit: Altijd onderweg
Geplaatst: Za 27 Aug 2005, 10:49  Reageer met quote   Naar boven

totstraks schreef:
Meester, meester hij begint weer, meester, hij gooit propjes naar mij, meester hij heeft weeral zijn tong naar mij uitgestoken ...
Wie meer kan, mag meer!
Of gaan we hier ook alle spijkers gelijkkloppen omder het mom van de "gelijke kansen"? Confused

Kritiek Stealth?
Is dit kritiek? "Alla, weer een rondje kringrukken onder Vlaams Belang'ers... "

Dit is gewoon een poging om de zoveelste topic te doen stranden in gescheld. Provocatie meer niet. Wil een mens al eens een normaal gesprek voeren over politiek op een politiek forum en dan zou ik nog blij moeten zijn dat er sukkels zijn die de boel op stelten komen zetten.

En waarom zou ik blij moeten zijn omdat Pedoramus hier rondzwerft? Hoe lang is het geleden dat hij nog een constructieve bijdrage heeft geleverd?
Bericht: #512839

toverzicht
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 27 Aug 2005, 14:35  Reageer met quote   Naar boven

Truder schreef:
totstraks schreef:
Wie meer kan, mag meer!

Kritiek Stealth?
Is dit kritiek? "Alla, weer een rondje kringrukken onder Vlaams Belang'ers... "

Dit is gewoon een poging om de zoveelste topic te doen stranden in gescheld. Provocatie meer niet. Wil een mens al eens een normaal gesprek voeren over politiek op een politiek forum en dan zou ik nog blij moeten zijn dat er sukkels zijn die de boel op stelten komen zetten.

En waarom zou ik blij moeten zijn omdat Pedoramus hier rondzwerft? Hoe lang is het geleden dat hij nog een constructieve bijdrage heeft geleverd?

Nog een geluk dat jij nog nooit onbeleefd geweest bent op dit forum, Truder. Ik erger mij niet zo aan al het gescheld aan mijn adres en oeps er zit toch wel gescheld van Truder tussen. Pardon, van constructieve Truder.
Bericht: #512890

Truder
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Za 27 Aug 2005, 16:56  Reageer met quote   Naar boven

toverzicht schreef:

Nog een geluk dat jij nog nooit onbeleefd geweest bent op dit forum, Truder. Ik erger mij niet zo aan al het gescheld aan mijn adres en oeps er zit toch wel gescheld van Truder tussen. Pardon, van constructieve Truder.

Inderdaad ik ben ook soms uit de bocht gegaan. Maar ik tracht over het algemeen constructieve gesprekken te voeren. Alleen als men echt provoceert en ik heb een mindere dag, dan speel ik mee. Het enige verschil is bij mij is het geen systeem.

BDW..Ik heb nog geen enkele waarschuwingen of ban gehad, dus zo erg zal het allemaal wel niet geweest zijn.

DDD is als Pyramus gebannen, met een belofte "ik zal het niet meer doen" en hij doet vrolijk verder. Het doet me denken aan de exoten in dit land... Ze slaan iemand de hersenen in met een ijzeren staaf => de rechter zegt "niet meer doen hé manneke" => 14 dagen later sleurt dezelfde exoot een agente van haar fiets. Rolleyes
Bericht: #512929

Den Duisteren Duikboot
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Za 27 Aug 2005, 17:54  Reageer met quote   Naar boven

Truder schreef:
DDD is als Pyramus gebannen, met een belofte "ik zal het niet meer doen" en hij doet vrolijk verder.

Ik heb helemaal niks beloofd. Shame on you

Mr. Green
Bericht: #512941

totstraks
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 27 Aug 2005, 18:41  Reageer met quote   Naar boven

Sommigen mogen meer dan anderen omdat ze ook meer KUNNEN, Truder.
Moet ik het nog eens zeggen?

En je zegt dat Pyra geen constructieve bijdragen levert, wel vent dan kan je niet lézen want die kerel heeft hier onlangs twee brokken neergepoot van pure kwaliteit!
Eentje over het fenomeen nationalisme en een ander over directe democratie versus compromis en vertegenwoordigende democratie.
Ik heb erop gereageerd bij zover ik dat kán, ok?
Ik doe mijn best.
Wat jij?
Bericht: #512948

Truder
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Zo 28 Aug 2005, 07:08  Reageer met quote   Naar boven

Den Duisteren Duikboot schreef:
Truder schreef:
DDD is als Pyramus gebannen, met een belofte "ik zal het niet meer doen" en hij doet vrolijk verder.

Mr. Green

Dat dacht ik al.
Alleen provoceren, maar als dat de regel is mij niet gelaten hoor. Naar hier komen om de boel op stelten te zetten en terug weg. Als je met de ene nick een ban krijgt kan je nog voort met de andere...

Een mens moet meegaan met de tijd hé, ik zal het dan ook maar doen zeker.
Bericht: #512974

Den Duisteren Duikboot
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 28 Aug 2005, 08:00  Reageer met quote   Naar boven

Truder schreef:
Den Duisteren Duikboot schreef:
Truder schreef:

Mr. Green

Dat dacht ik al.
Alleen provoceren, maar als dat de regel is mij niet gelaten hoor. Naar hier komen om de boel op stelten te zetten en terug weg. Als je met de ene nick een ban krijgt kan je nog voort met de andere...

Een mens moet meegaan met de tijd hé, ik zal het dan ook maar doen zeker.

Kostelijk! Lol Lol Lol
Bericht: #512986

Truder
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Zo 28 Aug 2005, 08:39  Reageer met quote   Naar boven

En hebt ge de foto al kunnen wissen pedo? Mr. Green
Bericht: #512990

totstraks
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 28 Aug 2005, 09:17  Reageer met quote   Naar boven

Is dat zover als jij geraakt tegenwoordig?
Homo, pedo .... kak, pis, poep.
Joeng toch ... Confused
Bericht: #512995

Truder
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Zo 28 Aug 2005, 10:30  Reageer met quote   Naar boven

totstraks schreef:
Is dat zover als jij geraakt tegenwoordig?
Homo, pedo .... kak, pis, poep.
Joeng toch ... Confused

Je moet je aanpassen aan het forum.
Blijkbaar zijn normele gesprekken hier niet belangrijk meer. Je krijgt meer gedaan als je provoceert, een ban krijgt, de ban omzeilt en terug provoceert.... Ik pas me gewoon aan.
Bericht: #513006

Den Duisteren Duikboot
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 28 Aug 2005, 11:11  Reageer met quote   Naar boven

Truder schreef:
Je moet je aanpassen aan het forum.
Blijkbaar zijn normele gesprekken hier niet belangrijk meer. Je krijgt meer gedaan als je provoceert, een ban krijgt, de ban omzeilt en terug provoceert.... Ik pas me gewoon aan.

Bericht: #513015

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Di 30 Aug 2005, 16:37  Reageer met quote   Naar boven

Uitgekuist.

Randdiscussie staat in Kletshoekje.

Bovenstaande resterende posts gelden als hét argument om dat ban-overzicht niet openbaar te maken.
Bericht: #513306

Den Duisteren Duikboot
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Di 30 Aug 2005, 20:33  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:
Uitgekuist.

Randdiscussie staat in Kletshoekje.

Bovenstaande resterende posts gelden als hét argument om dat ban-overzicht niet openbaar te maken.

Perestrojka i glasnost: het is nog niet voor morgen onder het huidige bewind . Cool
Bericht: #513365

Truder
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 5 Sep 2005, 09:58  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:

Zwak, heel zwak. Rolleyes

Een paar debielen bedelven een topic met onzin en provocatie en dat is voldoende om een onderwerp, vraag of idee te kelderen.

Het is zwak maar speelt geen rol, ik speel het spelletje gewoon mee en voer de normale gesprekken dan wel op een forum waar de reglementen wel worden toegepast. Mr. Green
Bericht: #514497

pyramus
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 5 Sep 2005, 21:58  Reageer met quote   Naar boven

Truder schreef:
Zwak, heel zwak. Rolleyes

Een paar debielen bedelven een topic met onzin en provocatie en dat is voldoende om een onderwerp, vraag of idee te kelderen.

Het is zwak maar speelt geen rol, ik speel het spelletje gewoon mee en voer de normale gesprekken dan wel op een forum waar de reglementen wel worden toegepast. Mr. Green

Ter herinnering: de enige die de jongste tijd ettelijke topics heeft volgeleuterd met 'commentaar' op de moderatie (eigenlijk uitsluitend bedoeld om mij te laten bannen) is de genaamde Truder. Begrijpelijk dat men het, gelet op jouw gedrag, niet nog erger wil maken en derhalve vasthoudt aan de achterkamertjespolitiek. Applause
Bericht: #514713

Truder
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Di 6 Sep 2005, 09:07  Reageer met quote   Naar boven

pyramus schreef:

Ter herinnering: de enige die de jongste tijd ettelijke topics heeft volgeleuterd met 'commentaar' op de moderatie (eigenlijk uitsluitend bedoeld om mij te laten bannen) is de genaamde Truder. Begrijpelijk dat men het, gelet op jouw gedrag, niet nog erger wil maken en derhalve vasthoudt aan de achterkamertjespolitiek. Applause

Kan me geen reet schelen pedo. Mr. Green
Zet nog wat foto's online van naakte kinderen. Rolleyes

Ik doe gewoon zoals jij, dat is blijkbaar de norm tegenwordig.
Bericht: #514778

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Ma 13 Okt 2008, 08:33
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group