totstraks
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 27 Aug 2005, 09:43 |
 |
|
Kan je niet tegen kritiek, Truder?
Meester, meester hij begint weer, meester, hij gooit propjes naar mij, meester hij heeft weeral zijn tong naar mij uitgestoken ...
Wil je hier een vettig onderonsje van maken zoals tegenwoordig op VA?
Wees blij dat de Pyra hier komt, nondedju!
Wie meer kan, mag meer!
Of gaan we hier ook alle spijkers gelijkkloppen omder het mom van de "gelijke kansen"?  |
| Bericht: #512828 |
|
|
|
|
Truder
PI Expert

Uit: Altijd onderweg |
| Geplaatst: Za 27 Aug 2005, 10:49 |
 |
|
| totstraks schreef: |
Meester, meester hij begint weer, meester, hij gooit propjes naar mij, meester hij heeft weeral zijn tong naar mij uitgestoken ...
Wie meer kan, mag meer!
Of gaan we hier ook alle spijkers gelijkkloppen omder het mom van de "gelijke kansen"?  |
Kritiek Stealth?
Is dit kritiek? "Alla, weer een rondje kringrukken onder Vlaams Belang'ers... "
Dit is gewoon een poging om de zoveelste topic te doen stranden in gescheld. Provocatie meer niet. Wil een mens al eens een normaal gesprek voeren over politiek op een politiek forum en dan zou ik nog blij moeten zijn dat er sukkels zijn die de boel op stelten komen zetten.
En waarom zou ik blij moeten zijn omdat Pedoramus hier rondzwerft? Hoe lang is het geleden dat hij nog een constructieve bijdrage heeft geleverd? |
| Bericht: #512839 |
|
|
toverzicht
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 27 Aug 2005, 14:35 |
 |
|
| Truder schreef: |
Wie meer kan, mag meer!
Kritiek Stealth?
Is dit kritiek? "Alla, weer een rondje kringrukken onder Vlaams Belang'ers... "
Dit is gewoon een poging om de zoveelste topic te doen stranden in gescheld. Provocatie meer niet. Wil een mens al eens een normaal gesprek voeren over politiek op een politiek forum en dan zou ik nog blij moeten zijn dat er sukkels zijn die de boel op stelten komen zetten.
En waarom zou ik blij moeten zijn omdat Pedoramus hier rondzwerft? Hoe lang is het geleden dat hij nog een constructieve bijdrage heeft geleverd? |
Nog een geluk dat jij nog nooit onbeleefd geweest bent op dit forum, Truder. Ik erger mij niet zo aan al het gescheld aan mijn adres en oeps er zit toch wel gescheld van Truder tussen. Pardon, van constructieve Truder. |
| Bericht: #512890 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Za 27 Aug 2005, 16:56 |
 |
|
| toverzicht schreef: |
Nog een geluk dat jij nog nooit onbeleefd geweest bent op dit forum, Truder. Ik erger mij niet zo aan al het gescheld aan mijn adres en oeps er zit toch wel gescheld van Truder tussen. Pardon, van constructieve Truder. |
Inderdaad ik ben ook soms uit de bocht gegaan. Maar ik tracht over het algemeen constructieve gesprekken te voeren. Alleen als men echt provoceert en ik heb een mindere dag, dan speel ik mee. Het enige verschil is bij mij is het geen systeem.
BDW..Ik heb nog geen enkele waarschuwingen of ban gehad, dus zo erg zal het allemaal wel niet geweest zijn.
DDD is als Pyramus gebannen, met een belofte "ik zal het niet meer doen" en hij doet vrolijk verder. Het doet me denken aan de exoten in dit land... Ze slaan iemand de hersenen in met een ijzeren staaf => de rechter zegt "niet meer doen hé manneke" => 14 dagen later sleurt dezelfde exoot een agente van haar fiets.  |
| Bericht: #512929 |
|
|
Den Duisteren Duikboot
PI Senior

|
| Geplaatst: Za 27 Aug 2005, 17:54 |
 |
|
| DDD is als Pyramus gebannen,
met een belofte "ik zal het niet meer doen"
en hij doet vrolijk verder. |
Ik heb helemaal niks beloofd.
 |
| Bericht: #512941 |
|
|
totstraks
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 27 Aug 2005, 18:41 |
 |
|
Sommigen mogen meer dan anderen omdat ze ook meer KUNNEN, Truder.
Moet ik het nog eens zeggen?
En je zegt dat Pyra geen constructieve bijdragen levert, wel vent dan kan je niet lézen want die kerel heeft hier onlangs twee brokken neergepoot van pure kwaliteit!
Eentje over het fenomeen nationalisme en een ander over directe democratie versus compromis en vertegenwoordigende democratie.
Ik heb erop gereageerd bij zover ik dat kán, ok?
Ik doe mijn best.
Wat jij? |
| Bericht: #512948 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Zo 28 Aug 2005, 07:08 |
 |
|
| Den Duisteren Duikboot schreef: |
 |
Dat dacht ik al.
Alleen provoceren, maar als dat de regel is mij niet gelaten hoor. Naar hier komen om de boel op stelten te zetten en terug weg. Als je met de ene nick een ban krijgt kan je nog voort met de andere...
Een mens moet meegaan met de tijd hé, ik zal het dan ook maar doen zeker. |
| Bericht: #512974 |
|
|
Den Duisteren Duikboot
PI Senior

|
| Geplaatst: Zo 28 Aug 2005, 08:00 |
 |
|
| Den Duisteren Duikboot schreef: |
 |
Dat dacht ik al.
Alleen provoceren, maar als dat de regel is mij niet gelaten hoor. Naar hier komen om de boel op stelten te zetten en terug weg. Als je met de ene nick een ban krijgt kan je nog voort met de andere...
Een mens moet meegaan met de tijd hé, ik zal het dan ook maar doen zeker. |
Kostelijk!  |
| Bericht: #512986 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Zo 28 Aug 2005, 08:39 |
 |
|
En hebt ge de foto al kunnen wissen pedo?  |
| Bericht: #512990 |
|
|
totstraks
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 28 Aug 2005, 09:17 |
 |
|
Is dat zover als jij geraakt tegenwoordig?
Homo, pedo .... kak, pis, poep.
Joeng toch ...  |
| Bericht: #512995 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Zo 28 Aug 2005, 10:30 |
 |
|
Is dat zover als jij geraakt tegenwoordig?
Homo, pedo .... kak, pis, poep.
Joeng toch ...  |
Je moet je aanpassen aan het forum.
Blijkbaar zijn normele gesprekken hier niet belangrijk meer. Je krijgt meer gedaan als je provoceert, een ban krijgt, de ban omzeilt en terug provoceert.... Ik pas me gewoon aan. |
| Bericht: #513006 |
|
|
Den Duisteren Duikboot
PI Senior

|
| Geplaatst: Zo 28 Aug 2005, 11:11 |
 |
|
Je moet je aanpassen aan het forum.
Blijkbaar zijn normele gesprekken hier niet belangrijk meer. Je krijgt meer gedaan als je provoceert, een ban krijgt, de ban omzeilt en terug provoceert.... Ik pas me gewoon aan. |
|
| Bericht: #513015 |
|
|
Administrator
PI Administrator

|
| Geplaatst: Di 30 Aug 2005, 16:37 |
 |
|
Uitgekuist.
Randdiscussie staat in Kletshoekje.
Bovenstaande resterende posts gelden als hét argument om dat ban-overzicht niet openbaar te maken. |
| Bericht: #513306 |
|
|
Den Duisteren Duikboot
PI Senior

|
| Geplaatst: Di 30 Aug 2005, 20:33 |
 |
|
| Administrator schreef: |
Uitgekuist.
Randdiscussie staat in Kletshoekje.
Bovenstaande resterende posts gelden als hét argument om dat ban-overzicht niet openbaar te maken. |
Perestrojka i glasnost: het is nog niet voor morgen
onder het huidige bewind
.  |
| Bericht: #513365 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Ma 5 Sep 2005, 09:58 |
 |
|
| Administrator schreef: |
Zwak, heel zwak.
Een paar debielen bedelven een topic met onzin en provocatie en dat is voldoende om een onderwerp, vraag of idee te kelderen.
Het is zwak maar speelt geen rol, ik speel het spelletje gewoon mee en voer de normale gesprekken dan wel op een forum waar de reglementen wel worden toegepast.  |
| Bericht: #514497 |
|
|
pyramus
PI Master

|
| Geplaatst: Ma 5 Sep 2005, 21:58 |
 |
|
Zwak, heel zwak.
Een paar debielen bedelven een topic met onzin en provocatie en dat is voldoende om een onderwerp, vraag of idee te kelderen.
Het is zwak maar speelt geen rol, ik speel het spelletje gewoon mee en voer de normale gesprekken dan wel op een forum waar de reglementen wel worden toegepast.  |
Ter herinnering: de enige die de jongste tijd ettelijke topics heeft volgeleuterd met 'commentaar' op de moderatie (eigenlijk uitsluitend bedoeld om mij te laten bannen) is de genaamde Truder. Begrijpelijk dat men het, gelet op jouw gedrag, niet nog erger wil maken en derhalve vasthoudt aan de achterkamertjespolitiek.  |
| Bericht: #514713 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Di 6 Sep 2005, 09:07 |
 |
|
| pyramus schreef: |
Ter herinnering: de enige die de jongste tijd ettelijke topics heeft volgeleuterd met 'commentaar' op de moderatie (eigenlijk uitsluitend bedoeld om mij te laten bannen) is de genaamde Truder. Begrijpelijk dat men het, gelet op jouw gedrag, niet nog erger wil maken en derhalve vasthoudt aan de achterkamertjespolitiek.  |
Kan me geen reet schelen pedo.
Zet nog wat foto's online van naakte kinderen.
Ik doe gewoon zoals jij, dat is blijkbaar de norm tegenwordig. |
| Bericht: #514778 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Ma 13 Okt 2008, 08:33
|
|
|
|