freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 15 Okt 2005, 17:51 |
 |
|
na
Laatst aangepast door freelander op Za 1 Jul 2006, 13:10, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #522174 |
|
|
|
|
Vlaamse Tempelier
PI Senior

Uit: Hoofdstad van Vlaanderen |
| Geplaatst: Zo 16 Okt 2005, 11:58 |
 |
|
| freelander schreef: |
| Blauwvoet schreef: |
| freelander schreef: |
Hetgeen we kunnen onthouden is het volgende:
Een admiistrator/moderator maakt een email hier openbaar en krijgt bijna een staande ovatie.
Een forumlid doet maanden daarna juist hetzelfde en krijgt prompt een verwittiging in zijn pm-box.
Samenvatting: bende hypocrieten... |
Wat ik onthoud zal ik maar binnenskamers houden.  |
Groot gelijk, als groentje wist je het knopje nog niet staan om hem te kicken, ga eens ten rade bij je collega condor, die is daar goed in... |
Wanneer ik jouw postings lees van gekakel,gewauwel en gezeur kan ik hieruit enkel afleiden dat je met een hele boel frustraties door het leven gaat en dit forum als klankbord gebruikt om deze frustraties de vrije loop te laten.
Daar er geen opmerkelijke beterschap is in je zwartgallig forumgedrag blijkt het door jouw gebruikte klankbord geen heilzame werking op je te hebben.
Misschien dien je eens elders hulp te zoeken om je verbittering terug onder controle te houden ?
Het ligt niet in mijn bedoeling je aan te vallen maar je duidelijk trachten te maken dat er meer in het leven is dat de moeite waard is dan continue te liggen zeuren en klagen op een forum.  |
| Bericht: #522243 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Zo 16 Okt 2005, 21:07 |
 |
|
Freelander is steeds welkom in mijn
klaagmuur
.  |