Uit: verontwaardiging, menslievendheid en hoop
Geplaatst: Zo 12 Aug 2007, 01:38 | Onderwerp:
DeLuucas schreef:
Phantom straaljager vliegt tegen betonnen muur aan 800km/h.
Velen vragen zich af wat er met de restanten van het passagiersvliegtuig is gebeurd nadat het in het Pentagon gevlogen was.
In het filmpje kan je zien dat het vliegtuig gewoon verdampt.
ja, er zijn talrijke onbeantwoorde of met leugens beantwoorde vragen omtrent 9/11 en dan zie je wanneer de twijfel begint door te dringen onder de massa deze test opeens op den televies wordt doorgevoerd
hoe kan de kijker nu weten of dit wel om een gewone muur gaat?
hoe kan de kijker weten of dit nu wel om een gewoon vliegtuig gaat?
ik ontken niet dat het kan, maar ik vindt het niet onmiddelijk een absoluut bewijs dat vliegtuigen zomaar verdampen
vrij absurd trouwens dat er dan wel onderdelen nét niet verdampt waren aan het pentagon...
en waarom zouden de raamframes en ramen van het pentagon de crash wel perfect overleefd hebben, terwijl het merendeel van het vliegtuig verdampte?
en waarom zijn de vleugels verdampt, maar niet een kleine motor uit het middenstuk, en zelfs een stukje plaat?
Geplaatst: Di 21 Aug 2007, 10:06 | Onderwerp: Re: Tanja Dexters en Els Deschepper kloppen er op los
Blauwvoet schreef:
http://nl.youtube.com/watch?v=G_06po0Ddzg
Whoehahaaa!!! Zie da rosse strontwijf slaag krijgen.
Moet je toch een echt kalf voor zijn om, vóórdat Tanja ook maar iets zegt over haar handen, de paal te lossen. "En nu de benen lossen", zei Tanja en de rosse sloerie dacht dat ze bóven de zwaartekracht stond. MOSSELl!! Recht de korst op!!
Ik heb er allang van gedroomd dat die rosse slet oep eure bek ging.
Geplaatst: Vr 24 Aug 2007, 06:53 | Onderwerp: Re: Tanja Dexters en Els Deschepper kloppen er op los
KempensBoerke schreef:
Blauwvoet schreef:
Moet je toch een echt kalf voor zijn om, vóórdat Tanja ook maar iets zegt over haar handen, de paal te lossen. "En nu de benen lossen", zei Tanja en de rosse sloerie dacht dat ze bóven de zwaartekracht stond. MOSSELl!! Recht de korst op!!
Geplaatst: Vr 24 Aug 2007, 20:36 | Onderwerp: Re: Tanja Dexters en Els Deschepper kloppen er op los
vlijmscherp schreef:
KempensBoerke schreef:
Blauwvoet schreef:
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum. Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief