Uit: verontwaardiging, menslievendheid en hoop
Geplaatst: Wo 26 Sep 2007, 19:56 | Onderwerp:
creepy
It's true. The song is named "Gloomy Sunday". It's a theory that if anyone listens to this song, he or she will immediately commit suicide afterwards. I personally do not believe in this theory, but the composer himself, his wife, and hundreds of other people commit suicide right after listening to this song. That was why it was banned (not now). You can Google-check this if you like
dus als je momenteel emotioneel instabiel bent : NIET LUISTEREN
dat geldt ook voor u wittmann
ik kan al zeggen dat ik er nogal vrij hard depri van wordt - ik voel het angstzweet over mijn rug lopen
It's true. The song is named "Gloomy Sunday". It's a theory that if anyone listens to this song, he or she will immediately commit suicide afterwards. I personally do not believe in this theory, but the composer himself, his wife, and hundreds of other people commit suicide right after listening to this song. That was why it was banned (not now). You can Google-check this if you like
dus als je momenteel emotioneel instabiel bent : NIET LUISTEREN
dat geldt ook voor u wittmann
ik kan al zeggen dat ik er nogal vrij hard depri van wordt - ik voel het angstzweet over mijn rug lopen
hopelijk tot weerziens
Ik zal u van uw angstzweet verlossen, het is niet de muziek die dood, het zijn de mensen die zelfmoord willen plegen die zulke muziek kiezen om afscheid mee te nemen.
De vitrine van het VB secretariaat op de Turnhoutsebaan.
De moedige dader
Hij kwam :"Fuck, Vlaams Belang greets Belgium" op de vitrine van ons secretariaat in Deurne spuiten.
Deze sukkelaar is nu duidelijk te herkennen en mag zich voorbereiden op een bezoekje van de politie, één of meerdere brieven van onze raadsheren en een gepeperde rekening. Via deze site en Youtube is de held nu wereldwijd bekend.
De vitrine van het VB secretariaat op de Turnhoutsebaan.
De moedige dader
Hij kwam :"Fuck, Vlaams Belang greets Belgium" op de vitrine van ons secretariaat in Deurne spuiten.
Deze sukkelaar is nu duidelijk te herkennen en mag zich voorbereiden op een bezoekje van de politie, één of meerdere brieven van onze raadsheren en een gepeperde rekening. Via deze site en Youtube is de held nu wereldwijd bekend.
En hij is dan nog zo stom om op het einde eens heel ostentatief recht in de camera te kijken. Een heel groot licht ja...
Dit is dus de 'vrije meningsuiting' waar het VB zo trots op is?
De politie uitsturen op iemand die zijn/haar vrije mening uit, omdat deze niet strookt met de mening van het VB... ???
De politie uitsturen op iemand die zijn/haar vrije mening uit, omdat deze niet strookt met de mening van het VB... ???
Euh... Vrije meningsuiting heeft niets te maken met graffiti op gevels en vitrine's hé Marc !
wacht totdat ze uw raam volspuiten met rommel
Marc naar buiten in zijne pyjama:
"Awel manneke, goe da gij uw gedacht zegt...euh spuit. Doe rustig verder. Ik zal da spul morgen wel de ganse dag opkuisen."
Uit: De Varkensstraat
Geplaatst: Ma 29 Okt 2007, 22:38 | Onderwerp:
Vandaag een grappige persiflage gezien van "Air Flahaut" op Man Bijt Hond. (was een herhaling van vrijdag geloof ik)
Weet er soms iemand een link om dit terug te zien ?
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum. Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief