Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Opinie: Hoofddoekendebat, de blinddoek van het cultuurrelativisme (Jean-Marie Dedecker)

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke dossiers > Opinie

Author Thread
Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Za 12 Jul 2008, 12:00 | Onderwerp: Re: Opinie: Hoofddoekendebat, de blinddoek van het cultuurrelativisme (Jean-Marie Dedecker)  Reageer met quote   Naar boven

senegal schreef:
want de lambda Belg herhaalt gewoonlijk alsmaar dezelfde zaken, ...

Wat is nen lambda Belg? Confused
Bericht: #778375

Rapporteer deze post

Advertentie
misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 12 Jul 2008, 12:08 | Onderwerp: Re: Opinie: Hoofddoekendebat, de blinddoek van het cultuurrelativisme (Jean-Marie Dedecker)  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:

tjah, mijn vermoeden is dat het over een intelectueel scheldwoordje gaat, het is een afleiding van de semitische letter Lamed.
Bericht: #778379

Rapporteer deze post

GLTKASSABLANKA
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Za 12 Jul 2008, 17:25 | Onderwerp: Blauwvoet  Reageer met quote   Naar boven

Of u nu uzelf Blauwvoet noemt of Dokter Borms of Pater Verschaeve, you can't fool me.
Bericht: #778423

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Za 12 Jul 2008, 17:54 | Onderwerp: Re: Blauwvoet  Reageer met quote   Naar boven

GLTKASSABLANKA schreef:
Of u nu uzelf Blauwvoet noemt of Dokter Borms of Pater Verschaeve, you can't fool me.

Een beetje last van vooroordelen? Rolleyes
Bericht: #778429

Rapporteer deze post

borrel
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Za 12 Jul 2008, 17:54 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De lambda (Grieks: λαμβδα) of labda (Grieks: λαβδα) is de 11e letter van het Griekse alfabet. λ&acute is het Griekse cijfer voor 30. De naam van de letter is afgeleid van het Semitische (Fenicische) equivalent, de letter lamed.

De lambda wordt uitgesproken als een L.

In de fysica wordt deze letter gebruikt om de grootheid golflengte aan te duiden.
In de algebra worden eigenwaardes aangeduid met deze letter
In de bouwkunde is het een mate van de isolatie-waarde (Warmtegeleidingscoëfficiënt) van bouwmaterialen.
In de informatica wordt deze letter in de Lambda calculus gebruikt, om een functie aan te duiden.
in de spellenreeks Half-Life word dit logo gebruikt als teken van de revolutie.
In de elektriciteit is deze letter symbool voor de lijnladingsdichtheid.
In de verbrandingsmotoren techniek is deze letter het symbool voor de kruk- drijfstangverhouding.

Amai nen belg met veel functies Lol
Bericht: #778431

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Za 12 Jul 2008, 21:21 | Onderwerp: Re: Blauwvoet  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:

Een beetje ?
Een hele bovenkamer vol vrees ik. Lol
Bericht: #778482

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Za 12 Jul 2008, 21:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik kende enkel een lambdasonde.
Dat is een sensor die in de uitlaat van een auto met benzinemotor wordt opgehangen en het aandeel zuurstof in de verbranding constant meet om op basis van die metingen het motormanagement te sturen.
Het draagt bij tot een proper milieu.
Wat lambdabelgen doen weet ik niet. Confused
Bericht: #778488

Rapporteer deze post

senegal
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Zo 13 Jul 2008, 12:13 | Onderwerp: Re: Opinie: Hoofddoekendebat, de blinddoek van het cultuurrelativisme (Jean-Marie Dedecker)  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:
pff, je brengt anders ook weinig bij hoor, simpelweg gaan stellen dat de ander ongelijk heeft zonder inhoudelijk verder te gaan waarom hij fout zou zitten is al zeker geen basis om een discusie te beginnen.

Laat ons dan een concreet voorbeeld nemen door één van zijn alarmerende uitspraken onder de loepe te nemen:

"Waar blijven onze feministes, dolle mina's en voorvechters van de vrouwenbewegingen die in de vorige eeuw succesrijk streden voor vestimentaire en seksuele vrijheid, van de minirok tot gemengde scholen?"

JMD gaat er dus van uit dat de vrouwen beter af zijn door in minirok of anderslijk uitdagend gekleed te lopen.

We weten allemaal dat er ergens wel degelijk regels bestaan. Er is ook een concept van "optimale regels". Diegene die denkt zijn vrijheid te kunnen vergroten door zulke optimale regel te overtreden, zal uiteindelijk vaststellen dat de problemen die hij voor zichzelf geschapen heeft, zijn vrijheid uiteindelijk drastisch inperken, in plaats van ze te vergroten.

De dolle mina van weleer heeft ondertussen misschien vastgesteld dat de seksuele escapades tijdens haar jonge jaren er alleen maar voor gezorgd hebben dat ze vandaag als laaggeschoolde, alleenstaande moeder door het leven gaat, met kinderen ten laste, van verschillende onbekende vaders, en nu alsmaar hoopt dat de OCMW-uitkering deze maand net op tijd op de rekening komt te staan, alvorens de zoveelste schuldaflossing eraf wordt gehaald, welke met zes maanden vertraging haar alsmaar groeiende schuldenberg moet doen verkleinen.

Zo'n sukses blijken die zogeheten vrouwenrechten niet, hoor. Diegenen, die alsmaar nieuwe rechten zoekt, daar waar er eigenlijk geen zijn, gaan natuurlijk eindigen met nog minder rechten.
misantroop schreef:
Maar laat me raden u gaat de zoveelste zijn die me gaat komen vertellen hoe goed de islam wel niet is en iedereen die het daar niet mee eens is gaat bestempelen als iemand die er niets van afweet.

De regels in de islam, betreffende seksuele vrijheid van de vrouw, leggen inderdaad zekere beperkingen. Tot zover is de analyse inderdaad juist. Dat betekent echter nog altijd niet dat de regels foutief zijn.

Daartoe dien je eveneens aan te tonen dat het alternatief dat je voorstelt, ook beter is. En daar wringt natuurlijk het schoentje. De moslimvrouwen kijken helemaal niet met afgunst naar het halfnaakt rondlopende atheïstische vrouwvolk dat zichzelf heeft bevrijd uit het aldus te streng geachte keurslijf van de eerbare welvoeglijkheid.

Er bestaan niet alleen in het Arabisch, maar tevens in het Nederlands, allerhande terminologie die jongedames kwalificeert, die zichzelf al te gemakkelijk ter beschikking stellen voor plannen van schaamteloze ontucht, maar tevens ook voor de onwettige en vaderloze afstammelingen die er deze dames massaal op de wereld blijken te zetten, en waarvoor vadertje staat via allerhande uitkeringssystemen substituut-vadertje speelt.

De moslim vindt, volgens mij, terecht dat de "vrijgevochten" dames waarvan sprake vrijheden zoeken, die illusoir zijn. De lambda Belg heeft dus, volgens mij, volledig ongelijk in dit dossier. In de plaats van de moslimvrouwen voortdurend hun overdreven eerbaarheid te verwijten, zou de lambda Belg zich misschien beter bezig houden met het indijken van de overdreven oneerbaarheid van de eigen vrouwen.
Bericht: #778570

Rapporteer deze post

senegal
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Zo 13 Jul 2008, 12:16 | Onderwerp: Re: Opinie: Hoofddoekendebat, de blinddoek van het cultuurrelativisme (Jean-Marie Dedecker)  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:

Dat is eigenlijk een Franstalige uitdrukking: "le Belge lambda". In het Engels, zeggen ze eerder "the vanilla case". Dat betekent in feite, "de doorsnee Belg", maar ik had even zin om iets anders te gebruiken. Soit. Ik geef toe dat mijn slordige poging tot innovatie ergens gestrand blijkt te zijn Smile
Bericht: #778572

Rapporteer deze post

senegal
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Zo 13 Jul 2008, 12:49 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

borrel schreef:
Amai nen belg met veel functies Lol

Maar ontbreekt dan wel een essentiële functie aan die lambda Belg en aan die lambda Belgin.

Het standpunt van de moslim stelt dat de lambda Belgin eerst overleg dient te plegen met haar familie, en het akkoord dient te vragen bij haar vader, in verband met de geplande vrijpostigheden met die jongeman die nog geeneens de ernst of onernst van zijn bedoelingen is komen toelichten.
Bericht: #778573

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Zo 13 Jul 2008, 13:02 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Mij interesseert eigenlijk alleen maar één ding : waarom komen moslims in dit (in hun ogen) oh zo verfoeilijke westen wonen?

Ik heb niks tegen de (in mijn ogen bekrompen) regels van de islam. Vrijheid van mening én van godsdienst. En ik erken dat er ook goede zaken zijn aan de islam.

Maar, wederom in mijn ogen, staat de islam haaks op onze cultuur. Waarmee ik geen waardeoordeel wens te vellen over onze cultuur of de islam. Maar die twee zijn gewoon niet compatibel.

Kijk he, als ik om één of andere reden zou beslissen te gaan wonen in een moslimland, zou ik mij ook volledig aanpassen aan die wereld. En niet zeggen : jamaar, in mijn cultuur......

In wezen hebben wij dus geen probleem met moslims. Maar wél met moslims die HIER, bij ons, HUN cultuur willen opdringen. Want nee... wij vrouwen moeten ons van onze mannen niet volledig bedekken omdat ze anders met hun opwinding geen blijf weten. Onze mannen (de meesten dan toch Mr. Green) hebben intussen al begrepen dat ze hun driften onder controle moeten en kunnen houden. Ook dàt is respect.
Bericht: #778576

Rapporteer deze post

senegal
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Zo 13 Jul 2008, 13:33 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Mij interesseert eigenlijk alleen maar één ding : waarom komen moslims in dit (in hun ogen) oh zo verfoeilijke westen wonen?

Om dezelfde redenen waarom de Joden een tijdje in het verfoeilijke Babylon zijn gaan wonen.
Dina schreef:
Maar, wederom in mijn ogen, staat de islam haaks op onze cultuur. Waarmee ik geen waardeoordeel wens te vellen over onze cultuur of de islam. Maar die twee zijn gewoon niet compatibel.

Dat is juist.
Dina schreef:
Kijk he, als ik om één of andere reden zou beslissen te gaan wonen in een moslimland, zou ik mij ook volledig aanpassen aan die wereld. En niet zeggen : jamaar, in mijn cultuur......

Het evenwel gemakkelijker om zich om bestwil wat zediger te kleden, wanneer men liever halfnaakt rondhuppelt, dan andersom.
Dina schreef:
In wezen hebben wij dus geen probleem met moslims. Maar wél met moslims die HIER, bij ons, HUN cultuur willen opdringen.

Het is eigenlijk andersom. De lambda Belg klopt met de vuist op tafel dat de moslimmeisjes ook halfnaakt dienen rond te huppelen. En wanneer die meisjes dat niet wensen te doen, dan zijn ze bezig HUN cultuur op te dringen.
Dina schreef:
Want nee... wij vrouwen moeten ons van onze mannen niet volledig bedekken omdat ze anders met hun opwinding geen blijf weten.

Dat is inderdaad een probleem. Mij stoort dat helemaal niet dat jullie vrouwen er halfnaakt bijlopen, want ik ga daar helemaal niet op in, maar bepaalde driftige jongelui laten zich dan verleiden tot belachelijkheden, door gebruik te maken van die uitdagerij tot betekenisloze sekscapades. Wij ontraden dat aan de jongemannen, want het is die manier dat je vieze ziektes uitwisselt met de man die juist voor jou kwam en de man de na jou komt.
Dina schreef:
Onze mannen (de meesten dan toch Mr. Green) hebben intussen al begrepen dat ze hun driften onder controle moeten en kunnen houden. Ook dàt is respect.

Wij stellen eerder de vraag aan jullie mannen waarom jullie vrouwen voortdurend zitten uit te dagen. Is dat dan echt teveel gevraagd van er in het openbaar wat zediger bij te lopen?
Bericht: #778578

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 13 Jul 2008, 13:44 | Onderwerp: Re: Opinie: Hoofddoekendebat, de blinddoek van het cultuurrelativisme (Jean-Marie Dedecker)  Reageer met quote   Naar boven

senegal schreef:

JMD gaat er dus van uit dat de vrouwen beter af zijn door in minirok of anderslijk uitdagend gekleed te lopen.

We weten allemaal dat er ergens wel degelijk regels bestaan. Er is ook een concept van "optimale regels". Diegene die denkt zijn vrijheid te kunnen vergroten door zulke optimale regel te overtreden, zal uiteindelijk vaststellen dat de problemen die hij voor zichzelf geschapen heeft, zijn vrijheid uiteindelijk drastisch inperken, in plaats van ze te vergroten.

De dolle mina van weleer heeft ondertussen misschien vastgesteld dat de seksuele escapades tijdens haar jonge jaren er alleen maar voor gezorgd hebben dat ze vandaag als laaggeschoolde, alleenstaande moeder door het leven gaat, met kinderen ten laste, van verschillende onbekende vaders, en nu alsmaar hoopt dat de OCMW-uitkering deze maand net op tijd op de rekening komt te staan, alvorens de zoveelste schuldaflossing eraf wordt gehaald, welke met zes maanden vertraging haar alsmaar groeiende schuldenberg moet doen verkleinen.

Hier ga je natuurlijk al hopeloos de mist in, voor de emancipatie was het voor een vrouw gewoonweg onmogelijk om een hoger kaderfunctie vast te krijgen, de enige baantjes die voor een vrouw waren weggelegd waren juist baantjes in een fabriek e.d.

Laaggesschoold zegt u, tjah er zullen zeker nog wel vrouwen zijn die laaggeschoold zijn, langs de andere kant was het voor een vrouw vroeger praktisch zo goed als onmogelijk om een degelijke opleiding te kunnen volgen, voor u waarschijnlijk geen probleem als ik vaststel dat het in sommige moslimnlanden nog steeds de regel is dat vrouwen geen schoolopleiding mogen volgen. Gelukkig voor mij leef ik dan in een land waar die mogelijkheid vandaag de dag wel bestaat.
Het gaat trouwens niet over minirokjes, het gaat over "vanaf minirokjes" Groot verschil maar blijkbaar was u dat ook ontgaan. Het feit dat vrouwen volgens u geen minirokjes mogen dragen schets al zeer goed het bekrompen beeld dat u er op nahoud

Quote:
Zo'n sukses blijken die zogeheten vrouwenrechten niet, hoor. Diegenen, die alsmaar nieuwe rechten zoekt, daar waar er eigenlijk geen zijn, gaan natuurlijk eindigen met nog minder rechten.

Nee een vrouw zal uiteraard veel beter af zijn in een of ander moslim land, je vraagt je natuurlijk dan wel af wat ze hier allemaal komen zoeken Rolleyes

Quote:
De regels in de islam, betreffende seksuele vrijheid van de vrouw, leggen inderdaad zekere beperkingen. Tot zover is de analyse inderdaad juist. Dat betekent echter nog altijd niet dat de regels foutief zijn.

Het betekent ook niet dat ze juist zijn, en daar wringt nu juist het schoentje natuurlijk want dat gaat u nooit niet kunenn bewijzen. De regels zijn immers opgesteld door een man wat op zich al het foute aan de regels blootlegt. Een man die even gaat bepalen wat een vrouw al dan niet mag of moet dragen, Waarom???? Omdat die man moeite heeft om zijn hormonenspiegel in bedwang te houden soms als hij een ontbloot vrouwenbeen ziet???

Quote:
Daartoe dien je eveneens aan te tonen dat het alternatief dat je voorstelt, ook beter is. En daar wringt natuurlijk het schoentje. De moslimvrouwen kijken helemaal niet met afgunst naar het halfnaakt rondlopende atheïstische vrouwvolk dat zichzelf heeft bevrijd uit het aldus te streng geachte keurslijf van de eerbare welvoeglijkheid.

Wederom fout, u kan er misschien van dromen dat dit een moslimland is maar tot op heden is het dat niet, ik ben dus niet degene die alternatieven moet aanbieden, het ben jij die met alternatieven aankomt draven al zijnde daar hoofdoekjes. Niet echt een alternatief dat je aanbied wel meer als een vlucht in het verleden toen mensen nog niet beter wisten. Ik bedank voor dat alternatief en ik bedank voor elk ander alternatief dat voortkomt uit een of ander godsdienstje die allen denken dat ze de waarheid in pacht hebben maar als het er op aankomt zo bekrompen en haatdragend zijn als de pest.

Quote:
Er bestaan niet alleen in het Arabisch, maar tevens in het Nederlands, allerhande terminologie die jongedames kwalificeert, die zichzelf al te gemakkelijk ter beschikking stellen voor plannen van schaamteloze ontucht, maar tevens ook voor de onwettige en vaderloze afstammelingen die er deze dames massaal op de wereld blijken te zetten, en waarvoor vadertje staat via allerhande uitkeringssystemen substituut-vadertje speelt.

Ach ja, vooroordelen allom natuurlijk en ik twijfel er niet aan dat u genoeg benamingen heeft voor allerlei groepen mensen die niet in uw wereldje thuishoren. Ik ken anders nog wel andere groeperingen in dit land waar vadertje staat substituut vadertje voor moet spelen en in tegenstelling tot uw groepering kan je daar zelfs harde cijfers van terugvinden.

Quote:

De moslim vindt, volgens mij, terecht dat de "vrijgevochten" dames waarvan sprake vrijheden zoeken, die illusoir zijn. De lambda Belg heeft dus, volgens mij, volledig ongelijk in dit dossier. In de plaats van de moslimvrouwen voortdurend hun overdreven eerbaarheid te verwijten, zou de lambda Belg zich misschien beter bezig houden met het indijken van de overdreven oneerbaarheid van de eigen vrouwen.

De moslim mag vinden wat hij wilt maar dan wel in zijn land en niet hier, net zoals ik respect moet tonen in een moslim land voor hun tradities zal een moslim dat hier voor de onze moeten doen, en vrouwenonderdrukking tot spijt wie het benijd is niet meer een van onze tradities. De moslim hier zou zich dus misschien beter bezighouden met op een fatsoenlijke mannier te integereren ipv zijn achterhaalde tradities naar hier mee te zeulen.
Bericht: #778580

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Zo 13 Jul 2008, 13:52 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

@Senegal,

De manier waarop je telkens spreekt over "halfnaakte" vrouwen, spreekt boekdelen en getuigt mijns inziens van zeer weinig respect voor ons, Westerse, vrouwen.
Wij lopen niet halfnaakt rond. Wij hoeven echter ons lichaam niet met vodden te bedekken. Onze Lieve Heer heeft ons, net als jullie mannen, een lichaam gegeven. Ik zie echt niet in waarom jullie mannen jullie lichaam mogen laten zien en een vrouw niet.

Volgens mij heeft dat maar één reden : omdat jullie nog niet geleerd hebben jullie driften onder controle te houden.
Bericht: #778581

Rapporteer deze post

GLTKASSABLANKA
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Ma 14 Jul 2008, 12:17 | Onderwerp: Re: Blauwvoet  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:

Vooroordelen? Als iemand een "geladen" woord/naam gebruikt, i.c. "Blauwvoet", verwijst hij/zij zelf naar een bepaalde "sfeer". Ik ben er van overtuigd dat er mensen waren/zijn met de achternaam Hitler die absoluut niks met het nazisme te maken hadden of wilden hebben (alhoewel een naamsverandering in Ritler verstandig lijkt) maar als je nu Hitler als nickname op het internet gaat gebruiken, wil je daar vermoedelijk iets mee duidelijk maken, niet? Welnu, "Vliegt den Blauwvoet, storm op zee!" mag dan in se een onschuldige verwijzing inhouden naar een mooie zeevogel, u en ik weten beter, toch? Het doet mij alvast onmiddellijk een link maken met het Vlaams Nationaal Zangfeest (brrrr), Alarm, 't Pallieterke, het VNJ en (veel) erger.
Bericht: #778676

Rapporteer deze post

borrel
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Ma 14 Jul 2008, 12:29 | Onderwerp: Re: Blauwvoet  Reageer met quote   Naar boven

GLTKASSABLANKA schreef:

Vooroordelen? Als iemand een "geladen" woord/naam gebruikt, i.c. "Blauwvoet", verwijst hij/zij zelf naar een bepaalde "sfeer". Ik ben er van overtuigd dat er mensen waren/zijn met de achternaam Hitler die absoluut niks met het nazisme te maken hadden of wilden hebben (alhoewel een naamsverandering in Ritler verstandig lijkt) maar als je nu Hitler als nickname op het internet gaat gebruiken, wil je daar vermoedelijk iets mee duidelijk maken, niet? Welnu, "Vliegt den Blauwvoet, storm op zee!" mag dan in se een onschuldige verwijzing inhouden naar een mooie zeevogel, u en ik weten beter, toch? Het doet mij alvast onmiddellijk een link maken met het Vlaams Nationaal Zangfeest (brrrr), Alarm, 't Pallieterke, het VNJ en (veel) erger.

problemen mee?
Bericht: #778678

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Ma 14 Jul 2008, 17:22 | Onderwerp: Re: Blauwvoet  Reageer met quote   Naar boven

GLTKASSABLANKA schreef:

Kasablanka en Senegal kunnen dan wel een onschuldige verwijzing inhouden naar tropische sfeer en natuur ...het doet mij alvast een link maken naar couscous en kamelen of veel erger. Brrrrr Rolleyes
Bericht: #778712

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Ma 14 Jul 2008, 17:25 | Onderwerp: Re: Blauwvoet  Reageer met quote   Naar boven

GLTKASSABLANKA schreef:

Ik ben er van overtuigd dat er mensen waren/zijn met de achternaam Hitler die absoluut niks met het nazisme te maken hadden of wilden hebben (alhoewel een naamsverandering in Ritler verstandig lijkt)

Ik had Hitler als achternaam en liet dit in Kitler wijzigen.
Dat was niet verstandig van me want ze legden weer een andere link. Lol Lol Lol
Bericht: #778713

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Ma 14 Jul 2008, 17:28 | Onderwerp: Re: Blauwvoet  Reageer met quote   Naar boven

borrel schreef:

problemen mee?

Ja.
Ik denk dat we hier met een onverdraagzame nestbevuiler te doen hebben.
Bericht: #778714

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 14 Jul 2008, 17:41 | Onderwerp: Re: Blauwvoet  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:

Ja.
Ik denk dat we hier met een onverdraagzame nestbevuiler te doen hebben.

is da waar blauwvoet, hebde gij connecties met het Vlaams Nationaal zangfeest Confused
Bericht: #778720

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 5 Sep 2008, 22:32
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Opinie: Terreur tegen de privacy (Jos Vander Velpen) Redactie Zo 17 Aug 2008, 10:28
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Opinie: Koelt het klimaat weer af? (Salomon Kroonenberg) Redactie Zo 10 Aug 2008, 09:30
misantroop Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Opinie: Hoe sterk is het ethisch reveil? (Bart Caron) Redactie Zo 13 Jul 2008, 13:13
senegal Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Opinie: Kinderopvang is emancipatie (Kristl Strubbe) Redactie Zo 6 Apr 2008, 13:09
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Opinie: Vrouwe justitia de mond gesnoerd (Pieter Jongbloet) Redactie Ma 3 Mrt 2008, 19:23
dorus Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Opinie: De Belgische formatiecrisis door de ogen van een Belg (Gerrit Six) Redactie Ma 19 Nov 2007, 21:41
Redactie Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief