Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Telkens opnieuw inloggen...

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
Ludo
PI Pro
PI Pro

Uit: de Kempen
Geplaatst: Za 5 Jan 2008, 17:19 | Onderwerp: Telkens opnieuw inloggen...  Reageer met quote   Naar boven

Sedert een paar dagen moet ik telkens opnieuw inloggen voor dit forum als ik mijn pc terug opstart. Is dat bij de andere forummers ook zo?
Bericht: #743455

Rapporteer deze post

Advertentie
Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Za 5 Jan 2008, 17:23 | Onderwerp: Re: Telkens opnieuw inloggen...  Reageer met quote   Naar boven

Ludo schreef:
Sedert een paar dagen moet ik telkens opnieuw inloggen voor dit forum als ik mijn pc terug opstart. Is dat bij de andere forummers ook zo?

Ik heb dat altijd al moeten doen....
Tenzij je er voor gekozen hebt om automatisch ingelogd te worden. Is die mogelijkheid misschien om één of andere reden uitgevinkt?
Bericht: #743457

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 5 Jan 2008, 17:49 | Onderwerp: Re: Telkens opnieuw inloggen...  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Ludo schreef:

Tenzij je er voor gekozen hebt om automatisch ingelogd te worden. Is die mogelijkheid misschien om één of andere reden uitgevinkt?

of op uwe pc een optie veranderd dat hij telkens al uw cookies of zo verwijderd
Bericht: #743463

Rapporteer deze post

Ludo
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 6 Jan 2008, 09:30 | Onderwerp: Re: Telkens opnieuw inloggen...  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:
Dina schreef:
Ludo schreef:

Ik heb niets veranderd en bij de andere forums lukt het wel. Kunnen het alleen deze koekjes zijn?
Bericht: #743726

Rapporteer deze post

Ludo
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 7 Jan 2008, 23:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Effekes weer bovenaan zetten!
Bericht: #744240

Rapporteer deze post

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 7 Jan 2008, 23:40 | Onderwerp: Re: Telkens opnieuw inloggen...  Reageer met quote   Naar boven

Ludo schreef:
misantroop schreef:
Dina schreef:
Ludo schreef:

Ik heb niets veranderd en bij de andere forums lukt het wel. Kunnen het alleen deze koekjes zijn?
Deze of andere, wie zal het zeggen? Persoonlijk ben ik voorstander van Delacre, maar ik heb me laten vertellen dat het met die van Lu minstens even goed moet lukken. Wink
Bericht: #744242

Rapporteer deze post

Ludo
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 8 Jan 2008, 21:16 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Kan er bij de moderatoren geen antwoordje af op mijn vraag????
Bericht: #744445

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Di 8 Jan 2008, 21:51 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ludo schreef:
Kan er bij de moderatoren geen antwoordje af op mijn vraag????

Sorry Ludo, ik heb er ook geen verstand van. Confused

Misschien heeft Kristof over deze topic heen gekeken. Ik zal hem erop attent maken.
Bericht: #744460

Rapporteer deze post

vlijmscherp
PI Pro
PI Pro

Uit: Zele
Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 08:01 | Onderwerp: Re: Telkens opnieuw inloggen...  Reageer met quote   Naar boven

Ludo schreef:

heb hetzelfde probleem, bij andere fora heb ik dat probleem niet, in opera ook niet.
Bericht: #744530

Rapporteer deze post

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 11:09 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Welke browser gebruik je exact? Explorer, Firefox, welke versie? Heb je recent een firewall geïnstalleerd? Of een programma dat automatisch cookies verwijdert?

De laatste maand is er niets veranderd aan de broncode van dit forum, en zeker niet aan het sessie-management. Het zou me verbazen dat de oorzaak bij het forum zelf ligt. Maar alle info is welkom.
Bericht: #744549

Rapporteer deze post

Ludo
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 11:40 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:
Welke browser gebruik je exact? Explorer, Firefox, welke versie? Heb je recent een firewall geïnstalleerd? Of een programma dat automatisch cookies verwijdert?

De laatste maand is er niets veranderd aan de broncode van dit forum, en zeker niet aan het sessie-management. Het zou me verbazen dat de oorzaak bij het forum zelf ligt. Maar alle info is welkom.

Beste, je stelt mij vragen die als pc-leek niet begrijp. Je gelooft het misschien niet maar van browser, firewall en Firefox heb ik wel al gehoord maar de juiste betekenis ken ik niet zo direct. Wat ik met zekerheid weet is dat het inloggen in andere fora wel nog automatisch gebeurt. Waar kan ik zien of het verwijderen van cookies automatisch gebeurt?
Trouwens, al maanden wordt ik niet meer gewaarschuwd als er gereageerd wordt, zzelfs als ik dat aangevinkt heb.
Bericht: #744561

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 11:48 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Troost je Ludo, ik ben ook een complete leek op dat gebied. Maar ik kan je misschien al voor een stukje verder helpen.

Ik veronderstel dat je browser Internet Explorer is. Dat zie je bv. bovenaan en onderaan je scherm aan dit teken : .

Firefox ziet er dan weer zo uit :
Bericht: #744565

Rapporteer deze post

Ludo
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 12:29 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Troost je Ludo, ik ben ook een complete leek op dat gebied. Maar ik kan je misschien al voor een stukje verder helpen.

Ik veronderstel dat je browser Internet Explorer is. Dat zie je bv. bovenaan en onderaan je scherm aan dit teken : .

Firefox ziet er dan weer zo uit :

Ik heb dus Internet Explorer. Dat tekeningeske van Firefox was maar een kruiske! Ik heb de virusbeveiliger van Telenet.
Bericht: #744575

Rapporteer deze post

vlijmscherp
PI Pro
PI Pro

Uit: Zele
Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 12:49 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:

explorer 7, andere forums werken zonder probleem.
Bericht: #744577

Rapporteer deze post

Den Heeten Joozef
PI Addict
PI Addict

Uit: Boechout
Geplaatst: Do 10 Jan 2008, 07:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Bij mij werken die terugmeldingen alleen zolang ik ingelogd ben.
En waarschijnlijk zit daar het been.
Automatisch inloggen bij ieder bezoek, blijkt hier maar tijdelijk te werken ( een uur of twee ) .
Daarna is het gedaan met de terugmeldingen.

Wreed ambetant om een draad te blijven opvolgen.
Bericht: #744730

Rapporteer deze post

creepy
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Do 10 Jan 2008, 07:49 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

ik heb er dus niets problemen mee, ik blijf ingelogd, ik zie hoeveel nieuwe berichten er zijn en hoeveel nieuwe topics, ik hoef heus geen mailtje te ontvangen bij elke reactie die men geeft.

ga eens kijken via extra, internetopties, beveiliging of privacy
daar staat iets van je cookies.
ik gebruik geen explorer want die geeft nogal vaak foutjes, een aanrader is firefox, deze is gratis te installeren via http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/
Bericht: #744731

Rapporteer deze post

Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Ma 21 Jan 2008, 00:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Den Heeten Joozef schreef:
Automatisch inloggen bij ieder bezoek, blijkt hier maar tijdelijk te werken ( een uur of twee ) .

Bij mij juist hetzelfde.
Bericht: #747594

Rapporteer deze post

Ludo
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 21 Jan 2008, 11:18 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wee man schreef:
Den Heeten Joozef schreef:

Bij mij juist hetzelfde.

Dat is hetgeen ik bedoel. Waarom is het alleen bij dit forum?
Bericht: #747610

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Ma 21 Jul 2008, 02:33
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen Jean Pierre van Rossem Ma 24 Feb 2003, 07:18
Ferre Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Kopie gecensureerde tekst. Lees hem gauw voor ie verdwijnt Jean Pierre van Rossem Di 18 Feb 2003, 12:29
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vraagje aan de Admin of andere IT-extremisten Echelon Zo 16 Feb 2003, 21:49
Echelon Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vernieuwd forum Administrator Za 15 Feb 2003, 00:02
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Foutje bij de polls? bart Zo 19 Jan 2003, 13:08
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten [ Poll ] Andere achtergrondkleur? De Prof Wo 8 Jan 2003, 07:15
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten nog eentje... als ik een reactie plaats... tantist Di 7 Jan 2003, 13:33
Geen nieuwe berichten Signaleren kan geen kwaad op dit forum zekers? ;-) tantist Do 2 Jan 2003, 19:24
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief