Ludo
PI Pro

Uit: de Kempen |
| Geplaatst: Za 5 Jan 2008, 17:19 | Onderwerp: Telkens opnieuw inloggen... |
 |
|
Sedert een paar dagen moet ik telkens opnieuw inloggen voor dit forum als ik mijn pc terug opstart. Is dat bij de andere forummers ook zo? |
| Bericht: #743455 |
|
Advertentie
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Za 5 Jan 2008, 17:23 | Onderwerp: Re: Telkens opnieuw inloggen... |
 |
|
| Ludo schreef: |
| Sedert een paar dagen moet ik telkens opnieuw inloggen voor dit forum als ik mijn pc terug opstart. Is dat bij de andere forummers ook zo? |
Ik heb dat altijd al moeten doen....
Tenzij je er voor gekozen hebt om automatisch ingelogd te worden. Is die mogelijkheid misschien om één of andere reden uitgevinkt? |
| Bericht: #743457 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 5 Jan 2008, 17:49 | Onderwerp: Re: Telkens opnieuw inloggen... |
 |
|
| Dina schreef: |
| Sedert een paar dagen moet ik telkens opnieuw inloggen voor dit forum als ik mijn pc terug opstart. Is dat bij de andere forummers ook zo? |
Tenzij je er voor gekozen hebt om automatisch ingelogd te worden. Is die mogelijkheid misschien om één of andere reden uitgevinkt? |
of op uwe pc een optie veranderd dat hij telkens al uw cookies of zo verwijderd |
| Bericht: #743463 |
|
|
Ludo
PI Pro

| Geplaatst: Zo 6 Jan 2008, 09:30 | Onderwerp: Re: Telkens opnieuw inloggen... |
 |
|
| misantroop schreef: |
of op uwe pc een optie veranderd dat hij telkens al uw cookies of zo verwijderd |
Ik heb niets veranderd en bij de andere forums lukt het wel. Kunnen het alleen deze koekjes zijn? |
| Bericht: #743726 |
|
|
Ludo
PI Pro

| Geplaatst: Ma 7 Jan 2008, 23:37 | Onderwerp: |
 |
|
Effekes weer bovenaan zetten! |
| Bericht: #744240 |
|
|
Thomas O'Malley
PI Expert

|
| Geplaatst: Ma 7 Jan 2008, 23:40 | Onderwerp: Re: Telkens opnieuw inloggen... |
 |
|
| misantroop schreef: |
Ik heb niets veranderd en bij de andere forums lukt het wel. Kunnen het alleen deze koekjes zijn? |
Deze of andere, wie zal het zeggen? Persoonlijk ben ik voorstander van Delacre, maar ik heb me laten vertellen dat het met die van Lu minstens even goed moet lukken.  |
| Bericht: #744242 |
|
|
Ludo
PI Pro

| Geplaatst: Di 8 Jan 2008, 21:16 | Onderwerp: |
 |
|
Kan er bij de moderatoren geen antwoordje af op mijn vraag???? |
| Bericht: #744445 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Di 8 Jan 2008, 21:51 | Onderwerp: |
 |
|
| Kan er bij de moderatoren geen antwoordje af op mijn vraag???? |
Sorry Ludo, ik heb er ook geen verstand van.
Misschien heeft Kristof over deze topic heen gekeken. Ik zal hem erop attent maken. |
| Bericht: #744460 |
|
|
vlijmscherp
PI Pro

Uit: Zele |
| Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 08:01 | Onderwerp: Re: Telkens opnieuw inloggen... |
 |
|
heb hetzelfde probleem, bij andere fora heb ik dat probleem niet, in opera ook niet. |
| Bericht: #744530 |
|
|
Administrator
PI Administrator

|
| Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 11:09 | Onderwerp: |
 |
|
Welke browser gebruik je exact? Explorer, Firefox, welke versie? Heb je recent een firewall geïnstalleerd? Of een programma dat automatisch cookies verwijdert?
De laatste maand is er niets veranderd aan de broncode van dit forum, en zeker niet aan het sessie-management. Het zou me verbazen dat de oorzaak bij het forum zelf ligt. Maar alle info is welkom. |
| Bericht: #744549 |
|
|
Ludo
PI Pro

| Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 11:40 | Onderwerp: |
 |
|
| Administrator schreef: |
Welke browser gebruik je exact? Explorer, Firefox, welke versie? Heb je recent een firewall geïnstalleerd? Of een programma dat automatisch cookies verwijdert?
De laatste maand is er niets veranderd aan de broncode van dit forum, en zeker niet aan het sessie-management. Het zou me verbazen dat de oorzaak bij het forum zelf ligt. Maar alle info is welkom. |
Beste, je stelt mij vragen die als pc-leek niet begrijp. Je gelooft het misschien niet maar van browser, firewall en Firefox heb ik wel al gehoord maar de juiste betekenis ken ik niet zo direct. Wat ik met zekerheid weet is dat het inloggen in andere fora wel nog automatisch gebeurt. Waar kan ik zien of het verwijderen van cookies automatisch gebeurt?
Trouwens, al maanden wordt ik niet meer gewaarschuwd als er gereageerd wordt, zzelfs als ik dat aangevinkt heb. |
| Bericht: #744561 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 11:48 | Onderwerp: |
 |
|
Troost je Ludo, ik ben ook een complete leek op dat gebied. Maar ik kan je misschien al voor een stukje verder helpen.
Ik veronderstel dat je browser Internet Explorer is. Dat zie je bv. bovenaan en onderaan je scherm aan dit teken :
.
Firefox ziet er dan weer zo uit :
|
| Bericht: #744565 |
|
|
Ludo
PI Pro

| Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 12:29 | Onderwerp: |
 |
|
Troost je Ludo, ik ben ook een complete leek op dat gebied. Maar ik kan je misschien al voor een stukje verder helpen.
Ik veronderstel dat je browser Internet Explorer is. Dat zie je bv. bovenaan en onderaan je scherm aan dit teken :
.
Firefox ziet er dan weer zo uit :
|
Ik heb dus Internet Explorer. Dat tekeningeske van Firefox was maar een kruiske! Ik heb de virusbeveiliger van Telenet. |
| Bericht: #744575 |
|
|
vlijmscherp
PI Pro

Uit: Zele |
| Geplaatst: Wo 9 Jan 2008, 12:49 | Onderwerp: |
 |
|
| Administrator schreef: |
explorer 7, andere forums werken zonder probleem. |
| Bericht: #744577 |
|
|
Den Heeten Joozef
PI Addict

Uit: Boechout |
| Geplaatst: Do 10 Jan 2008, 07:27 | Onderwerp: |
 |
|
Bij mij werken die terugmeldingen alleen zolang ik ingelogd ben.
En waarschijnlijk zit daar het been.
Automatisch inloggen bij ieder bezoek, blijkt hier maar tijdelijk te werken ( een uur of twee ) .
Daarna is het gedaan met de terugmeldingen.
Wreed ambetant om een draad te blijven opvolgen. |
| Bericht: #744730 |
|
|
creepy
PI Addict

|
| Geplaatst: Do 10 Jan 2008, 07:49 | Onderwerp: |
 |
|
ik heb er dus niets problemen mee, ik blijf ingelogd, ik zie hoeveel nieuwe berichten er zijn en hoeveel nieuwe topics, ik hoef heus geen mailtje te ontvangen bij elke reactie die men geeft.
ga eens kijken via extra, internetopties, beveiliging of privacy
daar staat iets van je cookies.
ik gebruik geen explorer want die geeft nogal vaak foutjes, een aanrader is firefox, deze is gratis te installeren via
http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/
|
| Bericht: #744731 |
|
|
Wee man
PI Zageman

|
| Geplaatst: Ma 21 Jan 2008, 00:07 | Onderwerp: |
 |
|
| Den Heeten Joozef schreef: |
Automatisch inloggen bij ieder bezoek, blijkt hier maar tijdelijk te werken ( een uur of twee ) .
Bij mij juist hetzelfde. |
| Bericht: #747594 |
|
|
Ludo
PI Pro

| Geplaatst: Ma 21 Jan 2008, 11:18 | Onderwerp: |
 |
|
| Wee man schreef: |
| Den Heeten Joozef schreef: |
Bij mij juist hetzelfde. |
Dat is hetgeen ik bedoel. Waarom is het alleen bij dit forum? |
| Bericht: #747610 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Ma 21 Jul 2008, 02:33
|
|
|